Dit is een vervolg opquote:Deponeer hier al uw gezeur en totale onzin-opmerkingen welke lichtelijk iets te maken heeft met NWS, maar in elk ander topic subiet verwijderd zouden worden. Dit topic is ook geschikt voor onzin-discussies als de geslachtskenmerken van (ex)moderators.
Nee, ik ga mijn zoveelste slaapmuts opdrinken en dan pleite.quote:Op zaterdag 13 december 2008 05:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ja Specularium dit wordt een topreeks, ik weet het zeker.
Koffie?
Nee, ik zit vuurwerkfilmpjes te kijken om te zien wat leuk is om te halen en nu ben ik weer klaarwakker.quote:Op zaterdag 13 december 2008 06:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
Krijg je je slaapmutsje niet weg?
Jij gaat naar vuurwerkwinkels om te kijken hoe druk het is?quote:Op zaterdag 13 december 2008 06:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik ben niet echt een liefhebber van vuurwerk, ik vind de drukte in de winkel die er aan voorafgaat leuker.
[/post numero 15.000]
Voor m'n werk een keertje gedaan. Als lokale verslaggever.quote:Op zaterdag 13 december 2008 06:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij gaat naar vuurwerkwinkels om te kijken hoe druk het is?
Welke zender? Ik kijk die reportages op RTV Utrecht altijd wel.quote:Op zaterdag 13 december 2008 06:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Voor m'n werk een keertje gedaan. Als lokale verslaggever.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 07:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik wil niet vanwege verloren anonimiteit ooit met een nieuw account moeten beginnen.
Mwah, naam was wat minder, dit laat meer tot de verbeelding over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals het er nu uitziet gaat hij in ieder geval niet de herenliefde met je bedrijven.quote:Op zaterdag 13 december 2008 08:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik vind het ook niet erg om sommige users dingen te vertellen, maar als ik users als DS57 uitdaag om m'n postgeschiedenis er op na te slaan dan edit ik liever hier en daar even wat.
Wat een Wiki allemaal niet voor elkaar kan krijgenquote:Rita Verdonk wil de deur openzetten voor goed geschoolde immigranten.
Volgens de politica van Trots op Nederland (ToN) moet het veel makkelijker worden voor buitenlanders om naar ons land te komen om hier te werken, zonder dat ze automatisch recht krijgen op een permanent verblijf.
Ik wacht nog steeds om een VN-onderzoek met een veroordeling van het Russische optreden in Zuid-Ossetië. Niet alleen op Europees niveau (hoewel dit natuurlijk al een eerste stap is).quote:TBILISI - Russische troepen hebben zaterdag een Georgisch dorp nabij de grens met de afvallige regio Zuid-Ossetië opnieuw bezet. Waarnemers van de Europese Unie riepen de Russen op onmiddellijk te vertrekken uit het dorp Perevi.
In augustus voerden Rusland en Georgië een korte oorlog. Die brak uit nadat het Georgische leger Zuid-Ossetië had aangevallen. De Russen bezetten daarna delen van Georgië. Na bemiddeling van de EU trok Rusland zich terug uit Georgië naar Zuid-Ossetië.
Maar er bleven Russische militairen in het bergdorp Perevi tot woede van de Georgiërs. Vrijdag trokken de Russen zich uiteindelijk terug waarna Georgische agenten het dorp introkken. Maar na het vallen van de avond keerden de Russen terug in Perevi.
Grappig. Heb ik in een ver verleden ook nog gedaan.quote:Op zaterdag 13 december 2008 06:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
Voor m'n werk een keertje gedaan. Als lokale verslaggever.![]()
Bron: http://www.depers.nl/buit(...)n-gitarist-neer.htmlquote:Gothics steken eigen gitarist neer
Een 18-jarige Italiaanse zangeres en haar broertje hebben de gitarist van hun gothicband tientallen malen gestoken. Ze waren ontevreden over zijn spel.
Dat heeft de politie vrijdag gezegd. Het 16-jarige slachtoffer ligt nog in het ziekenhuis, maar hij verkeert buiten levensgevaar, zei de politie.
Repetitie
De jongen werd zaterdag na een repetitie van de band Soul Cry in het dorpje Sestri Ponente, bij Genua, door zijn medebandleden aangevallen. Zij staken de jongen ongeveer vijftig keer, vooral in zijn hoofd en zijn rug.
De zangeres en haar 16-jarige broer, die bas speelt in de band, zijn gearresteerd op verdenking van poging tot moord met voorbedachten rade. Het spel van de gitarist tijdens een repetitie was de twee kennelijk niet naar de zin. Na de repetitie werd de jongen in een steegje neergestoken. Toen de politie de zangeres aanhield had zij het bebloede mes nog in haar handen.
'Een mooie begrafenis'
De politie nam een briefje in beslag van de hand van de broer van de zangeres dat twee dagen voor de aanval aan het slachtoffer werd geschreven en waarin staat: "Ik ben bezig een mooie begrafenis voor je te regelen."
De zangeres vertelde de politie aanvankelijk dat ze geprobeerd had in te grijpen bij een zelfmoordpoging van de gitarist. Het slachtoffer beweert dat hij werd gestoken door beide verdachten; de broer van de zangeres zegt dat zijn zus als enige het mes hanteerde.
hoe kun je nou iemand 50 keer in zijn hoofd steken zonder hem te dodenquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:34 schreef Elfletterig het volgende:
Het gaat me wat ver om hier een apart topic van te maken, maar opvallend is het wel:
[..]
Bron: http://www.depers.nl/buit(...)n-gitarist-neer.html
Zangeres: "Die jongen weet niet eens wat een G dim is. Dat steekt mij."
Als je ooit in een band hebt gezeten weet je hoe herkenbaar dit is.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:34 schreef Elfletterig het volgende:
Het gaat me wat ver om hier een apart topic van te maken, maar opvallend is het wel:
[..]
Bron: http://www.depers.nl/buit(...)n-gitarist-neer.html
Zangeres: "Die jongen weet niet eens wat een G dim is. Dat steekt mij."
O, ja natuurlijk, dat zal het zijn.quote:Op zondag 14 december 2008 00:43 schreef Specularium het volgende:
Mensen zijn nog aan het indrinken waarschijnlijk.
Ik ben eigenlijk een NSB'er ook hè.quote:Op zondag 14 december 2008 04:02 schreef sp3c het volgende:
ik heb je vriendinnetje aan het huiluh gemaakt
Ik ben al kalig.quote:
...quote:Op zondag 14 december 2008 04:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben al kalig..
Maar goed, ik stel voor dat je de TT's verandert. Dus boven NWS sc #2, NWS FB en dan vraag je voor mij een 48hrs ban aan vanwege doorgaan met sc na waarschuwing, en boven NWS FB, NWS sc #2. Voordeel is dan dat je binnen no time ook NWS sc #3 hebt.
quote:Ik ben al kalig. .
Maar goed, ik stel voor dat je de TT's verandert. Blabla, blabla NWS blabla #2 #3 #1 FB NWS blabla sc blabla !!!eleven blabla 48 hrs ban bla sc blablabla bla blabla #3 bla NWS NWS NWS #2 bla sc #3 hebt.
Ja, ja ik ga al.quote:Op zondag 14 december 2008 04:18 schreef sp3c het volgende:
ja ik moest het ff controleren ja ...
ga naar bed
Verkeerd inkoopbeleid hè, je moet ook een fles whiskey achter de hand hebben. Altijd je whiskey checken dan hoef je nooit de wijn aan te slaan.quote:Op zondag 14 december 2008 04:26 schreef sp3c het volgende:
mjaaaaah dat zou je denken maar sometimes moet je wijn drinken omdat je geen bier meer hebt
en niemand houd van wijn
Dat is idd een irrationele reflex.quote:Op zondag 14 december 2008 04:33 schreef sp3c het volgende:
nu je het zegt ... ik heb nog steeds die fles whiskey van gister
waarom zit ik dan wijn te drinken???
Ik was al weg hè.quote:Op zondag 14 december 2008 04:34 schreef sp3c het volgende:
ik neem daar gewoon een glas van en dan ga ik wat slaap inhalen
ik ook ... ik dacht een uur of 2quote:
quote:Op zondag 14 december 2008 04:46 schreef sp3c het volgende:
mensen kunnen sociaal doen wat ze willen maar ik ga zometeen toch echt dromen van mooie meisjes en pullen bier
of oktoberfest
Bij zulke pullen denk je vast even niet meer aan je peuken!quote:Op zondag 14 december 2008 08:12 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Hij heet dan ook niet voor niets 'flipflopper''..
Of aan je bierquote:Op zondag 14 december 2008 09:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bij zulke pullen denk je vast even niet meer aan je peuken!
Slaap jij wel?quote:
ik kom net uit mijn bed!quote:
Je postte om 5 uur nog!quote:
Jullie moeten goed slapen en beter etenquote:
Ja, fok!ma...quote:Op zondag 14 december 2008 10:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jullie moeten goed slapen en beter eten
maar ik had trek in een broodje met ei en een kopje koffiequote:
Braaf!quote:Op zondag 14 december 2008 10:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar ik had trek in een broodje met ei en een kopje koffie
maar goed, die was wat te vroeg, ik ga weer in mijn bedje liggen moeders
Van de afgelopen 24 uur heb ik ongeveer twee-derde geslapen.quote:Op zondag 14 december 2008 10:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jullie moeten goed slapen en beter eten
Ik nu ook, opeens.quote:Op zondag 14 december 2008 10:48 schreef sp3c het volgende:
ik heb eigenlijk zin in een kopje soep for some reason
Bron: http://www.depers.nl/opme(...)-na-18000-km-op.htmlquote:Recordroeier geeft na 18.000 km vlak voor bestemming op
Een Italiaanse avonturier die de Grote Oceaan wilde overroeien heeft zijn huzarenstuk moeten staken op 'amper' 120 kilometer van zijn eindbestemming Australië, meldt Het Laatste Nieuws zondag. De man had al 18.000 kilometer afgelegd, maar moest uiteindelijk gered worden door het slechte weer.
Wind
Alex Bellini begon zijn reis in februari in Peru, maar belde eergisteren zijn vrouw om te zeggen dat hij te uitgeput was om nog verder te roeien met zijn 7,5 meter lange boot. De pechvogel was bijna bij het Oost-Australische stadje Laurieton, maar een krachtige wind voorkwam dagenlang dat hij de kust enigszins naderde. "De dagen daarna zou het weer zelfs nog slechter worden", zei Bellini.
Recordroeier
Bellini roeide eerder al de Middellandse Zee en de Atlantische Oceaan over.
ik zag het vanochtend op het nieuwsquote:Op zondag 14 december 2008 22:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik vind dat het navolgende bericht verdiend te worden opgenomen in deze nu al glorieuze slowchatreeks.
Iraakse journalist gooit schoenen naar Bush
Goede werptechniek had die vent ook, hè?quote:Op maandag 15 december 2008 09:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik zag het vanochtend op het nieuws
Ik vind dat Bush ook nog wel snel reageertquote:Op maandag 15 december 2008 12:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Goede werptechniek had die vent ook, hè?
Dat verwonderde me een klein beetje, ik had eerst namelijk het KLB-topic van DutchErrorist gelezen, die zich beklaagde dat de beste man had gemist.
Zie ook http://www.telegraaf.nl/b(...)voor_grofvuil__.htmlquote:Burgemeester neemt kerstkribbe voor hoopje rommel
De burgemeester van Linz was niet gelukkig met de rommel in het gemeentehuis. Hij gaf de kuisploeg de opdracht om de troep op te ruimen maar Franz Dobusch begin de vergissing van zijn leven. Het hoopje rommel was een kerstkribbe uit gerecycleerd materiaal.
Kunstwerk met betekenis
Fans van de kunstenaar die het werk gemaakt had, waren woedend en maakten de burgemeester duidelijk dat hij een grote fout gemaakt had. Het werk bestond voornamelijk uit verpakkingen en oud papier. "Je zou toch denken dat een burgemeester van een stad zich niet inlaat met zoiets. Mensen waren van ver gekomen om het kunstwerk te bekijken maar ze moesten ontgoocheld huiswaarts keren", aldus een bezoeker. Hannelore Rauter wilde met haar werk de mensen aanzetten tot reflectie en kerst is daar de uitgelezen periode voor. Alleen dacht de burgemeester daar anders over. (vsv)
Hey, dus eigenlijk zijn alle baggerposts op fok kunstquote:Op maandag 15 december 2008 20:54 schreef Specularium het volgende:
Ah, daar heb je weer wat van die verontwaardigde mongolen.
Flikker ergens 3 dozen neer en noem het kunst.
Als je ze zou scharen onder de dichterlijke vrijheid kun je er in Nederland wellicht nog wat subsidie voor vangen.quote:Op maandag 15 december 2008 20:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hey, dus eigenlijk zijn alle baggerposts op fok kunst
mjah maar van dat constante gekakel krijg ik vette hoofdpijnquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:46 schreef Loedertje het volgende:
Luilakken :[
Neem een vrouw dan hoef je zelf niet meer na te denken
Dan vraag je of ze iets van de pharma-industrie door je eten prakt en spoel je het weg met wat bier.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
mjah maar van dat constante gekakel krijg ik vette hoofdpijn
Is dat een aanbod?quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:46 schreef Loedertje het volgende:
Luilakken :[
Neem een vrouw dan hoef je zelf niet meer na te denken
interessant ideequote:Op dinsdag 16 december 2008 19:48 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dan vraag je of ze iets van de pharma-industrie door je eten prakt en spoel je het weg met wat bier.
Ze bakt wrs de lever uit van haar slachtoffers.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
interessant idee
wat kook jij over het algemeen??
ja jij ja!quote:
Ik een boterham met hamquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
Dank Ryan.
Ik heb penne met zalm, pesto en tomaat en champignons.
en wat is het geworden?quote:Op woensdag 17 december 2008 16:32 schreef sp3c het volgende:
ik denk erover om eten te bestellen vandaag
nee man, RotiHoek op de Zuiderparklaanquote:Op woensdag 17 december 2008 19:04 schreef sp3c het volgende:
roti van de rotibode want dat is al 15 jaar een begrip in Den Haag dus dan moet je het af en toe bestellen
Die ken ik ook niet, kreeg alleen dat als weerwoord van iemand uit den haagquote:Op woensdag 17 december 2008 19:16 schreef sp3c het volgende:
die ken ik niet?
ik ging altijd naar roti palace hier in de buurt maar de rotibode is beter
maar zolang het niet op thuisbezorgd.nl zit ...
wie is "ie" in dit geval?quote:
Deze wel ?quote:Op woensdag 17 december 2008 19:16 schreef sp3c het volgende:
die ken ik niet?
ik ben eerst jarig!quote:
Ach toe nou zo duur is dat nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hou 's op met dat kutwoord.Hoezo ku/lulwoord?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het woord swaffelt wel iig.I´m back.
Ach, ja het is net als het woord smurfen hè, overal en altijd toepasbaar.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
Het woord op zich vind ik niet eens zo erg.
Alleen het plotselinge toegenomen gebruik ervan stemt me zo treurig.
Balkenende staat op, dus ik kan even niet luisteren.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:08 schreef Halcon het volgende:
Een fout muziekje voor laat op de avond:
Sinds eergisteren zeker.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ach, ja het net als het woord smurfen hè, overal en altijd toepasbaar.
Bij mij ook. Pretty boring, isn't it?quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Balkenende staat op, dus ik kan even niet luisteren.
Daarvoor kende ik het woord nog niet idd, vraag me af hoe het komt dat dat het woord van het jaar 2008 is geworden. Dan moet het daarvoor al redelijk vaak gebruikt zijn, lijkt me. Dit terwijl ik nu pas de inflatie van het woord bemerk.quote:
Hij is niet 100% slecht of zelfs ook maar saai toch?quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Bij mij ook. Pretty boring, isn't it?
Mee eens, dit gesprek oogt ook vrij natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij is niet 100% slecht of zelfs ook maar saai toch?
Ik vind hem eigenlijk steeds geschikter worden, afgelopen maanden.
Ik denk dat de heren en dames trendwatchers hier een paar jaar achterlopen op de realiteit, of het woord van het jaar hoeft misschien niet nieuw te zijnquote:Op vrijdag 19 december 2008 01:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Daarvoor kende ik het woord nog niet idd, vraag me af hoe het komt dat dat het woord van het jaar 2008 is geworden. Dan moet het daarvoor al redelijk vaak gebruikt zijn, lijkt me. Dit terwijl ik nu pas de inflatie van het woord bemerk.
Ik zeg ook niet slecht, maar wel saai. Als altijd eigenlijk. Dat is zijn grote kracht misschien zelfs.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij is niet 100% slecht of zelfs ook maar saai toch?
Ik vind hem eigenlijk steeds geschikter worden, afgelopen maanden.
2011 wordt het dan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mee eens, dit gesprek oogt ook vrij natuurlijk.
Maar in 2010 mag het wel afgelopen zijn met hem.
Tja, een dieselmotertje is het, een echte Zeeuw ook.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet slecht, maar wel saai. Als altijd eigenlijk. Dat is zijn grote kracht misschien zelfs.
4 more yearsquote:Op vrijdag 19 december 2008 01:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
2011 wordt het dan.
Maar hij ziet zichzelf nogwel zitten tot 2015 iig.
Wat swaffelen betreft hen ik het idee dat ze vooruitlopen op de zaak dus.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik denk dat de heren en dames trendwatchers hier een paar jaar achterlopen op de realiteit, of het woord van het jaar hoeft misschien niet nieuw te zijn
Het fenomeen swaffelen zal dit jaar wel zijn doorgebroken bij het brede publiek, door BNN en you tube en meer van dat soort heidense bronnen van vermaak.
7 jaar is dat dan nog hè.quote:
Ook politiek inhoudelijk, of puur karakterologisch?quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tja, een dieselmotertje is het, een echte Zeeuw ook.
Ik herken wel wat in hem, ik ben ook saai, dieselmotertje en woon in Zeeland.
Ach, kijk die middenpartijen zoals CDA en PVDA lijken veel op elkaar inhoudelijk gezien, ze leggen af en toe andere accenten vanuit verschillende achterliggende filosofische oriëntaties, maar ze zijn te verkiezen boven extremisten. Ik ben blij dat de middenpartijen, ook D66, weer wat in aanzien staan tegenwoordig, terug naar de redelijkheid, wat voor bepaalde mensen saaiheid inhoudt idd.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ook politiek inhoudelijk, of puur karakterologisch?
Het was bij de Amerikaanse verkiezingen ook een item in het laatste stadium, dat Obama saai was en zodoende vertrouwen opwekte bij de kiezers.
Als je maar redelijk blijft hè.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik ben toch wel behoorlijk links van het midden. Niet echt dankbaar, maar iemand moet het doen.
Wat is redelijk? Ik vind het CDA soms heel onredelijk.quote:
Hoezo? Rechts lijkt me een tikkeltje meer in de mode dan links, momenteel.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:31 schreef Halcon het volgende:
Ik ben wat schuinrechts van het midden. Afgaande op de reacties hier is dat in Nederland kennelijk geen dankbare taak.
Op welk gebied dan, of waarmee dan?quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wat is redelijk? Ik vind het CDA soms heel onredelijk.
Dat vind ik niet in Nederland.....quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoezo? Rechts lijkt me een tikkeltje meer in de mode dan links, momenteel.
Ligt eraan hoe je de dingen brengt hier op een forum, maar electoraal gezien is rechts meer in de mode dan links, dacht ik.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat vind ik niet in Nederland.....
Ik lees de reacties morgen weer.
Of het weigeren van een Irak-onderzoek. Het niet opnieuw een referendum aangaan over de EU.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Op welk gebied dan, of waarmee dan?
Al die verboden, bedoel je?
Dat eerste is zeer zeker niet redelijk, maar komt tijd komt raad, ik vermoed dat zich later nogwel gelegenheden zullen voordoen om alsnog de onderste steen boven te krijgen wat dit betreft.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Of het weigeren van een Irak-onderzoek. Het niet opnieuw een referendum aangaan over de EU.
Het zijn ondemocratische trekjes.
Van een aantal verboden kun je dat misschien niet zeggen, hoewel die ook niet zijn aangekondigd als verkiezingsbelofte als ik me niet vergis.
Tuurlijk. Als Balkenende weg is.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat eerste is zeer zeker niet redelijk, maar komt tijd komt raad, ik vermoed dat zich later nogwel gelegenheden zullen voordoen om alsnog de onderste steen boven te krijgen wat dit betreft.
Dat is wel zo, maar ik vind het stijlloos hoe zij in feite een klinkende referendum-uitslag buitenspel hebben gezet.quote:EU en referendum daarover, is iets politieker.
Wrs idd, dus na 2011 of na 2015.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Tuurlijk. Als Balkenende weg is.
[..]
Ja, maar de trein gaat gewoon door, dat kunnen we ook niet stoppen of willen stoppen. Dit hebben ze op een niet zo nette manier gedaan idd.quote:Dat is wel zo, maar ik vind het stijlloos hoe zij in feite een klinkende referendum-uitslag buitenspel hebben gezet.
Dat is onbegrijpelijk idd. Ik bedoel de scepsis mbt Turkije kan ik begrijpen, maar die moet toch zeker ook gelden mbt Oost-Europa, lijkt me.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ja idd. Ik snap ook niet waarom ze daar zo'n haast mee hadden.
Even snel het hele Warschau-pact incorporeren.
Proost.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, ga ik even naar de koelkast daarvoor.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Proost.
Proost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik Heineken en heb een borrel Jameson op.I´m back.
Ik heb ook het idee dat er niet eens een serieus debat over geweest.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is onbegrijpelijk idd. Ik bedoel de scepsis mbt Turkije kan ik begrijpen, maar die moet toch zeker ook gelden mbt Oost-Europa, lijkt me.
Ik drink eigenlijk bijna nooit, maar als ik whisky in huis had deed ik met je mee.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Proost..
Ik Heineken en heb een borrel Jameson op.
Nee, klopt, ik denk niet dat ze pakweg onder paars hebben gesteld, kids, we gaan over paar jaar Polen toevoegen, daarna Roemenië en vervolgens al die andere sloebers op de Balkan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat er niet eens een serieus debat over geweest.
De Jameson 1 liter was in de aanbieding bij de gall&gall afgelopen zaterdag. 19,90.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk bijna nooit, maar als ik whisky in huis had deed ik met je mee.
Ben best weleens benieuwd wat de calculus was eigenlijk bij die boys die ons vertegenwoordigen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:59 schreef Specularium het volgende:
Dat toevoegen van die Oostbloklanden was toch onder het mom "Door de aansluiting zullen ze een groei meemaken en uiteindelijk net zo welvarend worden als wij."?
Maar volgens mij kwam dat inderdaad niet uit een debat maar uit 'het gesprek met de MP'.
En dat zeg je nu pas.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De Jameson 1 liter was in de aanbieding bij de gall&gall afgelopen zaterdag. 19,90.
In de media gaat het over de waan van de dag hè. Zonder kop of staart.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
Waarschijnlijk was het in de Europese Raad not done om tegen te zijn ofzo.![]()
Ik vind sowieso dat er veel te weinig aandacht is voor Europa in de media.
Een publiek debat moet gevoed worden door nieuws, beschouwingen, enzovoort.
Ik ben zelf toevallig media-tycoon (in spé) en mij is altijd geleerd dat elk verhaal een kop, middenstuk en staart heeft.quote:Op vrijdag 19 december 2008 02:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In de media gaat het over de waan van de dag hè. Zonder kop of staart.
Nu je het weet, doe er mijn voordeel mee.quote:Op vrijdag 19 december 2008 02:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je whiskey dronk als water natuurlijk hè..
Gna.quote:Op vrijdag 19 december 2008 02:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
Daar zit je dan met je cherry coke.
Oh gelukkig.quote:Op vrijdag 19 december 2008 02:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ik ben even aan het swaffelen..
En daarna idd naar bed..
Dus tot swaffels.
Dat valt wel mee. Zo rechts zijn de partijen die men rechts noemt in Nederland ook niet. Er is bv niet echt een GOP in Nederland.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je de dingen brengt hier op een forum, maar electoraal gezien is rechts meer in de mode dan links, dacht ik.
Gelukkig niet.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:00 schreef Halcon het volgende:
Er is bv niet echt een GOP in Nederland.
Richt lekker op joh, misschien haal je wel een zeteltje.quote:
Hehehe, nee mij niet gezien.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Richt lekker op joh, misschien haal je wel een zeteltje.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
Wat jij net over rechts zei in NL geldt trouwens net zo goed (zo niet meer) voor links.
Mwah, op hun eigen manier vind ik ze fanatieker dan de PVV. PVV hoor ik eigenlijk vooral over een enkel punt, voor de rest vallen ze nauwelijks op.quote:
Ze zijn wel fanatieker vind ik. Ze zijn nadrukkelijker aanwezig, maar zeker ook vrij extreem ten opzichte van andere partijen in bepaalde standpunten.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:23 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ze hebben meer agendapunten, maar dat maakt ze niet fanatieker.
One-issue partijen zijn meestal fanatieker dan brede politieke partijen. Pv/dD is een goed voorbeeld.
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:26 schreef sp3c het volgende:
want ik heb nog maar een sigaret dus moet ik mijn laatste slok bier precies goed plannen
Goedzo. Familielid van mij woont daar en vertelde ook dat zelfs scholen niet aan zulke voorlichtingquote:Op zaterdag 20 december 2008 04:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
Guilty as charged.![]()
Interessante discussie over proposition 8 in Calfornia. Het is lang niet zeker dat het rechtsgeldig is.
Volgende liever in NWS-feedback melden, in plaats van hier. Niettemin bedankt.quote:Op zaterdag 20 december 2008 05:11 schreef Specularium het volgende:
Nee dan deze kick:
Cactus voor Theo van Gogh
![]()
Ben jij gene vrouw dan?quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:41 schreef Frutsel het volgende:
heb vanochtend nog geswaffeld
nu bier... maar heb er al te veel op
Dude...quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
?
volgens mij staat er een mannelijk poppetje links van me naam?
dus neej, ik ben geen vrouw
Wrs denken meerdere users dat je een vouw bent hoor..., vermoed ik.quote:
Metroman? Neuh... ik ga me eigen wegquote:Op zaterdag 20 december 2008 22:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wrs denken meerdere users dat je een vouw bent hoor..., vermoed ik.
Maar je bent ook geen metroman dus?
Nee, het is geen Ryanne, gewoon Ryan, dat is mijn voornaam ook.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Metroman? Neuh... ik ga me eigen weg
ben jij ook geen vrouw dan?Ik had vroeger genoeg Ryanne's op school
Ja, mijn vader (vzmh) heeft Ierse roots idd.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:01 schreef Frutsel het volgende:
of is het Ryan op zijn iers ofzo? Saving private Ryan, jack Ryan... etc etc
President Elect piet? Ben jij de beruchte Ryan P?quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, het is geen Ryanne, gewoon Ryan, dat is mijn voornaam ook..
Wat heeft-ie gedaan die Ryan P???quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
President Elect piet? Ben jij de beruchte Ryan P?
En Frutsel heet mijn zwarte witte kater, Had mezelf ook Friemel kunnen noemen
Jij zou jezelf eerder swaffel noemen vermoed ik...quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:11 schreef Ryan3 het volgende:
Friemel zou ik me overigens niet noemen toch, vermoed ik...
Hehe.. ben gewoon een kattengek, that's allquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ja, zowel avatar als username hebben mij ook aan je mannelijkheid doen twijfelen, Frutsel.![]()
Maar je avatar is al ietsje agressiever nou zie ik.
http://www.nu.nl/algemeen(...)r-plaats-delict.htmlquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jij zou jezelf eerder swaffel noemen vermoed ik...
Nee, ik denk van niet, ik heb je uitgelegd dat ik het woord swaffelen voor paar dagen geleden niet eens kende.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jij zou jezelf eerder swaffel noemen vermoed ik...
Ik hou ook van katten hoor.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hehe.. ben gewoon een kattengek, that's allSinds mijn ex (wel vrouwelijk dus
) en ik uit elkaar gingen woon ik samen met die twee terroristen
Verder gewoon een vent hoor
![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:23 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik hou ook van katten hoor.![]()
Ik heb er alleen geen vanwege dat ie dood is..
Nee, die Ryan ben ik niet nee.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hehe.. ben gewoon een kattengek, that's allSinds mijn ex (wel vrouwelijk dus
) en ik uit elkaar gingen woon ik samen met die twee terroristen
Verder gewoon een vent hoor
![]()
[..]
http://www.nu.nl/algemeen(...)r-plaats-delict.html
Bonaire vermissingszaak, Marlies:)
Ik wilde 2 katten uit hetzelfde nest, maar was er nog maar één. Anders hadden ze Frutsel en Friemel geheten![]()
[..]
Irish Swaffeling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |