quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gaaf! tussenstand nog wel 0 - 0 maar wel een topwedstrijd
Doet vd Vaart ook mee ?quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:06 schreef borisz het volgende:
[..]Alle ballen op Messi die dan ook alle klappen vangt. Drie maal geel al voor Madrid daardoor.
Op de bankquote:
Het oog is nu en daarnaquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:09 schreef -Hans- het volgende:
Jammer dat er verder weinig is te beleven op 3FM..
VdV komt er vast nog wel in.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Op de bank
Wesley moest er net wel geblesseerd af. Royston Drenthe speelt ook.
Dat is radio 1, toch? Tijd geleden dat ik naar Simek heb geluisterd.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Het oog is nu en daarnaMartin Simek
Nee Royston speelt bijna alles de laatste tijdquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
VdV komt er vast nog wel in.
Minder trouwens van Wesley want die is juist hersteld van een blessure, dacht ik. Dat Drenthe nog mag spelen.. Dacht dat hij al was afgeserveerd.
jepquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is radio 1, toch? Tijd geleden dat ik naar Simek heb geluisterd.
Haha dat zegt wel weer genoeg.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:12 schreef borisz het volgende:
Nee Royston speelt bijna alles de laatste tijd. Maar zijn concurrenten op zijn positie zijn allemaal geblesseerd
.
uuhm okay. Robben voor de verandering eens niet geblesseerd.quote:Robben is geschorst en Ruud bekend verhaal. Dan hebben we ze allemaal gehad.
Las trouwens ook net je reactie in VBL over het pak.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:18 schreef borisz het volgende:
Ja jij was niet de enige die dat opviel dus.
Ik vind het ook eenpak ja.
Ja dat white noise vind ik ook niet echt lekker luisteren. Mogen ze wel afschaffen, mensen die dat graag luisteren horen 538 te luisteren of trancefm ofzoquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:09 schreef -Hans- het volgende:
Jammer dat er verder weinig is te beleven op 3FM..
Dance dept is leuker dan White Noisequote:Op zaterdag 13 december 2008 23:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja dat white noise vind ik ook niet echt lekker luisteren. Mogen ze wel afschaffen, mensen die dat graag luisteren horen 538 te luisteren of trancefm ofzo.
Daarom al die dance fans luisteren toch al naar 538, doe mij op 3fm maar een soort ekstra weekend / freaknacht op zaterdagquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Dance dept is leuker dan White Noise
quote:Op zondag 14 december 2008 12:24 schreef Piles het volgende:
Goh, ik hier![]()
![]()
Vandaag koffer maar eens inpakken, mooi op tijd wel
En toch best geinig om weer eens te horen (imo)quote:Op zondag 14 december 2008 11:54 schreef Sirolf het volgende:
Eddy Zoey - Bijna, was te verwachten natuurlijk.
Voordeel is dat de single van net hoogstwaarschijnlijk geen hit zal worden dus we zulllen die plaat niet al te vaak gaan horen (quote:Op zondag 14 december 2008 12:30 schreef DiedjeeJ het volgende:
Dennis, leeft die ook nog?
Dat denk ik ook. Ik vond 't ook niet echt 'n bijzondere kerstplaat..quote:Op zondag 14 december 2008 12:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Voordeel is dat de single van net hoogstwaarschijnlijk geen hit zal worden dus we zulllen die plaat niet al te vaak gaan horen ().
Tja die is iedere maand anders ongeveerquote:Op zondag 14 december 2008 12:44 schreef -Hans- het volgende:
Gerucht op radio.nl
[..]
Nou, ben benieuwd.
Inderdaad.quote:Op zondag 14 december 2008 12:44 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik vond 't ook niet echt 'n bijzondere kerstplaat..
Nou, dan luister ik meestal toch nietquote:Op zondag 14 december 2008 12:44 schreef -Hans- het volgende:
Gerucht op radio.nl
[..]
Nou, ben benieuwd.
Inderdaadquote:Op zondag 14 december 2008 12:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Tja die is iedere maand anders ongeveer.
Hopelijk verdwijnt de white noise op zaterdag net zoals de black noise op vrijdag ook al een tijdje weg isquote:Op zondag 14 december 2008 12:44 schreef -Hans- het volgende:
Gerucht op radio.nl
[..]
Nou, ben benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |