Jij moest zelfs een openen faalbaasquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:44 schreef Merkie het volgende:
Pff, zit ik een kwartier te F5'en voor een nieuw topic, besluit ik er zelf maar één te maken, wordt er net 1 seconde voordat ik het topic open een nieuw topic geopend. Met dezelfde OP nog wel.
Ja, normaal gesproken doet iemand anders dat altijd welquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:44 schreef Kerol het volgende:
[..]
Jij moest zelfs een openen faalbaas
Maar jij had de LAPO dus gaan we ervan uit dat de LAPO'er wel 1 opentquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, normaal gesproken doet iemand anders dat altijd wel.
Ongeschreven regels zijn niet reglementair.quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:46 schreef Kerol het volgende:
[..]
Maar jij had de LAPO dus gaan we ervan uit dat de LAPO'er wel 1 opent
wat voor auto's heeft ie?quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Die Hofland heeft wel een vet huis en vette auto''s![]()
Aan de andere kant zijn al zijn meubels elke dag weer een gevaar. Een stilstaande eettafel is er al 1 van de gevaarlijke categorie, je wil niet weten hoeveel schrik je dan in je hebt als je langs een werkende Senseo loopt.quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:46 schreef jorienvdherik het volgende:
1. Volkswagen Golf R32quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wat voor auto's heeft ie?![]()
wie speelt beter, feyenoord of az?
AZ betere kansen maar speelt teruggetrokken. Feyenoord meer balbezit en meer het initiatief.quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je kan beter zeggen, wie speelt minder slecht. In dit geval AZ, maar ook AZ speelt best wel prut.quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
DBS?quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
1. Volkswagen Golf R32
2. Volkswagen tourag
3. dikke aston martin , weet type niet
Heeee hooooo, Feyenoooooord.quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:49 schreef Fiskus het volgende:
wat een paupertokkielied in de kuip net.
Tulpen uit Amsterdam ?quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:49 schreef Fiskus het volgende:
wat een paupertokkielied in de kuip net.
Ok, vind je dat ook zo vet als 'ie in het veld er weer over staat te dromen en weer een fout maakt?quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:46 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:50 schreef DJ_Ryow het volgende:
Michael van Praag met een feyenoord sjaaltje in de Kuip![]()
![]()
Wat een judas ben je dan zegquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:50 schreef DJ_Ryow het volgende:
![]()
Hij is zelf ook vet.quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:46 schreef jorienvdherik het volgende:
WTFquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:50 schreef DJ_Ryow het volgende:
![]()
Dan spoor je niet.quote:
echt walgelijkquote:
Schoen opeten #7: Man een man, woord een woord ?quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:50 schreef DJ_Ryow het volgende:
![]()
Maakt niet uit als ie maar ene actie vooruit maakt ipv die beweging van Wijnaldum de hele tijd.quote:
?quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:55 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Schoen opeten #7: Man een man, woord een woord ?
hij heeft ook een mooie eettafelquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja, hij denkt dat hij Ronaldinho is, met zijn acties uit stilstand.quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:55 schreef Chadi het volgende:
[..]
Maakt niet uit als ie maar ene actie vooruit maakt ipv die beweging van Wijnaldum de hele tijd.
Right, screencap ofzo?quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:50 schreef DJ_Ryow het volgende:
![]()
Dat maakt Van Praag echt behoorlijk triest zeg!quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:57 schreef denthemen het volgende:
Die Van Praag is sowieso een trieste vent, vorig jaar liep hij met een meisje op de nieuwjaars receptie van Ajax, ik dacht dat het zijn kleindochter was, totdat ze riep: Papa papa
Wat een nette manier om te scheldenquote:
echt een aapje is dat met die kop van 'm.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:00 schreef Jasza het volgende:
Smerige aap Ari.
Aap, konijn, met een beetje fantasie kunnen we wel een FC Artis samenstellen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:01 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
echt een aapje is dat met die kop van 'm.
Mounir is een diesel vandaag. Hij begint te draaien.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:00 schreef Jojoortje het volgende:
Blunder van Timmer???????????
klopt, die scoren namelijk wélquote:
Shit wat gebeurde er ?quote:
Zo ben ik he...quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat een nette manier om te schelden
www.kutje.nlquote:
Ach ja wanneer wel hequote:
Kansloze stakker.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:04 schreef Aanvoerder het volgende:
We noemen hem voortaan Api ipv Ari.
Humorloze zak patat.quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
In de Skihut wel, vlak bij de bar geloof ik.
De cler erbij, Dames op de bar. Goede keetquote:
gooi er mayo op en noem het wat je wil. ik vreet het wel.quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:11 schreef fanneke het volgende:
Pedro voor Bruins
Een 'profiel' van iemand lezen kan vaak veel duidelijk maken.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]Altijd gedacht dat jij een vrouwelijke user was
Ik nietquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:21 schreef Spougle het volgende:
Kom op ik ben op die 1-1 aan het wachten.
Henkie zingt dus ook in die skihutten, hij vermaakt graag het publiek. Tja, een clown ben je of niet.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:23 schreef fanneke het volgende:
Timmer, wat een showduik weer. De bal komt recht op je af.
Rotterdam natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:31 schreef detulp050 het volgende:
Zingt het publiek nu "Volendam, Volendam" of vervormt mijn tv het geluid zo erg?:
Ik hoor Oleguerquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:31 schreef detulp050 het volgende:
Zingt het publiek nu "Volendam, Volendam" of vervormt mijn tv het geluid zo erg?:
Hij ging wel voor de bal. Dat was niet zijn intentie.quote:
van der vaart van der vaart van der vaart!quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:31 schreef detulp050 het volgende:
Was het geen 'Veendam, Veendam' ?quote:
Wattamaleo.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:32 schreef Kriegel het volgende:
Wie de fuck komt er nou weer in dan?
Wallameoma.. wat? :/
quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:32 schreef fanneke het volgende:
[..]
Was het geen 'Appingedam, Appingedam' ?
Eerder 'Polen dan'. Janota moet erin.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:32 schreef fanneke het volgende:
[..]
Was het geen 'Veendam, Veendam' ?
Wat willen ze doen.. ze spelen met de het tweedequote:Op zaterdag 13 december 2008 22:38 schreef denthemen het volgende:
Dat gaat gezeik worden vanavond in Rotterdam
En punten pakken tegen de kleintjes!quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:43 schreef Zero2Nine het volgende:
AZ is een echte topclub geworden, ook 3 punten pakken als je wat minder speelt.
Ze zijn zich aan het opladen voor de wedstrijd tegen Ajax.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:42 schreef Aanvoerder het volgende:
Ga maar lekker degraderen Feyenoord. Aan jullie hebben we ook geen zak.
Ze staan in de winterstop dan ook mooi 16e.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:42 schreef Aanvoerder het volgende:
Ga maar lekker degraderen Feyenoord. Aan jullie hebben we ook geen zak.
Ik denk dat hij niet lichtvoetig genoeg is voor Barca, aan de andere kant: het zijn allemaal topspelers, hij kan alleen maar beter worden.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
El Hamda.![]()
Goede speler hoor, maar toch geen Barcelona-materiaal.
Nah Barcelona kan die echt vergeten. Er is er geen 1 bij AZ met het niveau Barcelona.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet lichtvoetig genoeg is voor Barca, aan de andere kant: het zijn allemaal topspelers, hij kan alleen maar beter worden.²
quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:45 schreef Prik0 het volgende:
[..]
En punten pakken tegen de kleintjes!
Démbele misschien, en zonder dollen: van der Velden ook denk ik, die is heerlijk lichtvoetig.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:52 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nah Barcelona kan die echt vergeten. Er is er geen 1 bij AZ met het niveau Barcelona.
Die ook niet.. Handelingssnelheid is niet echt wat het moet zijn. Wel balvast.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Démbele misschien, en zonder dollen: van der Velden ook denk ik, die is heerlijk lichtvoetig.²
heheh bedanktquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Démbele misschien, en zonder dollen: van der Velden ook denk ik, die is heerlijk lichtvoetig.²
Graag gedaan, mar waarvoor?quote:
Dat was een hele lullige botsing, maar opzet zat daar niet inquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:30 schreef detulp050 het volgende:
El Hamdaoui komt er wel erg makkelijk vanaf zeg. Van Gaal maakte zich in '95 nog woest om zo'n karatetrap...
ga slapen, mafkees.quote:
Deed ik ook, en nu ben ik wakkerquote:
Tsja, als je eenmaal in de hoek zit waar de klappen vallen...quote:
Ja plzzz, ik vind er ook geen...quote:Op zondag 14 december 2008 12:28 schreef Rucebo het volgende:
Iemand een goede stream voor PSV?
http://www.justin.tv/rtisquote:Op zondag 14 december 2008 12:31 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ja plzzz, ik vind er ook geen...
In plaats van zo moeilijk lopen doen kun je ook gewoon een abonnement op Eredivisie Live nemen. De kwaliteit is goed, voor de prijs hoef je het niet te laten en je steunt ook nog de Eredivisie financieel een heel klein beetje.quote:Op zondag 14 december 2008 12:32 schreef Rucebo het volgende:
[..]
http://www.justin.tv/rtis
Dit is nauwelijks te zien
Als ze net zo dramatisch spelen als vorige week tegen Roda wel.quote:Op zondag 14 december 2008 12:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Verwacht een vrij eenvoudige overwinning voor PSV.
Dat ligt voornamelijk aan Vitesse
Ik denk dat het spannend gaat worden, de verdediging van PSV is namelijk ook dikke bagger.quote:Op zondag 14 december 2008 12:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Verwacht een vrij eenvoudige overwinning voor PSV.
Dat ligt voornamelijk aan Vitesse
Jezus die is wel heel erg slechtquote:Op zondag 14 december 2008 12:32 schreef Rucebo het volgende:
[..]
http://www.justin.tv/rtis
Dit is nauwelijks te zien
Kan ja. Maar ik kijk bijna alleen maar naar de uitwedstrijden van PSV, dus dat vind ik de moeite ook niet echt...quote:Op zondag 14 december 2008 12:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In plaats van zo moeilijk lopen doen kun je ook gewoon een abonnement op Eredivisie Live nemen. De kwaliteit is goed, voor de prijs hoef je het niet te laten en je steunt ook nog de Eredivisie financieel een heel klein beetje.
Toch leuk iemand die heel zijn leven voor Feyenoord is voor Ajax gaat spelenquote:Op zondag 14 december 2008 12:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
Tijd voor Van Wolfswinkel om z'n transfer naar Ajax te verdienen.
Of tegen Utrechtquote:Op zondag 14 december 2008 12:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als ze net zo dramatisch spelen als vorige week tegen Roda wel.
Hij zei net op eredivisielive dat hij Feyenoord supporter is.quote:Op zondag 14 december 2008 12:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
Tijd voor Van Wolfswinkel om z'n transfer naar Ajax te verdienen.
Wat een lul danquote:Op zondag 14 december 2008 12:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hij zei net op eredivisielive dat hij Feyenoord supporter is.
Hij liet zelfs zijn Feyenoord schoolmap zien.quote:Op zondag 14 december 2008 12:41 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wat een lul danPaar weken terug zei hij nog: Iedereen bij ons thuis was altijd voor Feyenoord, behalve ik
Huntelaar is ook bij PSV begonnen.quote:Op zondag 14 december 2008 12:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toch leuk iemand die heel zijn leven voor Feyenoord is voor Ajax gaat spelen
Dan mag ie wegblijven, tuigquote:Op zondag 14 december 2008 12:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hij liet zelfs zijn Feyenoord schoolmap zien.
quote:Op zondag 14 december 2008 12:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Huntelaar is ook bij PSV begonnen.
Lazovic moet eens een goede laxeermiddel krijgen en zijn agressie gewoon eens goed kwijtraken op het toilet zoals ieder ander normaal persoon.quote:Op zondag 14 december 2008 12:44 schreef Borizzz het volgende:
nu wordt lazovic wéér boos
Ik ga kerstverhalen voorlezen in de bomentuin van Doorn, hartstikke leuk programma met Paul Biegel en Mies Bouhuysquote:Op zondag 14 december 2008 12:43 schreef Suijk het volgende:
Saai programma vandaag zeg.
Lekkere droogkloot ben je ook he?quote:
Zelfs dat klinkt nog 10x spannender inderdaad.quote:Op zondag 14 december 2008 12:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ga kerstverhalen voorlezen in de bomentuin van Doorn, hartstikke leuk programma met Paul Biegel en Mies Bouhuys
Kom maar langs, er is gluhwein.quote:Op zondag 14 december 2008 12:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zelfs dat klinkt nog 10x spannender inderdaad.
Waarom is dat anders? Als hij had mogen kiezen was hij naar Ajax gegaan, maar PSV was eerder.quote:
Huntelaar heeft 2 seizoenen in het PSV jeugd gespeeld. Wolfswinkel is heel zijn leven Feyenoord supporter.quote:Op zondag 14 december 2008 12:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Waarom is dat anders? Als hij had mogen kiezen was hij naar Ajax gegaan, maar PSV was eerder.
Bij V Wolfswinkel hetzelfde idee. Ajax wil hem wellicht hebben, een aanbieding van Feyenoord zit er denk ik niet in binnenkort.
Isaksson o prutser grandequote:
Ik dacht dat Huntelaar zijn hele leven Ajax-supporter was.quote:Op zondag 14 december 2008 12:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Huntelaar heeft 2 seizoenen in het PSV jeugd gespeeld. Wolfswinkel is heel zijn leven Feyenoord supporter.
En dat vind jij geen verschil
Dat weet ik niet. Maargoed dat is half Nederland die 95 heeft meegemaaktquote:Op zondag 14 december 2008 12:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik dacht dat Huntelaar zijn hele leven Ajax-supporter was.
Klopt.quote:Op zondag 14 december 2008 12:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Klopt, Huntelaar was voor zijn psv tijd al voor ajax.quote:Op zondag 14 december 2008 12:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik niet.quote:Op zondag 14 december 2008 12:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Maargoed dat is half Nederland die 95 heeft meegemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Halen ze echt niks uit inderdaad.quote:Op zondag 14 december 2008 13:05 schreef -SG- het volgende:
PSV mag trouwens echt wel eens op vrije trappen en corners oefenen..
quote:Op zondag 14 december 2008 13:13 schreef denthemen het volgende:
Dit psv is nog saaier als onder Koeman Vergoossen
Als die MILF-hunter maar van de mijne afblijft.quote:
Nu weten we het wel hoorquote:Op zondag 14 december 2008 13:13 schreef denthemen het volgende:
Dit psv is nog saaier als onder Koeman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |