Ik vindt dat we pas tegen na NAC thuis dat kunnen eisen als er niks veranderd is!quote:Op zaterdag 13 december 2008 08:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Goedemorgen! Vandaag ff werken en dan op naar Rotterdam waar hopelijk het bestuur gaat vallen vanavond! Heb er zin in
? Green ?quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:48 schreef Hamilcar het volgende:
Gewoon kneiterhard fysiek powerplay tonen en die technische ballerina's van het veld rammen.
.. ik bedoel, Greene en Lucius zijn daar de spelers naar.
Ik moet huilen maar kan het niet helpen .. dat ik .. moet lachenquote:Op zaterdag 13 december 2008 11:58 schreef Pritt het volgende:
[..]
? Green ?
Dat is een niet-technische ballerina.
Wij zijn gewoon heel begaan met Feyenoordquote:Op zaterdag 13 december 2008 13:03 schreef ursel het volgende:
Ut lijkt hier bijna wel een condoleance register zeg..![]()
Jij snapt het, kijk voor ons is het vanavond een win-win situatie.quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:35 schreef FJD het volgende:
Grappig, al die Ajaxieden komen hier nu eerst om ons aan te moedigen en dan komen ze om 23:00 terug om ons keihard uit te lachen.
Stelletje rasopportunisten
Laatst tussen m'n oude spullen programmaboekje van Ajax - F'noord gevonden waarin nog een fotootje van Danny nog als Ajax-mascotte stondquote:Op zaterdag 13 december 2008 01:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan die weer kaarten regelen voor zijn jodenvrienden, zoals Landzaat nu doet. Leuk ja.
Oh, Column borst:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:35 schreef FJD het volgende:
Grappig, al die AjaCieden komen hier nu eerst om ons aan te moedigen en dan komen ze om 23:00 terug om ons keihard uit te lachen.
Stelletje rasopportunisten
quote:
van harte gefeliciteerd alvastquote:Op zaterdag 13 december 2008 13:49 schreef Pritt het volgende:
[..]
Jij snapt het, kijk voor ons is het vanavond een win-win situatie.
Wint Feyenoord, prima dan lopen we in op AZ.
Wint AZ, hebben we weer leedvermaakt om Feyenoords teloorgang.
quote:Tenminste als Hofland niet geblesseerd is geraakt tijdens het wassen van de ijsbergsla.
Triest figuur ben je danquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:40 schreef foetre het volgende:
Mijn haat voor die ..joden is groter als mijn liefde voor feyenoord
HUP AZ!!!!!!!!!!![]()
quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:08 schreef ruud_fr het volgende:
ik weet dat Rumille 11 is, maar ik wist niet dat foetre ook een kind was...
Daar zal Louis van Gaal je dankbaar voor zijnquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:40 schreef foetre het volgende:
Mijn haat voor die ..joden is groter als mijn liefde voor feyenoord
HUP AZ!!!!!!!!!!![]()
Hehehe. Waarom ben je voor Ajax als je uit Twente komt? Misschien moet je eens praten met de Rotterdamse Denker.quote:
Roots liggen in Noord-Hollandquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:18 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Hehehe. Waarom ben je voor Ajax als je uit Twente komt? Misschien moet je eens praten met de Rotterdamse Denker.
Louisquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:13 schreef Doc het volgende:
[..]
Daar zal Louis van Gaal je dankbaar voor zijn
Hehehequote:Op zaterdag 13 december 2008 18:19 schreef Rumille het volgende:
[..]
Roots liggen in Noord-Holland.
En als ik uit focking Oss kwam, dan was ik voor focking Top Oss, jeweet.
Dat ik dat nog mee zou maken - dat er F'noorders Loius bejubelenquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:20 schreef foetre het volgende:
[..]
Louis![]()
welkom http://www.fr12.nl/nieuws(...)-naar-feyenoord.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |