Ja ben daar ook vrij realistisch in en denk altijd maar dat het weer een levensles meer is. Maar het is altijd fijn als je bevestiging krijgt dat het allemaal wel goed komtquote:Op zondag 28 december 2008 23:52 schreef arjan1202 het volgende:
[..]
geen dankom je toch een goed nieuwtje te brengen de mensen die hier al een tijd zitten zijn er bijna allemaal goed overheen gekomen of zo goed als overheen
Komt altijd uit een onverwachte hoek zoiets, wie had gedacht dat je in het vliegtuig een leuk persoon ontmoetquote:Op maandag 29 december 2008 20:52 schreef dompertje het volgende:
Ben weer in Nederland na een leuke kerst bij mijn zus en vriend.Veel gepost hier!!Voor het eerst alleen gevlogen ,voelde goed maar vreemd.Er kwam op de heenreis een super lekkere man naast mij zitten ,was erg gezellie !Zo gezellig dat hij graag mij nog een keer wil zien ,heeft mijn mb nummer en zijn druk aan het sms-en .
Binnenkort een date,hij is erg aantrekkelijk ,duidelijk bij beiden een klik,geen idee of ik er wat mee doe...
Van ex niks meer gehoord ,woont nu opzichzelf en werkt weer .Denk dat rest van spullen niet meer verdeeld kan worden,aangezien hij dit niet wil of kanWat ik wel zwaar lullig vond was dat ik zag dat zijn zusje mijn leren jasje draagt,was die kwijt en had al gevraagd snel na de breuk of die soms bij hem lag.Zag nu via hyves dat zij hem toegeeigend heeft,erg triest,kon het altijd prima met haar vinden .
Zoiets zou ik dus nooit doen,zelfs als ik een hekel aan iemand heb.Ik heb haar nummer maar laat het hierbij
Ook heb ik via vriendin gehoord dat ex vind dat ik genoeg verdien om alleen alle rekeningen te voldoen ,dus gaat hij geen cent betalen .Ook daar ga ik mij niet druk over maken,niet meer merk dat er nog zoveel leuke mannen zijn en wil gewoon verder .
Ga naar een feest met oud en nieuw,zie er niet tegenop,maar heb er zin in !!!Jullie plannen ?
quote:Op maandag 29 december 2008 23:01 schreef arjan1202 het volgende:
[..]
Komt altijd uit een onverwachte hoek zoiets, wie had gedacht dat je in het vliegtuig een leuk persoon ontmoethoop voor je dat het wat wordt
Ja,al besef ik heel goed dat ik nog erg kwetsbaar ben door de houding en teleurstelling van mijn ex
![]()
Mijn eerste gedachte was je gaat toch niet met een jas van een ander lopendat opzich is al vreemd, triest is nogal zacht gedrukt
Allemaal lekker egoistisch daar heb je dan lief en leed mee gedeelt en wordt je zo behandelt echt zielig :Ja,is zacht uitgedrukt,maar wil er geen negatieve energie aan verspillen,hoe moeilijk dat ook is,hoort bij het loslaten{ Maar wat je zegt je gaat lekker verder met je leven
![]()
En ik heb weinig plannen gezien ik 10 december nieuwe kruisband heb gehad moet nog 6 weken op krukken voor ik weer kan lopen wordt ouderwets oud en nieuw met papa en mama vieren hahamaar vind het wel vreemd om deze dagen weer als single te vieren na 3 jaar gewend te zijn een relatie te hebben Heel herkenbaar,beetje dubbel gevoel Maar goed altijd blijven lachen *)Always!!
![]()
ik zou zeggen gooi het er hier allemaal uit, wie weet kunnen we een beetje helpen. Zit hier zoveel ervaring inmiddelsquote:Op maandag 29 december 2008 23:41 schreef Q. het volgende:
Ja, hallo. Laat ik me hier ook maar eens melden. Ik krijg haar met geen mogelijkheid uit mijn hoofd..
Da's een beetje waar het probleem nu dus bij je zit... je bent bang om weer op je smoel te gaan.... Logisch natuurlijk...quote:Op maandag 29 december 2008 18:46 schreef skadhd het volgende:
hij spreekt me aan op msn...
mist me en zegt dat ie een fout heeft gemaakt...voor de 2e keer ja.
ik weet het niet, dalijk doet ie het nog een keer.
ik wil zoooooooooooooooooooooooo graag maar ik durf niet meer....
Nu gaat ie me bellen...maar k moet verstandig zijn en goed nadenken
Ik wacht er nog even mee tot bepaalde dingen zich hebben uitgekristaliseerd.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:01 schreef arjan1202 het volgende:
[..]
ik zou zeggen gooi het er hier allemaal uit, wie weet kunnen we een beetje helpen. Zit hier zoveel ervaring inmiddels
Dat soort dingen moet je ook niet over de telefoon willen doen... spreek effe met dr af en ga ergens wat drinken (neutrale plaats werkt dan meestal wel goed) en heb 't er even over. Geef haar ook de ruimte om erover na te denken... beetje afstand nemen van tijd tot tijd kan helemaal geen kwaad. Het kwartje kan net zo goed wel de goede kant op vallen voor je als ik 't zo lees, maar hoe meer moeite je gaat doen om het jou kant op te laten vallen, hoe meer het dat dus juist niet zal doen.... Gewoon afstand nemen...als ze contact wil weet ze jou ook heus wel te vinden danquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:15 schreef Shoombak het volgende:
Na ruim 2,5 jaar zal ik hier ook moeten posten.
Afgelopen zaterdag is mijn vriendin langsgekomen na aandringen van mij aan de telefoon of er echt niets was. Na een hoop gehuil aan beide kanten kwam eruit dat ze niet meer wist of ze verder wilde. Dat we te verschillend zijn, en dat haar opbreekt, dat ik te aanhankelijk ben. En het daarom uitmaakte. Ze zei dat we moesten proberen om vrienden te blijven. Ik had zelf al wat langer het gevoel dat het ons allebei wat meer moeite kostte, of het echte gevoel weg was. Maar daarnaast, als we samen waren en in elkaars armen lagen dan voelde het gewoon nog steeds heerlijk aan. Ik had haar verdomme zelfs nog een reis naar parijs voor kerst gegeven in januari. Dat is ook een hoop weggegooid geld.
Zaterdagavond laat belde ze op dat ze me toch wil blijven spreken omdat ze toch niet ineens al het contact kan verbreken. Zondag hebben we nog gepraat en toen zei ze dat ze tijd nodig heeft om na te denken wat ze wil. En dat het zo snel is gegaan door mijn aandringen aan de telefoon.
Het voelt zo vreemd, want ik weet zeker dat ze nog heel veel van me houdt, en ik ook zeker van haar. Maar wat is het raar om iemand toch te blijven spreken, terwijl het uit is, maar nog niet geheel. Zo voelt het voor mij..
Ja naar aanleiding van het telefoontje was ze dus langsgekomenquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:46 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je ook niet over de telefoon willen doen... spreek effe met dr af en ga ergens wat drinken (neutrale plaats werkt dan meestal wel goed) en heb 't er even over. Geef haar ook de ruimte om erover na te denken... beetje afstand nemen van tijd tot tijd kan helemaal geen kwaad. Het kwartje kan net zo goed wel de goede kant op vallen voor je als ik 't zo lees, maar hoe meer moeite je gaat doen om het jou kant op te laten vallen, hoe meer het dat dus juist niet zal doen.... Gewoon afstand nemen...als ze contact wil weet ze jou ook heus wel te vinden dan
De oorzaak was dat hij me niet miste...quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:56 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Da's een beetje waar het probleem nu dus bij je zit... je bent bang om weer op je smoel te gaan.... Logisch natuurlijk...
Ik denk zelf dat het 't nuttigst is om dan eerst te kijken waarom het de vorige keer fout is gegaan. Zolang je dat niet weet loop je een extreem grote kans dat het weer opnieuw fout gaat; het probleem dat er was is immers nog niet verholpen. Pas als je dat weet kun je de afweging maken of het nuttig is het nogmaals te proberen. Da's natuurlijk helemaal afhankelijk van wat de oorzaak was. Is de oorzaak een omstandigheid (zoals stress, afstand of wat dan ook) dan kun je de omstandigheid aanpassen en is er niets aan de hand. Is de oorzaak een eigenschap (zoals een karakter-trekje of om het eenvoudiger te houden de kleur van je ogen ofzo) dan is het nutteloos om het nogmaals te proberen. Het karakter van iemand kan en wil je niet veranderen.
Tsja, dat kan natuurlijk niet heh...aan de ene kant geeft ze aan dat ze juist een beetje afstand wil en aan de andere kant juist weer niet.... daar zal ze eerst zelf eens duidelijk in moeten worden..hoe kan ze anders van jou verwachten dat je weet hoe ermee om te moeten gaan?? En dat dit het enigste is waar je aan kan denken nu, da's logisch... dat zou iedereen hebben. Probeer gewoon afleiding te zoeken in dingen, anders wordt je er zelf helemaal gek van...quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:59 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Ja naar aanleiding van het telefoontje was ze dus langsgekomen
Maar dat snap ik niet, want ze wil wel graag het contact houden, en ook af en toe nog samen eten e.d. En juist daarom vind ik het moeilijk. Maar ik geef het uiteraard wel wat tijd, alleen kan ik echter nergens anders aan denken.
Als je em gelooft daarin (en ik zou niet weten waarom niet...) en je wil nog steeds bij m zijn, dan zul je jezelf over die angst heen moeten zetten dat het nog een keer gebeurt... Hoe langer je met die angst blijft zitten hoe moeilijker 't wordt...effe doorbijten zal t zijn, maar dat half ertussenin blijven hangen en twijfelen, daar schiet niemand wat mee op. Of links of rechts kiezen, maar doe ietsquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:11 schreef skadhd het volgende:
[..]
De oorzaak was dat hij me niet miste...
Hij heeft de beslissing te snel genomen zegt ie.
Nu weet ie dat als hij zich nog een keer zo voelt dat het dan toch goed zit, omdat ie nooit zonder me wil....µ
Dat was even mn ubersnelle update....
Ik ga een bij mn kokende man kijken....
We zullen zien wat er staat te gebeuren....
Ben hier niet helemaal mee eens. Natuurlijk moet je uiteindelijk een keuze maken, maar aan de andere kant moet hij het wel weer verdienen. Dan is het logisch dat het wat tijd kost om hem weer helemaal te vertrouwen. En als hij het echt zo graag wil dan zal hij die tijd geven. Als dit al de tweede keer is dat hij een vergissing maakt vind ik het terecht dat er bij jou enig terughoudendheid is. In ieder geval succes ermee!quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:36 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Als je em gelooft daarin (en ik zou niet weten waarom niet...) en je wil nog steeds bij m zijn, dan zul je jezelf over die angst heen moeten zetten dat het nog een keer gebeurt... Hoe langer je met die angst blijft zitten hoe moeilijker 't wordt...effe doorbijten zal t zijn, maar dat half ertussenin blijven hangen en twijfelen, daar schiet niemand wat mee op. Of links of rechts kiezen, maar doe iets
quote:Op maandag 29 december 2008 23:33 schreef sandertjuh het volgende:
men oh men wat ik voel ik me ellendig ondanks dat ik het zelf heb uitgemaakt.. maar ik weet dat het beter is, hoe het nu al een tijd ging werkte gewoon niet meer, ondanks van beide kanten betere toezeggingen Zwaar k.t he?Hoe reageren vrienden en bekende erop dat jij de relatie hebt verbroken,is er begrip voor over hoe jij je hierbij voelt?
de relatie kostte gewoon teveel (negatieve) energie en het is uiteindelijk beter zo
toch doet het echt veel pijn zo na bijna 3 jaar, ook al is het tussendoor een paar uitgeweest.Herkenbaar helaas ,het zuigt je op en eigenlijk heb je dan geen keus meer he?
vandaag was ik er voor het laatst, wetende dat je niet meer in dat bed zal slapen met haar, haar lieve hondje dat ik ook ga missen maar ook haar..
het is even doorzetten en dan komen we er uiteindelijk wel weer boven op Ja,maar wil niet te zwaarmoedig overkomen ,heeft meer tijd nodig dan je denkt ondanks dat jij de relatie hebt verbroken!!
Dat heb ik ook. De relatie was dan wel niet zo lang maar wel intensief en ik heb nu nog bijna meeer contact met haar dan toen we nog bij elkaar waren. En ook al hebben we allebei al (binnen een maand...) min of meer een ander, het blijft raar. En ik denk eigenlijk meer aan mn ex dan aan die ander. Dat is niet goed hè?quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:15 schreef Shoombak het volgende:
Het voelt zo vreemd, want ik weet zeker dat ze nog heel veel van me houdt, en ik ook zeker van haar. Maar wat is het raar om iemand toch te blijven spreken, terwijl het uit is, maar nog niet geheel. Zo voelt het voor mij..
Als je heel eerlijk naar die ander toe bent zou ik zeggen tegen haar dat je er nog niet klaar voor bent omdat je nog aan het verwerken bent van je vorige relatie. Believe me je kan geen andere relatie beginnen als je nog met je gevoel bij je oude relatie zit, 1 kwel je jezelf en 2 is het niet eerlijk naar je nieuwe meisje toe.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. De relatie was dan wel niet zo lang maar wel intensief en ik heb nu nog bijna meeer contact met haar dan toen we nog bij elkaar waren. En ook al hebben we allebei al (binnen een maand...) min of meer een ander, het blijft raar. En ik denk eigenlijk meer aan mn ex dan aan die ander. Dat is niet goed hè?
Binnenkort zie ik haar weer voor het eerst sinds het uit is. Dat gaat raar en pijnlijk worden denk ik. Ik hou nog steeds enorm veel van haar en dat zal de komende tijd ook wel niet veranderen verwacht ik zo.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:43 schreef Lizzy84 het volgende:
en kun je weer heerlijk lachen om alles in je leven. Wat een vrijheid heb ik opeens!
Nou, blijkbaar een geval van miscommunicatie. Ze wilde geen tijd voor een maandje, maar echt voor lange termijn. Hierdoor ziet het er ineens heel anders uit. Het is dus echt uitquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:36 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Tsja, dat kan natuurlijk niet heh...aan de ene kant geeft ze aan dat ze juist een beetje afstand wil en aan de andere kant juist weer niet.... daar zal ze eerst zelf eens duidelijk in moeten worden..hoe kan ze anders van jou verwachten dat je weet hoe ermee om te moeten gaan?? En dat dit het enigste is waar je aan kan denken nu, da's logisch... dat zou iedereen hebben. Probeer gewoon afleiding te zoeken in dingen, anders wordt je er zelf helemaal gek van...
Ik geloof hem. Natuurlijk gaat het even duren voor ik mn vertrouwen terug heb. Maar wij horen bij elkaar. Zo simpel is het eigenlijk.Volgende week zie ik em weer...quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:36 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Als je em gelooft daarin (en ik zou niet weten waarom niet...) en je wil nog steeds bij m zijn, dan zul je jezelf over die angst heen moeten zetten dat het nog een keer gebeurt... Hoe langer je met die angst blijft zitten hoe moeilijker 't wordt...effe doorbijten zal t zijn, maar dat half ertussenin blijven hangen en twijfelen, daar schiet niemand wat mee op. Of links of rechts kiezen, maar doe iets
Tuurlijk is enige terughoudendheid logisch, maar je kan het jezelf ook moeilijker maken dan nodig op die manier... Het is allemaal geen hogere wiskunde ofzo.... Praat erover en maak een keus... hoe langer je blijft twijfelen, hoe moeilijker het allemaal wordt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:52 schreef pamayias het volgende:
[..]
Ben hier niet helemaal mee eens. Natuurlijk moet je uiteindelijk een keuze maken, maar aan de andere kant moet hij het wel weer verdienen. Dan is het logisch dat het wat tijd kost om hem weer helemaal te vertrouwen. En als hij het echt zo graag wil dan zal hij die tijd geven. Als dit al de tweede keer is dat hij een vergissing maakt vind ik het terecht dat er bij jou enig terughoudendheid is. In ieder geval succes ermee!
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:43 schreef skadhd het volgende:
[..]
Ik geloof hem. Natuurlijk gaat het even duren voor ik mn vertrouwen terug heb. Maar wij horen bij elkaar. Zo simpel is het eigenlijk.Volgende week zie ik em weer...
Jeej
Ouch, da's kutquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:56 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar een geval van miscommunicatie. Ze wilde geen tijd voor een maandje, maar echt voor lange termijn. Hierdoor ziet het er ineens heel anders uit. Het is dus echt uitDaarop gelijk maar aangegeven dat het vrienden zijn maar even op zich moet laten wachten, want daar ben ik nu nog niet aan toe. Morgenavond wordt helemaal een hel. Ik eet amper, en voel me echt gruwelijk kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |