abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63944084

Het vorige deel: Slank de kerst in #365, waar we PF met de studie helpen!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Teruggeplaatst van "http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Slank"
Categorieën: OP | LIF
pi_63944134
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:20 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik begrijp je vraag ook niet helemaal, of was je in de veronderstelling dat Japanners uitsluitend verse vis en zeewier eten?

De keuken is in zijn oorsprong heel puur. Niet voor niets is het aantal kankergevallen jaren lang zeer laag geweest, net als dat overgewicht weinig voorkwam. Helaas zijn de westerse invloeden ook daar al decennia aan het werk.

Alleen Japanners zijn ook gewoon mensen hoor; ze eten ook weleens troep. Weleens Japans snoep gezien? Dat geeft licht

Overigens is meet sojasaus niets mis en met noodles ook niet echt.
Ik heb voldoende japans eten gezien tijdens mijn toch wel behoorlijk recente vakantie naar Japan. En daar heb ik dus ook gezien dat absoluut niet al het eten wat door de japanners wordt gegeten, ontzettend basic en puur en naturel is zoals jij doet voorkomen.
pi_63944163
tvp
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 11 december 2008 @ 21:30:48 #4
236335 neen
schone schijn
pi_63944234
Topvp ik moet weg want ja.... groetjes en kusjes.
het lijkt niet wat het is
  donderdag 11 december 2008 @ 21:32:34 #5
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63944287
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:27 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik heb voldoende japans eten gezien tijdens mijn toch wel behoorlijk recente vakantie naar Japan. En daar heb ik dus ook gezien dat absoluut niet al het eten wat door de japanners wordt gegeten, ontzettend basic en puur en naturel is zoals jij doet voorkomen.
Oh wacht, ze proppen zich allemaal vol met cheezburgerz.

Ik ken de Japanse keuken bijzonder goed en ik ken de Japanse gemeenschap erg goed, en ze blinken niet uit in een beroerde keuken. Japanners maken over het algemeen bijzonder goed gebruik zowel in kooktechnieken als in combinaties van goede producten.
Overigens was mijn vorige post behoorlijk genuanceerd, dus wat je me precies duidelijk wil maken, is mij een raadsel.
pi_63944337
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:27 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Je gaat toch niet proberen te doen alsof je meer weet dan SHE he dat kan niet
  donderdag 11 december 2008 @ 21:35:18 #7
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_63944386
Net op tijd, zie ik al .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_63944445
Over geen alcohol gesproken, Tia Maria
Hell ik heb een gezond gewicht, leuke vriend, leuke vriendinnen, zit op de uni en het is bijna kerst ik voel me te goed om gezond te doen
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 december 2008 @ 21:37:28 #9
163650 Greys
pi_63944467
Ik voel spanning!

* Greys neemt nog maar een puntje cheesecake van schrik
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 11 december 2008 @ 21:37:44 #10
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63944474
Euhm Ik probeer terug te lezen om uit te vinden wat er met DML was maar ik kan het niet vinden Kan zomwan help mie.

En in Japan hebben ze meuk en in Japan hebben ze gezond eten. Basta.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 11 december 2008 @ 21:37:58 #11
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_63944488
SHE,

Ik wil morgenochtend die peterseliesmoothie maken en 's middags een kipsalade eten. Nou eet ik 's morgenavond bij mijn mister en die houdt niet zo van vis. Heb je nog tips? Bij voorkeur iets met sperziebonen want die zijn
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  donderdag 11 december 2008 @ 21:38:15 #12
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63944501
quote:
Op donderdag 11 december 2008 20:44 schreef Vivi het volgende:

[..]

Omdat zijn kop er zo uitzag

[ afbeelding ]

Echt, sprékend.

En verder eh..paste hij niet echt bij me..maar dat vertel ik allemaal nog wel een keer .

Hij dacht dat ie de nieuwe Klaas Bruinsma was, zeg maar.
Heet hij Frans? 't Zou een beschrijving van één van mijn exen kunnen zijn. Qua uiterlijk ook.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_63944507
Ik heb zin in kerst En van het weekend ga ik een taart bakken, misschien wel die van Greys! ik weet alleen niet hoe je een dooier van het eiwit scheidt
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_63944513
ik heb zoooooo gelachen, mijn kat heeft ook ff aan lichaamsbeweging gedaan LOL
*(achter een laserlampje aanrennen that is...)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 december 2008 @ 21:38:51 #15
163650 Greys
pi_63944523
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:30 schreef neen het volgende:
Topvp ik moet weg want ja.... groetjes en kusjes.
Doeg Neentje-met-je-mooie-avatar!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63944532
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:36 schreef Miss_S het volgende:
Over geen alcohol gesproken, Tia Maria
Hell ik heb een gezond gewicht, leuke vriend, leuke vriendinnen, zit op de uni en het is bijna kerst ik voel me te goed om gezond te doen
Jij hield toch niet van ongezonde dingen?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_63944545
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:38 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb zin in kerst En van het weekend ga ik een taart bakken, misschien wel die van Greys! ik weet alleen niet hoe je een dooier van het eiwit scheidt
Rustig het ei open tikken en dan alleen het eiwit eruit laten lopen toch?
  donderdag 11 december 2008 @ 21:40:23 #18
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_63944583
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:32 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik ken de Japanse keuken bijzonder goed en ik ken de Japanse gemeenschap erg goed, en ze blinken niet uit in een beroerde keuken. Japanners maken over het algemeen bijzonder goed gebruik zowel in kooktechnieken als in combinaties van goede producten.
Overigens was mijn vorige post behoorlijk genuanceerd, dus wat je me precies duidelijk wil maken, is mij een raadsel.
Perfectionisten zijn het! Overigens ben ik wel in contact geweest met de puurhuid van de Japanse cuisine.

Verder is Japan gewoon een westers land, waar iedereen enorm hard werkt om aan de hoge levensstandaard te kunnen voldoen, en fastfood is daarom populair.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 december 2008 @ 21:40:24 #19
163650 Greys
pi_63944584
quote:
Ei breken en ipv dat je het hele zwikkie in een kom gooit, mik je de dooier van de ene halve eierdop/schaal in de andere halve eierdop/schaal. Net zo lang tot het meeste eiwit er vanzelf vanaf geflieberd is! Je mag het zelfs in je hand doen, vingers een beetje open houden zodat het eiwit er wel doorheen floept, maar de eierdooier in je hand blijft liggen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63944592
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:39 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Jij hield toch niet van ongezonde dingen?
Nouja alcohol is niet gezond en dat vind ik wel lekker
Met snoep en chips maak je me uiteindelijk niet echt blij (en friet al helemaal niet)
pi_63944611
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:32 schreef SHE het volgende:

[..]

Jij zegt:
quote:
Op donderdag 11 december 2008 20:59 schreef SHE het volgende:
Niets mag bewerkt zijn
Niets mag uit zijn originele oorsprong gehaald worden.

Het lijkt een beetje op Japans
Waarmee je impliceert dat Japans eten vooral uit onbewerkt voedsel bestaat. Ik wijs je er op dat dit in de praktijk in het huidige Japan, niet het geval is.
Voor alle duidelijkheid, mijn bron zijn mijn eigen observeringen tijdens 3 weken vakantie in Japan waarbij ik zowel hele gezonde dingen heb gezien als ontzettend veel bewerkte dingen met hele vieze zoete sausjes.

Wat jij bedoelt qua dieet, lijkt meer op een raw food dieet.
pi_63944618
ik krijg ook taartkriebels, maar geef daar nog niet aan toe... misschien met oud en nieuw ofzo...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 11 december 2008 @ 21:41:35 #23
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_63944626
Co. wat een strak pak! . Ik ben echt dol op strakke pakken!!
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  donderdag 11 december 2008 @ 21:41:41 #24
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63944631
quote:
de schaal in tweeen breken. Boven een schaaltje het eigeel van de ene helft in de andere helft gieten. Het wit loopt als het goed is in het andere schaaltje, en na een paar keer heen en weer hou je alleen nog eigeel over in de eierschaal, en ei wit in het andere schaaltje.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  donderdag 11 december 2008 @ 21:42:26 #25
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63944651
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:39 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Rustig het ei open tikken en dan alleen het eiwit eruit laten lopen toch?
quote:
Op donderdag 11 december 2008 21:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Ei breken en ipv dat je het hele zwikkie in een kom gooit, mik je de dooier van de ene halve eierdop/schaal in de andere halve eierdop/schaal. Net zo lang tot het meeste eiwit er vanzelf vanaf geflieberd is! Je mag het zelfs in je hand doen, vingers een beetje open houden zodat het eiwit er wel doorheen floept, maar de eierdooier in je hand blijft liggen.
ik ben spuit elf, zie ik al wel.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')