moest werken tot 23.00 en kwam met de tram LANGS de Kuip. Heb een seizoenskaart maar kon dus nietquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:09 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als je zo dichtbij woont, waarom ga je dan niet naar de wedstrijd?
Dat zit er al jaren niet in, gewoon lomp de bal naar voren rossen en vervolgens elk kopduel verliezen. Echt elke doeltrap/ingooi/vrije trap/corner is balverliesquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:45 schreef Grulez het volgende:
Het spel van Feyenoord is wel apart om te zien. Totaal geen automatismen, vreemde looplijnen... Niet echt een systeem te ontdekken en dan toch door puur te strijden (eigenlijk) overeind te blijven is gewoon knap.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zou het niet erg vinden als AZ wint![]()
beetje ajax helpen
dit zou echt triest zijn als hij het echt meent.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zou het niet erg vinden als AZ wint![]()
beetje ajax helpen
Volgens mij probeert Verbeek het nu simpel te houden door een blok van 6 achter en 4 voor, maar dan moet het blok achter degelijk zijn en voorin moeten ze wel een paar duels winnen...quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:55 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dat zit er al jaren niet in, gewoon lomp de bal naar voren rossen en vervolgens elk kopduel verliezen. Echt elke doeltrap/ingooi/vrije trap/corner is balverlies
Om de toppers (in concert) naar de kuip te halen heb je toch geen rijke oliesjiek voor nodig?quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als hij toppers naar de Kuip haalt dan vind ik het best.
Heb je dik 24u de tijd, komt ie met zo'n kutgrapquote:Op zondag 14 december 2008 00:05 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Om de toppers (in concert) naar de kuip te halen heb je toch geen rijke oliesjiek voor nodig?
Of gewoon pure mazzel. Ik vond het eigenlijk schrikwekkend hoe makkelijk az er doorheen kwam iedere keer.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:45 schreef Grulez het volgende:
Het spel van Feyenoord is wel apart om te zien. Totaal geen automatismen, vreemde looplijnen... Niet echt een systeem te ontdekken en dan toch door puur te strijden (eigenlijk) overeind te blijven is gewoon knap.
Door ook (eigenlijk)quote:Op zondag 14 december 2008 00:24 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Of gewoon pure mazzel. Ik vond het eigenlijk schrikwekkend hoe makkelijk az er doorheen kwam iedere keer.
-Bahia is een prutser.quote:Op zondag 14 december 2008 00:24 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Of gewoon pure mazzel. Ik vond het eigenlijk schrikwekkend hoe makkelijk az er doorheen kwam iedere keer.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
'Coördinator van de medische staf moet vertrekken'
Volgens Radio Rijnmond heeft Feyenoord Rene Dannenburg uit zijn functie ontheven. De coördinator van de medische staf lijkt het slachtoffer te zijn geworden van de enorme blessure-epidemie bij de club.
Waarom wordt Gertjan Verbeek niet ontslagen? Die man krijgt nota bene meer stemmen tegen dan voor, maar mag toch blijven.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
'Coördinator van de medische staf moet vertrekken'
Volgens Radio Rijnmond heeft Feyenoord Rene Dannenburg uit zijn functie ontheven. De coördinator van de medische staf lijkt het slachtoffer te zijn geworden van de enorme blessure-epidemie bij de club.
Ik zag een mooi spandoek ternet: 45004 stemmen voor, 14 tegen. Kein gelul XXXXXX (kon ik niet lezen, ik neem aan fußball spielenquote:Op zondag 14 december 2008 00:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waarom wordt Gertjan Verbeek niet ontslagen? Die man krijgt nota bene meer stemmen tegen dan voor, maar mag toch blijven.
WANBELEID zeg ik.
Wehe. Ik maakte een cynische grap over Timmer. Toen begon een gast voor me te zingen dat er een jood op het vak zat (hij bedoelde duidelijk mij).quote:Op zondag 14 december 2008 01:17 schreef Happel het volgende:
Ik vond er niks goeds aan vandaag. Niet slechter dan tegen De Graafschap, dat dan weer niet. Had er wel wat meer van verwacht na de woorden van Van Bronckhorst eergisteren.
Het blijft overigens triest dat er wat kleuters zijn die andere suppporters voor jood uitmaken, wanneer die wat eerder vertrekken. Dat gaat een keertje goed mis binnenkort.
Eerste acties worden gevoerd. Zal de komende tijd wel heviger worden, wanneer er weer wordt verloren.
Aan jouw toon te zien heb je geen fiducie in de volgende wedstrijd.quote:Op zondag 14 december 2008 01:17 schreef Happel het volgende:
Ik vond er niks goeds aan vandaag. Niet slechter dan tegen De Graafschap, dat dan weer niet. Had er wel wat meer van verwacht na de woorden van Van Bronckhorst eergisteren.
Het blijft overigens triest dat er wat kleuters zijn die andere suppporters voor jood uitmaken, wanneer die wat eerder vertrekken. Dat gaat een keertje goed mis binnenkort.
Eerste acties worden gevoerd. Zal de komende tijd wel heviger worden, wanneer er weer wordt verloren.
eh, jorien blijft toch tegenwoordig thuis?quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:16 schreef denthemen het volgende:
Liever iemand die thuis blijft dan iemand als Jorien
niemand wil 'mquote:
dus de wil van de spelersgroep is wet?quote:Op zondag 14 december 2008 00:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waarom wordt Gertjan Verbeek niet ontslagen? Die man krijgt nota bene meer stemmen tegen dan voor, maar mag toch blijven.
Die zien we dit seizoen niet meer hoor...quote:
Dat zegt genoeg....quote:Op zondag 14 december 2008 04:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Die zien we dit seizoen niet meer hoor...
Ik weet nog wat een verademing hij gelijk was toen hij speelde op dat jubileumtoernooi. Maarja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |