fucking rugpijn?quote:Op zondag 14 december 2008 16:15 schreef Manu82 het volgende:
Ik heb fucking rugpijn van hier tot Tokio ofzo
Begin er nu een beetje genoeg van te krijgen
Was het maar waarquote:Op zondag 14 december 2008 16:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
fucking rugpijn?
Komt dat doordat je verkeerd loopt ofzo?
Oh, daar heb ik nog nooit van gehoort. Hebben meer mensen dat?quote:Op zondag 14 december 2008 16:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was het maar waar
Nee, komt door griep![]()
Daarom weet ik ook zeker dat het griep is, kreeg ik vroeger altijd rugpijn
quote:Op zondag 14 december 2008 16:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was het maar waar
Wel dat alles pijn doet, spierpijn enzo, maar nooit rugpijn.quote:Op zondag 14 december 2008 16:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik nog nooit van gehoort. Hebben meer mensen dat?
Ja idd, dat heb ik ook. En als ik heel lang gelegen heb krijg ik rugpijnquote:Op zondag 14 december 2008 16:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel dat alles pijn doet, spierpijn enzo, maar nooit rugpijn.
Oef! Auwtsjjj en beterschap!quote:Op zondag 14 december 2008 16:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was het maar waar
Picquote:Op zondag 14 december 2008 16:33 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Oef! Auwtsjjj en beterschap!![]()
Ik ben ondertussen de kerstboom aan het volhangen met de gekste dingen geloof ik![]()
Iglo, marsmannetjes, een schoen, jurk, kabouters, vlinders, engeltjes enz.
Krijg normaal alleen spierpijn bij verhuizingenquote:Op zondag 14 december 2008 16:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja idd, dat heb ik ook. En als ik heel lang gelegen heb krijg ik rugpijn
Check RTL7, daar krijg ik spierpijn vanquote:Op zondag 14 december 2008 16:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Krijg normaal alleen spierpijn bij verhuizingen
En voor de rest heb ik volgens mij best normaal gelegen vannacht
Ben die verzamelbox van Paul de Leeuw aan het kijkenquote:Op zondag 14 december 2008 16:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Check RTL7, daar krijg ik spierpijn van
... en rugpijn
gaat ik maken maar wel met daglicht! tja, ik hou niet van gewone kerstballen en een piek is ook zwaar verbodenquote:
ow, sterkste man van nederlandquote:Op zondag 14 december 2008 16:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben die verzamelbox van Paul de Leeuw aan het kijken
Weet het niet, ben net pas begonnen, heb hem trouwens gedownloadquote:Op zondag 14 december 2008 16:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is het wat, die box, ik geloof dat ik alles van hem wel gezien heb. Ik vond hem vroeger toch leuker
daglicht? heb je er ook geen lichtjes in?quote:Op zondag 14 december 2008 16:46 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
gaat ik maken maar wel met daglicht! tja, ik hou niet van gewone kerstballen en een piek is ook zwaar verboden
ja hoor, 2 strengen foute gekleurde lampjes!quote:Op zondag 14 december 2008 16:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
daglicht? heb je er ook geen lichtjes in?
Jij ook!quote:Op zondag 14 december 2008 16:51 schreef Marrije het volgende:
Wie is Sinarades? Maar bedankt voor je nominatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |