Gaaf! Ga ik zometeen even checken als ik weer op Youtube kan komen. Op een of andere manier kan ik die site niet bereiken. Erg irritant.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:27 schreef jmac het volgende:
Rond etenstijd is inderdaad ideaal. Alhoewel het qua aanbod dan weer wat minder is..quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:30 schreef DaMook het volgende:
Ik ga meestal rond etenstijd ja, dat scheelt meestal wel. En ik eet zelf toch altijd wat later dan de meeste.
Ik heb nog nooit gehad dat ze iets niet meer haddenquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Rond etenstijd is inderdaad ideaal. Alhoewel het qua aanbod dan weer wat minder is..
Nou, succes dan maar !quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehad dat ze iets niet meer hadden.
Maar goed, ik ben weg. Tot later
.
Hier is net opquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:38 schreef gerbenp het volgende:
En wat valt er bij de FOK!kers vanavond allemaal op het bord, hier friet.. ik heb hier mega honger..
Lasagne en stokbrood met kruidenboter!quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:38 schreef gerbenp het volgende:
En wat valt er bij de FOK!kers vanavond allemaal op het bord, hier friet.. ik heb hier mega honger..
Fantastische plaat is dit ! geluid staat atm ook bijzonder hard. Gelukkig kunnen de boxen het aan.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De betere nummers van faithless, opschrijft om boxen te testen bij aankoop
Je hebt alleen zo weinig aan die boxen als al die scheuren in je muren te groot worden.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Fantastische plaat is dit ! geluid staat atm ook bijzonder hard. Gelukkig kunnen de boxen het aan.
Damn, daar heb je wel een punt.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je hebt alleen zo weinig aan die boxen als al die scheuren in je muren te groot worden.
Tijd gaat hard , zeker de laatste 2 weken van het jaar, die vliegen extra snel omquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zat vanmiddag nog te denken dat deze maand al bijna weer op de helft is...
Jups, gaat gelukkig vrij hard. December vind ik persoonlijk de minste maand van het jaar.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zat vanmiddag nog te denken dat deze maand al bijna weer op de helft is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |