Dan kookt met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid Blond & Liefquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:41 schreef Manu82 het volgende:
En wat doe je de andere 3 dagen?
Ik zou Hongaarse Goulash kiezenquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gisteren die fucking boodschappen gedaan voor de hele week. En dan kan ik nooit kiezen wat ik moet eten![]()
1. Hongaarse Goulash
2. Spaghetti
3. Aardappels, spruitjes en een stukje vlees
4. Chili
Ik weet het dus niet, en dan wordt het meestal gewoon brood
Nöh, maar "zomaar een glimlach" is mij te dicht aan glitterende KZ plaatjes en vlindertjes.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Voor minder dan tieten doe je het niet?
Wat is er mis met glitterende KZ plaatjes en vlindertjes?quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nöh, maar "zomaar een glimlach" is mij te dicht aan glitterende KZ plaatjes en vlindertjes.
Graag gedaan iig, fijn dat ik jou er ook mee heb geholpenquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:11 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Niet alleen voor NoekjeIk loop ook wel eens vast in een level, meestal is Dementor er dan wel om raad te geven
, maar dit is ook heel handig.
Ik dacht meer aan Wilders vanwege zijn haarquote:Op vrijdag 12 december 2008 18:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Net op RTL4 nieuws, dat 23% Wouter Bos de beste politicus vinden.
Ben ik het helemaal mee eens, want hij heeft zijn stropdas het beste gestrikt.
Volgens mij komen ze (nog) niet in aanmerking voor Coos iddquote:
Mensen die Dr. Phil kijken.quote:
Minstens zo hopeloos dan mensen die met ava's plakken en knippenquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mensen die Dr. Phil kijken.![]()
Staat op één lijn met die ghost whisperers en Char.
Als je daar naar kijkt ben je volgens mij hopeloos verloren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |