Dan kookt met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid Blond & Liefquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:41 schreef Manu82 het volgende:
En wat doe je de andere 3 dagen?
Ik zou Hongaarse Goulash kiezenquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gisteren die fucking boodschappen gedaan voor de hele week. En dan kan ik nooit kiezen wat ik moet eten![]()
1. Hongaarse Goulash
2. Spaghetti
3. Aardappels, spruitjes en een stukje vlees
4. Chili
Ik weet het dus niet, en dan wordt het meestal gewoon brood
Nöh, maar "zomaar een glimlach" is mij te dicht aan glitterende KZ plaatjes en vlindertjes.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Voor minder dan tieten doe je het niet?
Wat is er mis met glitterende KZ plaatjes en vlindertjes?quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nöh, maar "zomaar een glimlach" is mij te dicht aan glitterende KZ plaatjes en vlindertjes.
Graag gedaan iig, fijn dat ik jou er ook mee heb geholpenquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:11 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Niet alleen voor NoekjeIk loop ook wel eens vast in een level, meestal is Dementor er dan wel om raad te geven
, maar dit is ook heel handig.
Ik dacht meer aan Wilders vanwege zijn haarquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Net op RTL4 nieuws, dat 23% Wouter Bos de beste politicus vinden.
Ben ik het helemaal mee eens, want hij heeft zijn stropdas het beste gestrikt.
Volgens mij komen ze (nog) niet in aanmerking voor Coos iddquote:
Mensen die Dr. Phil kijken.quote:
Minstens zo hopeloos dan mensen die met ava's plakken en knippenquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mensen die Dr. Phil kijken.![]()
Staat op één lijn met die ghost whisperers en Char.
Als je daar naar kijkt ben je volgens mij hopeloos verloren
Dr. Phil pwnt gast.quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mensen die Dr. Phil kijken.![]()
Staat op één lijn met die ghost whisperers en Char.
Als je daar naar kijkt ben je volgens mij hopeloos verloren.
quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou! Nou!
Aids!![]()
Leescht schnel verder!
Laatste 10 Topics waren:
[RLS SC # 018] Wie is te laat??
[RLS SC # 017] Waar de crisis doorgaat
[RLS SC # 16] Nog 300 posts over auto's, staatsloterij, MLP
[RLS SC # 015] Met een überlelijke OP
[RLS SC #14] Testcase OP geslaagd, holladiejee
[RLS SC # 13] Nu met test-OP
RLS SC//13 Niet Simpel
[RLS # 11] Waar Liesje en LS gaan trouwen
[RLS SC#10] Naammisbruik, zwanger en 13 peuters.
[RLS SC #009] Snert of vla, iemand moet het doen met Gerda
Deze OP vind je hier
Alsjeblieft
Zegt iemand uit wrok, omdat haar ava niet in de OP staat.quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:38 schreef Sporti het volgende:
[..]
Minstens zo hopeloos dan mensen die met ava's plakken en knippen
Mehehehquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zegt iemand uit wrok, omdat haar ava niet in de OP staat.
Bespaar je de moeite, ik lig er echt niet wakker vanquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zegt iemand uit wrok, omdat haar ava niet in de OP staat.
Véél te doorzichtig, deze negatieve post.
Maar ik wil je wel toevoegen hoor....
Te laat.quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:57 schreef Sporti het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite, ik lig er echt niet wakker van
Wel waar, geef maar toe, waar het hart van vol is. . .quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:57 schreef Sporti het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite, ik lig er echt niet wakker van
Waar gaat dit over?quote:
Ik ben bezig met een overname van binnenuit.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:01 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Zo had het moeten zijn dan hadden we een oktoberfest, bergen, nog beter bier en kwamen mijn shirts gewoon uit eigen land.
En waarom zijn we Belgie nog niet binnen gevallenquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:01 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Zo had het moeten zijn dan hadden we een oktoberfest, bergen, nog beter bier en kwamen mijn shirts gewoon uit eigen land.
Wie wil België nou hebben?quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En waarom zijn we Belgie nog niet binnen gevallen
Programma van Dr. Phill met allemaal dames die zich niet meer op strand durfde te vertonen, vanwege maatje of wat meerquote:
Vroeger was je kut?quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En waarom sta ik er dan niet in? Post vanaf 18 mei 2007
Dat zal 't geweest zijnquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vroeger was je kut?
Ik weet het niet, maar laatste stuk dekt alles.
Hier hebben jullie wat aardappelen. Doe er maar wat mee.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hebben we ooit gehad en terecht afgestoten
Gelukkig maar dan dat ik het niet gezien heb.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:05 schreef Sporti het volgende:
[..]
Programma van Dr. Phill met allemaal dames die zich niet meer op strand durfde te vertonen, vanwege maatje of wat meeren toen moest ik, vanwege jou 60 kilo verhaal, aan je denken
dussssss dat!
Omdat jij (door al je bans) het imago van deze SC zou kunnen schadenquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En waarom sta ik er dan niet in? Post vanaf 18 mei 2007
Ik heb de COS # 1000 OP ook nogquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zal 't geweest zijn![]()
Thnx for the reminder
't Was een fucking slimme zet, zo ontliepen we WO Iquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hier hebben jullie wat aardappelen. Doe er maar wat mee.
*hek dicht tieft.
Hij is wel vaak onaardig enzo inderdaad.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Omdat jij (door al je bans) het imago van deze zou kunnen schaden
Was destijds uitermate constructief, objectief en geliefdquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Omdat jij (door al je bans) het imago van deze zou kunnen schaden
Onze straf was dan weer dat we in WO II met houten zwaarden en fietsen tegen de moffen moesten vechten. Maar goed dat hebben we dan ook ruim drie dagen volgehoudenquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Was een fucking slimme zet, zo ontliepen we WO I
Vroeger was ik over het algemeen aardigquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Was destijds uitermate constructief, objectief en geliefd
Dan spreken we over de vorige eeuw....quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vroeger was ik over het algemeen aardig
Goeie ouwe tijdquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan spreken we over de vorige eeuw....
Dat hangt van de invalshoek afquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet goed voor mijn reputatie om met NMNS in verband gebracht te worden
quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat hangt van de invalshoek af
quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat hangt van de invalshoek af
Zie je mij lachen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]NMNS heeft prima adviezen hoe je een blondje aan de haak kunt slaan
Ik lol'de hardopquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo leuk was ie helemaal niet![]()
Volgens mij nog geen unban verzoek ingediendquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Waar is Disana eigenlijk?
Ik ben voorlopig wel klaar met blondjesquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]NMNS heeft prima adviezen hoe je een blondje aan de haak kunt slaan
Tijd voor actie dus.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Volgens mij nog geen unban verzoek ingediend
Alsof een andere kleur 't beter doetquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben voorlopig wel klaar met blondjes
Goed punt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alsof een andere kleur 't beter doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |