Die zal nog wel op één of andere site geheel geobsedeerd zijn om weer een miljoen bij elkaar te zitten BlackJacken. Aan iets anders kon ze na haar ban niet denken.quote:
*mompelt iets over zeikwijven (waarbij FF spellingscontrole het woord niet kent en komt met de volgende alternatieven: reikwijdte, wijvenpraat, viswijventaal, werkwijzenquote:
Laat je vrouw dan even kort uit de kooi om te koken?quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog steeds niet gegeten, kan niet uit de voeten met Marrije's tips
Oplettenquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Foeiiiiiiiiii![]()
Jij ging toch voor Mathari?!?
La maar..... ik pak wel een paar boterhammenquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laat je vrouw dan even kort uit de kooi om te koken?
1. kippensoepquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
La maar..... ik pak wel een paar boterhammen
quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
*mompelt iets over zeikwijven (waarbij FF spellingscontrole het woord niet kent en komt met de volgende alternatieven: reikwijdte, wijvenpraat, viswijventaal, werkwijzen)
Ik zit mijn best te doen hier, vuilak.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar zijn Fan en Soury, die zijn wel leuk
Neem gelijk wat bitterballen meequote:Op vrijdag 12 december 2008 20:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit mijn best te doen hier, vuilak.
Ik ga wel even kijken of er leuke menschen aan de bar hangen
Hebben we wel vanavondquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neem gelijk wat bitterballen mee
Sorryquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Opletten![]()
Ze lag niet in het ziekenhuis en was niet anders bereikbaar, ik vrees het ergste
Eerst vloertje leggen, ga ik nu doen. laters.....quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:33 schreef HiDiHo het volgende:
Is het al tijd voor wijn?
quote:
Voetbal begint over 6 minuten en het is half 4 geweest, dus ja het is tijd voor wijn/bierquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:33 schreef HiDiHo het volgende:
Is het al tijd voor wijn?
En dat blondje leest hier mee en heeft je je hele ban zitten troostenquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eerst vloertje leggen, ga ik nu doen. laters.....
Oh, en alle vrouwen zijn natuurlijk haske lief![]()
alleen nooit bij mij, maar dat is bijzaak
Weet ik, was er vanmorgen ookquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik was heul vroeg op hoor!
Heb hard gewerkt, en ja, ik heb geslapen net!
Dan weet je vast ook wie het probleem isquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eerst vloertje leggen, ga ik nu doen. laters.....
Oh, en alle vrouwen zijn natuurlijk haske lief![]()
alleen nooit bij mij, maar dat is bijzaak
Ja, ik was er maar heel even, dus dat weet ik niet. Ik vind het maar niets, dat vroege opstaan.quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:50 schreef blomst het volgende:
[..]
Dan weet je vast ook wie het probleem is
iedereen in de rust.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:57 schreef liesje1979 het volgende:
Nou nou, wat een gezelligheid zeg!
Jij hebt nog niet op de belangrijke issues van vandaag gereageerd;quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:57 schreef liesje1979 het volgende:
Nou nou, wat een gezelligheid zeg!
Ja! Want dat is gezellig?quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Jij hebt nog niet op de belangrijke issues van vandaag gereageerd;
Hoe vaak was je?
Heb je een droger?
Heb je een vaatwasser of doe je het gewoon in een teiltje?
Geen Andre Hazes plsquote:
Okee, dat was een leugenquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan hoef ik meteen geen bier meer
quote:
quote:
[/quote]quote:[quote]Bier her, bier her ! Oder ich fall’ um jochei !
Bier her, bier her ! Oder ich fall’ um !
Soll das bier im keller liegen
und ich hier die ohmacht kriegen
Bier her, bier her ! Oder ich fall’ um
Dat is geen zuipsmiley?quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:16 schreef blomst het volgende:
[..]
[url=http://www.jouwpagina.nl/fotos/joeriswa11_favorietje_nl/smilies.jpeg[/img]]http://www.jouwpagina.nl/fotos/joeriswa11_favorietje_nl/smilies.jpeg[/img][/url]
Ik ook niet, gelukkig heb ik hier wel RL bier en wijn staanquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:14 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb geen biersmileys, ik heb geen wijninschenk smileys, wat een kutleven heb ik!
Ze is mod hoor beetje respectquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die zal nog wel op één of andere site geheel geobsedeerd zijn om weer een miljoen bij elkaar te zitten BlackJacken. Aan iets anders kon ze na haar ban niet denken.
Ach, ieder z'n gebrek denk ik dan maar.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:18 schreef hondjes het volgende:
gotver de....g...en ik heb geen douche
zat aan verkeerde knopje...
ben al aan bellen, mannetje weet het ook niet,,,en nu...laat maar..
verkeerde knopje?quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:18 schreef hondjes het volgende:
Bannen gaat wat lastigquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:18 schreef hondjes het volgende:
Gut yoh weet ik veel een of ander forum. Was openbaar dus ik keek nog wel es ..En daar was ze modquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Omdat er niemand is om te bannen?
Waar dan?quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Gut yoh weet ik veel een of ander forum. Was openbaar dus ik keek nog wel es ..En daar was ze mod
dit gaat niet over lieve vrouwenquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus aan wie ligt het nu?![]()
quote:
Was openbaar maar later niet meer ik weet het niet Ian. Ik heb mijn laptop verzopen en ben een boel inks kwijt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waar dan?
Dan geef ik haar even wat te doen?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Was openbaar maar later niet meer ik weet het niet Ian. Ik heb mijn laptop verzopen en ben een boel inks kwijt.
En de L doet het ook niet meer goed, wat een ellendequote:Op vrijdag 12 december 2008 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Was openbaar maar later niet meer ik weet het niet Ian. Ik heb mijn laptop verzopen en ben een boe inks kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |