abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64479448
quote:
Op zondag 28 december 2008 23:52 schreef arjan1202 het volgende:

[..]

geen dank om je toch een goed nieuwtje te brengen de mensen die hier al een tijd zitten zijn er bijna allemaal goed overheen gekomen of zo goed als overheen
Ja ben daar ook vrij realistisch in en denk altijd maar dat het weer een levensles meer is. Maar het is altijd fijn als je bevestiging krijgt dat het allemaal wel goed komt
pi_64482623
quote:
Op maandag 29 december 2008 20:52 schreef dompertje het volgende:
Ben weer in Nederland na een leuke kerst bij mijn zus en vriend.Veel gepost hier!!Voor het eerst alleen gevlogen ,voelde goed maar vreemd.Er kwam op de heenreis een super lekkere man naast mij zitten ,was erg gezellie !Zo gezellig dat hij graag mij nog een keer wil zien ,heeft mijn mb nummer en zijn druk aan het sms-en .
Binnenkort een date,hij is erg aantrekkelijk ,duidelijk bij beiden een klik,geen idee of ik er wat mee doe...
Van ex niks meer gehoord ,woont nu opzichzelf en werkt weer .Denk dat rest van spullen niet meer verdeeld kan worden,aangezien hij dit niet wil of kanWat ik wel zwaar lullig vond was dat ik zag dat zijn zusje mijn leren jasje draagt,was die kwijt en had al gevraagd snel na de breuk of die soms bij hem lag.Zag nu via hyves dat zij hem toegeeigend heeft,erg triest,kon het altijd prima met haar vinden .
Zoiets zou ik dus nooit doen,zelfs als ik een hekel aan iemand heb.Ik heb haar nummer maar laat het hierbij
Ook heb ik via vriendin gehoord dat ex vind dat ik genoeg verdien om alleen alle rekeningen te voldoen ,dus gaat hij geen cent betalen .Ook daar ga ik mij niet druk over maken,niet meer merk dat er nog zoveel leuke mannen zijn en wil gewoon verder .
Ga naar een feest met oud en nieuw,zie er niet tegenop,maar heb er zin in !!!Jullie plannen ?
Komt altijd uit een onverwachte hoek zoiets, wie had gedacht dat je in het vliegtuig een leuk persoon ontmoet hoop voor je dat het wat wordt
Mijn eerste gedachte was je gaat toch niet met een jas van een ander lopen dat opzich is al vreemd, triest is nogal zacht gedrukt Allemaal lekker egoistisch daar heb je dan lief en leed mee gedeelt en wordt je zo behandelt echt zielig Maar wat je zegt je gaat lekker verder met je leven
En ik heb weinig plannen gezien ik 10 december nieuwe kruisband heb gehad moet nog 6 weken op krukken voor ik weer kan lopen wordt ouderwets oud en nieuw met papa en mama vieren haha maar vind het wel vreemd om deze dagen weer als single te vieren na 3 jaar gewend te zijn een relatie te hebben. Maar goed altijd blijven lachen
pi_64483028
quote:
Op maandag 29 december 2008 23:01 schreef arjan1202 het volgende:

[..]

Komt altijd uit een onverwachte hoek zoiets, wie had gedacht dat je in het vliegtuig een leuk persoon ontmoet hoop voor je dat het wat wordt Ja,al besef ik heel goed dat ik nog erg kwetsbaar ben door de houding en teleurstelling van mijn ex
Mijn eerste gedachte was je gaat toch niet met een jas van een ander lopen dat opzich is al vreemd, triest is nogal zacht gedrukt Allemaal lekker egoistisch daar heb je dan lief en leed mee gedeelt en wordt je zo behandelt echt zielig :Ja,is zacht uitgedrukt,maar wil er geen negatieve energie aan verspillen,hoe moeilijk dat ook is,hoort bij het loslaten{ Maar wat je zegt je gaat lekker verder met je leven
En ik heb weinig plannen gezien ik 10 december nieuwe kruisband heb gehad moet nog 6 weken op krukken voor ik weer kan lopen wordt ouderwets oud en nieuw met papa en mama vieren haha maar vind het wel vreemd om deze dagen weer als single te vieren na 3 jaar gewend te zijn een relatie te hebben Heel herkenbaar,beetje dubbel gevoel Maar goed altijd blijven lachen *)Always!!
pi_64483927
men oh men wat ik voel ik me ellendig ondanks dat ik het zelf heb uitgemaakt.. maar ik weet dat het beter is, hoe het nu al een tijd ging werkte gewoon niet meer, ondanks van beide kanten betere toezeggingen

de relatie kostte gewoon teveel (negatieve) energie en het is uiteindelijk beter zo
toch doet het echt veel pijn zo na bijna 3 jaar, ook al is het tussendoor een paar uitgeweest.

vandaag was ik er voor het laatst, wetende dat je niet meer in dat bed zal slapen met haar, haar lieve hondje dat ik ook ga missen maar ook haar..

het is even doorzetten en dan komen we er uiteindelijk wel weer boven op
  maandag 29 december 2008 @ 23:41:24 #155
141482 Q.
JurassiQ
pi_64484192
Ja, hallo. Laat ik me hier ook maar eens melden. Ik krijg haar met geen mogelijkheid uit mijn hoofd. .
For great justice!
pi_64491240
quote:
Op maandag 29 december 2008 23:41 schreef Q. het volgende:
Ja, hallo. Laat ik me hier ook maar eens melden. Ik krijg haar met geen mogelijkheid uit mijn hoofd. .
ik zou zeggen gooi het er hier allemaal uit, wie weet kunnen we een beetje helpen. Zit hier zoveel ervaring inmiddels
pi_64492508
quote:
Op maandag 29 december 2008 18:46 schreef skadhd het volgende:
hij spreekt me aan op msn...
mist me en zegt dat ie een fout heeft gemaakt...voor de 2e keer ja.
ik weet het niet, dalijk doet ie het nog een keer.
ik wil zoooooooooooooooooooooooo graag maar ik durf niet meer....

Nu gaat ie me bellen...maar k moet verstandig zijn en goed nadenken
Da's een beetje waar het probleem nu dus bij je zit... je bent bang om weer op je smoel te gaan.... Logisch natuurlijk...
Ik denk zelf dat het 't nuttigst is om dan eerst te kijken waarom het de vorige keer fout is gegaan. Zolang je dat niet weet loop je een extreem grote kans dat het weer opnieuw fout gaat; het probleem dat er was is immers nog niet verholpen. Pas als je dat weet kun je de afweging maken of het nuttig is het nogmaals te proberen. Da's natuurlijk helemaal afhankelijk van wat de oorzaak was. Is de oorzaak een omstandigheid (zoals stress, afstand of wat dan ook) dan kun je de omstandigheid aanpassen en is er niets aan de hand. Is de oorzaak een eigenschap (zoals een karakter-trekje of om het eenvoudiger te houden de kleur van je ogen ofzo) dan is het nutteloos om het nogmaals te proberen. Het karakter van iemand kan en wil je niet veranderen.
  dinsdag 30 december 2008 @ 11:41:42 #158
141482 Q.
JurassiQ
pi_64493852
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:01 schreef arjan1202 het volgende:

[..]

ik zou zeggen gooi het er hier allemaal uit, wie weet kunnen we een beetje helpen. Zit hier zoveel ervaring inmiddels
Ik wacht er nog even mee tot bepaalde dingen zich hebben uitgekristaliseerd.
For great justice!
pi_64495075
Na ruim 2,5 jaar zal ik hier ook moeten posten.

Afgelopen zaterdag is mijn vriendin langsgekomen na aandringen van mij aan de telefoon of er echt niets was. Na een hoop gehuil aan beide kanten kwam eruit dat ze niet meer wist of ze verder wilde. Dat we te verschillend zijn, en dat haar opbreekt, dat ik te aanhankelijk ben. En het daarom uitmaakte. Ze zei dat we moesten proberen om vrienden te blijven. Ik had zelf al wat langer het gevoel dat het ons allebei wat meer moeite kostte, of het echte gevoel weg was. Maar daarnaast, als we samen waren en in elkaars armen lagen dan voelde het gewoon nog steeds heerlijk aan. Ik had haar verdomme zelfs nog een reis naar parijs voor kerst gegeven in januari. Dat is ook een hoop weggegooid geld.

Zaterdagavond laat belde ze op dat ze me toch wil blijven spreken omdat ze toch niet ineens al het contact kan verbreken. Zondag hebben we nog gepraat en toen zei ze dat ze tijd nodig heeft om na te denken wat ze wil. En dat het zo snel is gegaan door mijn aandringen aan de telefoon.

Het voelt zo vreemd, want ik weet zeker dat ze nog heel veel van me houdt, en ik ook zeker van haar. Maar wat is het raar om iemand toch te blijven spreken, terwijl het uit is, maar nog niet geheel. Zo voelt het voor mij..
pi_64495755
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:15 schreef Shoombak het volgende:
Na ruim 2,5 jaar zal ik hier ook moeten posten.

Afgelopen zaterdag is mijn vriendin langsgekomen na aandringen van mij aan de telefoon of er echt niets was. Na een hoop gehuil aan beide kanten kwam eruit dat ze niet meer wist of ze verder wilde. Dat we te verschillend zijn, en dat haar opbreekt, dat ik te aanhankelijk ben. En het daarom uitmaakte. Ze zei dat we moesten proberen om vrienden te blijven. Ik had zelf al wat langer het gevoel dat het ons allebei wat meer moeite kostte, of het echte gevoel weg was. Maar daarnaast, als we samen waren en in elkaars armen lagen dan voelde het gewoon nog steeds heerlijk aan. Ik had haar verdomme zelfs nog een reis naar parijs voor kerst gegeven in januari. Dat is ook een hoop weggegooid geld.

Zaterdagavond laat belde ze op dat ze me toch wil blijven spreken omdat ze toch niet ineens al het contact kan verbreken. Zondag hebben we nog gepraat en toen zei ze dat ze tijd nodig heeft om na te denken wat ze wil. En dat het zo snel is gegaan door mijn aandringen aan de telefoon.

Het voelt zo vreemd, want ik weet zeker dat ze nog heel veel van me houdt, en ik ook zeker van haar. Maar wat is het raar om iemand toch te blijven spreken, terwijl het uit is, maar nog niet geheel. Zo voelt het voor mij..
Dat soort dingen moet je ook niet over de telefoon willen doen... spreek effe met dr af en ga ergens wat drinken (neutrale plaats werkt dan meestal wel goed) en heb 't er even over. Geef haar ook de ruimte om erover na te denken... beetje afstand nemen van tijd tot tijd kan helemaal geen kwaad. Het kwartje kan net zo goed wel de goede kant op vallen voor je als ik 't zo lees, maar hoe meer moeite je gaat doen om het jou kant op te laten vallen, hoe meer het dat dus juist niet zal doen.... Gewoon afstand nemen...als ze contact wil weet ze jou ook heus wel te vinden dan
pi_64495967
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:46 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

Dat soort dingen moet je ook niet over de telefoon willen doen... spreek effe met dr af en ga ergens wat drinken (neutrale plaats werkt dan meestal wel goed) en heb 't er even over. Geef haar ook de ruimte om erover na te denken... beetje afstand nemen van tijd tot tijd kan helemaal geen kwaad. Het kwartje kan net zo goed wel de goede kant op vallen voor je als ik 't zo lees, maar hoe meer moeite je gaat doen om het jou kant op te laten vallen, hoe meer het dat dus juist niet zal doen.... Gewoon afstand nemen...als ze contact wil weet ze jou ook heus wel te vinden dan
Ja naar aanleiding van het telefoontje was ze dus langsgekomen

Maar dat snap ik niet, want ze wil wel graag het contact houden, en ook af en toe nog samen eten e.d. En juist daarom vind ik het moeilijk. Maar ik geef het uiteraard wel wat tijd, alleen kan ik echter nergens anders aan denken.
pi_64496188
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:56 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

Da's een beetje waar het probleem nu dus bij je zit... je bent bang om weer op je smoel te gaan.... Logisch natuurlijk...
Ik denk zelf dat het 't nuttigst is om dan eerst te kijken waarom het de vorige keer fout is gegaan. Zolang je dat niet weet loop je een extreem grote kans dat het weer opnieuw fout gaat; het probleem dat er was is immers nog niet verholpen. Pas als je dat weet kun je de afweging maken of het nuttig is het nogmaals te proberen. Da's natuurlijk helemaal afhankelijk van wat de oorzaak was. Is de oorzaak een omstandigheid (zoals stress, afstand of wat dan ook) dan kun je de omstandigheid aanpassen en is er niets aan de hand. Is de oorzaak een eigenschap (zoals een karakter-trekje of om het eenvoudiger te houden de kleur van je ogen ofzo) dan is het nutteloos om het nogmaals te proberen. Het karakter van iemand kan en wil je niet veranderen.
De oorzaak was dat hij me niet miste...
Hij heeft de beslissing te snel genomen zegt ie.
Nu weet ie dat als hij zich nog een keer zo voelt dat het dan toch goed zit, omdat ie nooit zonder me wil....µ
Dat was even mn ubersnelle update....
Ik ga een bij mn kokende man kijken....
We zullen zien wat er staat te gebeuren....
pi_64496796
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:59 schreef Shoombak het volgende:

[..]

Ja naar aanleiding van het telefoontje was ze dus langsgekomen

Maar dat snap ik niet, want ze wil wel graag het contact houden, en ook af en toe nog samen eten e.d. En juist daarom vind ik het moeilijk. Maar ik geef het uiteraard wel wat tijd, alleen kan ik echter nergens anders aan denken.
Tsja, dat kan natuurlijk niet heh...aan de ene kant geeft ze aan dat ze juist een beetje afstand wil en aan de andere kant juist weer niet.... daar zal ze eerst zelf eens duidelijk in moeten worden..hoe kan ze anders van jou verwachten dat je weet hoe ermee om te moeten gaan?? En dat dit het enigste is waar je aan kan denken nu, da's logisch... dat zou iedereen hebben. Probeer gewoon afleiding te zoeken in dingen, anders wordt je er zelf helemaal gek van...
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 13:11 schreef skadhd het volgende:

[..]

De oorzaak was dat hij me niet miste...
Hij heeft de beslissing te snel genomen zegt ie.
Nu weet ie dat als hij zich nog een keer zo voelt dat het dan toch goed zit, omdat ie nooit zonder me wil....µ
Dat was even mn ubersnelle update....
Ik ga een bij mn kokende man kijken....
We zullen zien wat er staat te gebeuren....
Als je em gelooft daarin (en ik zou niet weten waarom niet...) en je wil nog steeds bij m zijn, dan zul je jezelf over die angst heen moeten zetten dat het nog een keer gebeurt... Hoe langer je met die angst blijft zitten hoe moeilijker 't wordt...effe doorbijten zal t zijn, maar dat half ertussenin blijven hangen en twijfelen, daar schiet niemand wat mee op. Of links of rechts kiezen, maar doe iets
pi_64497238
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 13:36 schreef kroegtijger het volgende:
[..]

Als je em gelooft daarin (en ik zou niet weten waarom niet...) en je wil nog steeds bij m zijn, dan zul je jezelf over die angst heen moeten zetten dat het nog een keer gebeurt... Hoe langer je met die angst blijft zitten hoe moeilijker 't wordt...effe doorbijten zal t zijn, maar dat half ertussenin blijven hangen en twijfelen, daar schiet niemand wat mee op. Of links of rechts kiezen, maar doe iets
Ben hier niet helemaal mee eens. Natuurlijk moet je uiteindelijk een keuze maken, maar aan de andere kant moet hij het wel weer verdienen. Dan is het logisch dat het wat tijd kost om hem weer helemaal te vertrouwen. En als hij het echt zo graag wil dan zal hij die tijd geven. Als dit al de tweede keer is dat hij een vergissing maakt vind ik het terecht dat er bij jou enig terughoudendheid is. In ieder geval succes ermee!
pi_64497377
quote:
Op maandag 29 december 2008 23:33 schreef sandertjuh het volgende:
men oh men wat ik voel ik me ellendig ondanks dat ik het zelf heb uitgemaakt.. maar ik weet dat het beter is, hoe het nu al een tijd ging werkte gewoon niet meer, ondanks van beide kanten betere toezeggingen Zwaar k.t he?Hoe reageren vrienden en bekende erop dat jij de relatie hebt verbroken,is er begrip voor over hoe jij je hierbij voelt?

de relatie kostte gewoon teveel (negatieve) energie en het is uiteindelijk beter zo
toch doet het echt veel pijn zo na bijna 3 jaar, ook al is het tussendoor een paar uitgeweest.Herkenbaar helaas ,het zuigt je op en eigenlijk heb je dan geen keus meer he?

vandaag was ik er voor het laatst, wetende dat je niet meer in dat bed zal slapen met haar, haar lieve hondje dat ik ook ga missen maar ook haar..

het is even doorzetten en dan komen we er uiteindelijk wel weer boven op Ja,maar wil niet te zwaarmoedig overkomen ,heeft meer tijd nodig dan je denkt ondanks dat jij de relatie hebt verbroken!!
  dinsdag 30 december 2008 @ 14:30:45 #166
141482 Q.
JurassiQ
pi_64497910
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 12:15 schreef Shoombak het volgende:
Dat heb ik ook. De relatie was dan wel niet zo lang maar wel intensief en ik heb nu nog bijna meeer contact met haar dan toen we nog bij elkaar waren. En ook al hebben we allebei al (binnen een maand...) min of meer een ander, het blijft raar. En ik denk eigenlijk meer aan mn ex dan aan die ander. Dat is niet goed hè?

Binnenkort zie ik haar weer voor het eerst sinds het uit is. Dat gaat raar en pijnlijk worden denk ik. Ik hou nog steeds enorm veel van haar en dat zal de komende tijd ook wel niet veranderen verwacht ik zo.
For great justice!
pi_64498588
Zo ik ben er weer. Portugal ging met ups en downs. gelachen, gepraat gehuild en ruzie gemaakt. Toch besloten om er samen voor te gaan omdat het te mooi is wat we samen hadden. Die reis zit er nog steeds in want weet niet of ik het een plekje kan geven hier. Plan nu is dat ik eerst 2 maanden alleen ga en dat zei later komt. we zullen zien.
ARGH?!
pi_64498633
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:30 schreef Q. het volgende:

[..]

Dat heb ik ook. De relatie was dan wel niet zo lang maar wel intensief en ik heb nu nog bijna meeer contact met haar dan toen we nog bij elkaar waren. En ook al hebben we allebei al (binnen een maand...) min of meer een ander, het blijft raar. En ik denk eigenlijk meer aan mn ex dan aan die ander. Dat is niet goed hè?

Binnenkort zie ik haar weer voor het eerst sinds het uit is. Dat gaat raar en pijnlijk worden denk ik. Ik hou nog steeds enorm veel van haar en dat zal de komende tijd ook wel niet veranderen verwacht ik zo.
Als je heel eerlijk naar die ander toe bent zou ik zeggen tegen haar dat je er nog niet klaar voor bent omdat je nog aan het verwerken bent van je vorige relatie. Believe me je kan geen andere relatie beginnen als je nog met je gevoel bij je oude relatie zit, 1 kwel je jezelf en 2 is het niet eerlijk naar je nieuwe meisje toe.

Dus het is niet goed om je vraag maar te beantwoorden
pi_64505573
Ik ben jaren samengeweest met iemand waar ik zelfs een huis mee gekocht had. Een aantal maanden geleden trok ik het niet meer. Ik voelde me opgesloten, vond hem niet meer aantrekkelijk en er bleven alleen maar ergernissen naar elkaar toe over. Ik kon me niet meer bedenken waarom ik bij hem was. Ik heb er een punt achter gezet en ben weggegaan. Moest terug bij mijn ouders aankloppen omdat ik nog wel moet betalen voor het huis, waar ik dus niet meer woon (verkoopt op het moment natuurlijk ook voor geen meter). Toch wel even een flinke klap hoor. De eerste weken was ik echt een wrak. Ik kon nauwelijks eten, nauwelijks slapen en voelde me down. Kilo's afgevallen. Toch ben ik er uit gekrabbeld. Ik zie het leven weer helemaal zonnig en positief in. Heb weer een fijn ritme teruggevonden, vrienden opgezocht en nieuwe vrienden gemaakt. Tja, en dan vanzelf ziet alles er weer wat beter uit en kun je weer heerlijk lachen om alles in je leven. Wat een vrijheid heb ik opeens!
  dinsdag 30 december 2008 @ 20:15:47 #170
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_64506686
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 19:43 schreef Lizzy84 het volgende:
en kun je weer heerlijk lachen om alles in je leven. Wat een vrijheid heb ik opeens!

zulke types die er eigenlijk niet klaar voor zijn kunnen beter geen partner nemen, laat staan een huis kopen.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_64508344
quote:

[..]

Tsja, dat kan natuurlijk niet heh...aan de ene kant geeft ze aan dat ze juist een beetje afstand wil en aan de andere kant juist weer niet.... daar zal ze eerst zelf eens duidelijk in moeten worden..hoe kan ze anders van jou verwachten dat je weet hoe ermee om te moeten gaan?? En dat dit het enigste is waar je aan kan denken nu, da's logisch... dat zou iedereen hebben. Probeer gewoon afleiding te zoeken in dingen, anders wordt je er zelf helemaal gek van...

Nou, blijkbaar een geval van miscommunicatie. Ze wilde geen tijd voor een maandje, maar echt voor lange termijn. Hierdoor ziet het er ineens heel anders uit. Het is dus echt uit Daarop gelijk maar aangegeven dat het vrienden zijn maar even op zich moet laten wachten, want daar ben ik nu nog niet aan toe. Morgenavond wordt helemaal een hel. Ik eet amper, en voel me echt gruwelijk kut.
pi_64517162
quote:

[..]

Ik geloof hem. Natuurlijk gaat het even duren voor ik mn vertrouwen terug heb. Maar wij horen bij elkaar. Zo simpel is het eigenlijk.Volgende week zie ik em weer...
Jeej
pi_64517169
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 13:52 schreef pamayias het volgende:

[..]

Ben hier niet helemaal mee eens. Natuurlijk moet je uiteindelijk een keuze maken, maar aan de andere kant moet hij het wel weer verdienen. Dan is het logisch dat het wat tijd kost om hem weer helemaal te vertrouwen. En als hij het echt zo graag wil dan zal hij die tijd geven. Als dit al de tweede keer is dat hij een vergissing maakt vind ik het terecht dat er bij jou enig terughoudendheid is. In ieder geval succes ermee!
Tuurlijk is enige terughoudendheid logisch, maar je kan het jezelf ook moeilijker maken dan nodig op die manier... Het is allemaal geen hogere wiskunde ofzo.... Praat erover en maak een keus... hoe langer je blijft twijfelen, hoe moeilijker het allemaal wordt.
pi_64517295
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 23:43 schreef skadhd het volgende:

[..]

Ik geloof hem. Natuurlijk gaat het even duren voor ik mn vertrouwen terug heb. Maar wij horen bij elkaar. Zo simpel is het eigenlijk.Volgende week zie ik em weer...
Jeej
dat klinkt positief Maar loop nu ook niet meteen te hard van stapel heh?? is wel een veelgemaakte fout. Daarmee verstik je dan als 't ware de ander. Is moeilijk om je in te houden dan, maar bouw het gewoon weer rustig op. Uitiendelijk krijg je er meer voor terug dan dat het was (meestal dan )
iig gefeli
pi_64517496
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 20:56 schreef Shoombak het volgende:

[..]

Nou, blijkbaar een geval van miscommunicatie. Ze wilde geen tijd voor een maandje, maar echt voor lange termijn. Hierdoor ziet het er ineens heel anders uit. Het is dus echt uit Daarop gelijk maar aangegeven dat het vrienden zijn maar even op zich moet laten wachten, want daar ben ik nu nog niet aan toe. Morgenavond wordt helemaal een hel. Ik eet amper, en voel me echt gruwelijk kut.
Ouch, da's kut Ik kan me voorstellen dat je dan weinig behoefte hebt aan contact op het moment. Hopelijk begrijpt ze dat stukje ook van jou kant dan. Als je alles weer een beetje op een rijtje hebt kun je dan langzaam aan wel weer wat contact gaan opbouwen en dan zie je wel weer wat er van komt. Misschien wel helemaal niets, maar da's niet erg want dan heb je dr zelf ook wel vrede mee gesloten (aangezien je daarom nu eerst even geen contact wil) en misschien komt het juist allemaal wel weer goed... Afwachten dus... maar het blijft voor nu gewoon enorm kut. Valt heel weinig aan te doen ben ik bang.... Afleiding zoeken bij vrienden werkte voor mij in ieder geval prima
Ik kan met gepaste terughoudendheid dan ook wel melden dat ik na 2,5 maand wel redelijk over mn ex heen ben, maar ik geloof dat het andersom nog niet echt 't geval is... Ze doet alleen maar heel krampachtig om me geen "valse hoop" te geven. Alsof ik daar nu nog op zit te wachten... En tuurlijk ben ik nog steeds wel gek van dr, en dat zal altijd wel zo blijven... maar ik heb me dr ondertussen wel bij neergelegd en als we inderdaad bij elkaar zouden horen, dan komt dat vanzelf wel weer goed... en zo niet, dan is het ook prima
pi_64518112
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 23:50 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

Ouch, da's kut Ik kan me voorstellen dat je dan weinig behoefte hebt aan contact op het moment. Hopelijk begrijpt ze dat stukje ook van jou kant dan. Als je alles weer een beetje op een rijtje hebt kun je dan langzaam aan wel weer wat contact gaan opbouwen en dan zie je wel weer wat er van komt. Misschien wel helemaal niets, maar da's niet erg want dan heb je dr zelf ook wel vrede mee gesloten (aangezien je daarom nu eerst even geen contact wil) en misschien komt het juist allemaal wel weer goed... Afwachten dus... maar het blijft voor nu gewoon enorm kut. Valt heel weinig aan te doen ben ik bang.... Afleiding zoeken bij vrienden werkte voor mij in ieder geval prima
Ik kan met gepaste terughoudendheid dan ook wel melden dat ik na 2,5 maand wel redelijk over mn ex heen ben, maar ik geloof dat het andersom nog niet echt 't geval is... Ze doet alleen maar heel krampachtig om me geen "valse hoop" te geven. Alsof ik daar nu nog op zit te wachten... En tuurlijk ben ik nog steeds wel gek van dr, en dat zal altijd wel zo blijven... maar ik heb me dr ondertussen wel bij neergelegd en als we inderdaad bij elkaar zouden horen, dan komt dat vanzelf wel weer goed... en zo niet, dan is het ook prima
Vriendschap kan altijd nog, mijn ex zei ook overtuigend ik wil een vriendschap! Ik neem het initiatief weer voor contact ze is er nog niet klaar voor. Maar lijkt net of ze niet meer bestaat geen woord gehoord meer sindsdien En ja ik maak me er ook niet druk om, als je verder bent met het verwerken krijg je toch zoiets van ik zie het wel. En zoals je zegt als je echt bij elkaar hoort komt het in de toekomst wel weer goed, maar ik ga er niet van uit, en vind het allemaal prima.
pi_64519020
quote:
Op woensdag 31 december 2008 00:03 schreef arjan1202 het volgende:

[..]

Vriendschap kan altijd nog, mijn ex zei ook overtuigend ik wil een vriendschap! Ik neem het initiatief weer voor contact ze is er nog niet klaar voor. Maar lijkt net of ze niet meer bestaat geen woord gehoord meer sindsdien En ja ik maak me er ook niet druk om, als je verder bent met het verwerken krijg je toch zoiets van ik zie het wel. En zoals je zegt als je echt bij elkaar hoort komt het in de toekomst wel weer goed, maar ik ga er niet van uit, en vind het allemaal prima.
Ik vind dat altijd zo'n rare redenatie. Je hebt heel veel mensen die in meer of mindere mate bij je passen. En er is niet iemand waar je 'echt' bij hoort. Dan zou je er bijna vanuit gaan dat zoiets voorbeschikt is of iets dergelijks. En als je relatie uit gaat, dan kan dat af en toe nog best goed komen. Als voor die ander het gevoel weer terugkomt, en opnieuw verliefd wordt bijvoorbeeld. Maar dat is niet omdat jullie blijkbaar toch 'bij elkaar horen', maar omdat diegene de goede en slechte dingen van een relatie in een ander perspectief plaatst, ziet wat hij/zij mist, of iemand verandert. En jouw acties kunnen dat enigszins beïnvloeden. Door haar afstand te gunnen als dat nodig is, of door juist wat te doen. Maar als je denkt 'als we bij elkaar horen, komt het wel goed', kan het goed zijn dat je je kans mist, dat zij verder gaat, en niet meer omkijkt. Terwijl jullie misschien best nog een toprelatie hadden kunnen hebben. Jij zal niet de enige zijn waarbij ze gelukkig kan zijn, en andersom natuurlijk ook niet.
pi_64523463
Kijk even terug op fok, een hoop nieuwe reacties.
Tja ik heb vanantie nu al 1 1/2 week ben wat ziekig geweest eigenlijk, draai m´n dagen en nachten om, nog steeds niet 100% maar morgen wel out-en-nieuw vieren bij wat vrienden, ben benieuwd hoe het word.

Eerlijk gezegt mag je van mij dat dit jaar wel overslaan, ik zou me gelukkig moeten voelen, alles wel verwerkt, geen schultgevoel, lichtelijk nog 'n soort van boosheid maar dat zet ik ook naast me neer, keek gisteren nog op een hyves foto van m'n ex die nu 'n (blijkbaar) 'n half jaar viert met haar nieuwe vriendje, wat gaat de tijd toch snel.

Ze is wel knap, maar verders... zo mooi is ze eigenlijk niet op die foto, in mijn gedachten was ze mooiste, de liefste, maar haar daden lieten zien hoe ze was, is en kon zijn.

Het raakt me niet meer zo diep, en heb kan me niet echt meer schelen toch.. een stapje verder betekend ook weer wat pijn die ik de afgelopen dag opnieuw door moest gaan, eigen schult dikke bult..

Als ik nu goed kijk naar haar gezicht op die foto is ze wel blij en zorgeloos en verlieft, maar ook gelukkig?
Soms hoop ik van wel, soms hoop ik van niet, en eigenlijk zal het me een worst zijn, het leven gaat door, terug blijven kijken naar het verleden heeft geen zin.

En ik?

Ik heb m'n eigen huis, vaste werk/inkomen, kan alles doen wat ik wil zoals ik het wil, ben een lief aardig en eerlijk persoon.. niks mis met me dus

Lullig als je dan vrij ben en je word voor de 1e keer in het jaar ziekig.. blijf je binnen trui aan achter de pc hele dag en vreet geen donder uit

Maarja moet ik er dan op uit om een nieuwe partner tegen te kunen komen?
Veel ideeën en plannen, maar ik ben ook als de dood om opnieuw te beginnen

Morgen maar lekker aan de champagne mezelf 't nieuwe jaar indrinken

Volgende week weer werken, wekkertje om kwart over 6 zal wel weer ff wennen zijn maar nu eerst!

Ik wens jullie allemaal een gelukkig, voorspoedig en liefdevol 2009 toe mensen!
En waag het niet achter die pc weg te rotten terwijl miljoenen andere mensen lol aan ´t maken zijn, probeer het maar

@dompertje ik zou 't maar gewoon proberen als ik jou was, we hebben allemaal ook leren lopen en fietsen met vallen en opstaan en pijn hoort erbij, maar ik kan me voorstellen dat je niet durft

[ Bericht 7% gewijzigd door Chev op 31-12-2008 05:32:59 ]
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_64524779
quote:
Op woensdag 31 december 2008 00:23 schreef vermiljoen het volgende:

[..]

Ik vind dat altijd zo'n rare redenatie. Je hebt heel veel mensen die in meer of mindere mate bij je passen. En er is niet iemand waar je 'echt' bij hoort. Dan zou je er bijna vanuit gaan dat zoiets voorbeschikt is of iets dergelijks. En als je relatie uit gaat, dan kan dat af en toe nog best goed komen. Als voor die ander het gevoel weer terugkomt, en opnieuw verliefd wordt bijvoorbeeld. Maar dat is niet omdat jullie blijkbaar toch 'bij elkaar horen', maar omdat diegene de goede en slechte dingen van een relatie in een ander perspectief plaatst, ziet wat hij/zij mist, of iemand verandert. En jouw acties kunnen dat enigszins beïnvloeden. Door haar afstand te gunnen als dat nodig is, of door juist wat te doen. Maar als je denkt 'als we bij elkaar horen, komt het wel goed', kan het goed zijn dat je je kans mist, dat zij verder gaat, en niet meer omkijkt. Terwijl jullie misschien best nog een toprelatie hadden kunnen hebben. Jij zal niet de enige zijn waarbij ze gelukkig kan zijn, en andersom natuurlijk ook niet.
Zeg ik dan dat ik hier op op,nee Ik zeg alleen dat zulke dingen mogelijk zijn maar ik ga daar niet van uit. En er zullen vast mensen zijn die wel denken dat zoiets voorbeschikt is. Laat die mensen lekker als ze gelukkig van de gedachte worden prima. Ik hoor er niet bij geef hier alleen aan dat het wel een mogelijkheid is dat het goed kan komen. En als me ex gelukkig wordt met een ander prima het is haar gegunt ik wordt ook wel gelukkig met een ander, geen handvol maar een landvol Ik zou toch een idioot zijn als ik op haar ga wachten ik ga lekker verder met mijn leven. Verleden is verleden en ik kijk naar het heden
pi_64524958
quote:
Op woensdag 31 december 2008 05:25 schreef Chev het volgende:
Tja ik heb vanantie nu al 1 1/2 week ben wat ziekig geweest eigenlijk, draai m´n dagen en nachten om, nog steeds niet 100% maar morgen wel out-en-nieuw vieren bij wat vrienden, ben benieuwd hoe het word.
beterschap toegewenst dan, vond het al zo rustig hier zonder je

Eerlijk gezegt mag je van mij dat dit jaar wel overslaan, ik zou me gelukkig moeten voelen, alles wel verwerkt, geen schultgevoel, lichtelijk nog 'n soort van boosheid maar dat zet ik ook naast me neer, keek gisteren nog op een hyves foto van m'n ex die nu 'n (blijkbaar) 'n half jaar viert met haar nieuwe vriendje, wat gaat de tijd toch snel.
haal het positieve eruit je bent weer een hoop levenservariing rijker, koop je nu niets voor maar in een volgende relatie wel

Ze is wel knap, maar verders... zo mooi is ze eigenlijk niet op die foto, in mijn gedachten was ze mooiste, de liefste, maar haar daden lieten zien hoe ze was, is en kon zijn.
toch wel appart wat liefde kan doen, als je van iemand houd is het de knapste, en na haar daded denk je hmmm

Het raakt me niet meer zo diep, en heb kan me niet echt meer schelen toch.. een stapje verder betekend ook weer wat pijn die ik de afgelopen dag opnieuw door moest gaan, eigen schult dikke bult..

Als ik nu goed kijk naar haar gezicht op die foto is ze wel blij en zorgeloos en verlieft, maar ook gelukkig?
Soms hoop ik van wel, soms hoop ik van niet, en eigenlijk zal het me een worst zijn, het leven gaat door, terug blijven kijken naar het verleden heeft geen zin.
zij zoekt waarschijnlijk het geluk in haar nieuwe liefde, jij zoekt nu het geluk of heb je al gevonden in jezelf. Heb geleerd dat ik het geluk eerst in mezelf moet vinden en op de 2de plaats je relatie/familie

En ik?

Ik heb m'n eigen huis, vaste werk/inkomen, kan alles doen wat ik wil zoals ik het wil, ben een lief aardig en eerlijk persoon.. niks mis met me dus
zijn genoeg vrouwen die daar van houden

Lullig als je dan vrij ben en je word voor de 1e keer in het jaar ziekig.. blijf je binnen trui aan achter de pc hele dag en vreet geen donder uit
ken het gevoel heb zo nog 6 weken te gaan haha

Veel ideeën en plannen, maar ik ben ook als de dood om opnieuw te beginnen
idem dito ken het gevoel, die eerste stap weer zetten is toch wel moeilijk, maar gaat zeker goed komen met je

Volgende week weer werken, wekkertje om kwart over 6 zal wel weer ff wennen zijn maar nu eerst!

En waag het niet achter die pc weg te rotten terwijl miljoenen andere mensen lol aan ´t maken zijn, probeer het maar
Jij ook een gelukkig, voorspoedig en liefdevol 2009

@dompertje ik zou 't maar gewoon proberen als ik jou was, we hebben allemaal ook leren lopen en fietsen met vallen en opstaan en pijn hoort erbij, maar ik kan me voorstellen dat je niet durft
pi_64526948
quote:
Op woensdag 31 december 2008 10:08 schreef arjan1202 het volgende:

[..]

Zeg ik dan dat ik hier op op,nee Ik zeg alleen dat zulke dingen mogelijk zijn maar ik ga daar niet van uit. En er zullen vast mensen zijn die wel denken dat zoiets voorbeschikt is. Laat die mensen lekker als ze gelukkig van de gedachte worden prima. Ik hoor er niet bij geef hier alleen aan dat het wel een mogelijkheid is dat het goed kan komen. En als me ex gelukkig wordt met een ander prima het is haar gegunt ik wordt ook wel gelukkig met een ander, geen handvol maar een landvol Ik zou toch een idioot zijn als ik op haar ga wachten ik ga lekker verder met mijn leven. Verleden is verleden en ik kijk naar het heden
Het was ook zeker niet persoonlijk tegen jou bedoelt, ik begrijp gewoon soms niet dat mensen kunnen berusten in het feit dat als het goed moet komen, het wel goed komt. Jij bent ook al een stuk verder in het verwerkingsproces, en hoeft je ex niet meer zo heel nodig terug. Maar als je nog echt als doel hebt om je relatie terug te krijgen, dan denk ik dat je er beter aan doet om ervoor te vechten, en het heft in eigen hand te nemen.

Nou moet ik er wel bij zeggen dat misschien juist het bovenstaande er bij mij voor zorgt dat ik nog steeds niet heb kunnen berusten in het feit dat het uit is. Na vier maanden ben ik nog net zo gek op haar als tijdens de relatie en wil ik haar ontzettend graag terug. Ik ga wel verder met mijn leven, doe veel leuke dingen met vrienden, maar het voelt nog steeds meer als afleiding, dan dat ik echt plezier heb.

Het schijnt minder te worden na een tijdje, dus daar wacht ik geduldig op. Of dat het goed komt.

Doe mij maar die tweede optie
pi_64528061
quote:
Op woensdag 31 december 2008 05:25 schreef Chev het volgende:
Tja ik heb vanantie nu al 1 1/2 week ben wat ziekig geweest eigenlijk, draai m´n dagen en nachten om, nog steeds niet 100% maar morgen wel out-en-nieuw vieren bij wat vrienden, ben benieuwd hoe het worde .Dacht al,hoe gaat het met Chev

Ze is wel knap, maar verders... zo mooi is ze eigenlijk niet op die foto, in mijn gedachten was ze mooiste, de liefste, maar haar daden lieten zien hoe ze was, is en kon zijn.Een mooi uiterlijk wordt vergald door de daden inderdaad ,het totaal plaatje moet kloppen en dat doet het dus duidelijk niet,je kijkt nu met andere ogen naar haar ,hoort er denk ik wel bij[loslaten]

Het raakt me niet meer zo diep, en heb kan me niet echt meer schelen toch.. een stapje verder betekend ook weer wat pijn die ik de afgelopen dag opnieuw door moest gaan, eigen schult dikke bult..Ja,een stapje verder gaat niet zomaar,heel herkenbaar

Soms hoop ik van wel, soms hoop ik van niet, en eigenlijk zal het me een worst zijn, het leven gaat door, terug blijven kijken naar het verleden heeft geen zin.Terug kijken naar het verleden heeft denk ik wel zin,onwijs leerzaam en zegt ook veel over onszelf en onze grensen

En ik?

Ik heb m'n eigen huis, vaste werk/inkomen, kan alles doen wat ik wil zoals ik het wil, ben een lief aardig en eerlijk persoon.. niks mis met me dus Nog subtiel uitgedrukt,volgens mij ben jij een kanjer

Veel ideeën en plannen, maar ik ben ook als de dood om opnieuw te beginnen Same here ,wil dit nooit meer meemaken

En waag het niet achter die pc weg te rotten terwijl miljoenen andere mensen lol aan ´t maken zijn, probeer het maar Ja,fooks,partytime he,meer kansen!!

@dompertje ik zou 't maar gewoon proberen als ik jou was, we hebben allemaal ook leren lopen en fietsen met vallen en opstaan en pijn hoort erbij, maar ik kan me voorstellen dat je niet durft Dank je wel,was onwijs onder de indruk van deze man,maar vertrouw mijzelf nog niet helemaal of ik het aankan ,dillema
pi_64529261
quote:
Op woensdag 31 december 2008 11:38 schreef vermiljoen het volgende:

[..]

Het was ook zeker niet persoonlijk tegen jou bedoelt, ik begrijp gewoon soms niet dat mensen kunnen berusten in het feit dat als het goed moet komen, het wel goed komt. Jij bent ook al een stuk verder in het verwerkingsproces, en hoeft je ex niet meer zo heel nodig terug. Maar als je nog echt als doel hebt om je relatie terug te krijgen, dan denk ik dat je er beter aan doet om ervoor te vechten, en het heft in eigen hand te nemen.
Ik snap de redenatie wel, maar het is vaak niet aan jou.... je kunt dan vechten wat je wilt, maar dat werkt meer tegen je dan voor je... juist door niets te doen doe je veel meer eigenlijk. Maar ook dat is natuurlijk weer niet in alle situaties zo.... elke situatie is weer anders en zul je dan dus ook weer anders op reageren
quote:
Nou moet ik er wel bij zeggen dat misschien juist het bovenstaande er bij mij voor zorgt dat ik nog steeds niet heb kunnen berusten in het feit dat het uit is. Na vier maanden ben ik nog net zo gek op haar als tijdens de relatie en wil ik haar ontzettend graag terug. Ik ga wel verder met mijn leven, doe veel leuke dingen met vrienden, maar het voelt nog steeds meer als afleiding, dan dat ik echt plezier heb.

Het schijnt minder te worden na een tijdje, dus daar wacht ik geduldig op. Of dat het goed komt.

Ik ben ook nog steeds gek op mn ex hoor, maar ik kan dr niets mee.... en hoe meer ik moeite doe, hoe meer ik er stuk mee maak.... laat het dan maar lekker zo en na verloop van tijd zie ik wel wat er gebeurt. Misschien kom ik wel iemand anders tegen en kan mn ex me dan gestolen worden.... ik weet het niet, ik zie het allemaal wel me er druk om maken heeft geen enkele zin en heb ik meer mezelf mee dan dat ik er iets mee opschiet
pi_64540818
quote:
Op woensdag 31 december 2008 11:38 schreef vermiljoen het volgende:

[..]

Het is een soort van hoop, en in die eerste 2 a 4 maanden heb je die toch nog, dus vanuit dat oogpunt kan ik het begrijpen. Naar mate je verder bent en realistischer wordt gaat dat automatisch weg. Ik ben ook verder omdat ik wist en mijn ex ook bevestigde dat hoeveel moeite ik ook zou doen het niet goed meer zou komen. Maar dat was een gevoel dat bij haar weg was, kan je niet tegen vechten, als het iets anders is ben ik het met je eens dan moet je er voor vechten.

En ik kan je zeggen het wordt minder en gaat het geluk in jezelf vinden. En je hebt van iemand gehouden dat gaat ook niet 123 weer weg, is gewoon normaal komt allemaal wel weer goed
pi_64603259
Voor iedereen een topjaar ,met veel lol en liefde !Hoe is jullie jaarwisseling geweest??Super feest geweest, maar om 12 uur toen een goeie vriend mij omhelsde en toewenste dat hij hoopte dat ik een beter jaar zou krijgen werd ik emotioneel helaas.Hij schrok zich rot maar bleef rustig mij troosten,was erg fijn .
Dat hielp ,daarna weer rustig doorfeesten ,maar de lol was er voor mijwel vanaf .Hoop dat jullie een betere jaarwisseling hebben gehad!

Ex heeft nu echt een nieuwe vriendin .Stonden foto's vandaag op zijn site en het deed mij helemaal niks dus ,heel vreemd .Raar,misschien en dat klinkt echt erg puberaal,komt het omdat ze in mijn ogen totaal niet leuk is om te zien .Behoorlijk vet en niet bepaald type leuk .Lag in een deuk eigenlijk,erg he!! En dat voelt weer goed .Herkenbaar ??

Ben gestopt met man uit het vliegtuig. Hij heeft een kind en blijkt nog samen te wonen,zegt dat relatie over is .
Maar dat is niet wat ik wil .Ach ben niet op zoek ,dus rustig aan
pi_64608538
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 01:14 schreef dompertje het volgende:
Voor iedereen een topjaar ,met veel lol en liefde !Hoe is jullie jaarwisseling geweest??Super feest geweest, maar om 12 uur toen een goeie vriend mij omhelsde en toewenste dat hij hoopte dat ik een beter jaar zou krijgen werd ik emotioneel helaas.Hij schrok zich rot maar bleef rustig mij troosten,was erg fijn .
Dat hielp ,daarna weer rustig doorfeesten ,maar de lol was er voor mijwel vanaf .Hoop dat jullie een betere jaarwisseling hebben gehad!

Ex heeft nu echt een nieuwe vriendin .Stonden foto's vandaag op zijn site en het deed mij helemaal niks dus ,heel vreemd .Raar,misschien en dat klinkt echt erg puberaal,komt het omdat ze in mijn ogen totaal niet leuk is om te zien .Behoorlijk vet en niet bepaald type leuk .Lag in een deuk eigenlijk,erg he!! En dat voelt weer goed .Herkenbaar ??

Ben gestopt met man uit het vliegtuig. Hij heeft een kind en blijkt nog samen te wonen,zegt dat relatie over is .
Maar dat is niet wat ik wil .Ach ben niet op zoek ,dus rustig aan
heb een rustige jaar wisseling gehad, was ook genoodzaakt binnen te zitten met me knie, maar keer met me ouders vieren is ook geen ramp, haal het volgend jaar wel in Dus beter dan jou mwa denk het niet hehe

En dat is best wel herkenbaar als je de nieuwe liefde van je ex ziet, dat je denkt wat zie je daar nou weer in. Maar zoals je al zelf aangeeft dat geeft best wel een goed gevoel en kan je er om lachen
  zaterdag 3 januari 2009 @ 12:58:47 #187
167052 marjo84
Heerschenderwijs goed bezig.
pi_64610392
Beetje dubbel gevoel om hier te posten moet ik zeggen; het loslaten valt me zwaarder dan verwacht (en zwaarder dan ik wil accepteren) dus misschien lucht het op om hier te posten. Aan de andere kant ben ik bang dat ik het daardoor zwaarder ga maken dan nodig is; alles dat zwart op wit staat is wat moeilijker te negeren.
Wat ik me afvraag: worden jullie nou niet enorm pissig om het feit dat iemand de macht heeft om jou je klote te laten voelen? Natuurlijk, ik ken het hele verhaaltje wel dat je dat zelf toestaat en dus ook zelf in de hand hebt of je je klote voelt of niet (dat is mijn filosofie iig wel). Dat je jezelf eruit kan trekken en de ander dusdanig buiten kan sluiten dat de pijn niet meer binnenkomt.
Maar toch...toch merk ik dat als ik met hem zou afspreken, ik er tóch zo leuk mogelijk uit wil zien, dat ik maar al te graag erin wrijf hoe goed het met me gaat (dat is ook zo, ondanks dat dat nu misschien niet zo geloofwaardig overkomt) en hoe ontzettend ik hem niet mis.
Stiekem weet ik dat ie maar met zijn vingers hoeft te knippen om me weer terug te hebben.
En daar word ik KWAAD van gvd! Als ik iets niet ben, dan is het wel een onzeker, emotioneel, afhankelijk meisje dat enkel voldoening kan halen uit het hebben van een relatie. Ik ben dol op het leven, maak er zelf iets leuks van en heb zin in elke dag. Het feit dat ik eindelijk single ben geeft me meer rust en ruimte om adem te halen dan ik ooit heb gehad.
Dus waarom voelt het dan niet zo? Waarom, for crying out loud, heeft hij nog zoveel macht over me?
Really??
'Ik ben NIET dwars!.'
pi_64613860
Even een heel korte update van mij. Ik heb hier wat maanden geleden heel veel rondgelopen. Ik heb erg veel steun gehad aan Fok! (weer). Ondertussen ben ik al een tijdje aan een heel succesvolle tweede start bezig. Het is nu allemaal een heel stuk beter/gezonder/leuker.

Ik wil iedereen die me toen gesteund heeft erg bedanken, en iedereen die er nu middenin zit heel erg veel succes/sterkte en wijsheid wensen.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 15:38:09 #189
141482 Q.
JurassiQ
pi_64614669
quote:
Op woensdag 31 december 2008 @ 00:03 schreef arjan1202 het volgende:

[..]

Vrienden zijn met exen kan alleen als geen van beiden meer gevoelens heeft, anders is het gedoemd om te mislukken. [/ervaringsdeskundige]
For great justice!
pi_64617349
mjah ik ken het, het is moeilijk om niet in het oude verhaal terug te vallen..
hier is het net een weekje uit, het gaat wel zolang ik wat afleiding heb maar als ik dan savonds/snachts weer alleen in men bedje lig heb ik het vaak toch wel moeilijk merk ik.. zal met de tijd natuurlijk wel minder worden maar leuk is anders.
pi_64620223
Vier jaar na dato duikt hij nog steeds op in mijn dromen. Ik probeer het te verwerken maar we hebben het nooit goed afgesloten... Voor mijn gevoel zouden we de draad zo weer op kunnen pakken waar we gebleven waren. Afgelopen week schoot zijn mobiele nummer ineens door mijn hoofd en ik kan de verleiding nauwelijks weerstaan. Ik mis de passie, de begeerte en het drama in mijn leven

'k Zou toch op zijn minst even kunnen polsen of hij nog bij háár is...
some things you lose, and some things you just give away
pi_64626120
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 15:38 schreef Q. het volgende:

[..]

Vrienden zijn met exen kan alleen als geen van beiden meer gevoelens heeft, anders is het gedoemd om te mislukken. [/ervaringsdeskundige]
Jammer ,maar helemaal waar .Ik geloof ook niet meer in een vriendschap met mijn ex ,zou graag willen dat als we elkaar zouden zien bij gemeenschappelijke vrienden we in ieder geval een normaal gesprek met elkaar konden aangaan .Maar door zijn gedrag niet nodig .Denk dat hij er meer moeite mee heeft
pi_64626171
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 15:09 schreef Miesjel het volgende:
Even een heel korte update van mij. Ik heb hier wat maanden geleden heel veel rondgelopen. Ik heb erg veel steun gehad aan Fok! (weer). Ondertussen ben ik al een tijdje aan een heel succesvolle tweede start bezig. Het is nu allemaal een heel stuk beter/gezonder/leuker.

Ik wil iedereen die me toen gesteund heeft erg bedanken, en iedereen die er nu middenin zit heel erg veel succes/sterkte en wijsheid wensen.
Ik heb je niet gesteund maar vind het erg fijn te horen dat het goed met je gaat!!!
pi_64627112
quote:
Op woensdag 31 december 2008 12:09 schreef dompertje het volgende:
Nog subtiel uitgedrukt,volgens mij ben jij een kanjer
Thanks
quote:
Ik heb ook bij vrienden oud-en-nieuw gevierd, toen ik buiten kwam heb ik mezelf even afgezonderd van de rest, zag 't allemaal vanaf een afstandje gebeuren, vuurwerk, omhelsende mensen enzo, voelde me emotie 'n beetje opspelen, wat oude herinneringen, ben toen naar binnen gegaan en een nieuw glas champangje gaan halen en een olibol toch wel erg gezellig gehad en niet verder aan gedacht.
quote:
Heel herkenbaar.. al is het bij mij iets anders ik zag vorige week een nieuwe foto van mijn ex, waarschijnlijk dat ze hun half jaar samen vierden, deed me ook niks in eerste instantie, toch de dag erna nog wel ergens over nagedacht, maarja dat had ik al opgeschreven (zie vorige post), maar geen verdriet meer, alleen een restantje onbegrip

Ik heb ook wel in een deuk gelegen dat ik er naar keek en dacht zo van: 'je hebt geen idee wat je te wachten staat'
quote:
Ben gestopt met man uit het vliegtuig. Hij heeft een kind en blijkt nog samen te wonen,zegt dat relatie over is .Maar dat is niet wat ik wil .Ach ben niet op zoek ,dus rustig aan
Kopje koffie dan maar ?
Ja je hebt gelijk dat is ook geen basis om mee beginnen natuurlijk, lekker snugger van 'm
Iemand moet toch lijkt me eerst alles 'n beetje verwerkt hebben voordat je wat nieuws kan beginnen en er niet midden in zit!
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:21 schreef dompertje het volgende:

[..]

Jammer ,maar helemaal waar .Ik geloof ook niet meer in een vriendschap met mijn ex ,zou graag willen dat als we elkaar zouden zien bij gemeenschappelijke vrienden we in ieder geval een normaal gesprek met elkaar konden aangaan .Maar door zijn gedrag niet nodig .Denk dat hij er meer moeite mee heeft
Dat denk ik ook ja
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_64628217
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 11:31 schreef arjan1202 het volgende:

[..]

heb een rustige jaar wisseling gehad, was ook genoodzaakt binnen te zitten met me knie, maar keer met me ouders vieren is ook geen ramp, haal het volgend jaar wel in Dus beter dan jou mwa denk het niet hehe

En dat is best wel herkenbaar als je de nieuwe liefde van je ex ziet, dat je denkt wat zie je daar nou weer in. Maar zoals je al zelf aangeeft dat geeft best wel een goed gevoel en kan je er om lachen
Hoe haar karakter is kun je niet zien natuurlijk ,maar we zijn elkaars tegenpolen Zij kort zwart haar,ik heel erg lang licht blond .Zij erg klein en echt dik .ik redelijk lang en tenger .Totaal geen overeenkomsten, kwa muzieksmaak,opleiding,werk of maar iets ,of sport en hobby's . Ja,vandaag weer nieuwe foto's op zijn site en weer leedvermaak .Doet me goed die te zien. Vandaag zag ik een wederzijdse vriend die erover begon Ex had gezegd dat tie van een mooi bord niet kon eten !! Moest ontzettend lachen hierom,want hij gaat voorbij aan het feit dat ik de relatie heb beeindigd ! Wat een triest mannetje om er zo mee om te gaan .
  zaterdag 3 januari 2009 @ 22:13:53 #196
234455 Cloak
Ignorance is bliss!
pi_64628288
Hoi mensen,

Ik ben de feestdagen redelijk goed doorgekomen. Alleen vandaag heb ik echt een mindere dag. Ex-vriendin en ik zouden vandaag 12 jaren bij elkaar zijn. We zijn nu bijna 3 maanden uit elkaar en tot nu toe ging het eigenlijk best goed met mij. Ik heb sinds 2 dagen griep en zit in mijn uppie thuis ziek te zijn. Ik merk dat ik in deze dagen veel terugdenk aan al die jaren dat wij bij elkaar waren en ik voel me echt enorm leeg van binnen. Vraag me af of dit gevoel ooit minder wordt. Ik vraag me ook af of ik ooit nog zoveel van een andere vrouw zou kunnen houden.

Moest het effe kwijt...
pi_64628434
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:44 schreef Chev het volgende:

[..]

Thanks Welgemeend!
[..]

Ik heb ook bij vrienden oud-en-nieuw gevierd, toen ik buiten kwam heb ik mezelf even afgezonderd van de rest, zag 't allemaal vanaf een afstandje gebeuren, vuurwerk, omhelsende mensen enzo, voelde me emotie 'n beetje opspelen, wat oude herinneringen, ben toen naar binnen gegaan en een nieuw glas champangje gaan halen en een olibol toch wel erg gezellig gehad en niet verder aan gedacht.Goed zo ,had ik ook moeten doen !
[..]

Heel herkenbaar.. al is het bij mij iets anders ik zag vorige week een nieuwe foto van mijn ex, waarschijnlijk dat ze hun half jaar samen vierden, deed me ook niks in eerste instantie, toch de dag erna nog wel ergens over nagedacht, maarja dat had ik al opgeschreven (zie vorige post), maar geen verdriet meer, alleen een restantje onbegrip

Ik heb ook wel in een deuk gelegen dat ik er naar keek en dacht zo van: 'je hebt geen idee wat je te wachten staat' komt hij echt nog wel achter hoor
[..]

Kopje koffie dan maar ? biertje ook goed?
Ja je hebt gelijk dat is ook geen basis om mee beginnen natuurlijk, lekker snugger van 'm
Iemand moet toch lijkt me eerst alles 'n beetje verwerkt hebben voordat je wat nieuws kan beginnen en er niet midden in zit! Ja vind ik ook ,denk dat hij zijn geslachtsdeel achterna wilde lopen
[..]

Dat denk ik ook ja
pi_64628456
Zie mijn laatste posting ,hoop dat deze te volgen is!
pi_64628776
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 22:13 schreef Cloak het volgende:
Hoi mensen,

Ik ben de feestdagen redelijk goed doorgekomen. Alleen vandaag heb ik echt een mindere dag. Ex-vriendin en ik zouden vandaag 12 jaren bij elkaar zijn. We zijn nu bijna 3 maanden uit elkaar en tot nu toe ging het eigenlijk best goed met mij. Ik heb sinds 2 dagen griep en zit in mijn uppie thuis ziek te zijn. Ik merk dat ik in deze dagen veel terugdenk aan al die jaren dat wij bij elkaar waren en ik voel me echt enorm leeg van binnen. Vraag me af of dit gevoel ooit minder wordt. Ik vraag me ook af of ik ooit nog zoveel van een andere vrouw zou kunnen houden.

Moest het effe kwijt...
Haai Cloak

Pfft 12 jaar samen ,das echt erg lang !Balen dat je griep hebt en daardoor meer je ex mist ,maar zo logisch Accepteer dat en verwacht in dat opzicht even niks van jezelf .Logisch dat je aan de goeie momenten nu denkt en je hierdoor leeg voelt .Dat zullen veel mensen hier herkennen .Zo herkenbaar dat jij je afvraagd of je ooit nog zoveel van een vrouw zult kunnen houden ! maar weet je,drie maanden is nog zo kort!! stapje voor stapje ,komt weer goed hoor,heeft meer tijd nodig helaas .Neem die tijd ook ,blijf dicht bij je gevoel !
Beterschap en blaas een soeppie jouw kant uit !

knuf Dompertje
  zondag 4 januari 2009 @ 00:15:23 #200
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_64632592
Hmmm.. ik meld me hier maar even. Na een korte maar heftige relatie met een egoistische klootzak heb ik zojuist besloten de eer aan mezelf te houden. Hij had niet genoeg aandacht voor me, respecteerde me niet genoeg maar ik dacht hem wel te kunnen veranderen (je zou toch denken dat ik beter zou moeten weten op mijn leeftijd).

Na een avond wachten waar hij weer "vergeten" is te bellen en niet op kwam dagen heb ik hem gebeld en gezegd dat hij op kan zouten. Hij zei dat hij me morgen belt en ik heb mezelf stevig voorgenomen NIET op te nemen als hij belt. Maar als hij nu voor de deur zou staan zou ik zo weer zwichten

Ik snap er geen zak van. Hoe kan ik nou in een paar maanden van een zelfstandige, trotse mooie vrouw veranderen in iemand die zó over zich laat lopen. Ik kan gvd zoveel leuke mannen krijgen!
En ik wist het eigenlijk al dat het zo zou lopen vanaf de eerste dag. Maar ja, gevoelens hè. Volg je gevoel my ass.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')