quote:Op zondag 31 mei 2009 00:05 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Een Pontiac in een 2cv topic posten, ben je wel helemaal lekker?!
Wat een beestquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:16 schreef blackbeartje het volgende:
Nimik Citroen 2CV/Ferrari F355 one-off
Een Frans-Italiaans liefdeskind?
De auto is gemaakt op basis van een legendarische Citroen 2CV, gemixed met een Ferrari F355. Het resultaat is uniek en tevens erg duur. De makers, het Nimik rally team, zouden er maar liefst 180.000,- Euro aan hebben versleuteld!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vond ik op internet ....
hehequote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:51 schreef 2cv het volgende:
De koets van mijn Eend is ook gelastDie kan ik dus binnenkort ophalen.
Heeft Siem goed werk verricht?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:51 schreef 2cv het volgende:
De koets van mijn Eend is ook gelastDie kan ik dus binnenkort ophalen.
Ja, absoluut. En dat zeg ik zonder zijn werk gezien te hebbenquote:
http://web2.cylex.de/firm(...)mmb.com-1755128.htmlquote:Op zondag 28 februari 2010 17:02 schreef 2cv het volgende:
Dit is wat ik heb:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En daar wil ik nog een amperemeter en oliedrukmeter bij. maar helaas is de productie daarvan gestaakt
Dankje !quote:Op woensdag 15 september 2010 07:13 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
http://web2.cylex.de/firm(...)mmb.com-1755128.html
Ik zie niet in waarom zoiets niet zou passen...quote:Op woensdag 15 september 2010 08:55 schreef Ou-Tannu het volgende:
tis dat er geen peug 205 blok in pastanders had ik nog wel een 1.8 diesel over
quote:Die ribbels kan je er toch zelf inkloppen,zo diep zijn ze niet.Op zaterdag 13 december 2008 22:43 schreef 2cv het volgende:
Maar wat zal ik doen met de bodemplaat zelf van de kofferbak ? In zijn geheel vervangen ? Gedeeltelijk vervangen waardoor er geen ribbels meer in zitten ? Of zijn er wellicht goede halve kofferbakbodemplaten te krijgen ?
quote:waneer rijd dat wrak dan weer es?Op vrijdag 22 oktober 2010 22:54 schreef 2cv het volgende:
Er hoeft niets meer geklopt te worden, de hele koets is al gelast
quote:¤1500,- volgens de taxateur.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:21 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
k wil er wel de fik in steken voor je ?
mischein issie nog 500 euro waard
quote:neeOp vrijdag 22 oktober 2010 23:22 schreef 2cv het volgende:
[..]
¤1500,- volgens de taxateur.
Maar jij mag hem in de fik steken op voorwaarde dat je tijdens die fik er in gaat zitten en er ook in blijft zitten.
Iets met een chassisnummerquote:Op woensdag 15 december 2010 10:27 schreef zeeeend het volgende:
Wat ben je nu van plan met die bodemplaat?
Dat chassis is rot, er zaten zelfs gaten in de veerpotten !quote:Op woensdag 15 december 2010 11:11 schreef Erasmo het volgende:
Jup zijn krengen om los te halen. Veel roest, is het oppervlakkig of zijn er dingen doorgeroest?
quote:Op woensdag 15 december 2010 13:31 schreef Ou-Tannu het volgende:
tegen de tijd dattie klaar is.. issie weer verrot
Die bodemplaat misschien niet, maar de koets denk ik welquote:Op woensdag 15 december 2010 13:31 schreef Ou-Tannu het volgende:
tegen de tijd dattie klaar is.. issie weer verrot
Staat het niet ook op je stuurboordvoorpoot dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:41 schreef 2cv het volgende:
[..]
Iets met een chassisnummer
[..]
Dat chassis is rot, er zaten zelfs gaten in de veerpotten !
[..]
Bodemplaat = onderdeel van de koets. Op de foto's staat het chassis.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die bodemplaat misschien niet, maar de koets denk ik wel
Jawel, maar dat is niet ergquote:Op woensdag 15 december 2010 17:49 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Staat het niet ook op je stuurboordvoorpoot dan?
van het roesten of het bakken?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:18 schreef 2cv het volgende:
Galva uiteraard ! Dit chassis is erg krokant.
Dat ding is zo verroest dat er niet veel aan te bakken valtquote:Op donderdag 16 december 2010 00:10 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
van het roesten of het bakken?
Merci !quote:
deze auto is niet op basis van een eend gemaaktquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:16 schreef blackbeartje het volgende:
Nimik Citroen 2CV/Ferrari F355 one-off
Een Frans-Italiaans liefdeskind?
De auto is gemaakt op basis van een legendarische Citroen 2CV, gemixed met een Ferrari F355. Het resultaat is uniek en tevens erg duur. De makers, het Nimik rally team, zouden er maar liefst 180.000,- Euro aan hebben versleuteld!
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vond ik op internet ....
Rustigquote:Op vrijdag 20 mei 2011 02:05 schreef Opa_vertelt het volgende:
Tof project!Leuk beschreven ook.
Hoe staat het er inmiddels mee?
Als je niet oppast wordt het weer 'roestig'quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |