Kweenie, echt mensen kapot willen maken en vooral op uiterlijkheden, dat met meerdere mensen vind ik nasty.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom, het is gewoon een dom wijf en krijgt dat nu op haar bord. Nimweegsche hoer is het.
Ze is idd nog niet opgevallen....quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:39 schreef noekje het volgende:
Hé die geschifte Lisa is er ook. Die houdt zich wel koest hè?
waarom niet?quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:39 schreef Leandra het volgende:
Marco en Kelly mogen 24 uur niet met elkaar spreken
Geen idee, zodat ze geen afspraken meer kunnen maken, en de overige dames beter kunnen steuken?quote:
Ja maar bij knight rider weet je al wie er wint en hier niet dus dit is spannenderquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:40 schreef willem-jozef het volgende:
ik zat te wachten tot de knight rider afgelopen was..
kijk nu 1 minuut+, best heel triest dat jullie dit gevolgd hebben
duidelijk in de war met Maria..quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Schietgebedje van Dionne: O Heer, o Heer, God zegene uw naam..![]()
Ah joh, het is een spelletje. Kally heeft echt wel geweten wat er ging komen, het hokje is gewillig hoor.(zou Anita weer aanwezig zijn, daar heb je wat aanquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:40 schreef noekje het volgende:
Kweenie, echt mensen kapot willen maken en vooral op uiterlijkheden, dat met meerdere mensen vind ik nasty.
Knightrider? Daar komt Fiona toch niet in voor???quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:40 schreef willem-jozef het volgende:
Dus jij hebt het nooit gevolgd?quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:40 schreef willem-jozef het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |