316 om precies te zijnquote:Op maandag 5 september 2011 13:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
De rooie auto aan de andere kant is een ouwe BMW 3
ninja editquote:Op maandag 5 september 2011 13:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Staat daar rechts ook nog een (grijze) Renault Fuego?
-edit- ja dus.
Je weet niet of het barrels zijn. Er zit veel stof op, maar dat zegt niet alles.quote:Op maandag 5 september 2011 13:43 schreef blup het volgende:
Lees net dat die 5 Alpine 2200 euro heeft opgeleverd
Bizarre bedragen voor die barrels..
Voor 2200 mag ik hopen dat er minimaal werk aan zit om hem rijdend te krijgen... Heb ik 't nog niet eens over het uiterlijk.quote:Op maandag 5 september 2011 13:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je weet niet of het barrels zijn. Er zit veel stof op, maar dat zegt niet alles.
Ik denk dat het best een aardige opslagplaats is geweest, stof kan zich niet vormen als het vochtig is. Ja, er zitten barrels tussen maar de meeste die ik zo zie kan iemand met de juiste kennis, geld en tijd nog best wat van maken.quote:Op maandag 5 september 2011 13:43 schreef blup het volgende:
Lees net dat die 5 Alpine 2200 euro heeft opgeleverd
Bizarre bedragen voor die barrels..
Ik gok hier: [PROJECT] Fiat Seat 133 1975quote:Op maandag 5 september 2011 13:47 schreef destrovel het volgende:
Kunnen we een link naar het originele topic krijgen, klonk?
http://www.gaspedaal.nl/Renault/5/?trfw=alpine&srt=prquote:Op maandag 5 september 2011 13:47 schreef blup het volgende:
[..]
Voor 2200 mag ik hopen dat er minimaal werk aan zit om hem rijdend te krijgen... Heb ik 't nog niet eens over het uiterlijk.
Je hebt dus een rijdende met APK voor 300 euro meer.. En die van 9k verkeerd in maagdelijke staat en staat volgens mij ook al een eeuwigheid te koop bij die dealer.quote:Op maandag 5 september 2011 13:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
http://www.gaspedaal.nl/Renault/5/?trfw=alpine&srt=pr
Er staan er maar 2 te koop op de diverse sites. 1 voor 2500 en 1 voor 9500. Dan is 2200 een koopje.
...30 euro voor een APK.quote:Op maandag 5 september 2011 13:54 schreef blup het volgende:
[..]
Je hebt dus een rijdende met APK voor 300 euro meer..
Je hoort me niet zeggen dat hij niet zeldzaam is, maar zelfs met liefde is het erg veel geld voor een auto die al jaren stil staat en amper kan beoordelen. Zelfs de liefhebbers vinden het veel geld.quote:Op maandag 5 september 2011 13:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
...30 euro voor een APK.. En er staat er dus maar 1 te koop. Dus zeldzaam.
Maar goed, dit soort auto's koop je niet met jouw (matige) insteek. Die koop je uit liefde.
Mja, 3 'tuners' op een forum. Betrouwbare bron.quote:Op maandag 5 september 2011 14:02 schreef blup het volgende:
[..]
Je hoort me niet zeggen dat hij niet zeldzaam is, maar zelfs met liefde is het erg veel geld voor een auto die al jaren stil staat en amper kan beoordelen. Zelfs de liefhebbers vinden het veel geld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |