Zou het niet erg vinden als AZ wintquote:Op zaterdag 13 december 2008 12:55 schreef RayMania het volgende:
Ik hoop dat jullie vanavond winnen.
En misschien zit er ook wel een stunt in na al dat gezeik van de afgelopen week met De Graafschap en Verbeek, etc. Gelijkspel zou al mooi zijn.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:54 schreef Merkie het volgende:
Als zelfs Cyberia Makaay aanmoedigt, dan moet er wel heel wat aan de hand zijn.
Met beetje geluk is bosz dan ook nog wegquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:38 schreef RayMania het volgende:
Liever je eigen club zien verliezen dan een aartsrivaal 'helpen'.
jorien heeft een eigen club?quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:38 schreef RayMania het volgende:
zou jij trouwens niet eens ff wat van dat gebagger weghalen uit dit topic?quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:38 schreef RayMania het volgende:
Zoveel is de huidige selectie ook weer niet waardquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:44 schreef tha_dark het volgende:
Heeft die jongen zoveel geld? Je zou het niet zeggen....
Wie zegt dat Joriens club Feyenoord is?quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Zoveel is de huidige selectie ook weer niet waard
Kneusje.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zou het niet erg vinden als AZ wint![]()
beetje ajax helpen
Met Feyenoord in z'n sig is het natuurlijk goed mogelijk dat het een supporter van Ajax is maar ik ga er niet van uitquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:04 schreef tha_dark het volgende:
Wie zegt dat Joriens club Feyenoord is?
jorien heeft nog een aantal clubs in z'n portfolio waaronder anderlecht, club brugge, psg en psv.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:27 schreef FJD het volgende:
[..]
Met Feyenoord in z'n sig is het natuurlijk goed mogelijk dat het een supporter van Ajax is maar ik ga er niet van uit
Ben benieuwd straks, er zijn genoeg streams beschikbaar zag ik al dus lekker op de bank kijken
De opportunistquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:31 schreef BB-boy het volgende:
jorien heeft nog een aantal clubs in z'n portfolio waaronder anderlecht, club brugge, psg en psv.
Omgquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
beetje ajax helpen
Hebbie wat linkjes..quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:27 schreef FJD het volgende:
[..]
Met Feyenoord in z'n sig is het natuurlijk goed mogelijk dat het een supporter van Ajax is maar ik ga er niet van uit
Ben benieuwd straks, er zijn genoeg streams beschikbaar zag ik al dus lekker op de bank kijken
Er was eens een tijd, dat supporters hun club niet lieten vallen...quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Eindelijk eens wat meer anti Bosz dingen![]()
![]()
Vroeger speelde Feyenoord nog met 2 spitsen. Kalou en Kuyt
Nu speelt Feyenoord laf met 1 bejaarde oude spits die er geen tyfus meer van kan
Postbode?quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:38 schreef TJDoornbos het volgende:
El Postbode speelt weer drama aldus rijnmond
Voorin was het juist kut, achterin ook wel, maar je krijgt maar 1 goal tegenquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat een ongelofelijke domme fout van Bahia weer bij de 0-1.![]()
Dat sommige mensen tevreden met hem zijn.
Maarja, maximaal geweerd denk ik.. met een normaal verdedigingsduo had er veel en veel meer ingezeten.
AZ is gewoon een zware klasse beter dan de rest van de eredivisie.
Wel een ontzettend sukkelige goalquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:43 schreef denthemen het volgende:
[..]
Voorin was het juist kut, achterin ook wel, maar je krijgt maar 1 goal tegen
Nou kijk hoe veel spelers van AZ wel niet voor de goal zijn gekomen. Vaak nog 1 op 1. En daar speelde AZ op. 8 spelers achter de bal en dan twee geweldig (maar gelukkig egoistische) spitsen voorin.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:43 schreef denthemen het volgende:
[..]
Met een goede verdediging is het veel makkelijker spelen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:43 schreef denthemen het volgende:
[..]
quote:RR: Onrust rond de Kuip
Volgens Radio Rijnmond was er na de wedstrijd onrust rond de Kuip. Er zouden een paar honderd fans buiten het Maasgebouw voor onrust zorgen. De ME zou inmiddels enkele charges hebben uitgevoerd om de rust te herstellen.
Als je zo dichtbij woont, waarom ga je dan niet naar de wedstrijd?quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:57 schreef TJDoornbos het volgende:
zop ff bij maasgebouw kijken, schijnt rellen te zijn!
Moet jij nou altijd voor iedereen en alles bepalen dat ze naar een wedstrijd moeten?quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:09 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als je zo dichtbij woont, waarom ga je dan niet naar de wedstrijd?
Hofland heeft verteld dat hij wel degelijk geblesseerd is geraakt thuis. Maar niet per se geblesseerd, maar hij was aan het praten en dergelijke aan de eettafel en toen is er vocht in zijn hamstring gekomen. Hij heeft dus niet eens echt een blessure. Zijn hamstring was wel stijf na de training, maar dat was er uitgemasseerd.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:10 schreef denthemen het volgende:
Volgens Radio Rijnmond is Kevin Hofland 'gewoon' geblesseerd geraakt op de training. Gertjan Verbeek liet vrijdag weten dat de verdediger aan de eettafel geblesseerd was geraakt. Er waren daarop veel negatieve reacties richting Hofland onder de supporters. Met de uitlating zou Verbeek mogelijk de druk van zijn trainingen af hebben willen halen. [reageer]
Het was gewoon een héle normale vraag, ik val niemand aan, van mij hoef je ook niet te gaan. Liever iemand die thuis blijft dan iemand als Jorienquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:12 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Moet jij nou altijd voor iedereen en alles bepalen dat ze naar een wedstrijd moeten?
Denthemen, je bent een voorbeeldig supporter, elke club zou er 50000 van je willen hebben, dat zit er helaas niet in... Jammer dan. Kan je iedereen wel steeds laagdunkend aan spreken. Vind ik alleen een beetje heel triest .
moest werken tot 23.00 en kwam met de tram LANGS de Kuip. Heb een seizoenskaart maar kon dus nietquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:09 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als je zo dichtbij woont, waarom ga je dan niet naar de wedstrijd?
Dat zit er al jaren niet in, gewoon lomp de bal naar voren rossen en vervolgens elk kopduel verliezen. Echt elke doeltrap/ingooi/vrije trap/corner is balverliesquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:45 schreef Grulez het volgende:
Het spel van Feyenoord is wel apart om te zien. Totaal geen automatismen, vreemde looplijnen... Niet echt een systeem te ontdekken en dan toch door puur te strijden (eigenlijk) overeind te blijven is gewoon knap.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
beetje ajax helpen
dit zou echt triest zijn als hij het echt meent.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
beetje ajax helpen
Volgens mij probeert Verbeek het nu simpel te houden door een blok van 6 achter en 4 voor, maar dan moet het blok achter degelijk zijn en voorin moeten ze wel een paar duels winnen...quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:55 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dat zit er al jaren niet in, gewoon lomp de bal naar voren rossen en vervolgens elk kopduel verliezen. Echt elke doeltrap/ingooi/vrije trap/corner is balverlies
Om de toppers (in concert) naar de kuip te halen heb je toch geen rijke oliesjiek voor nodig?quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als hij toppers naar de Kuip haalt dan vind ik het best.
Heb je dik 24u de tijd, komt ie met zo'n kutgrapquote:Op zondag 14 december 2008 00:05 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Om de toppers (in concert) naar de kuip te halen heb je toch geen rijke oliesjiek voor nodig?
Of gewoon pure mazzel. Ik vond het eigenlijk schrikwekkend hoe makkelijk az er doorheen kwam iedere keer.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:45 schreef Grulez het volgende:
Het spel van Feyenoord is wel apart om te zien. Totaal geen automatismen, vreemde looplijnen... Niet echt een systeem te ontdekken en dan toch door puur te strijden (eigenlijk) overeind te blijven is gewoon knap.
Door ook (eigenlijk)quote:Op zondag 14 december 2008 00:24 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Of gewoon pure mazzel. Ik vond het eigenlijk schrikwekkend hoe makkelijk az er doorheen kwam iedere keer.
-Bahia is een prutser.quote:Op zondag 14 december 2008 00:24 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Of gewoon pure mazzel. Ik vond het eigenlijk schrikwekkend hoe makkelijk az er doorheen kwam iedere keer.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
'Coördinator van de medische staf moet vertrekken'
Volgens Radio Rijnmond heeft Feyenoord Rene Dannenburg uit zijn functie ontheven. De coördinator van de medische staf lijkt het slachtoffer te zijn geworden van de enorme blessure-epidemie bij de club.
Waarom wordt Gertjan Verbeek niet ontslagen? Die man krijgt nota bene meer stemmen tegen dan voor, maar mag toch blijven.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
'Coördinator van de medische staf moet vertrekken'
Volgens Radio Rijnmond heeft Feyenoord Rene Dannenburg uit zijn functie ontheven. De coördinator van de medische staf lijkt het slachtoffer te zijn geworden van de enorme blessure-epidemie bij de club.
Ik zag een mooi spandoek ternet: 45004 stemmen voor, 14 tegen. Kein gelul XXXXXX (kon ik niet lezen, ik neem aan fußball spielenquote:Op zondag 14 december 2008 00:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waarom wordt Gertjan Verbeek niet ontslagen? Die man krijgt nota bene meer stemmen tegen dan voor, maar mag toch blijven.
WANBELEID zeg ik.
Wehe. Ik maakte een cynische grap over Timmer. Toen begon een gast voor me te zingen dat er een jood op het vak zat (hij bedoelde duidelijk mij).quote:Op zondag 14 december 2008 01:17 schreef Happel het volgende:
Ik vond er niks goeds aan vandaag. Niet slechter dan tegen De Graafschap, dat dan weer niet. Had er wel wat meer van verwacht na de woorden van Van Bronckhorst eergisteren.
Het blijft overigens triest dat er wat kleuters zijn die andere suppporters voor jood uitmaken, wanneer die wat eerder vertrekken. Dat gaat een keertje goed mis binnenkort.
Eerste acties worden gevoerd. Zal de komende tijd wel heviger worden, wanneer er weer wordt verloren.
Aan jouw toon te zien heb je geen fiducie in de volgende wedstrijd.quote:Op zondag 14 december 2008 01:17 schreef Happel het volgende:
Ik vond er niks goeds aan vandaag. Niet slechter dan tegen De Graafschap, dat dan weer niet. Had er wel wat meer van verwacht na de woorden van Van Bronckhorst eergisteren.
Het blijft overigens triest dat er wat kleuters zijn die andere suppporters voor jood uitmaken, wanneer die wat eerder vertrekken. Dat gaat een keertje goed mis binnenkort.
Eerste acties worden gevoerd. Zal de komende tijd wel heviger worden, wanneer er weer wordt verloren.
eh, jorien blijft toch tegenwoordig thuis?quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:16 schreef denthemen het volgende:
Liever iemand die thuis blijft dan iemand als Jorien
niemand wil 'mquote:
dus de wil van de spelersgroep is wet?quote:Op zondag 14 december 2008 00:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waarom wordt Gertjan Verbeek niet ontslagen? Die man krijgt nota bene meer stemmen tegen dan voor, maar mag toch blijven.
Die zien we dit seizoen niet meer hoor...quote:
Dat zegt genoeg....quote:Op zondag 14 december 2008 04:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Die zien we dit seizoen niet meer hoor...
Ik weet nog wat een verademing hij gelijk was toen hij speelde op dat jubileumtoernooi. Maarja.
Gelijk neerklappen.quote:Op zondag 14 december 2008 02:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wehe. Ik maakte een cynische grap over Timmer. Toen begon een gast voor me te zingen dat er een jood op het vak zat (hij bedoelde duidelijk mij).
Tegen PSV niet nee. Aanstaande woensdag gaan we ook het schip in. Zal waarschijnlijk geen hond zitten ook, afgezien van wat doldwaze Polen.quote:Op zondag 14 december 2008 03:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Aan jouw toon te zien heb je geen fiducie in de volgende wedstrijd.
quote:Op zondag 14 december 2008 02:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wehe. Ik maakte een cynische grap over Timmer. Toen begon een gast voor me te zingen dat er een jood op het vak zat (hij bedoelde duidelijk mij).
Jij bent nu ook om?quote:Op zondag 14 december 2008 12:04 schreef Happel het volgende:
Verbeek is niet degene die weg moet.
Klopt, maar dan moeten er deze winter en deze zomer wel flink wat oudjes weg. Timmer scheen toch ook tegen Verbeek gestemd te hebben b.v.? Vervangen door Krul, zo simpel is het.quote:Op zondag 14 december 2008 12:04 schreef Happel het volgende:
Verbeek is niet degene die weg moet.
Je kan ook de assistenten ontslaan, bij ons werkte dat best goed. Maar ik denk dat het probleem toch echt verbeek is. Dat was hij bij heerenveen al, daar vond ik hem al een hele klasse minder dan Foppe.quote:
Dat is gewoon gelul. Er staat 2 keer meer kapitaal bij ons op het veld dan bij 9 van de clubs die boven ons staan.quote:Op zondag 14 december 2008 12:09 schreef Chadi het volgende:
Verbeek wegsturen is gewoon onzin. Je hebt gewoon niks lopen omdat het financieel niet in orde is.
Oh ja wie dan ?quote:Op zondag 14 december 2008 12:10 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat is gewoon gelul. Er staat 2 keer meer kapitaal bij ons op het veld dan bij 9 van de clubs die boven ons staan.
Wilde je zeggen dat er ook maar 1 buitenlandse club was die liever Lurling dan Makaay had? Of liever Grindheim dan Gio?quote:
Ik heb het nu niet over de restwaarde.quote:Op zondag 14 december 2008 12:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Wijnaldum, euh..........................
Ja dat bedoel ik en dan noem je een speler op die door Verbeek notabene neergezet is.quote:Op zondag 14 december 2008 12:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Wijnaldum, euh..........................
Waar blijft die lamlul eigenlijk? Schiet niet op met hem.quote:Op zondag 14 december 2008 12:17 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik en dan noem je een speler op die door Verbeek notabene neergezet is.
Het probleem is niet Verbeek. je hebt jarenlang ingekocht en wat heb je gehaald?? Allemaal spelers die misshcien een jaar mee konden hooguit 2 of 3 en die aan hun eind zitten en zaten.
Als je kijkt naar gisteren deed Feyenoord het niet eens zo slecht. heb je er een Thomasson bij die prikt gewoon zo'n halve kans erin waar de rest geen raad mee weet.
Alsof feyenoord Krul kan betalenquote:Op zondag 14 december 2008 12:08 schreef Crane het volgende:
[..]
Klopt, maar dan moeten er deze winter en deze zomer wel flink wat oudjes weg. Timmer scheen toch ook tegen Verbeek gestemd te hebben b.v.? Vervangen door Krul, zo simpel is het.
Er is meer interesse in Amoah dan in Makaay. Er is geen club die Makaay wil op het moment omdat die man over zijn top heen is en nooit meer terug zal komen op die top.quote:Op zondag 14 december 2008 12:16 schreef Crane het volgende:
[..]
Wilde je zeggen dat er ook maar 1 buitenlandse club was die liever Lurling dan Makaay had? Of liever Grindheim dan Gio?
Mwoah, de wereldtop zal niet meer achter hem aanzitten idd, maar een club als Werder Bremen ziet ook wel dat Makaay bij een andere club beter zou functioneren dan bij Feyenoord.quote:Op zondag 14 december 2008 12:21 schreef Chadi het volgende:
[..]
Er is meer interesse in Amoah dan in Makaay. Er is geen club die Makaay wil op het moment omdat die man over zijn top heen is en nooit meer terug zal komen op die top.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |