abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64172802
kon me ogen niet geloven toen ik weer op dit topic kwam vanaf dinsdag 16 december 2008 is er niets meer gepost. Dat heb ik nog niet meegemaakt hehe

Ik zie dat maar als een goed teken dan vooral zo vlak voor de feestdagen
pi_64176500
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 10:09 schreef arjan1202 het volgende:
kon me ogen niet geloven toen ik weer op dit topic kwam vanaf dinsdag 16 december 2008 is er niets meer gepost. Dat heb ik nog niet meegemaakt hehe

Ik zie dat maar als een goed teken dan vooral zo vlak voor de feestdagen
Yup vind 't ook nogal vreemd maar wel goed.

Vanavond 50% kans dat ik m'n ex +vriend zie voor 't eerst in een half jaar op een feest met 'gezamelijke vrienden' die megaan met een groep.

Wish me luck
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_64177608
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 13:46 schreef Chev het volgende:

[..]

Yup vind 't ook nogal vreemd maar wel goed.

Vanavond 50% kans dat ik m'n ex +vriend zie voor 't eerst in een half jaar op een feest met 'gezamelijke vrienden' die megaan met een groep.

Wish me luck
Good luck!

you will survive ^^
Love's not a competition, but I'm winning
pi_64178546
Wat afschuwelijk! Ik zou mijn ex niet met haar nieuwe vriend willen zien.. :S
pi_64183958
Vanmiddag met mn ex even koffie wezen drinken. Eerste keer dat ik dr weer zag. Was wel effe vreemd in het begin, en we hebben even e.e.a door gesproken over hoe het n u verder gaat, maar was eigenlijk gewoon wel heel gezellig. Hebben heel veel gelachen met zn tweeen en voelde gewoon goed aan (ook volgens haar vertelde ze ). Afgesproken om niet direct weer heel fanatiek contact te gaan onderhouden, maar gewoon wel op regelmatige basis, gezellig met elkaar om kunnen gaan en het rustigaan te doen en we zien dan wel waar het naartoe gaat. Op beter kon ik volgens mij ook niet hopen
Helaas kon ze weinig op mn vragen beantwoorden van hoe en wat er gebeurd was, maar dat is omdat ze het zelf eigenlijk ook allemaal niet echt weet en we waren alle2 van mening dat het nu eigenlijk ook niet zo heel veel ertoe doet en dat dit later wel eens een keer komt. Goed gevoel eraan over gehouden in ieder geval
pi_64183984
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 15:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Wat afschuwelijk! Ik zou mijn ex niet met haar nieuwe vriend willen zien.. :S
Dat lijkt mij ook helemaal niets om eerlijk te zijn... Wel als het gewoon uit is gegaan en later dat ze eens een ander heeft, maar als ze je heeft gedumpt voor hem, dan zou ik echt effe afhaken denk ik. Maar goed, als Chev het wel kan, chapeau dan
pi_64199306
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 18:54 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook helemaal niets om eerlijk te zijn... Wel als het gewoon uit is gegaan en later dat ze eens een ander heeft, maar als ze je heeft gedumpt voor hem, dan zou ik echt effe afhaken denk ik. Maar goed, als Chev het wel kan, chapeau dan
Hmm lastige, Ik voel me redelijk sterk grotendeels nu, maar soms het even niet.
Vanavond haar dus niet gezien feest ging niet door en haar ook niet in de stad gezien.

Heb wel nog even over nagedacht, en eigenlijk zijn we allemal maar simpele zielen in de wereld die allemaal fouten maken en er van kunnen leren.. en eigenlijk kan ik het m'n ex dus niet kwalijk nemen dat ze dit dus gedaan heeft omdat ze niet anders kon blijkbaar, maar dat doe ik nog wel 'n beetje soms, al wel steeds minder.

Ze heeft me gedumpt voor een ander ja, en na vanavond denk ik dat ik ook helemaal niks meer met haar en haar nieuwe vriend te maken hoef hebben,

Als het lot onze wegen weer 's laat kruizen met wat voor reden dan ook dan is dat vroeg genoeg, meer antwoorden heb ik niet nodig, want hoe ze nu is valt toch geen touw aan vast te knopen en haar redenen overigens ook niet.

Er zijn genoeg andere leuke vrouwen die wel betrouwbaar en hun eigen mening en keuzes kunnen maken zeg maar , maar moet er gewoon geduld mee hebben
Heb toch geen haast om een nieuwe relatie te starten dus komt vanzelf wel weer goed.
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_64200928
Zo daar ben ik weer een keer :p
Het is alweer een hele tijd geleden dat ik hier gepost heb.
Ondertussen ga ik op een vriendschappelijke manier met mijn ex om, en zal ik de kerst met haar doorbrengen 1 dag.
Heb ondertussen sinds een week een nieuwe vriendin waar mijn ex het dan weer moeilijk mee heeft terwijl zij het heeft uitgemaakt.
life is like a present you never know what is in it
pi_64200956
quote:
Op zondag 21 december 2008 09:57 schreef Stampurtjuh het volgende:
Zo daar ben ik weer een keer :p
Het is alweer een hele tijd geleden dat ik hier gepost heb.
Ondertussen ga ik op een vriendschappelijke manier met mijn ex om, en zal ik de kerst met haar doorbrengen 1 dag.
Heb ondertussen sinds een week een nieuwe vriendin waar mijn ex het dan weer moeilijk mee heeft terwijl zij het heeft uitgemaakt.
Ondanks dat je ex het uitmaakt, wil niet altijd zeggen dat zij het makkelijk heeft he Mijn ex was er net zo kapot van als mij, en zij liep al 2 maanden met die gedachten dus misschien was het voor haar nog wel zwaarder.
Heb bij mezelf en in mijn omgeving nu vaak genoeg gezien dat juist degene die het uitmaakt het er het moeilijkst mee heeft omdat die er al een tijdje meeloopt.
pi_64201641
pfft, ik vind het nog steeds heel lastig, denk echt nog zoveel aan me ex moet loslaten en geen contact en geen hoop enzo maar hoe in godsnaam doen jullie dat? ik bedoel ik ga elke avond met wat vriendjes dingen doen enzo maar zelfs dan kan ik niet stoppen met aan haar te denken.. lig ik in bed en dan dwalen me gedachten naar haar af en dan weet ik dat zij bijv. een huis feest had afgelopen avond en dan lig ik mezelf toch op te vreten dat ze dingen aan het doen is..
pi_64205539
quote:
Op zondag 21 december 2008 10:55 schreef Tha_TJ het volgende:
pfft, ik vind het nog steeds heel lastig, denk echt nog zoveel aan me ex moet loslaten en geen contact en geen hoop enzo maar hoe in godsnaam doen jullie dat? ik bedoel ik ga elke avond met wat vriendjes dingen doen enzo maar zelfs dan kan ik niet stoppen met aan haar te denken.. lig ik in bed en dan dwalen me gedachten naar haar af en dan weet ik dat zij bijv. een huis feest had afgelopen avond en dan lig ik mezelf toch op te vreten dat ze dingen aan het doen is..
Tja ik weet het gast, er gaat ook na bijna een half jaar nog geen dag voorbij dat ik niet aan haar denk, komt omdat je samen zo veel meegemaakt heb en je nog niemand anders toelaat in je leven.

En da's volgens mij iets goeds, zo leer je over jezelf.
Over het algemeen zijn mensen 6-8 maanden bezig (zeg maar bijna een jaar) om alles te verwerken voor hunzelf, na ongeveer 4-5 maanden zal je soms nog verdiet hebben maar dat word steeds minder.

Elke relatie verschilt, de manier van uitmaken/uit elkaar gaan ook.

Je moet maar zo denken, als het éct de bedoeling is in het leven dat jullie weer bij elkaar komen dan komt het dat vanzelf, dat hoef je niet te gaan opzoeken.. maar dat moet je eerst zelf willen zien en begrijpen.
En je moet niet denken dat dat binnen 'n maand of 'n jaar gbeurd.

In de tussentijd moet je van jezelf leren, iedere week zal er iets nieuws in je opkomen, een herinnering, en je moet er van leren.

Je doet het goed om met vrienden om te gaan, schrijf 't ook (voor jezef) op wat jij denkt dat er gebeurd is, na een tijdje kijk je er naar terug en denk je bij jezelf.. was ik dat

En we maken allemaal fouten in het leven en daarmee moeten we leven, zowel jij als je ex als iedereen.
De kwestie is het alleen WILLEN accepteren en jezelf niet de schult van dingen blijven geven, en dat kost veel tijd, in mijn geval ben ik 'toevallig' gisteren weer 'n stapje verder gekomen.

Bij iedere stap verder zal je pijn voelen van het opnieuw loslaten, verdiet, woede, teleurstelling en daar word je harder van.

Mijn eerste kerst alleen ben ik niet alleen ik heb een vriend die langs komt en ga bij m'n ouders eten, moet oud en nieuw zijn er zoveel mogelijkheden.

Zelfs als je dat wil kan je bijvorbeeld speeddaten met radio538 (kijk op de site) met de kerst, er komen ongetwijfeld veel mensen op af.

Veel succes, iedereen kan het verwerken als je dat wil, en die wil komt vanzelf, daarmee komt de wil om weer plezier te krijgen in je leven en de wil om opnieuw lief te hebben.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_64208506
thanks chev!

Je verwoord wel echt precies wat ik heb en voel.vooral dat stukje over elkaar weer tegenkomen als het echt zo bedoeld is! zelf ben ik totaal niet gelovig dus vind ik het heel moeilijk op zoiets te vertrouwen.

maar elke keer als ik haar online zie komen op msn dan weet ik echt niet wat ik moet doen.. dan wordt je weer even herinnerd aan haar. wil je weten of ze gister met feest nog met een kerel heeft getongt of erger.. wil je stiekem weer een keer afspreken enzo..

tering ik kan mezelf echt nog steeds helemaal kapot maken in me hoofd voel me dan zo klein worden van binnen..
pi_64217964
Tha_TJ, snap heel goed wat je bedoelt heb er zelf ook last van, het wisselt ook zo. de ene dag heb ik nergens last van, en de volgende dag denk ik aan niks anders. Vooral dat afvragen in hoeverre ze mij nog mist, wat ze allemaal met andere jongens wel of niet doet, en denken aan hoe leuk het vroeger met dr was. Wat wel kan helpen (bij mij tenminste), is haar gewoon uit je msn lijst gooien. Word je niet steeds aan dr herinnerd. En inderdaad maar denken dat je heus wel weer bij elkaar terecht komt als het écht zo zou moeten zijn.
Succes,
pi_64227381
Wat een gaaf uitje! Moeten we vaker doen!
(vandaag waren Deepak, Chev, Cmck en -oeps even een naam vergeten, sorry gast!- en ik in Amsterdam... Op tegen JoeyT schoppen na , is dit de beste manier om je zinnen te verzetten in geval van liefdesverdriet.. Was ook echt gezellig!)
  maandag 22 december 2008 @ 00:08:58 #115
234455 Cloak
Ignorance is bliss!
pi_64229072
Hoi mensen,

Het was inderdaad gezellig vandaag. Ik kijk al uit naar het volgende uitje!
pi_64241625
helaas dat ik er niet bij kon zijn... was pas laat klaar (rond 9 uur) en dus te laat Maar leuk om te horen dat het leuk geweest is
pi_64247550
en jullie kennen elkaar totaal niet en zijn gewoon lomp gaan stappen in amsterdam? call me next time, is toch om de hoek
pi_64249909
Tweede kerstdag ga ik bij mijn ouders eten en dan zal mijn ex daar ook zijn want die heeft nu met mijn broertje. Echt een leuk vooruitzicht. Mijn broertje kreeg toch al vak afdankertjes van mij dus hij mag haar hebben. Want ik ben klaar met haar. Maar toch voelt het niet prettig.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 22 december 2008 @ 17:06:47 #119
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_64249987
quote:
Op maandag 22 december 2008 17:04 schreef tijnbrein het volgende:
Tweede kerstdag ga ik bij mijn ouders eten en dan zal mijn ex daar ook zijn want die heeft nu met mijn broertje. Echt een leuk vooruitzicht. Mijn broertje kreeg toch al vak afdankertjes van mij dus hij mag haar hebben. Want ik ben klaar met haar. Maar toch voelt het niet prettig.
Damn, da's niet echt een lekker vooruitzicht. Hoe lang is het uit tussen jullie en hoe lang hebben zij inmiddels al iets?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_64250170
quote:
Op maandag 22 december 2008 17:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

Damn, da's niet echt een lekker vooruitzicht. Hoe lang is het uit tussen jullie en hoe lang hebben zij inmiddels al iets?
Ik heb 3 maanden met haar gehad en het is nu een half jaar uit. Maar het was wel mijn eerste vriendin.
Volgens mij heeft mij broertje nu bijna 3 maanden met haar. Ze zijn collega's alle ze werken allebij op een ander locatie. Maar ze kwamen elkaar een keer tegen tijdens het werk. Hoe precies weet ik niet.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 22 december 2008 @ 19:57:15 #121
194743 PhoenixNLx
Rise from the Ashes
pi_64255698
quote:
damn dat lijkt me echt een rare situatie joh... niet echt een leuk vooruitzicht...
kroegtijger: 'Vrouwen zijn in staat om van een mug een olifant te maken (moet je niet doen...die kunnen namelijk niet vliegen)'
  maandag 22 december 2008 @ 22:16:28 #122
135985 nvido
Thrillseeker.
pi_64261827
Nou, de eerste keer dat ik hier post.

Heb van 't zomer 4 maand met het stiefzusje van mijn beste vriend gelopen.

Ik woon in Enschede en zij in Zuidwolde ( Drenthe ).
De reden dat het uit is gegaan, was de "afstand" en de tijd die wij allebei niet hadden voor elkaar.

Ik ben zo'n ontzettende boer geweest om haar halfdronken op te bellen en mijn gedachten op dat moment over onze relatie te spuien. Ik vertelde haar dat het allemaal niet meer ging, omdat wij elkaar maar 5/6 dagen in de maand zagen door onze drukke weekschema's en weekendbanen.

Dit had ik niet moeten doen, want een paar dagen van tevoren hadden wij nog een afspraak gemaakt dat ik naar haar toe zou gaan om te praten over onze situatie. Ik voelde mij niet opgelucht noch beter nadat ik het uitgemaakt had.

Zij heeft mij dit heel erg kwalijk genomen. Dat is natuurlijk ook niet meer dan terecht.
Wij hebben 2 1/2 maand geen contact gehad, totdat ik op MSN een keer probeerde een gesprek aan te knopen.
Dit verliep hartstikke goed en binnen de kortst mogelijke keren hadden wij weer goed contact.

Het contact is nog steeds hartstikke goed en ik heb haar een paar weken geleden ook weer gezien op de verjaardag van haar zus.

Hier hebben wij ook hartstikke veel lol gehad met z'n tweeën en het klikte weer net zoals van 't zomer.

Ik had er veel moeite mee, met de keus die ik heb gemaakt. En ik ben bang dat ik door het contact weer langzaam aan gevoelens omhoog haal.
Vooral nu ik ( vandaag exact 3 maand ) een vriendin heb.

Ik heb haar tevens uitgenodigt aankomende zondag in Enschede te verblijven met een optie tot blijven slapen. Wij hadden al afgesproken dat we elkaar nog eens zouden zien voor het nieuwe jaar.

Wat ik ben vergeten te vertellen hierboven is, toen ik dus op de verjaardag van haar zus was, kwam ik vol in de verleiding.
Ik bleef daar slapen en bracht mijn spullen alvast naar de slaapkamer.
Hier stond zij dus ook en we hadden beiden al wat alcoholische versnaperingen achter de kiezen.

Op het moment dat ik mijn slaapspullen had neergelegd en de weg terug naar beneden inzette, kwam zij voor mij staan. Op dat moment had ik al iets met mijn huidige vriendin. Ik wilde, zij wilde, maar ik kon het niet.

Achteraf gezien houd ik hier dubbele gevoelens aan over.
Wij wilden allebei zo graag, maar ik had op dat moment dus al een "relatie" en ik wist dat wanneer ik hier aan zou toegeven, ik weer onnodig met dubbele gevoelens zou zitten.

Aan de ene kant ben ik wel over haar heen, maar ik weet dat ik binnen de kortst mogelijke keren weer gevoelens heb. Tenminste, daar ben ik bang voor.

Nu weet ik dat het slimste is om de afspraak af te zeggen, maar ik wil niet wegrennen voor mijn gevoelens. Ik wil gewoon normaal contact onderhouden en elkaar gewoon af en toe zien.

Sorry voor het lange verhaal en ik weet ook niet of het zin heeft om dit verhaal te posten, maar ik voelde vanavond de behoefte om het van mij af te schrijven.
Enschede. Onze stad! Ons domein!
pi_64263555
tering, kom net terug van me ex.. even afgesproken en had mezelf voorgenomen te zeggen om elkaar nooit meer te zien of te spreken.. gewoon om er vanaf te zijn.. en TERING wat voel ik me kut! lig er echt zwaar af voel me zo ontzettend kut en klote en naar de tering.. net 06 uit me mobiel geflikkerd, uit me msn lijst gegooid en alle smsjes en telefoontjes gewist.. en ik kan echt niets anders dan huilen.. denk wel dat dit de goeie stap is maar ik ga het echt nog even heel zwaar krijgen..
pi_64266814
quote:
Op maandag 22 december 2008 17:11 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik heb 3 maanden met haar gehad en het is nu een half jaar uit. Maar het was wel mijn eerste vriendin.
Volgens mij heeft mij broertje nu bijna 3 maanden met haar. Ze zijn collega's alle ze werken allebij op een ander locatie. Maar ze kwamen elkaar een keer tegen tijdens het werk. Hoe precies weet ik niet.
Damn dat lijkt me pas erg.. dat zou ik nooit toestaan van m'n broer en zou ik hem ook nooit aandoen, aankomen met zijn ex vin ik wel erg laag (kan de een niet hebben dus dan maar naar de ander..)

Ik zou zelfs weigeren met mijn ex aan een tafel te zitten op 't moment of met m'n broer als 't zo moet

Sterkte gast met deze moeilijke tijd.
quote:
Op maandag 22 december 2008 22:45 schreef Tha_TJ het volgende:
tering, kom net terug van me ex.. even afgesproken en had mezelf voorgenomen te zeggen om elkaar nooit meer te zien of te spreken.. gewoon om er vanaf te zijn.. en TERING wat voel ik me kut! lig er echt zwaar af voel me zo ontzettend kut en klote en naar de tering.. net 06 uit me mobiel geflikkerd, uit me msn lijst gegooid en alle smsjes en telefoontjes gewist.. en ik kan echt niets anders dan huilen.. denk wel dat dit de goeie stap is maar ik ga het echt nog even heel zwaar krijgen..
Tja 't doet pijn, en is echt niet lullig bedoeld, maar welcome to the real world...

[ Bericht 28% gewijzigd door Chev op 23-12-2008 08:14:20 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_64274183
quote:
Sorry dat ik het moet zeggen maar dat jouw broer daar dan nog overheen wilt...
Rise or Die Trying!
  dinsdag 23 december 2008 @ 09:38:21 #126
194743 PhoenixNLx
Rise from the Ashes
pi_64274573
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 09:14 schreef kipmetbiefstuk het volgende:

[..]

maakt niks uit hoor, als iemand verliefd is, is dat snel vergeten. Of het nou je broer was of 1 van je beste maten oid. Dat maakt geen drol uit voor ze...
kroegtijger: 'Vrouwen zijn in staat om van een mug een olifant te maken (moet je niet doen...die kunnen namelijk niet vliegen)'
pi_64275100
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 09:38 schreef PhoenixNLx het volgende:

[..]

maakt niks uit hoor, als iemand verliefd is, is dat snel vergeten. Of het nou je broer was of 1 van je beste maten oid. Dat maakt geen drol uit voor ze...
Scheer niet iedereen over een kam dude, er zijn mensen die wél waarde hechten aan familie en/of vriendschaps banden.

En verlieftheid doet dat soort dingen ja, maar je hebt altijd een keus vóórdat je verlieft word om dat toe te laten of niet.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  dinsdag 23 december 2008 @ 10:06:45 #128
194743 PhoenixNLx
Rise from the Ashes
pi_64275188
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 10:02 schreef Chev het volgende:

[..]

Scheer niet iedereen over een kam dude, er zijn mensen die wél waarde hechten aan familie en/of vriendschaps banden.

En verlieftheid doet dat soort dingen ja, maar je hebt altijd een keus vóórdat je verlieft word om dat toe te laten of niet.
doe ik ook niet, ik zeg alleen dat liefde blind maakt en dat men het dus niks meer uitmaakt wie er daarvoor mee bezig is geweest
pi_64275324
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 10:06 schreef PhoenixNLx het volgende:

[..]

doe ik ook niet, ik zeg alleen dat liefde blind maakt en dat men het dus niks meer uitmaakt wie er daarvoor mee bezig is geweest
Da's waar.. niet voor diegenen en zijn/haar nieuwe partner (liefde maakt blind).

Maar volgens mij wel voor de mensen die daaromheen staan (en de ex) die zien van de ene op de andere dag een ander naast die persoon staan, mijn maag zou toch ff vies omdraaien als een goede vriend/kennis na jaren samen met iemand te zijn, waarmee ik goed contact had, opeens een ander naast zich heeft staan

Zou ik toch echt denken, wat is daar in godsnaam gebeurd moet je niet iets verwerken ofzo???
Pff als ik er aan denk word ik alweer lichtelijk gestressed. Ga die gedachten maar weer rustig naast me neerleggen omdat ik weet dat mensen heel gauw 'wennen' aan nieuwe situaties en ze zich daaraan aanpassen.. net als onze gezamelijke vriendengroep (die nu overigens knallende ruzie heb haar hebben, +- 6mnden later)
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_64277040
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 09:14 schreef kipmetbiefstuk het volgende:

[..]

Ik denk dat hij er nog niet overheen is geweest.
En trouwens hij wist niet eens dat het mij ex was totdat zij iets met elkaar hadden. Verder heb ik het uitgemaakt. Dus zo erg vind ik het niet. Het is alleen vreemd. Misschien past zij ook beter bij mijn broertje dan ik bij haar.
14 SHADES OF GREY
pi_64279613
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 11:17 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik denk dat hij er nog niet overheen is geweest.
En trouwens hij wist niet eens dat het mij ex was totdat zij iets met elkaar hadden. Verder heb ik het uitgemaakt. Dus zo erg vind ik het niet. Het is alleen vreemd. Misschien past zij ook beter bij mijn broertje dan ik bij haar.
Tja 3 maandjes is wel erg kort, en als je geen oude gevoelens nog meer heb en geen nieuwe natuurlijk (jaloezie enzo) dan denk ik dat het wel ff anders voelt dan dat je jaren samen ben geweest

Misschien leer je haar nu op een andere manier kennen dan dat je voorheen deed, zulke dingen moet je zelf aanvoelen.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_64359617
Even een tvp.
Het gaat kut.
Ik dacht dat ik alles gewist had hier op de pc...blijkbaar niet, zag een berichtgeschiedenis en moest er echt op klikken...ik ben stom, i know.
Mja, ik zie nu pas hoe bezitterig en gemeen ik me heb gedragen. Hoeveel bevestiging ik nodig had, terwijl ik dondersgoed wist dat alles goed was.
Mja, kan et em amaal niet meer laten weten en het zal ook geen zin hebben.
Had zo gehoopt dat ik me nu al wat beter zou voelen, maar door die stomme kerst en dat er nog allerlei gezamenlijke plannen op de kalender staan schiet dat niet erg op.

Fijne feestdagen jongens...
pi_64364597
quote:
Op donderdag 25 december 2008 19:45 schreef skadhd het volgende:
Even een tvp.
Het gaat kut.
Ik dacht dat ik alles gewist had hier op de pc...blijkbaar niet, zag een berichtgeschiedenis en moest er echt op klikken...ik ben stom, i know.
Mja, ik zie nu pas hoe bezitterig en gemeen ik me heb gedragen. Hoeveel bevestiging ik nodig had, terwijl ik dondersgoed wist dat alles goed was.
Had zo gehoopt dat ik me nu al wat beter zou voelen, maar door die stomme kerst en dat er nog allerlei gezamenlijke plannen op de kalender staan schiet dat niet erg op.

Tja, helaas dat gedane zaken niet meer ongedaan gemaakt kunnen worden, maar leer in ieder geval er dan van voor een volgende keer... elk nadeel heb zn voordeel heeft een wijze guru ooit wel eens gezegd..... hij heeft gelijk Probeer het positieve eruit te halen en laat het negatieve liggen en probeer verder te gaan. Moeilijk, maar je hebt weinig keus lijkt me.

Overigens gaat hier alles boven verwachting lekker Had verwacht dat ik vandaag af en toe wel even een kut-momentje zou kennen, maar afgezien van dat ik zo nu en dan een gevoel heb van "jammer dat ze er niet bij is" gaat het allemaal prima eigenlijk

Iedereen fjine feestdagen verder natuurlijk en 2009 biedt weer volop nieuwe kansen
pi_64364644
quote:
Op donderdag 25 december 2008 19:45 schreef skadhd het volgende:
Even een tvp.
Het gaat kut.

Hey Skadhd, wat moedig van je dat je toegeeft dat je bezitterig ben geweest! Dat is echt een hele vooruitgang voor jezelf, je mag trots zijn op jezelf, leer ervan en ga lekker door

Het is nooit te laat om vergeving te vragen aan iemand voor iets waar je spijt van heb, ik heb dat vorige week ook gedaan bij een oude vriendin die ik klakkeloos aan de kant heb gezet voor m'n ex toen.. waar ik niet trots op was maar wat me destijds de beste keuze leek omdat mijn ex en zij niet met elkaar om konden gaan.

Ik heb een bericht terug gehad, geen woord van vergeving, maar wel een waardering dat ik het toegaf, en ze vroeg me nog wat vragen, ik heb een email terug geschreven dat sommig dingen en/of keuzes niet altijd lopen zoals je dat wou willen, en dat ik spijt ervan heb dat ik haar heb gekwetst.
Ook heb ik geschreven dat ze zelf moet nagaan of ze me wil vergeven of niet, maar dat ik wel hoopte dat als ik haar ooit nog eens tegen kwam ze niet met een kwaad gevoel bejegend, maar hierop heb ik geen reactie gehad, en meer hoeft ook niet, ik heb mijn hatr gelucht.

Soms kan het gewoonweg raar lopen in het leven, keuzes die goed lijken op dat moment kunnen een half jaar of jaren laten heel er fout lijken en dan kan je altijd iemand zeggen dat je spijt heb, het vergeven ligt aan de andere kant, maar dan heb je hart gelucht.

In mijn geval duurde het een half jaar voordat ik het idee had om haar toch een bericht te sturen (ja toevallig met de kerst) en heb er een goed gevoel bij en daar gaat het om.

Doe wat je hart je ingeeft, maar doe het wel met verstand wat voor gevolgen het zou kunnen geven zou ik zeggen. Bepaalde keuzes kan je niet omdraaien maar je kan wel je eigen, of iemand anders zijn hart er lichter mee maken, ook al lijkt het te zijn vergeten gevoel blijft.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_64371735
@Skadhd, je eigen fouten onder ogen zien is zeker een compliment waard. Je loopt niet voor je eigen fouten weg en je geeft ze toe, is al een grote stap! Zo kan jezelf ook weer verder in het leven en leer je ervan.

@Chev, heb het zelfde gehad door een goede vriendin te laten zitten ongeveer 2 jaar geleden(hoewel ze zelf ook geen contact opnam). Had ik ook spijt van en dacht op msn ik spreek er weer is aan om mijn excuses aan te bieden, Haar eerste reactie was "wie ben je" vervolgens leg je het uit en krijg je als reactie "oh ja" dat zijn op dat moment de meest kloterigste antwoorden die je maar kan krijgen en vervolgens reageert ze niet meer.
En dan klopt het inderdaad, ik had zoiets van ik heb het geprobeerd maar door zulke antwoorden had ik ook van stik er dan maar lekker in, blijkbaar ben je toch niet zo goede vriedin als ik had verwacht.
Uiteindelijk luchte het wel erg op

Ene kant begrijp ik het en de andere kant ook weer niet, mensen maken fouten blijkbaar is vergeven moeilijk. Zou het wel hebben vergeven maar er wel bij gezegd hebben dat het vertrouwen minder is, wat ook wel logisch is.

Spreek na 2 jaar me eerste ex vriendin zelfs weer ondanks de manier hoe het allemaal is gegaan heeeft ze me zelfs een kaart met beterschap gestuurd voor me knieoperatie totaal onverwachts, dus aan de ene kant kan het ook uit een onverwachtse hoek komen

En de kerst gaat goed, ondanls zoals kroegtijger al aangeeft dat je het wel jammer vind dat je ex vriendin er niet bij is. In 3 jaar me eerste kerst zonder vriendin is toch wel raar opeens.

En dan voor iedereen ook nog fijne feestdagen
  vrijdag 26 december 2008 @ 18:36:46 #136
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_64381667
Ik moet er ook aan geloven
  vrijdag 26 december 2008 @ 19:27:12 #137
194743 PhoenixNLx
Rise from the Ashes
pi_64382449
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 18:36 schreef Radjesh het volgende:
Ik moet er ook aan geloven
sterkte man! misschien dat het van je afschrijven helpt?
pi_64409173
Ik weet niet goed hoe ik moet beginnen dus laat ik het maar bij de start doen. Zat bij een meisje in de klas werden verliefd tijdens zomervakantie steeds meer. Na zomervakantie allebei ergens anders in het land studeren en ze maakt het uit. Eerste drie maanden waren erg zwaar doordat ik op mezelf ging wonen voor de eerste keer en een nieuwe school en dat allemaal zonder haar. Na 3 maanden ging ik me eindelijk beter voelen tot ik een week geleden hoorde dat ze een nieuwe vriend heeft. Aan de ene kant begrijp ik natuurlijk dat ze ook gewoon verder is gegaan met haar leven en dat wil ik ook wel, maar aan de andere kant doet het zo veel pijn. Zeker tijdens kerst is het niet te houden. Eerste kerstdag kwam alles van die drie maanden weer naar boven gelukkig kon ik er veel met mijn moeder over praten. Maar ik verbaas me er over hoe ik na 6 maanden toch nog zo veel pijn kan voelen voor iemand die ik vergeten(hoopte) was. Ik moet hier misschien bij vermelden dat dit de eerste keer dat ik echt verliefd was en een serieuze relatie kreeg. De dingen die daarvoor gebeurden waren voor mij nooit zo serieus.

Nou het verhaal moest er gewoon uit want dat geeft al opluchting. Ik weet dat tijd deze dingen heelt en dat je gewoon verder moet proberen te gaan. Maar heeft iemand misschien iets om het sneller te laten gaan, want het gevoel is te kut voor woorden.
pi_64413041
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:05 schreef pamayias het volgende:
Ik weet niet goed hoe ik moet beginnen dus laat ik het maar bij de start doen. Zat bij een meisje in de klas werden verliefd tijdens zomervakantie steeds meer. Na zomervakantie allebei ergens anders in het land studeren en ze maakt het uit. Eerste drie maanden waren erg zwaar doordat ik op mezelf ging wonen voor de eerste keer en een nieuwe school en dat allemaal zonder haar. Na 3 maanden ging ik me eindelijk beter voelen tot ik een week geleden hoorde dat ze een nieuwe vriend heeft. Aan de ene kant begrijp ik natuurlijk dat ze ook gewoon verder is gegaan met haar leven en dat wil ik ook wel, maar aan de andere kant doet het zo veel pijn. Zeker tijdens kerst is het niet te houden. Eerste kerstdag kwam alles van die drie maanden weer naar boven gelukkig kon ik er veel met mijn moeder over praten. Maar ik verbaas me er over hoe ik na 6 maanden toch nog zo veel pijn kan voelen voor iemand die ik vergeten(hoopte) was. Ik moet hier misschien bij vermelden dat dit de eerste keer dat ik echt verliefd was en een serieuze relatie kreeg. De dingen die daarvoor gebeurden waren voor mij nooit zo serieus.

Nou het verhaal moest er gewoon uit want dat geeft al opluchting. Ik weet dat tijd deze dingen heelt en dat je gewoon verder moet proberen te gaan. Maar heeft iemand misschien iets om het sneller te laten gaan, want het gevoel is te kut voor woorden.
Ga dingen doen die je nooit hebt gedaan, trek er even lekker op uit. Ga sporten, film kijken, gamen etc etc. Je geeft al aan het heeft tijd nodig, maar het sneller verwerken moet je echt zelf doen, is toch persoons afhankelijk hoe je er mee omgaat. Op het moment dat je het geaccepteerd hebt ga je het verwerken en dan gaat het heel snel. Je moet hier gewoon door heen en afleiding hebben.

Kan het helaas niet mooier voor je maken dan het is. Maar je komt hier sterker uit terug dan je ooit bent geweest. Dat is een positief punt
  zondag 28 december 2008 @ 03:42:39 #140
194743 PhoenixNLx
Rise from the Ashes
pi_64421358
pi_64421702
quote:
Op zondag 28 december 2008 [b]03:42 schreef PhoenixNLx het volgende:[/b]

Mooi tijdstip (ik ga maar 's slapen)
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_64436622
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 21:54 schreef arjan1202 het volgende:

[..]

Ga dingen doen die je nooit hebt gedaan, trek er even lekker op uit. Ga sporten, film kijken, gamen etc etc. Je geeft al aan het heeft tijd nodig, maar het sneller verwerken moet je echt zelf doen, is toch persoons afhankelijk hoe je er mee omgaat. Op het moment dat je het geaccepteerd hebt ga je het verwerken en dan gaat het heel snel. Je moet hier gewoon door heen en afleiding hebben.

Kan het helaas niet mooier voor je maken dan het is. Maar je komt hier sterker uit terug dan je ooit bent geweest. Dat is een positief punt
Dankje voor de reactie. Was al bang dat er niets anders op zit maarja het is niet anders...
  zondag 28 december 2008 @ 23:26:31 #143
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_64449255
10-the_streets-dry_your_eyes.mp3
pi_64450353
quote:
Op zondag 28 december 2008 18:03 schreef pamayias het volgende:

[..]

Dankje voor de reactie. Was al bang dat er niets anders op zit maarja het is niet anders...
geen dank om je toch een goed nieuwtje te brengen de mensen die hier al een tijd zitten zijn er bijna allemaal goed overheen gekomen of zo goed als overheen
  maandag 29 december 2008 @ 00:04:21 #145
194743 PhoenixNLx
Rise from the Ashes
pi_64450738
quote:
Op zondag 28 december 2008 23:52 schreef arjan1202 het volgende:

[..]

geen dank om je toch een goed nieuwtje te brengen de mensen die hier al een tijd zitten zijn er bijna allemaal goed overheen gekomen of zo goed als overheen
jup! daar heb je helemaal gelijk in!
pi_64454824
quote:
Op zondag 28 december 2008 23:52 schreef arjan1202 het volgende:

[..]

we zijn leuk onderweg
pi_64472191
mag ik een smsje sturen of ie hier oud en nieuw wil komen vieren?
wss wil ie niet of reageert ie nie eens...
k wil het vieren zoals we het gepland hadden, met zn 2tjes dineren en gewoon bankhangen..
!
pi_64472861
hij spreekt me aan op msn...
mist me en zegt dat ie een fout heeft gemaakt...voor de 2e keer ja.
ik weet het niet, dalijk doet ie het nog een keer.
ik wil zoooooooooooooooooooooooo graag maar ik durf niet meer....

Nu gaat ie me bellen...maar k moet verstandig zijn en goed nadenken
pi_64477155
Ben weer in Nederland na een leuke kerst bij mijn zus en vriend.Veel gepost hier!!Voor het eerst alleen gevlogen ,voelde goed maar vreemd.Er kwam op de heenreis een super lekkere man naast mij zitten ,was erg gezellie !Zo gezellig dat hij graag mij nog een keer wil zien ,heeft mijn mb nummer en zijn druk aan het sms-en .
Binnenkort een date,hij is erg aantrekkelijk ,duidelijk bij beiden een klik,geen idee of ik er wat mee doe...
Van ex niks meer gehoord ,woont nu opzichzelf en werkt weer .Denk dat rest van spullen niet meer verdeeld kan worden,aangezien hij dit niet wil of kanWat ik wel zwaar lullig vond was dat ik zag dat zijn zusje mijn leren jasje draagt,was die kwijt en had al gevraagd snel na de breuk of die soms bij hem lag.Zag nu via hyves dat zij hem toegeeigend heeft,erg triest,kon het altijd prima met haar vinden .
Zoiets zou ik dus nooit doen,zelfs als ik een hekel aan iemand heb.Ik heb haar nummer maar laat het hierbij
Ook heb ik via vriendin gehoord dat ex vind dat ik genoeg verdien om alleen alle rekeningen te voldoen ,dus gaat hij geen cent betalen .Ook daar ga ik mij niet druk over maken,niet meer merk dat er nog zoveel leuke mannen zijn en wil gewoon verder .
Ga naar een feest met oud en nieuw,zie er niet tegenop,maar heb er zin in !!!Jullie plannen ?
  maandag 29 december 2008 @ 20:56:18 #150
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_64477308
Ik zie hem over 4 weken weer bij een carnavalsactiviteit. Ik weet zeker dat ik me ontzettend kut ga voelen want ik kan er echt niet tegen als ik hem met andere meiden zie praten
All she wants and needs is just a little taste..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')