En wat al te verwachten was, het was allemaal de schuld van iemand anders en Huub heeft helemaal niets gedaan. En iedereen behalve hijzelf is een loser.
HUUB NIET IN DE GEVANGENIS
Goed leuk stukje weer op de telegraaf site,
dan nu het hele verhaal (en zoals wel vaker een stuk minder spannend dan het verhaal in de krnat)
Gisteren vader en zoon dag gehad! Lekker schieten en 4 wheel driven in Biddinghuizen, daarna uit eten en stappen in Apeldoorn.
Liepen naar huis, Joris, Theo en Annemarijn waren net thuis en Bas en ik (vriend van Joris) liepen naar hun appartement. Was er een groep jongens, duidelijk dronken die Bas en mij begonnen uit te schelden. "stelletje homo's" "Gouden Kooi Flikkers" en dat soort teksten,
Ben gewoon verstandig geweest en zijn doorgelopen, toen kwamen ze een naar ons toe, nou ja en toen hadden we wel een probleem want het was een groep van een man of 12.
Nou na een opstootje konden we gelukkig wegkomen en voor het huis van Joris komt er politie aan en ja daar kreeg ik even een aanvaring mee, niet helemaal slim van mij maar vond het echt super oneerlijk dat wij als halve criminelen werden benaderd terwijl wij gewoon op straat worden lastig gevallen. Maar uiteindelijk is dat allemaal met een sisser afgelopen.
Ben niet aangehouden, ben niet meegenomen, sterker nog; we zijn uitelkaar gegaan met een hand. Maar een of andere bijdehante loser vond het leuk om daar een foto van te maken en naar de Telegraaf te sturen, de telegraaf schreef een verhaal en verzon erbij dat ik neit bereikbaar was voor commentaar,
Nou, net Wilma gebeld hoe dat zat, en het wordt aangepast.
Nou zal iedereen wel weer zijn mening hebben over hoe en wat, maar feit blijft, als je bekend bent en je bent aan het uitgaan moet je gewoon weg voordat iedereen te dronken is. Nou maakte ik weer eens de fout om dat niet te zijn, en dan krijg je altijd zulk soort taferelen.
Het zal er dus wel bijhoren, maar goed. Mensen die denken dat ik ruzie loop te schoppen buiten, geloof mij. Dat doe ik niet. Mensen die nu allemaal weer negatief reageren beseffen gewoon niet dat de wereld gewoon gek is geworden en dat er altijd mensen zijn die ruzie met je willen maken omdat je in de Gouden Kooi hebt gezeten,
nou dat was even mijn verhaal, morgen of later post ik de foto's van de vader en zoon dag, want buiten een irritant einde heb ik het super naar mijn zin gehad dit weekend!
later all
Huub