Ah, dus het kan allebei.quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:50 schreef cattie het volgende:
Een dromedaris is een eenbultige kameel.klik
Dus dat klopt.
quote:
bronquote:Een dromedaris is een kameel!
Ja, je leest het goed. Een dromedaris is een kameel. Elke biologie leraar die je hierop afrekent is fout bezig....
We maken slechts onderscheid tussen een eenbultige kameel en een tweebultige kameel, ook wel Camelus dromedarius en Camelus feris genoemd.
Zoals iedereen weet hebben alle dieren en planten een latijnse wetenschappelijke naam die uit twee delen bestaat. De familienaam en de geslachts- of soortnaam. Zo ook bij de kamelen. De familienaam is hier Camelidae oftewel Camelus en de geslachtsnamen zijn feris en dromedarius.
Die had je toch al opgegeten? Maakt niet uit hoor, ik lik de chocotoff-papiertjes wel uit.quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:29 schreef Webkim het volgende:
[..]
Nee?!
Hmm... Ik hoop maar dat je mijn cadeautjes leuk lekker vindt Memmel.
Wauw!quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:13 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Wauw!Is dat leuk? Mag ik je eens komen aanraken?
ze mag het ook gewoon met de post sturen hoor.quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:53 schreef bixister het volgende:
ah, iets wat ze zo onder de afzuigkap kan zetten voor haar lieftallige buurvrouw?
quote:Bert's Animal Verhuur
Verhuur van mobiele kinderboerderij levende kerststal of kamelen ritjes
www.kamelenverhuur.nl
Hihi ja, dat heb ik ook vaak.quote:Op zondag 14 december 2008 13:06 schreef Brighteyes het volgende:
Haha, dat heb ik ook wel Lois, in gesprekken over babies en zo. Ik ken zo veel verhalen en dingen, ik herken eig. altijd wel iets. Leg dat maar eens uit. ' Een vriendin van mij', 'een kennis van mij'.En vooral omdat alles hier altijd zo in detail voorbij komt.
Dit heb ik trouwens niet verteld ergens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |