Oplettenquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Foeiiiiiiiiii![]()
Jij ging toch voor Mathari?!?
La maar..... ik pak wel een paar boterhammenquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laat je vrouw dan even kort uit de kooi om te koken?
1. kippensoepquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
La maar..... ik pak wel een paar boterhammen
quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
*mompelt iets over zeikwijven (waarbij FF spellingscontrole het woord niet kent en komt met de volgende alternatieven: reikwijdte, wijvenpraat, viswijventaal, werkwijzen)
Ik zit mijn best te doen hier, vuilak.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar zijn Fan en Soury, die zijn wel leuk
Neem gelijk wat bitterballen meequote:Op vrijdag 12 december 2008 20:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit mijn best te doen hier, vuilak.
Ik ga wel even kijken of er leuke menschen aan de bar hangen
Hebben we wel vanavondquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neem gelijk wat bitterballen mee
Sorryquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Opletten![]()
Ze lag niet in het ziekenhuis en was niet anders bereikbaar, ik vrees het ergste
Eerst vloertje leggen, ga ik nu doen. laters.....quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:33 schreef HiDiHo het volgende:
Is het al tijd voor wijn?
quote:
Voetbal begint over 6 minuten en het is half 4 geweest, dus ja het is tijd voor wijn/bierquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:33 schreef HiDiHo het volgende:
Is het al tijd voor wijn?
En dat blondje leest hier mee en heeft je je hele ban zitten troostenquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eerst vloertje leggen, ga ik nu doen. laters.....
Oh, en alle vrouwen zijn natuurlijk haske lief![]()
alleen nooit bij mij, maar dat is bijzaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |