Zelfs dat klinkt nog 10x spannender inderdaad.quote:Op zondag 14 december 2008 12:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ga kerstverhalen voorlezen in de bomentuin van Doorn, hartstikke leuk programma met Paul Biegel en Mies Bouhuys
Kom maar langs, er is gluhwein.quote:Op zondag 14 december 2008 12:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zelfs dat klinkt nog 10x spannender inderdaad.
Waarom is dat anders? Als hij had mogen kiezen was hij naar Ajax gegaan, maar PSV was eerder.quote:
Huntelaar heeft 2 seizoenen in het PSV jeugd gespeeld. Wolfswinkel is heel zijn leven Feyenoord supporter.quote:Op zondag 14 december 2008 12:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Waarom is dat anders? Als hij had mogen kiezen was hij naar Ajax gegaan, maar PSV was eerder.
Bij V Wolfswinkel hetzelfde idee. Ajax wil hem wellicht hebben, een aanbieding van Feyenoord zit er denk ik niet in binnenkort.
Isaksson o prutser grandequote:
Ik dacht dat Huntelaar zijn hele leven Ajax-supporter was.quote:Op zondag 14 december 2008 12:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Huntelaar heeft 2 seizoenen in het PSV jeugd gespeeld. Wolfswinkel is heel zijn leven Feyenoord supporter.
En dat vind jij geen verschil
Dat weet ik niet. Maargoed dat is half Nederland die 95 heeft meegemaaktquote:Op zondag 14 december 2008 12:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik dacht dat Huntelaar zijn hele leven Ajax-supporter was.
Klopt.quote:Op zondag 14 december 2008 12:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Klopt, Huntelaar was voor zijn psv tijd al voor ajax.quote:Op zondag 14 december 2008 12:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik niet.quote:Op zondag 14 december 2008 12:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Maargoed dat is half Nederland die 95 heeft meegemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Halen ze echt niks uit inderdaad.quote:Op zondag 14 december 2008 13:05 schreef -SG- het volgende:
PSV mag trouwens echt wel eens op vrije trappen en corners oefenen..
quote:Op zondag 14 december 2008 13:13 schreef denthemen het volgende:
Dit psv is nog saaier als onder Koeman Vergoossen
Als die MILF-hunter maar van de mijne afblijft.quote:
Nu weten we het wel hoorquote:Op zondag 14 december 2008 13:13 schreef denthemen het volgende:
Dit psv is nog saaier als onder Koeman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |