16quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:05 schreef Reinhilde het volgende:
wat zijn jullie snel zeg!!![]()
Ik heb echt nog geen idee wat ik moet geven aan mijn slachtoffer. Terwijl ik toch al 16 geheime vragen heb gesteld?!
Vooral leuk als iemand anders nu 16 vragen gaat stellen en dat ze dan denken dat jij het bentquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Vooral leuk als iemand anders nu 16 vragen gaat stellen en dat ze dan denken dat jij het bent![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Vooral leuk als iemand anders nu 16 vragen gaat stellen en dat ze dan denken dat jij het bent![]()
Volgens mij maakt het formaat niet uit. Je kan gewoon zelf een doosje maken of kiezen. Tenminste, zo heb ik het altijd gedaan en tot nu toe is dat altijd goed gegaan.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:14 schreef PM-girl het volgende:
Manvrouw, jullie gaan inderdaad hard!
Vraagje, ik zag dat een 6,20 pakket maximaal 10 kilo mag wegen (dus helaas, ik stuur mezelf niet op), maar hoe groot mag het zijn? En mag je zelf een doosje maken/kiezen, of hebben ze standaard doosjes?
quote:
Heb je een impertinente geheime vraag gekregen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:21 schreef bixister het volgende:
mijn kerstvrouw haalt trouwens anoniem en intiem een beetje door elkaar geloof ik.
Lijkt me wel leukquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:44 schreef Brighteyes het volgende:
Gaan we ook foto's posten van de pakjes die binnenkomen?
Op of na 23 december jaquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:40 schreef PM-girl het volgende:
Bedankt voor de doosjesinfo Icicle, mrien en Igraine!
Even voor de duidelijkheid, op 23 december pakt iedereen alles uit, fotografeert dat en zet dat hier neer. En dan, als hier het door jou gegeven pakje is geshowd, onthul je dat je de gever bent toch?
Misschien kan ik gedicht al hinten wie ik ben!
Secret Santa, is het een haar of een hem?
Hint, Santa is er altijd, van AM tot ...!
goed inkopenquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:56 schreef miss_sly het volgende:
Ja maar, hoe komen jullie dan aan zoveel kadootjes?
Ik krijg ook een beetje faalangst als ik jullie zo lees. Het gaat zo goed allemaal, zo crea ben ik helemaal niet
mag ik dat nummer ook? please *insert heeeeeeel lief kijkenquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
goed inkopen
rechtstreeks lijntje naar Santa
quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:01 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh ik kreeg er net een mailtje over Sjak, maar fijn dat je het hier nog ff doorgeeft
Muts, ga nu maar snel winkelen. Want ik heb grootse verwachtingen. Het is volgens mij wel koopavond in Venlo.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:01 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh ik kreeg er net een mailtje over Sjak, maar fijn dat je het hier nog ff doorgeeft
Whahahaha je brengt me op een geniaal idee! Ik kreeg net een buzzpakket binnen, ik heb alvast 1 medebuzzer nuquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:14 schreef RockabeIIa het volgende:
degene die mijn pakketje krijgt mag in elk geval aan het buzzen
k denk dat iedereen dat wel heeftquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:17 schreef cattie het volgende:
Oooh ik hoop zo dat mijn slachtoffer haar cadeautjes leuk gaat vinden...
*pakt haar ibrator ohmybod vakkundig in*quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:14 schreef RockabeIIa het volgende:
O, ik hoop dat je mij niet hebt, ik ben allergisch voor smurfensnotquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:22 schreef bixister het volgende:
die van mij moet eerst een heel moeilijk cryptogram oplossen, dan een sudoku, tot slot een kruiswoordraadsel en alleen de combinatie van alledrie de goede uitkomsten leidt tot de sleutel van het pakketje. als je de verkeerde code intoetst... vernietigt het pakketje zichzelf, en zit je onder 't smurfensnot.
pssssssssssst....huup heeft een "ze"!quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:25 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha, Lois! Wat een enthousiasme!![]()
Ik hoop ook dat mijn lootje het leuk vindt wat ze krijgt![]()
Haha, ik kan niet wachten tot ik de foto's hier zie van alle pakketjes
had dat dan op je lijstje gezet! nu kan ik weer helemaal opnieuw beginnen!quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:29 schreef PM-girl het volgende:
[..]
O, ik hoop dat je mij niet hebt, ik ben allergisch voor smurfensnot
nah, dat zouden we toch pas later verklappen, hier?quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:28 schreef Ynske het volgende:
vertellen jullie eigenlijk ergens in je cadeautje van wie het afkomstig is?
k heb dat nog niet gedaan...
heb wel een optie als hint hier neer te zetten, waarna de gelukkige het zou kunnen raden
okquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:35 schreef bixister het volgende:
[..]
nah, dat zouden we toch pas later verklappen, hier?
Doe niet zo flauw, nou verraad je alles!quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:33 schreef Poppedein het volgende:
[..]
pssssssssssst....huup heeft een "ze"!
je mag een pakketje inpakken, er mogen alleen geen strikken omheen zitten of opgeplakt zijn enzo. dr word alleen straks een adressticker bovenop geplaktquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
Degene die het pakketje mooi versiert hebben: Kan dat wel? Of doen jullie voor TNT nog een "neutrale" doos eromheen?
Vandaag de versiersels gehaald en morgen het laatste dingetje in de stad halen. Dan ben ik klaar en ga ik het allemaal inpakken en in mijn pakketje doen. En ja wanneer op de post doen weet ik nog niet.
Ben wel benieuwd wie zijn pakketje als 1e krijgt
Precies wat ik dacht dus. Ik vind het een leuk pakket en het ziet er erg mooi uit.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:17 schreef Lois het volgende:
[..]
Whahahaha je brengt me op een geniaal idee! Ik kreeg net een buzzpakket binnen, ik heb alvast 1 medebuzzer nu
Ik had geen aantallen genoemd.quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:56 schreef miss_sly het volgende:
Ja maar, hoe komen jullie dan aan zoveel kadootjes?
Ik krijg ook een beetje faalangst als ik jullie zo lees. Het gaat zo goed allemaal, zo crea ben ik helemaal niet
bij de Xenos staat er ook eentje rond die prijs, en de chocola voor erbij voor 3 euroquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:37 schreef huuphuup het volgende:
Ooooeeeeh dat klinkt leuk![]()
Als we dan toch bezig gaan met mededelingen
voor de dames die een chocoladefondue zoeken![]()
bij de Action staat er eentje voor 2,79.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:37 schreef huuphuup het volgende:
Ooooeeeeh dat klinkt leuk![]()
Als we dan toch bezig gaan met mededelingen
voor de dames die een chocoladefondue zoeken![]()
bij de Action staat er eentje voor 2,79.
Dan is ze vast wel zo lief om in ieder geval te doen alsofquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:42 schreef Saffier het volgende:
Ik vind het zo moeilijk![]()
Ik ben net op kado'tjesjacht geweest en was in de winkels enthousiast maar nu ik thuis ben wete ik het niet meerDalijk vind ze er niets aan en is het helemaal niet wat ze bedoeld en de goede kleur niet en en en en .... stomme faalangst
![]()
je kunt t jezelf ook moeilijk maken door zo te denken hequote:Op vrijdag 12 december 2008 21:42 schreef Saffier het volgende:
Ik vind het zo moeilijk![]()
Ik ben net op kado'tjesjacht geweest en was in de winkels enthousiast maar nu ik thuis ben wete ik het niet meerDalijk vind ze er niets aan en is het helemaal niet wat ze bedoeld en de goede kleur niet en en en en .... stomme faalangst
![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:03 schreef Igraine het volgende:
Ik heb alvast een kaart gekocht voor erbij.
Ga ik hem net schrijven, met een 'verdraaid'' handschrift. Alsof iemand hier mijn eigen handschrift zou herkennen...![]()
Op een ander forum deden we aan Secret Sint en de doos die ik kreeg was ingepakt in sinterklaaspapier... de pakketbezorger bonkte op de deur i.p.v. aan te bellen en ik moest zingen om mijn pakje te krijgenquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:51 schreef bixister het volgende:
ik weet nog niet of ik de buitenkant van de envelop/doos ook versier. dat maakt het pakje inderdaad wel iets diefstal gevoeliger, he?
Oh zo herkenbaar... sta je daar voor een schap bij de *pieeeeep* en weet je echt niet meer wat voor *pieeeep* diegene ook alweer wildequote:Op vrijdag 12 december 2008 21:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Alleen jammer dat niet onthouden had wat er op mijn gelote lijstje stond
en dat tussen 2 rondes kotsruimen in!quote:
Nee, dat was echt geheel eigen initiatief; 'dat zie je toch zo aan het papier, dat het voor Sinterklaas is, dus je moet zingen!'quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:43 schreef bixister het volgende:
miss_d, haha stond er op 't pakje dat de postbode moest bonken ipv bellen?of was dat eigen initiatief.
Ik heb een bestand met alle adressen, selecteer welke ik geprint wil hebben en zorg voor een stapeltje enveloppen in de printer. Kind kan de was doen, zonder krampquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:13 schreef Spuuglokje het volgende:
Igraine! Ik schrijf bijna nooit meer, ik typ voornamelijk. Dus halverwege het gedicht schoot de kramp er al in. Dat wordt nog wat straks, met kerstkaarten schrijven.
Ja, die adressen kunnen met stickers (doe ik trouwens niet), maar binnenin moet toch het riedeltje neergezet worden met pen.
Ja maar als jij het met de pc doet kan je je leuke woordgrapje met mijn postcode niet meer uithalen, dus blijf maar lekker schrijvenquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:18 schreef bixister het volgende:
oooh beef! ik schrijf ze trouw allemaal met de hand, en meestal nog met heel wat meer tekst dan de namen erin ook.maar mijn handschrift is ook niet meer wat 't geweest is. en ik moet ze nog alle 70.
maar ik vind vroege kerstkaarten ook nooit leuk eigenlijk.
allebei, maar vooral: degeneratie door te weinig oefening!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:22 schreef Leah het volgende:
Oh, nu je het zegt, dat handschrift idd. Ik had vroeger zo'n keurig handschrift, en als ik mezelf nu soms zie schrijven
.
Is dat ouder worden of gewoon haast vanwege moederschap, wat denken jullie?
Jij hebt ook spul gekregen om te buzzen/uit te delen???Ik gisteren ook.....quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:14 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik niet dus stuur maar doorquote:Op zaterdag 13 december 2008 10:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij hebt ook spul gekregen om te buzzen/uit te delen???Ik gisteren ook.....
quote:Op zaterdag 13 december 2008 09:59 schreef Marie79 het volgende:
Iik ga me eens lekker in bad neervlijen, dan mag W. straks een klein jochie wakker maken en die mag er dan ook bij![]()
Sinds wanneer woon jij bij Rocka??quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:15 schreef debuurvrouw het volgende:Ik ga Kersjes meeten, ik ga Kersjes meeten
![]()
Tof zeg, dat hele eind rijden voor een extra kadootjeMaar dan mag je ook wel even binnen komen hoor.
![]()
Nog steeds geen geheime vraagNah, dan ga ik maar aan de slag met "mijn" lootje
óók leuk.
Ik dacht dat je aan het misleiden wasquote:Op zaterdag 13 december 2008 11:19 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Sinds wanneer woon jij bij Rocka??
Ja dat wil ik wel maar dan ben ik mn award kwijtquote:Op zaterdag 13 december 2008 11:35 schreef prinseszondererwt het volgende:
OT: Huup, maak eens een kerstmuts van je mijter!
ik kan het bij jou langsbrengen, dat is zo'n piseindje....quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Diaan, dan weet je dat je het mij niet meer hoeft te sturen
TS, jij krijgt het vast wel van 'iemand'
Supertof! dankjewel!quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:04 schreef prinseszondererwt het volgende:
Huup, je hebt pm met een nieuwe kerstavatar!
om een strippenkaart te kopen?quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:18 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik ben net naar het postkantoor geweest!
Wat lees ik nou... als je je soms nog verveelt?quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:04 schreef prinseszondererwt het volgende:
Huup, je hebt pm met een nieuwe kerstavatar!
Om iets te versturen?quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:18 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik ben net naar het postkantoor geweest!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hardloper.
IG @webkim
dit klinkt in mijn conditie ineens heel raar! (ben ziek zwak & misselijk)quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:52 schreef Reinhilde het volgende:
Spuug, tof zeg! Ik verheug me er op.
en, thematisch gezien ook interessant: was het onbevlekt?quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:14 schreef Brighteyes het volgende:
Heeft er iemand al iets ontvangen eigenlijk?
quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:16 schreef bixister het volgende:
[..]
en, thematisch gezien ook interessant: was het onbevlekt?
Oooh, maar das toch mooi? Kun je gelijk mijn kadootjes bij de Primark halenquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:32 schreef E.T. het volgende:
Hier in het dorp was niks te vinden net![]()
VAn de week naar het Alexandrium dus ..
quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:12 schreef lcicle het volgende:
Rocka, ik stond straks bij de Blokker, zag ik daar dit prachtige ensemble staan:
[ afbeelding ]
Heb (krijg) je die al?
Nee?!quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:12 schreef lcicle het volgende:
Rocka, ik stond straks bij de Blokker, zag ik daar dit prachtige ensemble staan:
[ afbeelding ]
Heb (krijg) je die al?
Heb je 2 lootjes waar Rocka op staat?quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:33 schreef lcicle het volgende:
Er stond echt een hele stapelAls iemand 'm nog wil hebben, wil ik het maandag wel even gaan halen.. ¤30,- kostte het.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:58 schreef lcicle het volgende:
Niet zo bijdehand snoopy
Weet je dat ik nog steeds héél blij ben dat je mij vorig jaar tipte op de BartSmit site waar ik het stalletje + inhoud nog op de kop kon tikken? Zo denk ik voortaan elk jaar in elk geval met Kerst nog aan je
Gewoon even bellen naar jouw blokker dan hoef je niet heen en weer. Mochten ze hem wel hebben kun je hem ook gelijk even apart laten zettenquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:59 schreef Webkim het volgende:
Ik wil ook een Little People stal!
Zou de Blokker hier ze ook hebben?
Dat zijn toch wijzen? De drie (of tweequote:Op zaterdag 13 december 2008 18:29 schreef snoopy het volgende:
Wij hebben nog maar 2 koningen bij de Little People kerststal![]()
Voorpret noem je dat... Ik ben met het hele gezin gaan shoppen en we kwamen verkleumd, met de blaren op de enkels en de tong op de schoenen terugquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:01 schreef Fruppel het volgende:
Heerlijk topic dit, jammer dat ik het veel te laat zag maar ik vermaak me prima met jullie voorpret!
quote:Op 6 januari vieren Christenen Driekoningen. Volgens de Bijbel kwamen de drie wijzen (later koningen) pas op 6 januari met hun geschenken aan bij de stal in Bethlehem. Balthazar gaf Jezus mirre, een parfum waarmee doden werden ingewreven, om aan te geven dat Jezus zou lijden en sterven. Van Melchior kreeg Hij goud, ten teken dat Hij de Koning der Koningen zou zijn. Kaspar bracht wierook mee, ten teken dat Jezus zou worden geėerd.
Hier zijn we 1 van de wijzen en de kameel kwijt. Ik vrees acher de verwarming.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:29 schreef snoopy het volgende:
Wij hebben nog maar 2 koningen bij de Little People kerststal![]()
Nou dan heeft de koning iig zijn kameel nogquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hier zijn we 1 van de wijzen en de kameel kwijt. Ik vrees acher de verwarming.
Klik!quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:35 schreef Ynske het volgende:kan nergens op t net vinden of t nu een dromedaris of een kameel moet zijn
jamaar daar noemen ze de dromedaris een kameelquote:
quote:De Kameel
Hiermee wordt als regel de dromedaris of ¨eenbulter¨ bedoeld. Dit zijn de woestijndieren bij uitstek. Ze zijn jarenlang van onschatbare waarde geweest voor reizen de woestijn en kunnen lange tochten maken, waarbij probleemloos een weekje drinken kan worden overgeslagen. De dromedaris kan 25 % van zijn lichaamsgewicht aan water verliezen zonder in de problemen te raken. Een mens legt bij 12 % het loodje.
Op basis van deze kennis heeft Franciscus van Assisi de wijzen uit het oosten met het standaard-woestijnvervoermid- del uit die tijd, de dromedaris, laten komen, wel zo praktisch. Ook reisden de drie wijzen in de meest gunstige tijd van het jaar voor het klimaat, in de winter. De bijbel geeft geen aanknopingspunt voor de dromedaris, het schip der woestijn, dat op weinig water vaart. Maar aan het bezit van eem dromedaris kon wel een redelijke status worden ontleent.De drie wijzen uit het Oosten kwamen Jezus aanbidden en brachten hem vorstelijke geschenken, Mirr', Wierook en de Goud.
Hebben we elkįįr?!quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:39 schreef huuphuup het volgende:
hahaha![]()
woehoei!
Gedicht hoeft niet hoor Webkim, ik vind je ook leuk zonder![]()
Ah, dus het kan allebei.quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:50 schreef cattie het volgende:
Een dromedaris is een eenbultige kameel.klik
Dus dat klopt.
quote:
bronquote:Een dromedaris is een kameel!
Ja, je leest het goed. Een dromedaris is een kameel. Elke biologie leraar die je hierop afrekent is fout bezig....
We maken slechts onderscheid tussen een eenbultige kameel en een tweebultige kameel, ook wel Camelus dromedarius en Camelus feris genoemd.
Zoals iedereen weet hebben alle dieren en planten een latijnse wetenschappelijke naam die uit twee delen bestaat. De familienaam en de geslachts- of soortnaam. Zo ook bij de kamelen. De familienaam is hier Camelidae oftewel Camelus en de geslachtsnamen zijn feris en dromedarius.
Die had je toch al opgegeten? Maakt niet uit hoor, ik lik de chocotoff-papiertjes wel uit.quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:29 schreef Webkim het volgende:
[..]
Nee?!
Hmm... Ik hoop maar dat je mijn cadeautjes leuk lekker vindt Memmel.
Wauw!quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:13 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Wauw!Is dat leuk? Mag ik je eens komen aanraken?
ze mag het ook gewoon met de post sturen hoor.quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:53 schreef bixister het volgende:
ah, iets wat ze zo onder de afzuigkap kan zetten voor haar lieftallige buurvrouw?
quote:Bert's Animal Verhuur
Verhuur van mobiele kinderboerderij levende kerststal of kamelen ritjes
www.kamelenverhuur.nl
Hihi ja, dat heb ik ook vaak.quote:Op zondag 14 december 2008 13:06 schreef Brighteyes het volgende:
Haha, dat heb ik ook wel Lois, in gesprekken over babies en zo. Ik ken zo veel verhalen en dingen, ik herken eig. altijd wel iets. Leg dat maar eens uit. ' Een vriendin van mij', 'een kennis van mij'.En vooral omdat alles hier altijd zo in detail voorbij komt.
Dit heb ik trouwens niet verteld ergens.
Hoiquote:Op zondag 14 december 2008 16:02 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik streep iedereen weg op mijn lijstje die gezegd heeft mij geheime vragen te hebben gestuurd
Zo. Blijft er nog maar 1 overHai Secret Santa!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |