16quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:05 schreef Reinhilde het volgende:
wat zijn jullie snel zeg!!![]()
Ik heb echt nog geen idee wat ik moet geven aan mijn slachtoffer. Terwijl ik toch al 16 geheime vragen heb gesteld?!
Vooral leuk als iemand anders nu 16 vragen gaat stellen en dat ze dan denken dat jij het bentquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Vooral leuk als iemand anders nu 16 vragen gaat stellen en dat ze dan denken dat jij het bent![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Vooral leuk als iemand anders nu 16 vragen gaat stellen en dat ze dan denken dat jij het bent![]()
Volgens mij maakt het formaat niet uit. Je kan gewoon zelf een doosje maken of kiezen. Tenminste, zo heb ik het altijd gedaan en tot nu toe is dat altijd goed gegaan.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:14 schreef PM-girl het volgende:
Manvrouw, jullie gaan inderdaad hard!
Vraagje, ik zag dat een 6,20 pakket maximaal 10 kilo mag wegen (dus helaas, ik stuur mezelf niet op), maar hoe groot mag het zijn? En mag je zelf een doosje maken/kiezen, of hebben ze standaard doosjes?
quote:
Heb je een impertinente geheime vraag gekregen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:21 schreef bixister het volgende:
mijn kerstvrouw haalt trouwens anoniem en intiem een beetje door elkaar geloof ik.
Lijkt me wel leukquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:44 schreef Brighteyes het volgende:
Gaan we ook foto's posten van de pakjes die binnenkomen?
Op of na 23 december jaquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:40 schreef PM-girl het volgende:
Bedankt voor de doosjesinfo Icicle, mrien en Igraine!
Even voor de duidelijkheid, op 23 december pakt iedereen alles uit, fotografeert dat en zet dat hier neer. En dan, als hier het door jou gegeven pakje is geshowd, onthul je dat je de gever bent toch?
Misschien kan ik gedicht al hinten wie ik ben!
Secret Santa, is het een haar of een hem?
Hint, Santa is er altijd, van AM tot ...!
goed inkopenquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:56 schreef miss_sly het volgende:
Ja maar, hoe komen jullie dan aan zoveel kadootjes?
Ik krijg ook een beetje faalangst als ik jullie zo lees. Het gaat zo goed allemaal, zo crea ben ik helemaal niet
mag ik dat nummer ook? please *insert heeeeeeel lief kijkenquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
goed inkopen
rechtstreeks lijntje naar Santa
quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:01 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh ik kreeg er net een mailtje over Sjak, maar fijn dat je het hier nog ff doorgeeft
Muts, ga nu maar snel winkelen. Want ik heb grootse verwachtingen. Het is volgens mij wel koopavond in Venlo.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:01 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh ik kreeg er net een mailtje over Sjak, maar fijn dat je het hier nog ff doorgeeft
Whahahaha je brengt me op een geniaal idee! Ik kreeg net een buzzpakket binnen, ik heb alvast 1 medebuzzer nuquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:14 schreef RockabeIIa het volgende:
degene die mijn pakketje krijgt mag in elk geval aan het buzzen
k denk dat iedereen dat wel heeftquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:17 schreef cattie het volgende:
Oooh ik hoop zo dat mijn slachtoffer haar cadeautjes leuk gaat vinden...
*pakt haar ibrator ohmybod vakkundig in*quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:14 schreef RockabeIIa het volgende:
degene die mijn pakketje krijgt mag in elk geval aan het buzzen
O, ik hoop dat je mij niet hebt, ik ben allergisch voor smurfensnotquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:22 schreef bixister het volgende:
die van mij moet eerst een heel moeilijk cryptogram oplossen, dan een sudoku, tot slot een kruiswoordraadsel en alleen de combinatie van alledrie de goede uitkomsten leidt tot de sleutel van het pakketje. als je de verkeerde code intoetst... vernietigt het pakketje zichzelf, en zit je onder 't smurfensnot.
pssssssssssst....huup heeft een "ze"!quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:25 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha, Lois! Wat een enthousiasme!![]()
Ik hoop ook dat mijn lootje het leuk vindt wat ze krijgt![]()
Haha, ik kan niet wachten tot ik de foto's hier zie van alle pakketjes
had dat dan op je lijstje gezet! nu kan ik weer helemaal opnieuw beginnen!quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:29 schreef PM-girl het volgende:
[..]
O, ik hoop dat je mij niet hebt, ik ben allergisch voor smurfensnot
nah, dat zouden we toch pas later verklappen, hier?quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:28 schreef Ynske het volgende:
vertellen jullie eigenlijk ergens in je cadeautje van wie het afkomstig is?
k heb dat nog niet gedaan...
heb wel een optie als hint hier neer te zetten, waarna de gelukkige het zou kunnen raden
okquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:35 schreef bixister het volgende:
[..]
nah, dat zouden we toch pas later verklappen, hier?
Doe niet zo flauw, nou verraad je alles!quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:33 schreef Poppedein het volgende:
[..]
pssssssssssst....huup heeft een "ze"!
je mag een pakketje inpakken, er mogen alleen geen strikken omheen zitten of opgeplakt zijn enzo. dr word alleen straks een adressticker bovenop geplaktquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
Degene die het pakketje mooi versiert hebben: Kan dat wel? Of doen jullie voor TNT nog een "neutrale" doos eromheen?
Vandaag de versiersels gehaald en morgen het laatste dingetje in de stad halen. Dan ben ik klaar en ga ik het allemaal inpakken en in mijn pakketje doen. En ja wanneer op de post doen weet ik nog niet.
Ben wel benieuwd wie zijn pakketje als 1e krijgt
Precies wat ik dacht dus. Ik vind het een leuk pakket en het ziet er erg mooi uit.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:17 schreef Lois het volgende:
[..]
Whahahaha je brengt me op een geniaal idee! Ik kreeg net een buzzpakket binnen, ik heb alvast 1 medebuzzer nu
Ik had geen aantallen genoemd.quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:56 schreef miss_sly het volgende:
Ja maar, hoe komen jullie dan aan zoveel kadootjes?
Ik krijg ook een beetje faalangst als ik jullie zo lees. Het gaat zo goed allemaal, zo crea ben ik helemaal niet
bij de Xenos staat er ook eentje rond die prijs, en de chocola voor erbij voor 3 euroquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:37 schreef huuphuup het volgende:
Ooooeeeeh dat klinkt leuk![]()
Als we dan toch bezig gaan met mededelingen
voor de dames die een chocoladefondue zoeken![]()
bij de Action staat er eentje voor 2,79.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:37 schreef huuphuup het volgende:
Ooooeeeeh dat klinkt leuk![]()
Als we dan toch bezig gaan met mededelingen
voor de dames die een chocoladefondue zoeken![]()
bij de Action staat er eentje voor 2,79.
Dan is ze vast wel zo lief om in ieder geval te doen alsofquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:42 schreef Saffier het volgende:
Ik vind het zo moeilijk![]()
Ik ben net op kado'tjesjacht geweest en was in de winkels enthousiast maar nu ik thuis ben wete ik het niet meerDalijk vind ze er niets aan en is het helemaal niet wat ze bedoeld en de goede kleur niet en en en en .... stomme faalangst
![]()
je kunt t jezelf ook moeilijk maken door zo te denken hequote:Op vrijdag 12 december 2008 21:42 schreef Saffier het volgende:
Ik vind het zo moeilijk![]()
Ik ben net op kado'tjesjacht geweest en was in de winkels enthousiast maar nu ik thuis ben wete ik het niet meerDalijk vind ze er niets aan en is het helemaal niet wat ze bedoeld en de goede kleur niet en en en en .... stomme faalangst
![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:03 schreef Igraine het volgende:
Ik heb alvast een kaart gekocht voor erbij.
Ga ik hem net schrijven, met een 'verdraaid'' handschrift. Alsof iemand hier mijn eigen handschrift zou herkennen...![]()
Op een ander forum deden we aan Secret Sint en de doos die ik kreeg was ingepakt in sinterklaaspapier... de pakketbezorger bonkte op de deur i.p.v. aan te bellen en ik moest zingen om mijn pakje te krijgenquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:51 schreef bixister het volgende:
ik weet nog niet of ik de buitenkant van de envelop/doos ook versier. dat maakt het pakje inderdaad wel iets diefstal gevoeliger, he?
Oh zo herkenbaar... sta je daar voor een schap bij de *pieeeeep* en weet je echt niet meer wat voor *pieeeep* diegene ook alweer wildequote:Op vrijdag 12 december 2008 21:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Alleen jammer dat niet onthouden had wat er op mijn gelote lijstje stond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |