quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:37 schreef huuphuup het volgende:
Ooooeeeeh dat klinkt leuk![]()
Als we dan toch bezig gaan met mededelingen
voor de dames die een chocoladefondue zoeken![]()
bij de Action staat er eentje voor 2,79.
Dan is ze vast wel zo lief om in ieder geval te doen alsofquote:Op vrijdag 12 december 2008 21:42 schreef Saffier het volgende:
Ik vind het zo moeilijk![]()
Ik ben net op kado'tjesjacht geweest en was in de winkels enthousiast maar nu ik thuis ben wete ik het niet meerDalijk vind ze er niets aan en is het helemaal niet wat ze bedoeld en de goede kleur niet en en en en .... stomme faalangst
![]()
je kunt t jezelf ook moeilijk maken door zo te denken hequote:Op vrijdag 12 december 2008 21:42 schreef Saffier het volgende:
Ik vind het zo moeilijk![]()
Ik ben net op kado'tjesjacht geweest en was in de winkels enthousiast maar nu ik thuis ben wete ik het niet meerDalijk vind ze er niets aan en is het helemaal niet wat ze bedoeld en de goede kleur niet en en en en .... stomme faalangst
![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:03 schreef Igraine het volgende:
Ik heb alvast een kaart gekocht voor erbij.
Ga ik hem net schrijven, met een 'verdraaid'' handschrift. Alsof iemand hier mijn eigen handschrift zou herkennen...![]()
Op een ander forum deden we aan Secret Sint en de doos die ik kreeg was ingepakt in sinterklaaspapier... de pakketbezorger bonkte op de deur i.p.v. aan te bellen en ik moest zingen om mijn pakje te krijgenquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:51 schreef bixister het volgende:
ik weet nog niet of ik de buitenkant van de envelop/doos ook versier. dat maakt het pakje inderdaad wel iets diefstal gevoeliger, he?
Oh zo herkenbaar... sta je daar voor een schap bij de *pieeeeep* en weet je echt niet meer wat voor *pieeeep* diegene ook alweer wildequote:Op vrijdag 12 december 2008 21:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Alleen jammer dat niet onthouden had wat er op mijn gelote lijstje stond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |