Gelukkig maar dan dat ik het niet gezien heb.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:05 schreef Sporti het volgende:
[..]
Programma van Dr. Phill met allemaal dames die zich niet meer op strand durfde te vertonen, vanwege maatje of wat meeren toen moest ik, vanwege jou 60 kilo verhaal, aan je denken
dussssss dat!
Omdat jij (door al je bans) het imago van deze SC zou kunnen schadenquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En waarom sta ik er dan niet in? Post vanaf 18 mei 2007
Ik heb de COS # 1000 OP ook nogquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zal 't geweest zijn![]()
Thnx for the reminder
't Was een fucking slimme zet, zo ontliepen we WO Iquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hier hebben jullie wat aardappelen. Doe er maar wat mee.
*hek dicht tieft.
Hij is wel vaak onaardig enzo inderdaad.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Omdat jij (door al je bans) het imago van deze zou kunnen schaden
Was destijds uitermate constructief, objectief en geliefdquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Omdat jij (door al je bans) het imago van deze zou kunnen schaden
Onze straf was dan weer dat we in WO II met houten zwaarden en fietsen tegen de moffen moesten vechten. Maar goed dat hebben we dan ook ruim drie dagen volgehoudenquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Was een fucking slimme zet, zo ontliepen we WO I
Vroeger was ik over het algemeen aardigquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Was destijds uitermate constructief, objectief en geliefd
Dan spreken we over de vorige eeuw....quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vroeger was ik over het algemeen aardig
Goeie ouwe tijdquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan spreken we over de vorige eeuw....
Dat hangt van de invalshoek afquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet goed voor mijn reputatie om met NMNS in verband gebracht te worden
quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat hangt van de invalshoek af
quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat hangt van de invalshoek af
Zie je mij lachen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]NMNS heeft prima adviezen hoe je een blondje aan de haak kunt slaan
Ik lol'de hardopquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo leuk was ie helemaal niet![]()
Volgens mij nog geen unban verzoek ingediendquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Waar is Disana eigenlijk?
Ik ben voorlopig wel klaar met blondjesquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]NMNS heeft prima adviezen hoe je een blondje aan de haak kunt slaan
Tijd voor actie dus.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Volgens mij nog geen unban verzoek ingediend
Alsof een andere kleur 't beter doetquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben voorlopig wel klaar met blondjes
Goed punt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alsof een andere kleur 't beter doet
Die zal nog wel op één of andere site geheel geobsedeerd zijn om weer een miljoen bij elkaar te zitten BlackJacken. Aan iets anders kon ze na haar ban niet denken.quote:
*mompelt iets over zeikwijven (waarbij FF spellingscontrole het woord niet kent en komt met de volgende alternatieven: reikwijdte, wijvenpraat, viswijventaal, werkwijzenquote:
Laat je vrouw dan even kort uit de kooi om te koken?quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog steeds niet gegeten, kan niet uit de voeten met Marrije's tips
Oplettenquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Foeiiiiiiiiii![]()
Jij ging toch voor Mathari?!?
La maar..... ik pak wel een paar boterhammenquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laat je vrouw dan even kort uit de kooi om te koken?
1. kippensoepquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
La maar..... ik pak wel een paar boterhammen
quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
*mompelt iets over zeikwijven (waarbij FF spellingscontrole het woord niet kent en komt met de volgende alternatieven: reikwijdte, wijvenpraat, viswijventaal, werkwijzen)
Ik zit mijn best te doen hier, vuilak.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar zijn Fan en Soury, die zijn wel leuk
Neem gelijk wat bitterballen meequote:Op vrijdag 12 december 2008 20:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit mijn best te doen hier, vuilak.
Ik ga wel even kijken of er leuke menschen aan de bar hangen
Hebben we wel vanavondquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neem gelijk wat bitterballen mee
Sorryquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Opletten![]()
Ze lag niet in het ziekenhuis en was niet anders bereikbaar, ik vrees het ergste
Eerst vloertje leggen, ga ik nu doen. laters.....quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:33 schreef HiDiHo het volgende:
Is het al tijd voor wijn?
quote:
Voetbal begint over 6 minuten en het is half 4 geweest, dus ja het is tijd voor wijn/bierquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:33 schreef HiDiHo het volgende:
Is het al tijd voor wijn?
En dat blondje leest hier mee en heeft je je hele ban zitten troostenquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eerst vloertje leggen, ga ik nu doen. laters.....
Oh, en alle vrouwen zijn natuurlijk haske lief![]()
alleen nooit bij mij, maar dat is bijzaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |