Braaf!quote:Op zondag 14 december 2008 10:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar ik had trek in een broodje met ei en een kopje koffie
maar goed, die was wat te vroeg, ik ga weer in mijn bedje liggen moeders
Van de afgelopen 24 uur heb ik ongeveer twee-derde geslapen.quote:Op zondag 14 december 2008 10:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jullie moeten goed slapen en beter eten
Ik nu ook, opeens.quote:Op zondag 14 december 2008 10:48 schreef sp3c het volgende:
ik heb eigenlijk zin in een kopje soep for some reason
Bron: http://www.depers.nl/opme(...)-na-18000-km-op.htmlquote:Recordroeier geeft na 18.000 km vlak voor bestemming op
Een Italiaanse avonturier die de Grote Oceaan wilde overroeien heeft zijn huzarenstuk moeten staken op 'amper' 120 kilometer van zijn eindbestemming Australië, meldt Het Laatste Nieuws zondag. De man had al 18.000 kilometer afgelegd, maar moest uiteindelijk gered worden door het slechte weer.
Wind
Alex Bellini begon zijn reis in februari in Peru, maar belde eergisteren zijn vrouw om te zeggen dat hij te uitgeput was om nog verder te roeien met zijn 7,5 meter lange boot. De pechvogel was bijna bij het Oost-Australische stadje Laurieton, maar een krachtige wind voorkwam dagenlang dat hij de kust enigszins naderde. "De dagen daarna zou het weer zelfs nog slechter worden", zei Bellini.
Recordroeier
Bellini roeide eerder al de Middellandse Zee en de Atlantische Oceaan over.
ik zag het vanochtend op het nieuwsquote:Op zondag 14 december 2008 22:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik vind dat het navolgende bericht verdiend te worden opgenomen in deze nu al glorieuze slowchatreeks.
Iraakse journalist gooit schoenen naar Bush
Goede werptechniek had die vent ook, hè?quote:Op maandag 15 december 2008 09:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik zag het vanochtend op het nieuws
Ik vind dat Bush ook nog wel snel reageertquote:Op maandag 15 december 2008 12:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Goede werptechniek had die vent ook, hè?
Dat verwonderde me een klein beetje, ik had eerst namelijk het KLB-topic van DutchErrorist gelezen, die zich beklaagde dat de beste man had gemist.
Zie ook http://www.telegraaf.nl/b(...)voor_grofvuil__.htmlquote:Burgemeester neemt kerstkribbe voor hoopje rommel
De burgemeester van Linz was niet gelukkig met de rommel in het gemeentehuis. Hij gaf de kuisploeg de opdracht om de troep op te ruimen maar Franz Dobusch begin de vergissing van zijn leven. Het hoopje rommel was een kerstkribbe uit gerecycleerd materiaal.
Kunstwerk met betekenis
Fans van de kunstenaar die het werk gemaakt had, waren woedend en maakten de burgemeester duidelijk dat hij een grote fout gemaakt had. Het werk bestond voornamelijk uit verpakkingen en oud papier. "Je zou toch denken dat een burgemeester van een stad zich niet inlaat met zoiets. Mensen waren van ver gekomen om het kunstwerk te bekijken maar ze moesten ontgoocheld huiswaarts keren", aldus een bezoeker. Hannelore Rauter wilde met haar werk de mensen aanzetten tot reflectie en kerst is daar de uitgelezen periode voor. Alleen dacht de burgemeester daar anders over. (vsv)
Hey, dus eigenlijk zijn alle baggerposts op fok kunstquote:Op maandag 15 december 2008 20:54 schreef Specularium het volgende:
Ah, daar heb je weer wat van die verontwaardigde mongolen.
Flikker ergens 3 dozen neer en noem het kunst.
Als je ze zou scharen onder de dichterlijke vrijheid kun je er in Nederland wellicht nog wat subsidie voor vangen.quote:Op maandag 15 december 2008 20:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hey, dus eigenlijk zijn alle baggerposts op fok kunst
mjah maar van dat constante gekakel krijg ik vette hoofdpijnquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:46 schreef Loedertje het volgende:
Luilakken :[
Neem een vrouw dan hoef je zelf niet meer na te denken
Dan vraag je of ze iets van de pharma-industrie door je eten prakt en spoel je het weg met wat bier.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
mjah maar van dat constante gekakel krijg ik vette hoofdpijn
Is dat een aanbod?quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:46 schreef Loedertje het volgende:
Luilakken :[
Neem een vrouw dan hoef je zelf niet meer na te denken
interessant ideequote:Op dinsdag 16 december 2008 19:48 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dan vraag je of ze iets van de pharma-industrie door je eten prakt en spoel je het weg met wat bier.
Ze bakt wrs de lever uit van haar slachtoffers.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
interessant idee
wat kook jij over het algemeen??
ja jij ja!quote:
Ik een boterham met hamquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
Dank Ryan.
Ik heb penne met zalm, pesto en tomaat en champignons.
en wat is het geworden?quote:Op woensdag 17 december 2008 16:32 schreef sp3c het volgende:
ik denk erover om eten te bestellen vandaag
nee man, RotiHoek op de Zuiderparklaanquote:Op woensdag 17 december 2008 19:04 schreef sp3c het volgende:
roti van de rotibode want dat is al 15 jaar een begrip in Den Haag dus dan moet je het af en toe bestellen
Die ken ik ook niet, kreeg alleen dat als weerwoord van iemand uit den haagquote:Op woensdag 17 december 2008 19:16 schreef sp3c het volgende:
die ken ik niet?
ik ging altijd naar roti palace hier in de buurt maar de rotibode is beter
maar zolang het niet op thuisbezorgd.nl zit ...
wie is "ie" in dit geval?quote:
Deze wel ?quote:Op woensdag 17 december 2008 19:16 schreef sp3c het volgende:
die ken ik niet?
ik ben eerst jarig!quote:
Ach toe nou zo duur is dat nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hou 's op met dat kutwoord.Hoezo ku/lulwoord?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het woord swaffelt wel iig.I´m back.
Ach, ja het is net als het woord smurfen hè, overal en altijd toepasbaar.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
Het woord op zich vind ik niet eens zo erg.
Alleen het plotselinge toegenomen gebruik ervan stemt me zo treurig.
Balkenende staat op, dus ik kan even niet luisteren.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:08 schreef Halcon het volgende:
Een fout muziekje voor laat op de avond:
Sinds eergisteren zeker.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ach, ja het net als het woord smurfen hè, overal en altijd toepasbaar.
Bij mij ook. Pretty boring, isn't it?quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Balkenende staat op, dus ik kan even niet luisteren.
Daarvoor kende ik het woord nog niet idd, vraag me af hoe het komt dat dat het woord van het jaar 2008 is geworden. Dan moet het daarvoor al redelijk vaak gebruikt zijn, lijkt me. Dit terwijl ik nu pas de inflatie van het woord bemerk.quote:
Hij is niet 100% slecht of zelfs ook maar saai toch?quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Bij mij ook. Pretty boring, isn't it?
Mee eens, dit gesprek oogt ook vrij natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij is niet 100% slecht of zelfs ook maar saai toch?
Ik vind hem eigenlijk steeds geschikter worden, afgelopen maanden.
Ik denk dat de heren en dames trendwatchers hier een paar jaar achterlopen op de realiteit, of het woord van het jaar hoeft misschien niet nieuw te zijnquote:Op vrijdag 19 december 2008 01:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Daarvoor kende ik het woord nog niet idd, vraag me af hoe het komt dat dat het woord van het jaar 2008 is geworden. Dan moet het daarvoor al redelijk vaak gebruikt zijn, lijkt me. Dit terwijl ik nu pas de inflatie van het woord bemerk.
Ik zeg ook niet slecht, maar wel saai. Als altijd eigenlijk. Dat is zijn grote kracht misschien zelfs.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij is niet 100% slecht of zelfs ook maar saai toch?
Ik vind hem eigenlijk steeds geschikter worden, afgelopen maanden.
2011 wordt het dan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mee eens, dit gesprek oogt ook vrij natuurlijk.
Maar in 2010 mag het wel afgelopen zijn met hem.
Tja, een dieselmotertje is het, een echte Zeeuw ook.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet slecht, maar wel saai. Als altijd eigenlijk. Dat is zijn grote kracht misschien zelfs.
4 more yearsquote:Op vrijdag 19 december 2008 01:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
2011 wordt het dan.
Maar hij ziet zichzelf nogwel zitten tot 2015 iig.
Wat swaffelen betreft hen ik het idee dat ze vooruitlopen op de zaak dus.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik denk dat de heren en dames trendwatchers hier een paar jaar achterlopen op de realiteit, of het woord van het jaar hoeft misschien niet nieuw te zijn
Het fenomeen swaffelen zal dit jaar wel zijn doorgebroken bij het brede publiek, door BNN en you tube en meer van dat soort heidense bronnen van vermaak.
7 jaar is dat dan nog hè.quote:
Ook politiek inhoudelijk, of puur karakterologisch?quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tja, een dieselmotertje is het, een echte Zeeuw ook.
Ik herken wel wat in hem, ik ben ook saai, dieselmotertje en woon in Zeeland.
Ach, kijk die middenpartijen zoals CDA en PVDA lijken veel op elkaar inhoudelijk gezien, ze leggen af en toe andere accenten vanuit verschillende achterliggende filosofische oriëntaties, maar ze zijn te verkiezen boven extremisten. Ik ben blij dat de middenpartijen, ook D66, weer wat in aanzien staan tegenwoordig, terug naar de redelijkheid, wat voor bepaalde mensen saaiheid inhoudt idd.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ook politiek inhoudelijk, of puur karakterologisch?
Het was bij de Amerikaanse verkiezingen ook een item in het laatste stadium, dat Obama saai was en zodoende vertrouwen opwekte bij de kiezers.
Als je maar redelijk blijft hè.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik ben toch wel behoorlijk links van het midden. Niet echt dankbaar, maar iemand moet het doen.
Wat is redelijk? Ik vind het CDA soms heel onredelijk.quote:
Hoezo? Rechts lijkt me een tikkeltje meer in de mode dan links, momenteel.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:31 schreef Halcon het volgende:
Ik ben wat schuinrechts van het midden. Afgaande op de reacties hier is dat in Nederland kennelijk geen dankbare taak.
Op welk gebied dan, of waarmee dan?quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wat is redelijk? Ik vind het CDA soms heel onredelijk.
Dat vind ik niet in Nederland.....quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoezo? Rechts lijkt me een tikkeltje meer in de mode dan links, momenteel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |