Yup vind 't ook nogal vreemdquote:Op zaterdag 20 december 2008 10:09 schreef arjan1202 het volgende:
kon me ogen niet geloven toen ik weer op dit topic kwam vanaf dinsdag 16 december 2008 is er niets meer gepost. Dat heb ik nog niet meegemaakt hehe
Ik zie dat maar als een goed teken danvooral zo vlak voor de feestdagen
Good luck!quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:46 schreef Chev het volgende:
[..]
Yup vind 't ook nogal vreemdmaar wel goed.
Vanavond 50% kans dat ik m'n ex +vriend zie voor 't eerst in een half jaar op een feest met 'gezamelijke vrienden' die megaan met een groep.
Wish me luck
Dat lijkt mij ook helemaal niets om eerlijk te zijn... Wel als het gewoon uit is gegaan en later dat ze eens een ander heeft, maar als ze je heeft gedumpt voor hem, dan zou ik echt effe afhaken denk ik. Maar goed, als Chev het wel kan, chapeau danquote:Op zaterdag 20 december 2008 15:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Wat afschuwelijk! Ik zou mijn ex niet met haar nieuwe vriend willen zien.. :S
Hmm lastige, Ik voel me redelijk sterk grotendeels nu, maar soms het even niet.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:54 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook helemaal niets om eerlijk te zijn... Wel als het gewoon uit is gegaan en later dat ze eens een ander heeft, maar als ze je heeft gedumpt voor hem, dan zou ik echt effe afhaken denk ik. Maar goed, als Chev het wel kan, chapeau dan
Ondanks dat je ex het uitmaakt, wil niet altijd zeggen dat zij het makkelijk heeft hequote:Op zondag 21 december 2008 09:57 schreef Stampurtjuh het volgende:
Zo daar ben ik weer een keer :p
Het is alweer een hele tijd geleden dat ik hier gepost heb.
Ondertussen ga ik op een vriendschappelijke manier met mijn ex om, en zal ik de kerst met haar doorbrengen 1 dag.
Heb ondertussen sinds een week een nieuwe vriendin waar mijn ex het dan weer moeilijk mee heeft terwijl zij het heeft uitgemaakt.
Tja ik weet het gast, er gaat ook na bijna een half jaar nog geen dag voorbij dat ik niet aan haar denk, komt omdat je samen zo veel meegemaakt heb en je nog niemand anders toelaat in je leven.quote:Op zondag 21 december 2008 10:55 schreef Tha_TJ het volgende:
pfft, ik vind het nog steeds heel lastig, denk echt nog zoveel aan me ex moet loslaten en geen contact en geen hoop enzo maar hoe in godsnaam doen jullie dat? ik bedoel ik ga elke avond met wat vriendjes dingen doen enzo maar zelfs dan kan ik niet stoppen met aan haar te denken.. lig ik in bed en dan dwalen me gedachten naar haar af en dan weet ik dat zij bijv. een huis feest had afgelopen avond en dan lig ik mezelf toch op te vreten dat ze dingen aan het doen is..
Damn, da's niet echt een lekker vooruitzicht. Hoe lang is het uit tussen jullie en hoe lang hebben zij inmiddels al iets?quote:Op maandag 22 december 2008 17:04 schreef tijnbrein het volgende:
Tweede kerstdag ga ik bij mijn ouders eten en dan zal mijn ex daar ook zijn want die heeft nu met mijn broertje. Echt een leuk vooruitzicht. Mijn broertje kreeg toch al vak afdankertjes van mij dus hij mag haar hebben. Want ik ben klaar met haar. Maar toch voelt het niet prettig.
Ik heb 3 maanden met haar gehad en het is nu een half jaar uit. Maar het was wel mijn eerste vriendin.quote:Op maandag 22 december 2008 17:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Damn, da's niet echt een lekker vooruitzicht. Hoe lang is het uit tussen jullie en hoe lang hebben zij inmiddels al iets?
damn dat lijkt me echt een rare situatie joh... niet echt een leuk vooruitzicht...quote:Op maandag 22 december 2008 17:04 schreef tijnbrein het volgende:
Tweede kerstdag ga ik bij mijn ouders eten en dan zal mijn ex daar ook zijn want die heeft nu met mijn broertje. Echt een leuk vooruitzicht. Mijn broertje kreeg toch al vak afdankertjes van mij dus hij mag haar hebben. Want ik ben klaar met haar. Maar toch voelt het niet prettig.
Damn dat lijkt me pas erg.. dat zou ik nooit toestaan van m'n broer en zou ik hem ook nooit aandoen, aankomen met zijn ex vin ik wel erg laag (kan de een niet hebben dus dan maar naar de ander..)quote:Op maandag 22 december 2008 17:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb 3 maanden met haar gehad en het is nu een half jaar uit. Maar het was wel mijn eerste vriendin.
Volgens mij heeft mij broertje nu bijna 3 maanden met haar. Ze zijn collega's alle ze werken allebij op een ander locatie. Maar ze kwamen elkaar een keer tegen tijdens het werk. Hoe precies weet ik niet.
Tja 't doet pijn, en is echt niet lullig bedoeld, maar welcome to the real world...quote:Op maandag 22 december 2008 22:45 schreef Tha_TJ het volgende:
tering, kom net terug van me ex.. even afgesproken en had mezelf voorgenomen te zeggen om elkaar nooit meer te zien of te spreken.. gewoon om er vanaf te zijn.. en TERING wat voel ik me kut! lig er echt zwaar af voel me zo ontzettend kut en klote en naar de tering.. net 06 uit me mobiel geflikkerd, uit me msn lijst gegooid en alle smsjes en telefoontjes gewist.. en ik kan echt niets anders dan huilen.. denk wel dat dit de goeie stap is maar ik ga het echt nog even heel zwaar krijgen..
Sorry dat ik het moet zeggen maar dat jouw broer daar dan nog overheen wilt...quote:Op maandag 22 december 2008 17:04 schreef tijnbrein het volgende:
maakt niks uit hoor, als iemand verliefd is, is dat snel vergeten. Of het nou je broer was of 1 van je beste maten oid. Dat maakt geen drol uit voor ze...quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:14 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Sorry dat ik het moet zeggen maar dat jouw broer daar dan nog overheen wilt...
Scheer niet iedereen over een kam dude, er zijn mensen die wél waarde hechten aan familie en/of vriendschaps banden.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:38 schreef PhoenixNLx het volgende:
[..]
maakt niks uit hoor, als iemand verliefd is, is dat snel vergeten. Of het nou je broer was of 1 van je beste maten oid. Dat maakt geen drol uit voor ze...
doe ik ook niet, ik zeg alleen dat liefde blind maakt en dat men het dus niks meer uitmaakt wie er daarvoor mee bezig is geweestquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:02 schreef Chev het volgende:
[..]
Scheer niet iedereen over een kam dude, er zijn mensen die wél waarde hechten aan familie en/of vriendschaps banden.
En verlieftheid doet dat soort dingen ja, maar je hebt altijd een keus vóórdat je verlieft word om dat toe te laten of niet.
Da's waar.. niet voor diegenen en zijn/haar nieuwe partner (liefde maakt blind).quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:06 schreef PhoenixNLx het volgende:
[..]
doe ik ook niet, ik zeg alleen dat liefde blind maakt en dat men het dus niks meer uitmaakt wie er daarvoor mee bezig is geweest
Ik denk dat hij er nog niet overheen is geweest.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:14 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Sorry dat ik het moet zeggen maar dat jouw broer daar dan nog overheen wilt...
Tja 3 maandjes is wel erg kort, en als je geen oude gevoelens nog meer heb en geen nieuwe natuurlijk (jaloezie enzo) dan denk ik dat het wel ff anders voelt dan dat je jaren samen ben geweestquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er nog niet overheen is geweest.
En trouwens hij wist niet eens dat het mij ex was totdat zij iets met elkaar hadden. Verder heb ik het uitgemaakt. Dus zo erg vind ik het niet. Het is alleen vreemd. Misschien past zij ook beter bij mijn broertje dan ik bij haar.
Tja, helaas dat gedane zaken niet meer ongedaan gemaakt kunnen worden, maar leer in ieder geval er dan van voor een volgende keer... elk nadeel heb zn voordeel heeft een wijze guru ooit wel eens gezegd..... hij heeft gelijkquote:Op donderdag 25 december 2008 19:45 schreef skadhd het volgende:
Even een tvp.
Het gaat kut.
Ik dacht dat ik alles gewist had hier op de pc...blijkbaar niet, zag een berichtgeschiedenis en moest er echt op klikken...ik ben stom, i know.
Mja, ik zie nu pas hoe bezitterig en gemeen ik me heb gedragen. Hoeveel bevestiging ik nodig had, terwijl ik dondersgoed wist dat alles goed was.
Mja, kan et em amaal niet meer laten weten en het zal ook geen zin hebben.
Had zo gehoopt dat ik me nu al wat beter zou voelen, maar door die stomme kerst en dat er nog allerlei gezamenlijke plannen op de kalender staan schiet dat niet erg op.
Fijne feestdagen jongens...
Hey Skadhd, wat moedig van je dat je toegeeft dat je bezitterig ben geweest! Dat is echt een hele vooruitgang voor jezelf, je mag trots zijn op jezelf, leer ervan en ga lekker doorquote:Op donderdag 25 december 2008 19:45 schreef skadhd het volgende:
Even een tvp.
Het gaat kut.
Ik dacht dat ik alles gewist had hier op de pc...blijkbaar niet, zag een berichtgeschiedenis en moest er echt op klikken...ik ben stom, i know.
Mja, ik zie nu pas hoe bezitterig en gemeen ik me heb gedragen. Hoeveel bevestiging ik nodig had, terwijl ik dondersgoed wist dat alles goed was.
Mja, kan et em amaal niet meer laten weten en het zal ook geen zin hebben.
Had zo gehoopt dat ik me nu al wat beter zou voelen, maar door die stomme kerst en dat er nog allerlei gezamenlijke plannen op de kalender staan schiet dat niet erg op.
Fijne feestdagen jongens...
sterkte man!quote:
Ga dingen doen die je nooit hebt gedaan, trek er even lekker op uit. Ga sporten, film kijken, gamen etc etc. Je geeft al aan het heeft tijd nodig, maar het sneller verwerken moet je echt zelf doen, is toch persoons afhankelijk hoe je er mee omgaat. Op het moment dat je het geaccepteerd hebt ga je het verwerken en dan gaat het heel snel. Je moet hier gewoon door heen en afleiding hebben.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:05 schreef pamayias het volgende:
Ik weet niet goed hoe ik moet beginnen dus laat ik het maar bij de start doen. Zat bij een meisje in de klas werden verliefd tijdens zomervakantie steeds meer. Na zomervakantie allebei ergens anders in het land studeren en ze maakt het uit. Eerste drie maanden waren erg zwaar doordat ik op mezelf ging wonen voor de eerste keer en een nieuwe school en dat allemaal zonder haar. Na 3 maanden ging ik me eindelijk beter voelen tot ik een week geleden hoorde dat ze een nieuwe vriend heeft. Aan de ene kant begrijp ik natuurlijk dat ze ook gewoon verder is gegaan met haar leven en dat wil ik ook wel, maar aan de andere kant doet het zo veel pijn. Zeker tijdens kerst is het niet te houden. Eerste kerstdag kwam alles van die drie maanden weer naar boven gelukkig kon ik er veel met mijn moeder over praten. Maar ik verbaas me er over hoe ik na 6 maanden toch nog zo veel pijn kan voelen voor iemand die ik vergeten(hoopte) was. Ik moet hier misschien bij vermelden dat dit de eerste keer dat ik echt verliefd was en een serieuze relatie kreeg. De dingen die daarvoor gebeurden waren voor mij nooit zo serieus.
Nou het verhaal moest er gewoon uit want dat geeft al opluchting. Ik weet dat tijd deze dingen heelt en dat je gewoon verder moet proberen te gaan. Maar heeft iemand misschien iets om het sneller te laten gaan, want het gevoel is te kut voor woorden.
Mooi tijdstipquote:
Dankje voor de reactie. Was al bang dat er niets anders op zit maarja het is niet anders...quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:54 schreef arjan1202 het volgende:
[..]
Ga dingen doen die je nooit hebt gedaan, trek er even lekker op uit. Ga sporten, film kijken, gamen etc etc. Je geeft al aan het heeft tijd nodig, maar het sneller verwerken moet je echt zelf doen, is toch persoons afhankelijk hoe je er mee omgaat. Op het moment dat je het geaccepteerd hebt ga je het verwerken en dan gaat het heel snel. Je moet hier gewoon door heen en afleiding hebben.
Kan het helaas niet mooier voor je maken dan het is. Maar je komt hier sterker uit terug dan je ooit bent geweest. Dat is een positief punt
geen dankquote:Op zondag 28 december 2008 18:03 schreef pamayias het volgende:
[..]
Dankje voor de reactie. Was al bang dat er niets anders op zit maarja het is niet anders...
jup! daar heb je helemaal gelijk in!quote:Op zondag 28 december 2008 23:52 schreef arjan1202 het volgende:
[..]
geen dankom je toch een goed nieuwtje te brengen de mensen die hier al een tijd zitten zijn er bijna allemaal goed overheen gekomen of zo goed als overheen
we zijn leuk onderwegquote:Op zondag 28 december 2008 23:52 schreef arjan1202 het volgende:
[..]
geen dankom je toch een goed nieuwtje te brengen de mensen die hier al een tijd zitten zijn er bijna allemaal goed overheen gekomen of zo goed als overheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |