Toch nog bijna..quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:49 schreef -Hans- het volgende:
EN IK WIL NIET DE LAPO HEBBEN !!
Ach kan morgen ook nog.quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:51 schreef DiedjeeJ het volgende:
Geen Eddy en Tessel in de TT..
Dat stond al in de vorige TT, vond het wat saai om dat nu weer als onderwerp te nemen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:51 schreef DiedjeeJ het volgende:
Geen Eddy en Tessel in de TT..
Dat krijg je als je te vaak top 40 muziek hoort. Ben er ook niet echt trots op, ofzo.quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:17 schreef DiedjeeJ het volgende:
Whehehe. Dat had ik toch echt voor mezelf gehouden..
Erg jammer inderdaad.quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:39 schreef gateway het volgende:
jammer dat MArgriet weggaat als nieuwslezeres
Helemaal mee eens en ze is ook gewoon erg goed.quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:45 schreef gateway het volgende:
[..]
ja ze klonk leuk en ziet er ooknogeens leuk uit
quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:49 schreef Marc63 het volgende:
Wat?? Een topic zonder Hans als TS?
Succes in de kou.quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:51 schreef -Hans- het volgende:
Nou, het lijkt er op dat er geen tijd meer is voor Gotye. dan kan ik wel even naar buiten.
Thanks ! zal me in elk geval maar lekker warm aankleden.quote:
Succes!quote:Ik ga ook ff wat nuttige dingen doen.
Staan er echt inquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:09 schreef Marc63 het volgende:
Staan al die kerstplaten in de top40 of is dat ter opvulling?
Hoi hansquote:
Dat kan ik me goed voorstellen.. Ik had eigenlijk ook nog even naar buiten gewild maar laat maar zitten. Veel te koud.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoi hans.
Bleh ik moet boodschappen doen, maar heb er geen zin in.
Mjah die kou heb ik niet zo'n last van, heb er alleen gewoon geen zin inquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen.. Ik had eigenlijk ook nog even naar buiten gewild maar laat maar zitten. Veel te koud.
Met een beetje geluk is het nu niet meer zo druk. Dus dat scheelt.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:22 schreef DaMook het volgende:
Mjah die kou heb ik niet zo'n last van, heb er alleen gewoon geen zin in.
Ik ga meestal rond etenstijd ja, dat scheelt meestal wel. En ik eet zelf toch altijd wat later dan de meestequote:Op zaterdag 13 december 2008 16:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Met een beetje geluk is het nu niet meer zo druk. Dus dat scheelt.
Gaaf! Ga ik zometeen even checken als ik weer op Youtube kan komen. Op een of andere manier kan ik die site niet bereiken. Erg irritant.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:27 schreef jmac het volgende:
Rond etenstijd is inderdaad ideaal. Alhoewel het qua aanbod dan weer wat minder is..quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:30 schreef DaMook het volgende:
Ik ga meestal rond etenstijd ja, dat scheelt meestal wel. En ik eet zelf toch altijd wat later dan de meeste.
Ik heb nog nooit gehad dat ze iets niet meer haddenquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Rond etenstijd is inderdaad ideaal. Alhoewel het qua aanbod dan weer wat minder is..
Nou, succes dan maar !quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehad dat ze iets niet meer hadden.
Maar goed, ik ben weg. Tot later
.
Hier is net opquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:38 schreef gerbenp het volgende:
En wat valt er bij de FOK!kers vanavond allemaal op het bord, hier friet.. ik heb hier mega honger..
Lasagne en stokbrood met kruidenboter!quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:38 schreef gerbenp het volgende:
En wat valt er bij de FOK!kers vanavond allemaal op het bord, hier friet.. ik heb hier mega honger..
Fantastische plaat is dit ! geluid staat atm ook bijzonder hard. Gelukkig kunnen de boxen het aan.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De betere nummers van faithless, opschrijft om boxen te testen bij aankoop
Je hebt alleen zo weinig aan die boxen als al die scheuren in je muren te groot worden.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Fantastische plaat is dit ! geluid staat atm ook bijzonder hard. Gelukkig kunnen de boxen het aan.
Damn, daar heb je wel een punt.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je hebt alleen zo weinig aan die boxen als al die scheuren in je muren te groot worden.
Tijd gaat hard , zeker de laatste 2 weken van het jaar, die vliegen extra snel omquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zat vanmiddag nog te denken dat deze maand al bijna weer op de helft is...
Jups, gaat gelukkig vrij hard. December vind ik persoonlijk de minste maand van het jaar.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zat vanmiddag nog te denken dat deze maand al bijna weer op de helft is...
Januari is pas erg.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jups, gaat gelukkig vrij hard. December vind ik persoonlijk de minste maand van het jaar.
wat is thats live niet livequote:Op zaterdag 13 december 2008 19:59 schreef Marc63 het volgende:
Opvallend dat ze bij opgenomen uitzendingen het programma nooit passend krijgen.
Mja, komt doordat ze niet precies van tevoren weten hoe lang het nieuws voor het programma gaat duren.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:59 schreef Marc63 het volgende:
Opvallend dat ze bij opgenomen uitzendingen het programma nooit passend krijgen.
Weekend DNA van vandaag is in de zomer van 2006 opgenomen. Toen wisten we echt nog niet welke commercials er vandaag uitgezonden zouden worden!quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, komt doordat ze niet precies van tevoren weten hoe lang het nieuws voor het programma gaat duren.
Laat dan ruimte over die iemand in de studio in moet vullen. Als Eric nou niet Wombats had gedraaid en iemand anders in de studio start een iets langere plaat in, hoef je niet Novastar na 5 seconden af te kappen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, komt doordat ze niet precies van tevoren weten hoe lang het nieuws voor het programma gaat duren.
Altijd de eerste met nieuwe muziek. Het wordt alleen pas heel laat uitgezonden.quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:19 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Weekend DNA van vandaag is in de zomer van 2006 opgenomen. Toen wisten we echt nog niet welke commercials er vandaag uitgezonden zouden worden!
Hoiquote:
nou en dat was het ookquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:47 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hoi
Zag er erg druk uit bij jou in de winkel vanmiddag toen ik er langs liep!
Morgen ook nog open ?quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nou en dat was het ookdriedubbele zaterdag omzet met 1 persoon minder zelfs nog
![]()
jammer dat ik je niet gezien heb, anders had ik ff kunnen zwaaien
Op m'n heenweg (rond 13:15) stond je ook niet in de zaak (waarschijnlijk met een meting bezig of even pauze), op m'n terugweg (rond 14:00) wel maar stonden er enorme groepen klanten om je heenquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nou en dat was het ookdriedubbele zaterdag omzet met 1 persoon minder zelfs nog
![]()
jammer dat ik je niet gezien heb, anders had ik ff kunnen zwaaien
succes met wakker blijvenquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:19 schreef muisje-eliza het volgende:
zeg, mannen, ik ga ff mn film afkijken (dark knight) ik viel gister in slaap![]()
Van harte gefeliciteerd met het goede nieuws , wat gaat je nieuwe baan worden.quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:42 schreef Litton-Lane het volgende:
Vanavond gaan we goed vieren dat ik een (nieuwe) baan heb: In Ierland!
Dus zo meteen opfrissen en de fiets pakken. Dit keer wel mijn licht aan houden, anders weer 20 euro boete![]()
Heeft er iemand de link naar Ekstra Weekend 05-12-08..... (mag graag in PM, omdat ik zo ga. Wil mezelf eigenlijk eens horen....)
Muisje: Ik zag dat ik ook op je hyves wordt vermeld![ afbeelding ]
Gefeliciteerd! Wanneer ga je? En tot die tijd wel flink mee blijven posten. We moeten nog 88 topics tot de 1000.quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:42 schreef Litton-Lane het volgende:
Vanavond gaan we goed vieren dat ik een (nieuwe) baan heb: In Ierland!
Dus zo meteen opfrissen en de fiets pakken. Dit keer wel mijn licht aan houden, anders weer 20 euro boete![]()
Assistant Team Manager op de ict afdeling. In Cork.quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd met het goede nieuws , wat gaat je nieuwe baan worden.
Start dag 19 januari. In de week ervoor ga ik echt verhuizen!quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wanneer ga je? En tot die tijd wel flink mee blijven posten. We moeten nog 88 topics tot de 1000.
Topic 1000 moet dan nog wel te doen zijn. Zoniet... in Ierland hebben ze vast ook wel internet.quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Start dag 19 januari. In de week ervoor ga ik echt verhuizen!
Ik hoop het wel, anders moet ik jullie straks nog missenquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Topic 1000 moet dan nog wel te doen zijn. Zoniet... in Ierland hebben ze vast ook wel internet.
Zal alleen wat lastig worden als je bij MetMichiel's 4-jaars feestje wilt zijnquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, anders moet ik jullie straks nog missen
Ik ben wel lid van LLink, maar ik vlieg nog steeds. Dus het kan wel!quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zal alleen wat lastig worden als je bij MetMichiel's 4-jaars feestje wilt zijn
Er rijdt ook een trein tussen Schiphol en Hilversum dus je bent er zoquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:54 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ben wel lid van LLink, maar ik vlieg nog steeds. Dus het kan wel!
Ik mag hopen dat die tijdens SR al wel aan de beurt isquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Topic 1000 moet dan nog wel te doen zijn. Zoniet... in Ierland hebben ze vast ook wel internet.
Trustequote:
Vorig jaar hebben we met SR 70 topics vol gepost.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat die tijdens SR al wel aan de beurt is.
Moet lukken dusquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vorig jaar hebben we met SR 70 topics vol gepost.
Ik kijk Barca - Realquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zaterdagavond en nu voetbal op tv. Gelukkig wel onder het genot van een lekker biertje.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gaaf! tussenstand nog wel 0 - 0 maar wel een topwedstrijd
Doet vd Vaart ook mee ?quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:06 schreef borisz het volgende:
[..]Alle ballen op Messi die dan ook alle klappen vangt. Drie maal geel al voor Madrid daardoor.
Op de bankquote:
Het oog is nu en daarnaquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:09 schreef -Hans- het volgende:
Jammer dat er verder weinig is te beleven op 3FM..
VdV komt er vast nog wel in.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Op de bank
Wesley moest er net wel geblesseerd af. Royston Drenthe speelt ook.
Dat is radio 1, toch? Tijd geleden dat ik naar Simek heb geluisterd.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Het oog is nu en daarnaMartin Simek
Nee Royston speelt bijna alles de laatste tijdquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
VdV komt er vast nog wel in.
Minder trouwens van Wesley want die is juist hersteld van een blessure, dacht ik. Dat Drenthe nog mag spelen.. Dacht dat hij al was afgeserveerd.
jepquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is radio 1, toch? Tijd geleden dat ik naar Simek heb geluisterd.
Haha dat zegt wel weer genoeg.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:12 schreef borisz het volgende:
Nee Royston speelt bijna alles de laatste tijd. Maar zijn concurrenten op zijn positie zijn allemaal geblesseerd
.
uuhm okay. Robben voor de verandering eens niet geblesseerd.quote:Robben is geschorst en Ruud bekend verhaal. Dan hebben we ze allemaal gehad.
Las trouwens ook net je reactie in VBL over het pak.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:18 schreef borisz het volgende:
Ja jij was niet de enige die dat opviel dus.
Ik vind het ook eenpak ja.
Ja dat white noise vind ik ook niet echt lekker luisteren. Mogen ze wel afschaffen, mensen die dat graag luisteren horen 538 te luisteren of trancefm ofzoquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:09 schreef -Hans- het volgende:
Jammer dat er verder weinig is te beleven op 3FM..
Dance dept is leuker dan White Noisequote:Op zaterdag 13 december 2008 23:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja dat white noise vind ik ook niet echt lekker luisteren. Mogen ze wel afschaffen, mensen die dat graag luisteren horen 538 te luisteren of trancefm ofzo.
Daarom al die dance fans luisteren toch al naar 538, doe mij op 3fm maar een soort ekstra weekend / freaknacht op zaterdagquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Dance dept is leuker dan White Noise
quote:Op zondag 14 december 2008 12:24 schreef Piles het volgende:
Goh, ik hier![]()
![]()
Vandaag koffer maar eens inpakken, mooi op tijd wel
En toch best geinig om weer eens te horen (imo)quote:Op zondag 14 december 2008 11:54 schreef Sirolf het volgende:
Eddy Zoey - Bijna, was te verwachten natuurlijk.
Voordeel is dat de single van net hoogstwaarschijnlijk geen hit zal worden dus we zulllen die plaat niet al te vaak gaan horen (quote:Op zondag 14 december 2008 12:30 schreef DiedjeeJ het volgende:
Dennis, leeft die ook nog?
Dat denk ik ook. Ik vond 't ook niet echt 'n bijzondere kerstplaat..quote:Op zondag 14 december 2008 12:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Voordeel is dat de single van net hoogstwaarschijnlijk geen hit zal worden dus we zulllen die plaat niet al te vaak gaan horen ().
Tja die is iedere maand anders ongeveerquote:Op zondag 14 december 2008 12:44 schreef -Hans- het volgende:
Gerucht op radio.nl
[..]
Nou, ben benieuwd.
Inderdaad.quote:Op zondag 14 december 2008 12:44 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik vond 't ook niet echt 'n bijzondere kerstplaat..
Nou, dan luister ik meestal toch nietquote:Op zondag 14 december 2008 12:44 schreef -Hans- het volgende:
Gerucht op radio.nl
[..]
Nou, ben benieuwd.
Inderdaadquote:Op zondag 14 december 2008 12:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Tja die is iedere maand anders ongeveer.
Hopelijk verdwijnt de white noise op zaterdag net zoals de black noise op vrijdag ook al een tijdje weg isquote:Op zondag 14 december 2008 12:44 schreef -Hans- het volgende:
Gerucht op radio.nl
[..]
Nou, ben benieuwd.
Hier idem.quote:Op zondag 14 december 2008 12:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, dan luister ik meestal toch niet. Zolang ze maar van de vrijdagavond afblijven.
Whehehe. Dat klonk niet echt fijn.quote:Op zondag 14 december 2008 13:17 schreef -Hans- het volgende:
LOLloopt gewoon de studio binnen. Echo's al over de place nu
Ik ga er zometeen heenquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:05 schreef -Hans- het volgende:
Morgen een basketbaltopper in Nederland. Den Bosch tegen Amsterdam. Jammer dat het niet live op de tv is te zien.
Haha, niet echt nee.quote:Op zondag 14 december 2008 13:20 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Whehehe. Dat klonk niet echt fijn.
Las er gister wel vanalles over, maarquote:Op zondag 14 december 2008 13:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, niet echt nee.
Trouwens op het net een foto gevonden van het pak wat Toine van Peperstraten gisteren droeg.
[ afbeelding ]
Auw.
Middag !quote:Op zondag 14 december 2008 13:20 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik ga er zometeen heen
Goedemiddag trouwens
Dat heb ik gisteren ook gezien. Je moet er van houden, maar in zo'n totaalshot ziet 't er niet uit.quote:Op zondag 14 december 2008 13:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, niet echt nee.
Trouwens op het net een foto gevonden van het pak wat Toine van Peperstraten gisteren droeg.
[ afbeelding ]
Auw.
Een pyjama is wel het goede woord.quote:Op zondag 14 december 2008 13:26 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren ook gezien. Je moet er van houden, maar in zo'n totaalshot ziet 't er niet uit.
't Lijkt zo net 'n pyjama, vind ik.
Was ook wel mooi gezongen.quote:Op zondag 14 december 2008 13:44 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ze moet huilen.![]()
En Eddy gisteren dus ook.
Er loopt wel de hele tijd zo'n camera figuur rond in de studio.quote:Op zondag 14 december 2008 13:50 schreef DiedjeeJ het volgende:
Is dit de Henkjan Smits Show/Shownieuws?
Dat "nieuws" over z'n nieuwe bedrijfje duurde me iets te lang, om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 14 december 2008 13:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Er loopt wel de hele tijd zo'n camera figuur rond in de studio.
Heb het niet echt meegekregen. Was even wat drinken aan het scorenquote:Op zondag 14 december 2008 13:55 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat "nieuws" over z'n nieuwe bedrijfje duurde me iets te lang, om eerlijk te zijn.
Helaas..quote:Op zondag 14 december 2008 13:57 schreef -Hans- het volgende:
Zometeen het allerlaatste uur van Zoeyzo..
Opvallend inderdaad! had ik ook niet verwacht.quote:Op zondag 14 december 2008 14:02 schreef DiedjeeJ het volgende:
Verdomme Jans, waarom geen Sankoh in de basis..?![]()
Sorry, moest 't ff kwijt.
"WAT ZEG JE, OUWE!!! ". Die is irritant.quote:Op zondag 14 december 2008 14:04 schreef Sirolf het volgende:
Waarom moeten reclames toch altijd zo strontvervelend zijn...?
Ej !quote:
Erg vreemd. Ben wel benieuwd waarom. Hij speelde de laatste tijd toch wel aardig.quote:Op zondag 14 december 2008 14:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Opvallend inderdaad! had ik ook niet verwacht.
Om over die 'Cheersch' maar te zwijgen...quote:Op zondag 14 december 2008 14:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
"WAT ZEG JE, OUWE!!! ". Die is irritant.
[..]
Ej !de nieuwe nummer 1 van Nederland.
Jans verwacht een verdedigende wedstrijd, maar juist dan laat je hem toch staan? Ook al heeft hij soms wat vreemde momenten. Misschien niet helemaal fit? Naja, we zullen het ongetwijfeld nog wel gaan horen.quote:Op zondag 14 december 2008 14:09 schreef DiedjeeJ het volgende:
Erg vreemd. Ben wel benieuwd waarom. Hij speelde de laatste tijd toch wel aardig.
Stukken beter dan vorig jaar in ieder geval.
Die is ook erg irritant ja. Vind ik trouwens ook wel gelden voor de Loekie reclame waar ze op het eind nog even nodig vinden om te gaan schreeuwen.quote:Op zondag 14 december 2008 14:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Om over die 'Cheersch' maar te zwijgen...
We zien/horen 't vanzelf wel. Ik had 'm in ieder geval laten staan. Maar goed, ik zit hier op de bank, en Jans zit op dé bank.quote:Op zondag 14 december 2008 14:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jans verwacht een verdedigende wedstrijd, maar juist dan laat je hem toch staan? Ook al heeft hij soms wat vreemde momenten. Misschien niet helemaal fit? Naja, we zullen het ongetwijfeld nog wel gaan horen.![]()
Ik volg het ook even vanaf de bank. Wel zo lekker warm en het is toch uitverkocht.quote:Op zondag 14 december 2008 14:14 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
We zien/horen 't vanzelf wel. Ik had 'm in ieder geval laten staan. Maar goed, ik zit hier op de bank, en Jans zit op dé bank.
quote:Video Killed the Radio Stars
Er zitten wel meer fouten in Dalet qua trackinformatie...quote:Op zondag 14 december 2008 14:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Welke lolly plempt numers in Dalet?
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/2768
[..]
met de nieuwe single... Tsja, van zijn muziek zal ik niet snel fan worden.quote:Op zondag 14 december 2008 14:21 schreef DiedjeeJ het volgende:
THE MAN in de studio!!
Idd. Maar dit is dan ook weer zo'n opvallende.quote:Op zondag 14 december 2008 14:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er zitten wel meer fouten in Dalet qua trackinformatie...
quote:Op zondag 14 december 2008 14:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
met de nieuwe single... Tsja, van zijn muziek zal ik niet snel fan worden.
Ja.. Dat dus.quote:Op zondag 14 december 2008 14:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heerlijk zeg, weer zo'n kansloos ZEIKnummer van Van Velzen.
Nooit leuk gevonden of te vaak gehoord?quote:Op zondag 14 december 2008 14:30 schreef -Hans- het volgende:
NEEEEEEEEEEE niet Sweet About Me... lul dan de tijd vol.
Het laastequote:Op zondag 14 december 2008 14:31 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nooit leuk gevonden of te vaak gehoord?
Zonde om ze open te maken eigenlijkquote:Op zondag 14 december 2008 14:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eerste euro's aan Serious Request 2008 uitgegeven.
Bagger.quote:Op zondag 14 december 2008 14:56 schreef -Hans- het volgende:
Ron Jans heeft het prima voor elkaar. 0 - 2 achter.
Nou dat dus.quote:Op zondag 14 december 2008 14:59 schreef DiedjeeJ het volgende:
Eddy en Tessel, bedankt, en succes met de andere bezigheden.
Wat hun zeggenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |