Nou dat zou wat uitleggen schelen aan de sociale afwijking van haar te zien zou ze best in het profiel van een stereotype fokker vallen opzichquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:44 schreef Goover het volgende:
[..]
Zit ze niet op Fok! Straks leest ze het hier...?
Jacob terug?quote:
Nee we willen iemand die wél muzikaal evoel heeftquote:
http://www.vinylvinyl.nl/?gclid=CKjJqNGWu5cCFQhuMAodp1KqRwquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:22 schreef matjuhhh007 het volgende:
Wat voor LP? Eentje van led zeppelin?
Nee, maar toch bedankt hoorquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:25 schreef Goover het volgende:
[..]
http://www.vinylvinyl.nl/?gclid=CKjJqNGWu5cCFQhuMAodp1KqRwZoek maar wat leuks uit!
cool! nog naar blues cafe's geweest in chicago?quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:18 schreef --H-I-M-- het volgende:
JAAAA IK BEN ER WEER!
Terug van een maand vietnam en een maand chicago en nu weer lekker aan de scriptie in NL
Was wel heel vet hoor!!!!!
Nu weer GITAAR!
Binnenkort eens naar Maxguitars in den Haag om met mn tweelingbroer (weer) een nieuwe LP te gaan kopen!
Naar eentje...maar vooral naar heule vette clubs geweest met te blonde chicks met te dikke tieten en te witte tandenquote:Op vrijdag 12 december 2008 15:03 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
cool! nog naar blues cafe's geweest in chicago?en wat voor LP ga je kopen!?
oja, me mi audio crunchbox is tof!
quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:30 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Naar eentje...maar vooral naar heule vette clubs geweest met te blonde chicks met te dikke tieten en te witte tandenen dat dan een x of 2-3 pw! Prima vermaak! Hoogtepunt: de Carmen Elektra Lingerie show.... Ja ze is nog steeds lekker
![]()
Alhoewel ik nu wel failliet ben....
De LP wordt voor mij tweelingbroer, en hij zou het liefst een re-issue 1959 custom shop met een 1958 nek willen...benieuwd of dat gaat lukken......
quote:
Hoiquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:18 schreef --H-I-M-- het volgende:
JAAAA IK BEN ER WEER!
Terug van een maand vietnam en een maand chicago en nu weer lekker aan de scriptie in NL
Was wel heel vet hoor!!!!!
Nu weer GITAAR!
Binnenkort eens naar Maxguitars in den Haag om met mn tweelingbroer (weer) een nieuwe LP te gaan kopen!
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:08 schreef Doodkapje het volgende:
Tele Verbrand Post
Nee, van broer!quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:34 schreef Svyatagor het volgende:
[..]Is dat jounes?
Ik heb dus gisteren op deze gespeeld, en ben ganz verkocht.
http://www.thomann.de/nl/fender_52vintage_telecaster.htm
Ligt ook heel erg aan het model en uitvoering van je vriendin hoe ver je daarin moet gaanquote:Op zaterdag 13 december 2008 12:45 schreef Jorikjet het volgende:
ik zal het uitmaken, als ze dingen gaat eisen van je is het verkeerd!
Het gaat om kerst, alsin lootjes getrokken en dat is een van de dingen die ze vraagtquote:Op zaterdag 13 december 2008 12:53 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ligt ook heel erg aan het model en uitvoering van je vriendin hoe ver je daarin moet gaan
Ban?quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:05 schreef Gitaarmat het volgende:
TVP, Ik ben trouwens Matjuhhh
Moet je naar zo'n stickerboer gaan die beletteringen doen voor bijv. bedrijfsauto's en reclameborden maakt voor bedrijven. Als je het bestand met het logo digitaal kunt aanleveren (liefst in een Adobe Illustrator achtig formaat, in elk geval met vectorgraphics) is het meestal zo gebeurd. Het is wel: hoe meer kleuren, des te duurder het gaat worden.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:31 schreef KaMo het volgende:
Mijn vriendin wilt voor kerst haar bandlogo op haar basevel
Iemand enig idee hoe dat moet (dus echt het logo dus geen tape ofzo)
quote:Op zaterdag 13 december 2008 10:33 schreef yvonne het volgende:
matjuhhh007 gevalletje prullenbak
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:20 schreef Jorikjet het volgende:
zonder de uitvinding van de telecaster had je o zo hippe flying v er zo uitgezien;
[ afbeelding ]
oja, spam;
http://muziek.marktplaats(...)isual-sound-h2o.html
Tatoeage op haar buikvel een optie?quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:31 schreef KaMo het volgende:
Mijn vriendin wilt voor kerst haar bandlogo op haar basevel
Iemand enig idee hoe dat moet (dus echt het logo dus geen tape ofzo)
quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:41 schreef brother52 het volgende:
Ik ben even een nieuwe gitaar kopen.
vintagequote:Op zaterdag 13 december 2008 12:53 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ligt ook heel erg aan het model en uitvoering van je vriendin hoe ver je daarin moet gaan
Why?quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:51 schreef Cynic het volgende:
Ik denk er inderdaad over om mijn valvestate top toch maar de deur uit te doen
Is een prima ding hoor, maar hij staat hier maar te staan.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:52 schreef TeleluvR het volgende:
Goede keus...
Ehm, samenvatting?quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:25 schreef Dribbel_ het volgende:
Whoei nouja de line-up van TLFG is nu weer veranderd liep gister beeeetje uit de hand en niet helemaal voglens plan
Zoals gewoonlijk was mevrouw weer te lui om te helpen met onze zooi enz dus dat ging al niet besttt. Maar ze had ook haar mongole vriendje weer meegenomen.
Maarja Jacobje was er ook bij (vorige bassist dus) en waren ze dus met z'n 2en, nouja Eline verscholen achter haar vriend omdat ze het niet zelf durfde te vragen, naar hem toegegaan om te vragen [dit ga je toch niet geloven
maar lees maar gewoon door
] Of Jacob vanavond niet kon bassen want ze wouden nog naar een Cybergothic (
! ) feest en anders zou het een beetje laat worden
Maarja hij had ook zoeits vanen maakte dat ze duidelijk dat het nergens op sloeg, maarja wij wisten dus van niks met z'n 3en en haar ergens achterin weggemoffelt hebben we toch een erg vet optreden gehad
Maar Jacob verteld dat dus aan het eind van de avond toen we de spullen weer aan het afbouwen waren (Ja Eline was al weggevlucht naar haar feest/nouja ik had haar meer weggestuurd)
Maar toen Emiel dat hoorde () schoot het bij hem hélemaal in het verkeerde keelgat
Gelijk opgebeld en scheldend haar duidelijk gemaakt wat de situatie precies was
beetje lomp en niet echt subtiel
MAarja na zo'n actie vraag je er opzich ook wel om![]()
quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Dit moet m'n langste post op fok ever zijn
De standaard inf3, infs3 en inf4 iibanez pups zitten er in.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:47 schreef allsystemshalt het volgende:
Nice![]()
Mooie afgeronde halsverbinding niet zo lomp als bij fenders![]()
Hoe klinken den elementen? en welke zitten erin?
Ja, het is net de T-ford. In elke kleur leverbaar, als het maar zwart isquote:
Fender heeft teminste niet van die gevaarlijke scherpe punten waar je iemand mee kan doodsteken...quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:47 schreef allsystemshalt het volgende:
Nice![]()
Mooie afgeronde halsverbinding niet zo lomp als bij fenders![]()
Hoe klinken den elementen? en welke zitten erin?
Et tu?quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:29 schreef brother52 het volgende:
Ik heb een nieuwe gitaar![]()
Kwaliteit van de foto's is een beetje erg brak maar de camera op mijn telefoon is de enige die ik heb.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tussen z'n nieuwe vriendjes
[ afbeelding ]
Ah ja. Daar heb ik de oudere versie van.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:29 schreef brother52 het volgende:
Het is een RG370DXL. Volgens mij hebben we daar bij feedback in utrecht ook op gespeeld.
Hapquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:19 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Fender heeft teminste niet van die gevaarlijke scherpe punten waar je iemand mee kan doodsteken...
Nou, ik weet niet hoe veel je er voorbij hebt zien komen maar we hebben nu 4 nummers online staan:quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:12 schreef Moozze het volgende:
[..]
Hoi![]()
Komt er nu weer een nieuwe track van Plain Vanilla?
Dat vind ik nu net het voordeel van zo'n RG...quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:15 schreef brother52 het volgende:
Ik moet alleen nog even wennen aan de dunne hals maar dat komt vanzelf goed.
Ik ook! Heb alleen soms nog last van de hoekigheid van de body.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:32 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat vind ik nu net het voordeel van zo'n RG...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |