Staan er echt inquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:09 schreef Marc63 het volgende:
Staan al die kerstplaten in de top40 of is dat ter opvulling?
Hoi hansquote:
Dat kan ik me goed voorstellen.. Ik had eigenlijk ook nog even naar buiten gewild maar laat maar zitten. Veel te koud.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoi hans.
Bleh ik moet boodschappen doen, maar heb er geen zin in.
Mjah die kou heb ik niet zo'n last van, heb er alleen gewoon geen zin inquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen.. Ik had eigenlijk ook nog even naar buiten gewild maar laat maar zitten. Veel te koud.
Met een beetje geluk is het nu niet meer zo druk. Dus dat scheelt.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:22 schreef DaMook het volgende:
Mjah die kou heb ik niet zo'n last van, heb er alleen gewoon geen zin in.
Ik ga meestal rond etenstijd ja, dat scheelt meestal wel. En ik eet zelf toch altijd wat later dan de meestequote:Op zaterdag 13 december 2008 16:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Met een beetje geluk is het nu niet meer zo druk. Dus dat scheelt.
Gaaf! Ga ik zometeen even checken als ik weer op Youtube kan komen. Op een of andere manier kan ik die site niet bereiken. Erg irritant.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:27 schreef jmac het volgende:
Rond etenstijd is inderdaad ideaal. Alhoewel het qua aanbod dan weer wat minder is..quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:30 schreef DaMook het volgende:
Ik ga meestal rond etenstijd ja, dat scheelt meestal wel. En ik eet zelf toch altijd wat later dan de meeste.
Ik heb nog nooit gehad dat ze iets niet meer haddenquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Rond etenstijd is inderdaad ideaal. Alhoewel het qua aanbod dan weer wat minder is..
Nou, succes dan maar !quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehad dat ze iets niet meer hadden.
Maar goed, ik ben weg. Tot later
.
Hier is net opquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:38 schreef gerbenp het volgende:
En wat valt er bij de FOK!kers vanavond allemaal op het bord, hier friet.. ik heb hier mega honger..
Lasagne en stokbrood met kruidenboter!quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:38 schreef gerbenp het volgende:
En wat valt er bij de FOK!kers vanavond allemaal op het bord, hier friet.. ik heb hier mega honger..
Fantastische plaat is dit ! geluid staat atm ook bijzonder hard. Gelukkig kunnen de boxen het aan.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De betere nummers van faithless, opschrijft om boxen te testen bij aankoop
Je hebt alleen zo weinig aan die boxen als al die scheuren in je muren te groot worden.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Fantastische plaat is dit ! geluid staat atm ook bijzonder hard. Gelukkig kunnen de boxen het aan.
Damn, daar heb je wel een punt.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je hebt alleen zo weinig aan die boxen als al die scheuren in je muren te groot worden.
Tijd gaat hard , zeker de laatste 2 weken van het jaar, die vliegen extra snel omquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zat vanmiddag nog te denken dat deze maand al bijna weer op de helft is...
Jups, gaat gelukkig vrij hard. December vind ik persoonlijk de minste maand van het jaar.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zat vanmiddag nog te denken dat deze maand al bijna weer op de helft is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |