Dat mag, dan hecht de zink beter.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:28 schreef Resistor het volgende:
[..]
Als je niet oppast wordt het weer 'roestig'
Hij heeft zelfs geen tijd om een pompje op te halen ...quote:
Wat een luilak zeg ...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:32 schreef 2cv het volgende:
Hij heeft zelfs geen tijd om een pompje op te halen ...
Ik zou zeker even checken of hij nog leeft jaquote:Op maandag 13 juni 2011 20:33 schreef 2cv het volgende:
Het spul staat nog steeds in de schuurMoet deze week de motorenbouwert maar eens bellen.
Tot zover deze update.
Een Mehariquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hoe staat het nu met je eend?
Ben zelf een Mehari aan het restaureren en verwacht over 2 weken een rondje om de kerk te kunnen rijden![]()
![]()
Toevallig in limburg gekocht?quote:
Doe het project samen met een vriend, hij heeft hem ahum... 20! jaar geleden!! over genomen voor een kratje bier met het oog hem toen te restaureren, heeft 16 jaar bij de spuiter gestaan en zijn er nu anderhalf jaar weer mee bezig en voor de 27e moet hij af zijn.quote:
Het staat nogal stilquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hoe staat het nu met je eend?
Ben zelf een Mehari aan het restaureren en verwacht over 2 weken een rondje om de kerk te kunnen rijden![]()
![]()
CX 25 ik denk rond 1985quote:
nah.. eenden moeten rijdenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:17 schreef 2cv het volgende:
Het mooiste zou zijn als de lokale jeugd er af blijft en er gewoon een fijne laag stof op komt van een centimeter dik.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:42 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nah.. eenden moeten rijdenniet stofroest verzamelen
haha geniaal artikeltje.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:45 schreef 2cv het volgende:
Een micro-update: ik heb ein-de-lijk de revisie/tuningsboer een mail gestuurd waar mijn motor blijft. Overigens heeft die man (ook) een matige gezondheid en het laatste wat ik gehoord heb van hem is dat hij onder het mes moest voor z'n hart.
Die man is overigens een geval apart want hij zet rustig dit op z'n website. Ik concludeer daaruit dat hij bezig is met techniek en niet met klanten naar de mond praten. "Zo werkt het en niet anders". Eerlijk gezegd kan ik dat wel waarderen, al denk ik dat ik zelf tussen de type 2 en 3 zit.
wat is een webring? en hoe zie je dat?quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:23 schreef CafeRoker het volgende:
Zeg 2cv, ik zeg niet dat alle karakteristieken op je van toepassing zijn, maar je hangt toch wel tussen type 1 en type 3 in. En dat maakt je dan een .. ehm.. nouja, jeweetwel
edit: Ik zie het nu trouwens pas. Hij is gewoon onderdeel van eenwebring
Hoe 1996
De URL van het verhaal van die kerel waar het blokje nu ligt is http://www.citroentuning.de/ . Rechtonder zie je een webring icoon. Vroegah, toen internet nog in zwartwit was, vormden sites met ongeveer dezelfde content een ring om door in een bepaalde volgorde aan elkaar door te linken.quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wat is een webring? en hoe zie je dat?
lolquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:35 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
De URL van het verhaal van die kerel waar het blokje nu ligt is http://www.citroentuning.de/ . Rechtonder zie je een webring icoon. Vroegah, toen internet nog in zwartwit was, vormden sites met ongeveer dezelfde content een ring om door in een bepaalde volgorde aan elkaar door te linken.
Ik had het al zeker 10 jaar niet meer gezien
Ik heb het nu puur over de motor. Wanneer geeft ie aan dat ie klaar is?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:34 schreef 2cv het volgende:
Geen idee wanneer het ding weer rijdt. En er is in de tijd tussen het moment dat ik de motor wegbracht en nu ook het 1 en ander gebeurd he. Maar toegegeven: ik had m'n Eend al lang en breed rijdend kunnen hebben.
Hoelang ligt dat ding er al onderhand, een jaar of 3?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:47 schreef 2cv het volgende:
Ik heb goed-achtig nieuws omtrent de bestelde motor: het bedrijf wat die motor voor mij bouwt is niet failliet en de eigenaar (en tevens enige werknemer voor zover ik weet) is ook niet dood. Hij is wel erg ziek en over ą4 weken mag ik een antwoord op mijn berichten ontvangen. Dat heb ik tenminste geconcludeerd uit de Duitse mail die zijn vrouw mij toestuurde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |