Nou dat zou wat uitleggen schelen aan de sociale afwijking van haar te zien zou ze best in het profiel van een stereotype fokker vallen opzichquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:44 schreef Goover het volgende:
[..]
Zit ze niet op Fok! Straks leest ze het hier...?
Jacob terug?quote:
Nee we willen iemand die wél muzikaal evoel heeftquote:
http://www.vinylvinyl.nl/?gclid=CKjJqNGWu5cCFQhuMAodp1KqRwquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:22 schreef matjuhhh007 het volgende:
Wat voor LP? Eentje van led zeppelin?
Nee, maar toch bedankt hoorquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:25 schreef Goover het volgende:
[..]
http://www.vinylvinyl.nl/?gclid=CKjJqNGWu5cCFQhuMAodp1KqRwZoek maar wat leuks uit!
cool! nog naar blues cafe's geweest in chicago?quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:18 schreef --H-I-M-- het volgende:
JAAAA IK BEN ER WEER!
Terug van een maand vietnam en een maand chicago en nu weer lekker aan de scriptie in NL
Was wel heel vet hoor!!!!!
Nu weer GITAAR!
Binnenkort eens naar Maxguitars in den Haag om met mn tweelingbroer (weer) een nieuwe LP te gaan kopen!
Naar eentje...maar vooral naar heule vette clubs geweest met te blonde chicks met te dikke tieten en te witte tandenquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:03 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
cool! nog naar blues cafe's geweest in chicago?en wat voor LP ga je kopen!?
oja, me mi audio crunchbox is tof!
quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:30 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Naar eentje...maar vooral naar heule vette clubs geweest met te blonde chicks met te dikke tieten en te witte tandenen dat dan een x of 2-3 pw! Prima vermaak! Hoogtepunt: de Carmen Elektra Lingerie show.... Ja ze is nog steeds lekker
![]()
Alhoewel ik nu wel failliet ben....
De LP wordt voor mij tweelingbroer, en hij zou het liefst een re-issue 1959 custom shop met een 1958 nek willen...benieuwd of dat gaat lukken......
quote:
Hoiquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:18 schreef --H-I-M-- het volgende:
JAAAA IK BEN ER WEER!
Terug van een maand vietnam en een maand chicago en nu weer lekker aan de scriptie in NL
Was wel heel vet hoor!!!!!
Nu weer GITAAR!
Binnenkort eens naar Maxguitars in den Haag om met mn tweelingbroer (weer) een nieuwe LP te gaan kopen!
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:08 schreef Doodkapje het volgende:
Tele Verbrand Post
Nee, van broer!quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:34 schreef Svyatagor het volgende:
[..]Is dat jounes?
Ik heb dus gisteren op deze gespeeld, en ben ganz verkocht.
http://www.thomann.de/nl/fender_52vintage_telecaster.htm
Ligt ook heel erg aan het model en uitvoering van je vriendin hoe ver je daarin moet gaanquote:Op zaterdag 13 december 2008 12:45 schreef Jorikjet het volgende:
ik zal het uitmaken, als ze dingen gaat eisen van je is het verkeerd!
Het gaat om kerst, alsin lootjes getrokken en dat is een van de dingen die ze vraagtquote:Op zaterdag 13 december 2008 12:53 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ligt ook heel erg aan het model en uitvoering van je vriendin hoe ver je daarin moet gaan
Ban?quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:05 schreef Gitaarmat het volgende:
TVP, Ik ben trouwens Matjuhhh
Moet je naar zo'n stickerboer gaan die beletteringen doen voor bijv. bedrijfsauto's en reclameborden maakt voor bedrijven. Als je het bestand met het logo digitaal kunt aanleveren (liefst in een Adobe Illustrator achtig formaat, in elk geval met vectorgraphics) is het meestal zo gebeurd. Het is wel: hoe meer kleuren, des te duurder het gaat worden.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:31 schreef KaMo het volgende:
Mijn vriendin wilt voor kerst haar bandlogo op haar basevel
Iemand enig idee hoe dat moet (dus echt het logo dus geen tape ofzo)
quote:Op zaterdag 13 december 2008 10:33 schreef yvonne het volgende:
matjuhhh007 gevalletje prullenbak
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:20 schreef Jorikjet het volgende:
zonder de uitvinding van de telecaster had je o zo hippe flying v er zo uitgezien;
[ afbeelding ]
oja, spam;
http://muziek.marktplaats(...)isual-sound-h2o.html
Tatoeage op haar buikvel een optie?quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:31 schreef KaMo het volgende:
Mijn vriendin wilt voor kerst haar bandlogo op haar basevel
Iemand enig idee hoe dat moet (dus echt het logo dus geen tape ofzo)
quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:41 schreef brother52 het volgende:
Ik ben even een nieuwe gitaar kopen.
vintagequote:Op zaterdag 13 december 2008 12:53 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ligt ook heel erg aan het model en uitvoering van je vriendin hoe ver je daarin moet gaan
Why?quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:51 schreef Cynic het volgende:
Ik denk er inderdaad over om mijn valvestate top toch maar de deur uit te doen
Is een prima ding hoor, maar hij staat hier maar te staan.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:52 schreef TeleluvR het volgende:
Goede keus...
Ehm, samenvatting?quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Whoei nouja de line-up van TLFG is nu weer veranderd liep gister beeeetje uit de hand en niet helemaal voglens plan
Zoals gewoonlijk was mevrouw weer te lui om te helpen met onze zooi enz dus dat ging al niet besttt. Maar ze had ook haar mongole vriendje weer meegenomen.
Maarja Jacobje was er ook bij (vorige bassist dus) en waren ze dus met z'n 2en, nouja Eline verscholen achter haar vriend omdat ze het niet zelf durfde te vragen, naar hem toegegaan om te vragen [dit ga je toch niet geloven
maar lees maar gewoon door
] Of Jacob vanavond niet kon bassen want ze wouden nog naar een Cybergothic (
! ) feest en anders zou het een beetje laat worden
Maarja hij had ook zoeits vanen maakte dat ze duidelijk dat het nergens op sloeg, maarja wij wisten dus van niks met z'n 3en en haar ergens achterin weggemoffelt hebben we toch een erg vet optreden gehad
Maar Jacob verteld dat dus aan het eind van de avond toen we de spullen weer aan het afbouwen waren (Ja Eline was al weggevlucht naar haar feest/nouja ik had haar meer weggestuurd)
Maar toen Emiel dat hoorde () schoot het bij hem hélemaal in het verkeerde keelgat
Gelijk opgebeld en scheldend haar duidelijk gemaakt wat de situatie precies was
beetje lomp en niet echt subtiel
MAarja na zo'n actie vraag je er opzich ook wel om![]()
quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Dit moet m'n langste post op fok ever zijn
De standaard inf3, infs3 en inf4 iibanez pups zitten er in.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:47 schreef allsystemshalt het volgende:
Nice![]()
Mooie afgeronde halsverbinding niet zo lomp als bij fenders![]()
Hoe klinken den elementen? en welke zitten erin?
Ja, het is net de T-ford. In elke kleur leverbaar, als het maar zwart isquote:
Fender heeft teminste niet van die gevaarlijke scherpe punten waar je iemand mee kan doodsteken...quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:47 schreef allsystemshalt het volgende:
Nice![]()
Mooie afgeronde halsverbinding niet zo lomp als bij fenders![]()
Hoe klinken den elementen? en welke zitten erin?
Et tu?quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:29 schreef brother52 het volgende:
Ik heb een nieuwe gitaar![]()
Kwaliteit van de foto's is een beetje erg brak maar de camera op mijn telefoon is de enige die ik heb.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tussen z'n nieuwe vriendjes
[ afbeelding ]
Ah ja. Daar heb ik de oudere versie van.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:29 schreef brother52 het volgende:
Het is een RG370DXL. Volgens mij hebben we daar bij feedback in utrecht ook op gespeeld.
Hapquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:19 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Fender heeft teminste niet van die gevaarlijke scherpe punten waar je iemand mee kan doodsteken...
Nou, ik weet niet hoe veel je er voorbij hebt zien komen maar we hebben nu 4 nummers online staan:quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:12 schreef Moozze het volgende:
[..]
Hoi![]()
Komt er nu weer een nieuwe track van Plain Vanilla?
Dat vind ik nu net het voordeel van zo'n RG...quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:15 schreef brother52 het volgende:
Ik moet alleen nog even wennen aan de dunne hals maar dat komt vanzelf goed.
Ik ook! Heb alleen soms nog last van de hoekigheid van de body.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:32 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat vind ik nu net het voordeel van zo'n RG...
Is gaaf ding,quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:56 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik wil ook nieuwe gitaren maar ik weet niet wat voor.
Ik had bijna een Fender Toronado gekocht.
Wat is je probleem? Ik heb er ook een, misschien kan ik helpen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:04 schreef Metalfreak het volgende:
ff een tvp vanaf mijn telefoon.. Misschien dat ik gedurende dit topic achter het probleem met de GT-8 kom..
qua creativiteit is het wel een beetje ver te zoeken bij Fender vaak jaquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:02 schreef KaMo het volgende:
[..]
Is gaaf ding,
ligt het aan mij of lijken de Jazzmasters, mustangs en Toronado echt veel op elkaar
EDIT: En Jaguar ook
Achja, dan heb je ook nog Squire, epiphone, Harley Benton, Fame en meer replicamerken...quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
qua creativiteit is het wel een beetje ver te zoeken bij Fender vaak ja
Prijs, specs, foto?quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:51 schreef Cynic het volgende:
Ik denk er inderdaad over om mijn valvestate top toch maar de deur uit te doen
"Die JVM? Nee, weet niet... Heb je die wel meegenomen?"quote:Op zondag 14 december 2008 10:14 schreef Witchfynder het volgende:
Dean is in Alphen a/d Rijn, niet nabij Rotterdam.. Als de amp erg tof is, dan stelen we hem zo, hoor.
.
.
nicequote:Op zaterdag 13 december 2008 17:29 schreef brother52 het volgende:
Ik heb een nieuwe gitaar![]()
Kwaliteit van de foto's is een beetje erg brak maar de camera op mijn telefoon is de enige die ik heb.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tussen z'n nieuwe vriendjes
[ afbeelding ]
e weer een minpunt voor Fenderquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:19 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Fender heeft teminste niet van die gevaarlijke scherpe punten waar je iemand mee kan doodsteken...
Vanuit het noorden gezien ligt Alphen vlak naast Rotterdamquote:Op zondag 14 december 2008 10:14 schreef Witchfynder het volgende:
Dean is in Alphen a/d Rijn, niet nabij Rotterdam.. Als de amp erg tof is, dan stelen we hem zo, hoor.
.
.
quote:Op zondag 14 december 2008 14:34 schreef Daantke het volgende:
[..]
ik was ben niet meer helemaal helder
Vet mooi man!quote:
Met je tandenquote:Op zondag 14 december 2008 14:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vanuit het noorden gezien ligt Alphen vlak naast Rotterdam![]()
Ik ben net even aan het kijken maar hoe vervang je in godesnaam de snaren op zo'n RG?
Met een imbussleuteltje losdraaien aan de achterkant, snaar eruit, nieuwe snaar erin, vastklemmen door imbus vast te draaien en klaarquote:Op zondag 14 december 2008 14:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ben net even aan het kijken maar hoe vervang je in godesnaam de snaren op zo'n RG?
kutgitaarquote:Op zondag 14 december 2008 14:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je vergeet alleen te vermelden dat je wel die eindstukjes van de snaren af moet knippen...quote:Op zondag 14 december 2008 15:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Met een imbussleuteltje losdraaien aan de achterkant, snaar eruit, nieuwe snaar erin, vastklemmen door imbus vast te draaien en klaar![]()
Dat lijkt me wel voor zich sprekendquote:Op zondag 14 december 2008 17:02 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Je vergeet alleen te vermelden dat je wel die eindstukjes van de snaren af moet knippen...
Ik zie Dean nu trillend achter z'n computer zitten terwijl hij sputterd p-pp-p-..-powerchordquote:Op zondag 14 december 2008 17:17 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik ben vrijdag begonnen met soleren in pentatonisch majeur, ik doe dan een solo in pentatonisch mineur en dan wat stukjes in majeur tussendoor maar dat wil nog niet goed lukken, kan maar 5 noten leuk spelen en steeds hetzelfdezijn hier regels/trucjes voor als je die onder de knie hebt dat je dan leuk klinkend in de pentatonische majeur kunt spelen in een mineur backing track?
Baitheweej, blues yeahquote:Op zondag 14 december 2008 17:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zie Dean nu trillend achter z'n computer zitten terwijl hij sputterd p-pp-p-..-powerchord![]()
Ik ook trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
Het probleem is echter dat je (althans, ik) op den duur dan wel tegen dingen oploopt waar je niet uitkomt. Ja, misschien niet met het standaardwerk, maar als je meer wil, dan wel!quote:Op zondag 14 december 2008 18:47 schreef Jorikjet het volgende:
ik ken eigenlijk niks geen theorie enzo van de gitaar... maar 'mijn geheim' is gewoon van alles spelen en vooral dingen uitproberen op de gitaar, zo van, hoe zou het klinken als ik dit doe enzo
zelfde hier, ik kom ook wel wat limitaties tegen in me eigen spel waarvan ik denk van: tja, met een beetje les en theorie zou ik best een stukje verder kunnen komenquote:Op zondag 14 december 2008 20:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Het probleem is echter dat je (althans, ik) op den duur dan wel tegen dingen oploopt waar je niet uitkomt. Ja, misschien niet met het standaardwerk, maar als je meer wil, dan wel!
Ja ik moest ook altijd handtekeningen zetten, snap echt niet waarom ze dat willenquote:Op zondag 14 december 2008 21:46 schreef Witchfynder het volgende:
Was zeker leuk! Moest weer handtekeningen zetten. Onze zanger had twee giegelende pubermeisjes achter zich aan
.
Niet met gitaar, maar als bassist uiteraardquote:
Pics or did not happen!quote:
Beetje triest om foto's van je eigen handtekening te maken?quote:
Ik heb er honderden!quote:Op zondag 14 december 2008 21:59 schreef KaMo het volgende:
[..]
Beetje triest om foto's van je eigen handtekening te maken?
Ik ga een beetje foto's maken van foto's, kom nou!quote:
Ze willen je een telefoonabo aansmeren.quote:Op zondag 14 december 2008 21:53 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja ik moest ook altijd handtekeningen zetten, snap echt niet waarom ze dat willen
Daar heb je weer gelijk in. Stom van me.quote:Op zondag 14 december 2008 22:11 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik ga een beetje foto's maken van foto's, kom nou!
Hans Klok!quote:Op zondag 14 december 2008 22:12 schreef KaMo het volgende:
[..]
Daar heb je weer gelijk in. Stom van me.
Wie doneert er een mooie gitaar aan mij, ik wil leren gitaar spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet
Gast, je bent 15.quote:Op zondag 14 december 2008 21:53 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja ik moest ook altijd handtekeningen zetten, snap echt niet waarom ze dat willen
ik moest vandaag nog een handtekening zetten en toen kreeg ik daar 150e voorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, en ik zit in een band. En achteraf heb ik handtekeningen moeten uitdelen. Heeft dat verder iets met mijn leeftijd te maken?quote:
ZE WILLEN JE!quote:Op zondag 14 december 2008 22:54 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja, en ik zit in een band. En achteraf heb ik handtekeningen moeten uitdelen. Heeft dat verder iets met mijn leeftijd te maken?
Nee hoor, niks boven ontmaagd worden door een fanquote:Op zondag 14 december 2008 22:54 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja, en ik zit in een band. En achteraf heb ik handtekeningen moeten uitdelen. Heeft dat verder iets met mijn leeftijd te maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik uit Uithoorn, nu alleen nog een drums bass and vocals en we kunnen gaanquote:Op zondag 14 december 2008 23:09 schreef -Beer- het volgende:
Nog iemand een gitarist nodig in amsterdam? Ik zoek een band.
Wellicht handig wat meer te vertellen... Leeftijd, stijl, ervaring, wat je zoekt, of je gigwaardige gear hebt, enzquote:Op zondag 14 december 2008 23:09 schreef -Beer- het volgende:
Nog iemand een gitarist nodig in amsterdam? Ik zoek een band.
21 jaar, stijl: alles van catchy punk tot (speelbare) hardrock, het maakt me niet zoveel uit zolang ik maar een beetje kan spelen.quote:Op zondag 14 december 2008 23:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wellicht handig wat meer te vertellen... Leeftijd, stijl, ervaring, wat je zoekt, of je gigwaardige gear hebt, enz
quote:Op zondag 14 december 2008 22:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik moest vandaag nog een handtekening zetten en toen kreeg ik daar 150e voorHoax! De Postbank is vandaag helemaal niet openSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@Dean, was je "betrouwbare" Volkswagen kapot dan?
Don't let my username fool you...
Dan moet ik morgen maar even een aantal imbusjes halen. De eerste snaar is al aan gort.quote:Op zondag 14 december 2008 15:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Met een imbussleuteltje losdraaien aan de achterkant, snaar eruit, nieuwe snaar erin, vastklemmen door imbus vast te draaien en klaar![]()
zei je auto POEF?quote:Op zondag 14 december 2008 23:06 schreef The_Dean het volgende:
Zelfs ik moest vandaag een handtekening zetten... Bij de man van de sleepdienst
Maar ben weer thuis
En mijn God, Conorach heerscht echt hard
dat gaat hard!quote:Op maandag 15 december 2008 00:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moet ik morgen maar even een aantal imbusjes halen. De eerste snaar is al aan gort.
Mijn vriendin heb ik ontmoet bij een optreden...quote:
Pics or it didn't happen!quote:Op maandag 15 december 2008 08:39 schreef KaMo het volgende:
[..]
Mijn vriendin heb ik ontmoet bij een optreden...
Huh? Een tweede auto kaduuk?quote:Op zondag 14 december 2008 23:06 schreef The_Dean het volgende:
Zelfs ik moest vandaag een handtekening zetten... Bij de man van de sleepdienst
Maar ben weer thuis
En mijn God, Conorach heerscht echt hard
Yep.quote:Op maandag 15 december 2008 09:08 schreef Aresdreams het volgende:
dean is dus de ideale rodie?
Én een JVMquote:Op maandag 15 december 2008 09:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Yep.. Iedereen zou een Dean moeten hebben.
.
waar kan ik een dean copie kopen?quote:Op maandag 15 december 2008 09:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Yep.. Iedereen zou een Dean moeten hebben.
.
Niet zo veel bijzonders, gewoon op spelen. Maar er moesten gelukkig toch al andere snaren op.quote:Op maandag 15 december 2008 07:19 schreef Aresdreams het volgende:
dat gaat hard!
wat heb je er mee gedaan?
Maar hij is wel gewend om met apparatuur steile trappen op en af te lopen.quote:Op maandag 15 december 2008 09:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Huh? Een tweede auto kaduuk?.
Tof dat je er was!.
Overigens, mensen, deze kerels loopt ff fluitend een stijle trap op met een Marshall JVM 410 head in een dikke flightcase. Dat ding is zwaaaar en hij gaat er ff een blokje om mee..
Schoof hem net voor de stoplichten even naast de weg om de tomtom in te stellen met de domme pech dat mijn voorwielen in een halve meter drek belanden... Dus verder niks aan de hand alleen vast in de bermquote:Op maandag 15 december 2008 09:05 schreef Witchfynder het volgende:
Huh? Een tweede auto kaduuk?.
Tof dat je er was!.
Overigens, mensen, deze kerels loopt ff fluitend een stijle trap op met een Marshall JVM 410 head in een dikke flightcase. Dat ding is zwaaaar en hij gaat er ff een blokje om mee..
quote:Op maandag 15 december 2008 11:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Schoof hem net voor de stoplichten even naast de weg om de tomtom in te stellen met de domme pech dat mijn voorwielen in een halve meter drek belanden... Dus verder niks aan de hand alleen vast in de berm
En zo zwaar was die JVM niet. En zoals brother zegt, heb enige ervaring met gear en steile trappen
Ja, een halve meter verder of terug was er niks aan de hand geweest... Stond natuurlijk net in het soppigste gedeeltequote:
Jullie maken echt relaxte muziek manquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:02 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet hoe veel je er voorbij hebt zien komen maar we hebben nu 4 nummers online staan:
- I'm gonna love you tonight (beetje santana-achtig)
- Just say anything (ballad)
- High Heels (beetje kravitz-achtig)
- So don't close your eyes (beetje oude u2/snowpatrol/simple minds achtig epos)
De laatste heb ik een paar dagen voor mijn vertrek afgemixt en is voor mij ook mn persoonlijke mixmeesterwerk, alhoewel I'm gonna love you tonight onze meest comemrciele kraker is.
Ze staan op myspace maar daar vind ik de conversiekwaliteit niet zo goed als op Hyves dus daar kun je ze beter beluisteren....
www.plainvanilla.hyves.nl --> je hoeft niet lid te zijn of in te loggen, gewoon op de player links in het midden op de pagina klikken!
Veel luisterplezier!
en ik maar denken dat jij weet welke stukken je juist niet moet betreden met je autoquote:Op maandag 15 december 2008 12:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, een halve meter verder of terug was er niks aan de hand geweest... Stond natuurlijk net in het soppigste gedeelte
Maar het was donkerquote:Op maandag 15 december 2008 12:38 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
en ik maar denken dat jij weet welke stukken je juist niet moet betreden met je auto
Verzekeringquote:Op maandag 15 december 2008 12:47 schreef Aresdreams het volgende:
het is uw vergeven, maar, wordt dat geen duur geintje?
quote:Op maandag 15 december 2008 12:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik dacht dat jij sowieso in een tractor reed
Zo ziet mijn Golf er wel uit, en zo klinkt hij ook... Hoog, smerig en een lekke uitlaatquote:Op maandag 15 december 2008 12:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Dus je maakt je eigen brandstof ?quote:Op maandag 15 december 2008 13:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zo ziet mijn Golf er wel uit, en zo klinkt hij ook... Hoog, smerig en een lekke uitlaat
En hij rijd prima op rode bieten.
Dankjewel!quote:Op maandag 15 december 2008 12:35 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Jullie maken echt relaxte muziek man
Ja klinkt lekker manquote:Op maandag 15 december 2008 13:49 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Dankjewel!
![]()
Alles is gewoon hier op mn slaapkamertje gemaakt en opgenomen, maar ik ben zelf ook wel erg blij met het resultaat
Wat voor opname gear heb je?quote:Op maandag 15 december 2008 13:49 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Dankjewel!
![]()
Alles is gewoon hier op mn slaapkamertje gemaakt en opgenomen, maar ik ben zelf ook wel erg blij met het resultaat
Thx!quote:
Tja, wat wil je weten, ik heb vanallesquote:
Ow, dus geen Toneport werkquote:Op maandag 15 december 2008 17:58 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Thx!
[..]
Tja, wat wil je weten, ik heb vanallesWel allemaal (redelijk tot) goed spul, microfoons van shure, rode en royer, preamps van A-designs, Motu, TC-electronic en Focurite en natuurlijk ook wat effecten, een vdrum en een PC die ik voor mijn 'studio' gepimpt hebt.
Plus natuurlijk (en das voor de gitaristen handig) keuze uit verschillende gibsons, fenders en een line 6 vetta (II).
Nee, dat is die andere user, weet je nog?quote:Op maandag 15 december 2008 12:48 schreef Dribbel_ het volgende:
quote:
Voilaquote:Op maandag 15 december 2008 17:58 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Thx!
[..]
Tja, wat wil je weten, ik heb vanallesWel allemaal (redelijk tot) goed spul, microfoons van shure, rode en royer, preamps van A-designs, Motu, TC-electronic en Focurite en natuurlijk ook wat effecten, een vdrum en een PC die ik voor mijn 'studio' gepimpt hebt.
Plus natuurlijk (en das voor de gitaristen handig) keuze uit verschillende gibsons, fenders en een line 6 vetta (II).
quote:Op maandag 15 december 2008 21:12 schreef The_Dean het volgende:
Maar staat er dan een echte kit, of word alles gesampled...
punkjunk! (toch?)quote:Op maandag 15 december 2008 20:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, dat is die andere user, weet je nog?.
quote:
Wat wil je uitgeven? En ik neem aan dat het vooral voor thuisgebruik ik?quote:Op maandag 15 december 2008 20:00 schreef TeleluvR het volgende:
Ik wil eigenlijk een goede modeller aanschaffen voor gebruik icm een hoofdtelefoon. Waar doe ik goed aan, een Pod? Zo ja, welks? Ik heb nu zo'n behringer geval, maar dat vind ik het net niet!
Sja, geld...quote:Op maandag 15 december 2008 21:36 schreef The_Dean het volgende:
Ja ok, dit is dan nog wel een praktische en buurvriendelijke oplossing
En zo word er nog echt gemept, met de pc vind ik altijd zo nep en gevoelloos.
Ligt er een beetje aan, ik heb een hele simpele van M-Audio, die gaat via USB en heeft analoog en digitaal in/out. Je hebt ook veel blitsere versies met preamps erin en midi, net wat je wil. Als je die modelingsoftware wil kopen moet je wel rekenen op 150-200 euro. Maar goed, ze zijn ook wel te vinden als torrents.quote:Op maandag 15 december 2008 21:43 schreef TeleluvR het volgende:
Yep, eigenlijk alleen thuisgebruik. Opnames maken is niet echt noodzakelijk.
Misschien is iets via de PC wel aantrekkelijk, in het gitaarhok komt ook een recente laptop (wel windows helaas), wat voor audiointerface heeft de voorkeur?
Budget=100-200 euro
zoals mijn hippe Zelda tune:quote:Op maandag 15 december 2008 21:43 schreef The_Dean het volgende:
Wat nu alstie gamemuziek wil componeren?
En waarom valt dan de Pod2 af bijv.?quote:Op maandag 15 december 2008 21:57 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Als ik op dit moment zou moeten kiezen, zou ik voor de PocketPod of een tweedehands XT gaan; je hebt dan tenminste niet altijd een computer nodig, en kunt ook gewoon relaxed op de bank met een koptelefoon en een gitaar hangen.
Ik heb een PocketPOD en ik vind die piep die erin zit nog steeds vreselijk irritant... Ow ja, en als je 'm koopt, doe er dan ook een adapter bij, anders vreet dat ding batterijen.quote:Op maandag 15 december 2008 21:57 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Als ik op dit moment zou moeten kiezen, zou ik voor de PocketPod of een tweedehands XT gaan; je hebt dan tenminste niet altijd een computer nodig, en kunt ook gewoon relaxed op de bank met een koptelefoon en een gitaar hangen.
Hm, geen ervaring mee, maar ik begreep destijds toen de XT uitkwam dat dat echt een enorme verbetering was t.o.v. de Pod2.quote:Op maandag 15 december 2008 22:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
En waarom valt dan de Pod2 af bijv.?
Zou dat kunnenquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:43 schreef GoodGawd het volgende:
Volgens meer zit er meer decoratie op dan rosewood
Valt me nog mee dat de humbuckers geen V vorm hebben
neuhquote:
quote:
quote:Op maandag 15 december 2008 21:27 schreef KaMo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is een vdrum
een "neppe" kit die gebruikt maakt van samples
Nou, ik doe het toch iets anders dan je zou verwachten. Ten eerste hebben we geen buren dus daar hoef ik niet op te lettenquote:Op maandag 15 december 2008 21:36 schreef The_Dean het volgende:
Ja ok, dit is dan nog wel een praktische en buurvriendelijke oplossing
En zo word er nog echt gemept, met de pc vind ik altijd zo nep en gevoelloos.
Ik vind zelf de Pod XT (of als je emer centen hebt de X3), de best klinkende modelboxjes die nu verkrijgbaar zijn. Als je zelf niet van tweaken houdt, kan een pocketpod ook handig zijn maar daar zit wel weer minder op.quote:Op maandag 15 december 2008 20:00 schreef TeleluvR het volgende:
Ik wil eigenlijk een goede modeller aanschaffen voor gebruik icm een hoofdtelefoon. Waar doe ik goed aan, een Pod? Zo ja, welks? Ik heb nu zo'n behringer geval, maar dat vind ik het net niet!
Mwah ik denk niet dat het erg tactisch is om op verschillende hoogte van de snaar een spoeletje te hebben. Wat je natuurlijk wel zou kunnen doen is het plaatje dat op de humbucker zit gewoon in een V vorm maken waardoor het lijkt alsof de hele pickup eigenlijk een V isquote:
Je kan inderdaad beter beetje op marktplaats zoeken naar losse dingen. Ja, of nieuw, de kans is dan dat je het veel leuker vind, en meer doorzet dan wanneer je op zo'n onstem- en onspeelbaar wanproduct speelt. De kans dat dit een lekker gitaartje is is erg klein, en dan heb ik het nog niet eens over de versterker.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:39 schreef seppo het volgende:
Hallo,
ik zit eraan te denken om een elektrische gitaar te kopen. Ik kan nog helemaal niks, is dit dan een goede starter? http://www.mainmusic.nl/nl/product/19183/10/gitaar/elektrische_gitaren/starters_packs/jordan/elektrische_gitaar_startersset_+_versterker_&_accessoires.html
Als dat niet het geval is zou ik graag een andere tip willen ontvangen
Dank!
Ik speel ook nog niet zo lang, maar ben toch voor een iets duurder apparaat gegaan, mede omdat ik niet op een slechte gitaar wil beginnen, en omdat een speelbare gitaar motiveert.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:47 schreef seppo het volgende:
Is het ook niks om het op te leren?? Ik wil er niet al te veel geld aan kwijt zijn (zou beetje zonde zijn als ik het na 2 weken niet meer leuk vind) en de mensen waar ik het tot nu toe aan had gevraagd vonden het wel een goede prijs voor dat ding, en wel oke om het om te leren
Ik ben het ook met mijn voorgangers eens. Bij een slechte gitaar vergaat je de zin bij het spelen vrij gauw (nu heb ik stug volgehouden op de meest crappy gitaar die je je maar kunt voorstellen, maar goedquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:50 schreef seppo het volgende:
Dank voor de antwoorden allemaal
Ik was eigenlijk niet van plan om er veel meer dan 100EU aan uit te geven (om te beginnen dan he). Al blijkt het volgens jullie dus wel een slechte keuze om die van 90-100 euro te kopen...Wellicht moet ik het dan toch maar gaan uitstellen en binnenkort eens kijken of ik er ergens een kan gaan lenen.
Oh en mijn stijl is vrij breed, maar heeft meestal wel wat met rock of metal te maken.
Dean is liefffquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:32 schreef The_Dean het volgende:
Weet niet waar je woont, maar anders mag je best dat setje wat ik je aanbood even lenen hoor, ook al koop je het niet meteen, kan je eerst mooi even stoeien
Bedankt voor het aanbod! Maar ik weet nu al dat ik dat bedrag voorlopig niet aan een gitaar wil uitgeven, en daarbij woon je nog aardig ver weg zo te zienquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:32 schreef The_Dean het volgende:
Weet niet waar je woont, maar anders mag je best dat setje wat ik je aanbood even lenen hoor, ook al koop je het niet meteen, kan je eerst mooi even stoeien
Een van de gitaristen van Destruction had dus een Flying V met humbuckers in V-vormquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:43 schreef GoodGawd het volgende:
Volgens meer zit er meer decoratie op dan rosewood
Valt me nog mee dat de humbuckers geen V vorm hebben
Hang 'm maar bij mij aan de muur dan als jij 'm niet wilquote:
Ik wil hem ook wel, ik vind hem niet mooi maar bijna alles is beter dan wat ik nu hebquote:Op dinsdag 16 december 2008 22:31 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Hang 'm maar bij mij aan de muur dan als jij 'm niet wil![]()
*Kost een berg geld is nogal zeldzaam (maar buiten dat ook gewoon een zeer gave gitaar met goed geluid).
Ik heb je alvast de foto's gegeven, de rest moet je zelf zien bij elkaar te sprokkelen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:41 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik wil hem ook wel, ik vind hem niet mooi maar bijna alles is beter dan wat ik nu heb
Ik snap het niet helemaalquote:Op woensdag 17 december 2008 00:40 schreef Deansensitized het volgende:
Nee weet ik, en heb ze op de pc ook niet. Stoor me ook niet aan die dingen, maar wel aan een crew van een enkel forum die meent te moeten bepalen wat ik met mijn pc/internet doe. Kan me prima voorstellen dat mensen die adhd knipperbalken wel irritant vinden en er een stokje voor steken.
hier...quote:Op woensdag 17 december 2008 08:06 schreef Metalfreak het volgende:
Ik snap het niet helemaalWaar is terug te vinden waarom je geblocked bent
Je bent gewoon jaloers dat ik iets bezit wat langer is dan 2 "quote:Op woensdag 17 december 2008 22:02 schreef Daantke het volgende:
Hebben de zalen in friesland zelf geen monitors?
Ik gun het je eindelijk hoorquote:Op woensdag 17 december 2008 22:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik iets bezit wat langer is dan 2 ".
Hij is 2dehands, dus valt wel meequote:Op woensdag 17 december 2008 22:23 schreef Daantke het volgende:
Ik vind 1 pa al lastig zat.
Morgen metal
Antivirus 360 ?quote:Op woensdag 17 december 2008 22:08 schreef brother52 het volgende:
Leuk is dat, viruspaniek (waarschijnlijk om niets) binnen een ict bedrijf.
Ik ben vanochtend op 7:30 begonnen en kan nu eindelijk naar huis.
Whoot kan je jezelf eens een keer goed horen op het podiumquote:Op woensdag 17 december 2008 21:56 schreef Witchfynder het volgende:
Fokking hel, ik heb gewoon een 22" monitor gekregen van mijn ouders![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |