Rotterdam natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:31 schreef detulp050 het volgende:
Zingt het publiek nu "Volendam, Volendam" of vervormt mijn tv het geluid zo erg?:
Ik hoor Oleguerquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:31 schreef detulp050 het volgende:
Zingt het publiek nu "Volendam, Volendam" of vervormt mijn tv het geluid zo erg?:
Hij ging wel voor de bal. Dat was niet zijn intentie.quote:
van der vaart van der vaart van der vaart!quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:31 schreef detulp050 het volgende:
Was het geen 'Veendam, Veendam' ?quote:
Wattamaleo.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:32 schreef Kriegel het volgende:
Wie de fuck komt er nou weer in dan?
Wallameoma.. wat? :/
quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:32 schreef fanneke het volgende:
[..]
Was het geen 'Appingedam, Appingedam' ?
Eerder 'Polen dan'. Janota moet erin.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:32 schreef fanneke het volgende:
[..]
Was het geen 'Veendam, Veendam' ?
Wat willen ze doen.. ze spelen met de het tweedequote:Op zaterdag 13 december 2008 22:38 schreef denthemen het volgende:
Dat gaat gezeik worden vanavond in Rotterdam
En punten pakken tegen de kleintjes!quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:43 schreef Zero2Nine het volgende:
AZ is een echte topclub geworden, ook 3 punten pakken als je wat minder speelt.
Ze zijn zich aan het opladen voor de wedstrijd tegen Ajax.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:42 schreef Aanvoerder het volgende:
Ga maar lekker degraderen Feyenoord. Aan jullie hebben we ook geen zak.
Ze staan in de winterstop dan ook mooi 16e.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:42 schreef Aanvoerder het volgende:
Ga maar lekker degraderen Feyenoord. Aan jullie hebben we ook geen zak.
Ik denk dat hij niet lichtvoetig genoeg is voor Barca, aan de andere kant: het zijn allemaal topspelers, hij kan alleen maar beter worden.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
El Hamda.![]()
Goede speler hoor, maar toch geen Barcelona-materiaal.
Nah Barcelona kan die echt vergeten. Er is er geen 1 bij AZ met het niveau Barcelona.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet lichtvoetig genoeg is voor Barca, aan de andere kant: het zijn allemaal topspelers, hij kan alleen maar beter worden.²
quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:45 schreef Prik0 het volgende:
[..]
En punten pakken tegen de kleintjes!
Démbele misschien, en zonder dollen: van der Velden ook denk ik, die is heerlijk lichtvoetig.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:52 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nah Barcelona kan die echt vergeten. Er is er geen 1 bij AZ met het niveau Barcelona.
Die ook niet.. Handelingssnelheid is niet echt wat het moet zijn. Wel balvast.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Démbele misschien, en zonder dollen: van der Velden ook denk ik, die is heerlijk lichtvoetig.²
heheh bedanktquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Démbele misschien, en zonder dollen: van der Velden ook denk ik, die is heerlijk lichtvoetig.²
Graag gedaan, mar waarvoor?quote:
Dat was een hele lullige botsing, maar opzet zat daar niet inquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:30 schreef detulp050 het volgende:
El Hamdaoui komt er wel erg makkelijk vanaf zeg. Van Gaal maakte zich in '95 nog woest om zo'n karatetrap...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |