|Je doet wel snel wisselenquote:Op zaterdag 13 december 2008 03:00 schreef Soury het volgende:
[..]
1. Je gaat naar bed
2. Je kunt je kloon niet vinden
Oh
quote:
Coos morgen niks en overmorgen ook niet .. Slaap zequote:Op zaterdag 13 december 2008 03:01 schreef Coos het volgende:
Maar ik ga wel zo legge.
Klote dag eigenlijk.
Morgen herkansing Coos....vooruit met de geit !quote:Op zaterdag 13 december 2008 03:01 schreef Coos het volgende:
Maar ik ga wel zo legge.
Klote dag eigenlijk.
quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2008 03:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ga ook lurken/pitten en wens lurker Peter een fijne nacht en lekker slapen toe!
Natuurlijk ook alle anderen "Slaap lekker" gewenst
Slaap lekker NMNSquote:Op zaterdag 13 december 2008 03:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ga ook lurken/pitten en wens lurker Peter een fijne nacht en lekker slapen toe!
Stik niet in je kussenquote:Op zaterdag 13 december 2008 03:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Schattig, maar zet maar snel weer terug!quote:Op zaterdag 13 december 2008 04:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kijk nu eens wat ik tegen kwam bij hondje uitlaten....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beestje liep tussen de huizen hier. Dus was padje kwijt. Als het nu op de dijk liep, dan had ik het laten lopen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 04:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Schattig, maar zet maar snel weer terug!
Rook ik ff één met je mee en dan egeltje weer buiten zetten.quote:Op zaterdag 13 december 2008 04:21 schreef remlof het volgende:
* remlof steekt hier even een peuk op
Ja, met tegenzin. Niet alleen van mij, want hondje stond ook te janken tegen tuindeur, maar ja, zo'n beestje kan je niet als huisdier hebben.quote:
Dat beestje liep verloren in de straat. Dus ik pakte het op. En na verloop van tijd, door de warmte van mijn handen, kwam het kopje.quote:Op zaterdag 13 december 2008 05:13 schreef Manu82 het volgende:
Heb iig nog nooit iemand gehoord die een egel als huisdier had
Jij ook goedenmorgen.quote:
Verkeerde topic, wij zijn van de koffie en theequote:Op zaterdag 13 december 2008 09:06 schreef BrandX het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en uiteraard lekkere koekjes er bij:
[ afbeelding ]
RLS is Real Life Shows.quote:
Real Life Soapquote:Op zaterdag 13 december 2008 09:14 schreef Pheno het volgende:
Wat is RLS?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 09:04 schreef BrandX het volgende:
Hoe bevalt het GC-leven? Aarden jullie al een beetje hier?
Ah, ik zat al vreemde betekenissen te zoeken voor RLS.quote:Op zaterdag 13 december 2008 09:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
RLS is Real Life Shows.
Shows zoals Big Brother, Gouden Kooi, Can't by me love en dat soort spul
Deze SC komt uit het CBL (Cant by me love) forum wat inmiddels is opgeheven (uitzendingen zijn afgelopen). De SC zocht een onderkomen en dat werd GC
quote:Op zaterdag 13 december 2008 09:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]alhoewel het zo af en toe wel wat moeilijker zoeken is
quote:Op zaterdag 13 december 2008 04:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
En hoe mijn hondje die baby-egel beschermt....
[ afbeelding ]
Er gewoon weer in kruipenquote:Op zaterdag 13 december 2008 10:23 schreef Kaat38 het volgende:
Mogge, ik probeer al een uur wakker te worden maar gaat um nog niet worden, what to do?
Dat dacht ik ook meteenquote:Op zaterdag 13 december 2008 09:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verkeerde topic, wij zijn van de koffie en thee
Ja hoor, nog steeds wennen aan de modquote:Op zaterdag 13 december 2008 09:04 schreef BrandX het volgende:
Hoe bevalt het GC-leven? Aarden jullie al een beetje hier?
ik zal trouwens even koffie en thee klaar zetten voor iedereen die zo zijn of haar nest uit komt rollen
brb!
Zou ik eigenlijk best wel willen, lekker warm onder de dekens maar ik moet nog even winkels plunderen, kerstboom halen, versieren, koken en ga maar door.quote:
Dat kan morgen ook allemaal wel, alhoewel, kerstboom kopen misschien niet.quote:Op zaterdag 13 december 2008 10:39 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Zou ik eigenlijk best wel willen, lekker warm onder de dekens maar ik moet nog even winkels plunderen, kerstboom halen, versieren, koken en ga maar door.
Yep, helemaal gelijk in maar ja, ik wil die boom hebben staan vandaag dus ik ga ervoor.quote:Op zaterdag 13 december 2008 10:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat kan morgen ook allemaal wel, alhoewel, kerstboom kopen misschien niet.
en dan met zn allen marshmellows roosterenquote:Op zaterdag 13 december 2008 10:52 schreef hondjes het volgende:
Wij hebben de grootste kerstboom van Nederland in de achtertuin staan..
altijd weer leuk als hij brandt.
Iedereen betaald mee,
Kom ik zo serieus overquote:Op zaterdag 13 december 2008 11:16 schreef Marrije het volgende:
Zo, dat lijstje is ook weer ingevuld.
Dus gewoon thuis douchenquote:Op zaterdag 13 december 2008 11:23 schreef hondjes het volgende:
Ben blij..........
loodgieter kwam, 1 minuut later was alles opgelost...
Wat voor lijstje? Ben gisteren de voetbalpoel vergeten in te vullenquote:Op zaterdag 13 december 2008 11:16 schreef Marrije het volgende:
Hé Pheno, ouwe R&P gabber van mequote:Op zaterdag 13 december 2008 11:20 schreef Pheno het volgende:
"Meestbelovende user voor het komend jaar: CopyCat".
Ik moest lachen.
het is me nogal een lijst om in te vullen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:16 schreef Marrije het volgende:
Ik had lijstje klikbaar gemaakt.quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:25 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Wat voor lijstje? Ben gisteren de voetbalpoel vergeten in te vullen
Anders vul je alleen deze in: De geloofwaardigste user: Marrijequote:Op zaterdag 13 december 2008 11:27 schreef hondjes het volgende:
[..]
het is me nogal een lijst om in te vullen.
Graag gedaan, ik dacht, jij gaat ons vast nog heel veel vermaken met slogans enzoquote:Op zaterdag 13 december 2008 11:29 schreef Copycat het volgende:
Maar dank je wel, Marrije! Ik voel me meteen 10 jaar jonger!
Nou, idd oud, zoveel zit ik er niet meer.quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hé Pheno, ouwe R&P gabber van me.
![]()
Zie het net. Ik beloof elk jaar weer veel, maak het alleen niet waar.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:42 schreef Manu82 het volgende:
Het moet niet gekker worden;
Er gaan hier zo 250 kerstmannen door het park lopen
Ik ben betrouwbaarquote:Op zaterdag 13 december 2008 11:16 schreef Marrije het volgende:
Vond het zelf ook nogal verbazingwekkend, maar het schijnt voor een goed doel te zijnquote:
Leuk, maar ff iets anders. Ik lees net dat de VOR vanochtend om 10.00 uur al gestart is. Ik heb het helemaal gemist en wrs verkeerd begrepen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:49 schreef Manu82 het volgende:
Vond het zelf ook nogal verbazingwekkend, maar het schijnt voor een goed doel te zijn
Zal zo even wat pics maken, kan de start en finish vanaf hier perfect zien
quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuk, maar ff iets anders. Ik lees net dat de VOR vanochtend om 10.00 uur al gestart is. Ik heb het helemaal gemist en wrs verkeerd begrepen.
Edit: Je bent toch ook betrouwbaar.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |