|Je doet wel snel wisselenquote:Op zaterdag 13 december 2008 03:00 schreef Soury het volgende:
[..]
1. Je gaat naar bed
2. Je kunt je kloon niet vinden
Oh
quote:
Coos morgen niks en overmorgen ook niet .. Slaap zequote:Op zaterdag 13 december 2008 03:01 schreef Coos het volgende:
Maar ik ga wel zo legge.
Klote dag eigenlijk.
Morgen herkansing Coos....vooruit met de geit !quote:Op zaterdag 13 december 2008 03:01 schreef Coos het volgende:
Maar ik ga wel zo legge.
Klote dag eigenlijk.
quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2008 03:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ga ook lurken/pitten en wens lurker Peter een fijne nacht en lekker slapen toe!
Natuurlijk ook alle anderen "Slaap lekker" gewenst
Slaap lekker NMNSquote:Op zaterdag 13 december 2008 03:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ga ook lurken/pitten en wens lurker Peter een fijne nacht en lekker slapen toe!
Stik niet in je kussenquote:Op zaterdag 13 december 2008 03:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Schattig, maar zet maar snel weer terug!quote:Op zaterdag 13 december 2008 04:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kijk nu eens wat ik tegen kwam bij hondje uitlaten....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beestje liep tussen de huizen hier. Dus was padje kwijt. Als het nu op de dijk liep, dan had ik het laten lopen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 04:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Schattig, maar zet maar snel weer terug!
Rook ik ff één met je mee en dan egeltje weer buiten zetten.quote:Op zaterdag 13 december 2008 04:21 schreef remlof het volgende:
* remlof steekt hier even een peuk op
Ja, met tegenzin. Niet alleen van mij, want hondje stond ook te janken tegen tuindeur, maar ja, zo'n beestje kan je niet als huisdier hebben.quote:
Dat beestje liep verloren in de straat. Dus ik pakte het op. En na verloop van tijd, door de warmte van mijn handen, kwam het kopje.quote:Op zaterdag 13 december 2008 05:13 schreef Manu82 het volgende:
Heb iig nog nooit iemand gehoord die een egel als huisdier had
Jij ook goedenmorgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |