Nee, een Alkmaarse depressiequote:Op zondag 14 december 2008 03:32 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Heb jij een Rotterdamse dip?
Maarre: thanks voor openen
Schiet es OP danquote:Op zondag 14 december 2008 03:29 schreef kleinzusje het volgende:
OP volgt
Oh, hij is er nog steeds niet![]()
Ik zou het allemaal niet weten, heb gewoon dit onderdeel in mijn favorieten en klik het aan en verdiep me niet in dat afkortingsgedoe, wel zo makkelijk.quote:Op zondag 14 december 2008 03:42 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat is RLS dan? Rete Lijpe Shit?
Pfff, kom anders nooit in GC. :d
Nee, heb wat etische dillema's ( + een stalket, maar dat terzijde)quote:
quote:Op zondag 14 december 2008 03:59 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ook welterusten Ruud![]()
![]()
![]()
psst WJ komt er vast nog wel op terug, soms duurt dat even![]()
Smoesjesquote:Op zondag 14 december 2008 03:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nee, heb wat etische dillema's ( + een stalket, maar dat terzijde)
quote:Op zondag 14 december 2008 04:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je hoeft zomaar heul geen licht nie uit te doen nie en nie aan te doen nie.
quote:Op zondag 14 december 2008 04:13 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben echt klote verkouden en voel een griep aankomen
Jij ook al???quote:Op zondag 14 december 2008 04:13 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben echt klote verkouden en voel een griep aankomen
Ja, fucking hell, zit heel de nacht al te kuchen en heb loopneus sinds 2 dagenquote:Op zondag 14 december 2008 04:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij ook al???
Ik zit de hele avond de hele buurt ook wakker te houden met mijn genies.
Swiet driems Anniequote:Op zondag 14 december 2008 04:19 schreef liesje1979 het volgende:
* liesje1979 *lichtknopje voorbijloopt
Slaap lekker Fok!
Weet je wat ik doe met last van een loopneus en prikkelende keel?quote:Op zondag 14 december 2008 04:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, fucking hell, zit heel de nacht al te kuchen en heb loopneus sinds 2 dagen
En ook klote last van m'n keel
Waar blijft de OP dan?quote:Op zondag 14 december 2008 03:29 schreef kleinzusje het volgende:
OP volgt
Oh, hij is er nog steeds niet![]()
Ik schreef niet dat ik ging slapen, ik deed alleen het licht maar uitquote:Op zondag 14 december 2008 05:33 schreef nachtzuster het volgende:
Truste LS![]()
Deze kan ook beter in het donker![]()
Gisteravond was de klassieker FC Barcelona - Real Madrid, wat Barcelona won met 2-0quote:
quote:Op zondag 14 december 2008 08:43 schreef hondjes het volgende:
goedemorgen
Manu grieperig,,,beterschap,,laat de virus niet overspringen..
sterkte..ja..veel drinken..die virus eruit spoelen..quote:Op zondag 14 december 2008 10:10 schreef Manu82 het volgende:
Komt wel goed, lig nu op de xxl bank met dekbed
Zo even weer bouillon drinken
ja, als je maar betaald.quote:Op zondag 14 december 2008 11:07 schreef Manu82 het volgende:
Kun je een griepprik gewoon krijgen als je erom vraagt dan?
is gratis voor risicogroepen, en sommige werkgevers verstrekken ze ook, val je daarbuiten zijn de kosten voor jezelf.quote:Op zondag 14 december 2008 11:18 schreef Manu82 het volgende:
Dacht ook dat het gratis was, maar weet niet of dat alleen geldt voor risico groepen of ook voor normale mensen
Thanks, ga het volgend jaar wel doen denk ikquote:Op zondag 14 december 2008 11:25 schreef blomst het volgende:
[..]
is gratis voor risicogroepen, en sommige werkgevers verstrekken ze ook, val je daarbuiten zijn de kosten voor jezelf.
*Wiki aangepast heeft, nu webicon BrandXquote:Op zondag 14 december 2008 08:12 schreef BrandX het volgende:
OP en TT aangepast
En ik sta in de OP
*verbaasd is
Tof!
tis alleen wel een verkeerde ava![]()
quote:Op zondag 14 december 2008 12:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
* meest intelligente user meldt zich.
Misschien bangheid om mensen te vergeten.quote:Op zondag 14 december 2008 12:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Ik vraag me wel af waarom ik de enige van de RLS ben die dat lijstje heeft ingevuld.
Inderdaadquote:Op zondag 14 december 2008 12:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien bangheid om mensen te vergeten.
Of om een andere redenquote:Op zondag 14 december 2008 12:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien bangheid om mensen te vergeten.
Verstandig want als het goed gaat , zit je over ruim 1 week in het vliegtuig richting Spanjequote:Op zondag 14 december 2008 10:10 schreef Manu82 het volgende:
Komt wel goed, lig nu op de xxl bank met dekbed
Zo even weer bouillon drinken
Als ik een lijstje zou maken zou jij de 'user met de meest authentieke poststijl' zijn, mocht die rubriek bestaan.quote:Op zondag 14 december 2008 12:20 schreef tuinfluiter het volgende:
Dank je Peter6000, je bent een user met de meest pakkende posts.
Zou best kunnen, heb er geen ervaring mee, krijgen hier wel elk jaar uitnodiging en idd in groepjesquote:Op zondag 14 december 2008 12:02 schreef hondjes het volgende:
Manu, zit hij niet in je ziekte-verzekering.
heb je een studenten rekening en volgens mij was hij daarbij, tenminste toen mijn zoon nog studeerde.
Ah nee joh, gekkerd, geeft toch helemaal niet! Ik had BQ, Gert, Noekje etc etc ook nog allemaal een plekje willen geven, maar ja, volgens mij ontkom je er niet aan dat je mensen vergeet.quote:Op zondag 14 december 2008 12:20 schreef tuinfluiter het volgende:
Sorry Marrije, ik zag pas later dat ik jou was vergeten, maar ik sta ook niet in jouw lijstje en als huillie,
nee dank je., die eer wil ik niet dragen, ik heb trouwens alweer andere namen in gedachten
maar wil die lijst niet weer veranderen....
Ja viel heel erg mee, ze waren heel lief!quote:Op zondag 14 december 2008 14:00 schreef Marrije het volgende:
Goedemiddag liesje. En, viel het gisteren een beetje mee?
quote:Op zondag 14 december 2008 14:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja viel heel erg mee, ze waren heel lief!
Hoiquote:
Goedenmiddag FOK!kertsquote:Op zondag 14 december 2008 08:47 schreef hondjes het volgende:
LS,,grappaig dat verschil Spaans en Catalaans.
mijn dochter heeft vorig jaar een curus Catalaans gedaan, want in de winter zijn er altijd gratis cursussen...
spreek jij Catalaans.
quote:Op zondag 14 december 2008 14:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als jij kunt lachen dan kan ik dat ook.
*sofa smiley zoektquote:
of hij typt een heel verhaalquote:Op zondag 14 december 2008 14:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
*sofa smiley zoekt
of heeft ie gewoon een kater?
PMS??quote:Op zondag 14 december 2008 15:03 schreef Dementor het volgende:
Neuh er zint me gewoon iets totaal niet op dit moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |