Er loopt wel de hele tijd zo'n camera figuur rond in de studio.quote:Op zondag 14 december 2008 13:50 schreef DiedjeeJ het volgende:
Is dit de Henkjan Smits Show/Shownieuws?
Dat "nieuws" over z'n nieuwe bedrijfje duurde me iets te lang, om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 14 december 2008 13:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Er loopt wel de hele tijd zo'n camera figuur rond in de studio.
Heb het niet echt meegekregen. Was even wat drinken aan het scorenquote:Op zondag 14 december 2008 13:55 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat "nieuws" over z'n nieuwe bedrijfje duurde me iets te lang, om eerlijk te zijn.
Helaas..quote:Op zondag 14 december 2008 13:57 schreef -Hans- het volgende:
Zometeen het allerlaatste uur van Zoeyzo..
Opvallend inderdaad! had ik ook niet verwacht.quote:Op zondag 14 december 2008 14:02 schreef DiedjeeJ het volgende:
Verdomme Jans, waarom geen Sankoh in de basis..?![]()
Sorry, moest 't ff kwijt.
"WAT ZEG JE, OUWE!!! ". Die is irritant.quote:Op zondag 14 december 2008 14:04 schreef Sirolf het volgende:
Waarom moeten reclames toch altijd zo strontvervelend zijn...?
Ej !quote:
Erg vreemd. Ben wel benieuwd waarom. Hij speelde de laatste tijd toch wel aardig.quote:Op zondag 14 december 2008 14:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Opvallend inderdaad! had ik ook niet verwacht.
Om over die 'Cheersch' maar te zwijgen...quote:Op zondag 14 december 2008 14:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
"WAT ZEG JE, OUWE!!! ". Die is irritant.
[..]
Ej !de nieuwe nummer 1 van Nederland.
Jans verwacht een verdedigende wedstrijd, maar juist dan laat je hem toch staan? Ook al heeft hij soms wat vreemde momenten. Misschien niet helemaal fit? Naja, we zullen het ongetwijfeld nog wel gaan horen.quote:Op zondag 14 december 2008 14:09 schreef DiedjeeJ het volgende:
Erg vreemd. Ben wel benieuwd waarom. Hij speelde de laatste tijd toch wel aardig.
Stukken beter dan vorig jaar in ieder geval.
Die is ook erg irritant ja. Vind ik trouwens ook wel gelden voor de Loekie reclame waar ze op het eind nog even nodig vinden om te gaan schreeuwen.quote:Op zondag 14 december 2008 14:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Om over die 'Cheersch' maar te zwijgen...
We zien/horen 't vanzelf wel. Ik had 'm in ieder geval laten staan. Maar goed, ik zit hier op de bank, en Jans zit op dé bank.quote:Op zondag 14 december 2008 14:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jans verwacht een verdedigende wedstrijd, maar juist dan laat je hem toch staan? Ook al heeft hij soms wat vreemde momenten. Misschien niet helemaal fit? Naja, we zullen het ongetwijfeld nog wel gaan horen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |