Evident niet veel, want anders had je die vraag niet gesteld.quote:
Nee, in hoeverre is een synoniem in welke mate of tot welke hoogte. Er wordt niet onderzocht of er een verband is tussen rechts-extremisme en de PVV, maar hoe het verband kan worden beargumenteerd.quote:Het vraagwoord "In hoeverre" leidt een open vraag in. Men gaat uit van de mogelijkheid dat er een verband is, dus men vraagt zich af of er überhaupt een verband bestaat.
Ik zei al: jouw probleem was toch juist dat ze niet opgepakt werden.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:07 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, want zoals al eerder gezegd, het oppakken gebeurt sowieso wel. Omdat het criminelen zijn, remember? Let nou eens op, je betweterige edoch misplaatste gedram begint nu echt een beetje vervelend te worden.
Toch wel.quote:[..]
Whatever. Ik begon er in elk geval ook niet over. ik was altijd al voor de "lekke roeiboot"-aanpak.
Zoiets ja, lijkt me toch vrij evident.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wrs is zijn redenering als volgt: als je zigeuners en Oosteuropeanen kunt deporteren (in een EU land) dan kun je dat ook met Islaamieten en dus krijg je geen burgeroorlog etc. zoals ik tegenwierp.
Ik ben wel benieuwd hoe ze Aboutaleb en Ahmed Amhali dan gaan uitzetten.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wrs is zijn redenering als volgt: als je zigeuners en Oosteuropeanen kunt deporteren (in een EU land) dan kun je dat ook met Islaamieten en dus krijg je geen burgeroorlog etc. zoals ik tegenwierp.
Nee, mijn probleem is dat oppakken totaal niets uithaalt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:12 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik zei al: jouw probleem was toch juist dat ze niet opgepakt werden.
Toch niet. Dat was die ander, lees maar eens terug.quote:Toch wel.
Alleen ben ik er dus niet van overtuigd dat de Italianen met zigeuners een Oosteuropeanen datgene deed als wat jij met de Marokkanen voorhebt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:12 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Zoiets ja, lijkt me toch vrij evident.
Dat gaat niet zonder kamp.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:14 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe ze Aboutaleb en Ahmed Amhali dan gaan uitzetten.
Och het enige verschil is die lekke roeiboot. Die is vervangen door een huifkar op drie wielen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Alleen ben ik er dus niet van overtuigd dat de Italianen met zigeuners een Oosteuropeanen datgene deed als wat jij met de Marokkanen voorhebt..
Zolang er geen meerderheid voor is inderdaad niet.quote:Ik denk werkelijkwaar dat je plannen niet realistisch zijn en niet uitvoerbaar.
Nee, "in hoeverre" betekent "in welke mate". Dat kan ook 0 zijn. Hoe het verband kan worden beargumenteerd is weer een stap verder dan hoe dat verband daadwerkelijk is.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:11 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Evident niet veel, want anders had je die vraag niet gesteld.
[..]
Nee, in hoeverre is een synoniem in welke mate of tot welke hoogte. Er wordt niet onderzocht of er een verband is tussen rechts-extremisme en de PVV, maar hoe het verband kan worden beargumenteerd.
Die zal er nooit komen. Ik bedoel waarom is die er nu nog niet? Voor jou is het allemaal al vrij lang gesneden koek, maar waarom voor zovele andere mensen, een meerderheid, niet volgens jou?quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:17 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Och het enige verschil is die lekke roeiboot. Die is vervangen door een huifkar op drie wielen.
[..]
Zolang er geen meerderheid voor is inderdaad niet.
Dat is precies wat ik zeg; in welke mate of tot welke hoogte.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:19 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nee, "in hoeverre" betekent "in welke mate". Dat kan ook 0 zijn. Hoe het verband kan worden beargumenteerd is weer een stap verder dan hoe dat verband daadwerkelijk is.
Maar goed, dit is een welles-nietes discussie, die alleen beslecht kan worden door Van Dale. Dus laat maar.
Verdonk, je hebt gelijk:quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:15 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, mijn probleem is dat oppakken totaal niets uithaalt.
[..]
Toch niet. Dat was die ander, lees maar eens terug.
Het is niet erg dat je het continu beter denkt te weten. Maar heb dan ook gewoon eens een keer gelijk. Nu ben je alleen maar heel erg irritant.
Overigens weet ik het meestal ook beter. Sorry hoor, maar je doet wat je kunt, hè.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:25 schreef Bolkesteijn het volgende:
Sunk-costs, of de politie nou staat te flitsen of Marokkanen op het vliegtuig zet, de kosten worden sowieso al gemaakt en het is dus niet nodig om die kosten in een afweging voor wat betreft de economische verantwoordelijkheid mee te nemen.
[..]
Nee, dat zeg je niet.quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:22 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik zeg; in welke mate of tot welke hoogte.
Begin er dan niet over?!quote:En begin er dan niet over!
Ik heb bovendien veel meer argumenten gegeven.
Vet van mij.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:36 schreef damian5700 het volgende:
Daarbij wordt in het rapport een onderzoeksvraag gesteld, in hoeverre is de PVV in verband te brengen met rechts-extremisme?
De vraag is dus niet of er een verband is tussen de PVV en rechts-extremisme, maar alleen HOE dat verband er is. Dit is evident suggestief.
Zeker geen idee wat laadruimte in een vrachtvliegtuig kost? En het verhaal blijft hetzelfde: Een vrachtvlioegtuig dat kooien met Marokkanen vervoert, kan geen ULD-platen met vracht vervoeren.quote:Op vrijdag 12 december 2008 00:37 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Man wat doe je toch moeilijk. Je neemt gewoon een vrachtvliegtuig en ramt er een paar kooien met criminele Marokkaantjes in. Niks betalende toeristen en niks begeleiding. Of je kiest natuurlijk voor de optie "lekke roeiboot".
Nou zeg het eens. Vast véél minder de dan de maatschappelijke en economische schade die zo'n kut-Marokaan gedurende z'n hele leven veroorzaakt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 07:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zeker geen idee wat laadruimte in een vrachtvliegtuig kost?
Ja, dus? En een lekke roeiboot met 10 kut-Marokkanen kan nu eenmaal geen vissers met vis vervoeren. Dat lijkt me evident.quote:En het verhaal blijft hetzelfde: Een vrachtvlioegtuig dat kooien met Marokkanen vervoert, kan geen ULD-platen met vracht vervoeren.
Ja, ik heb gezegd dat in hoeverre een synoniem is voor in welke mate of tot welke hoogte.quote:
Deze opmerking slaat direct op: Maar goed, dit is een welles-nietes discussie, die alleen beslecht kan worden door Van Dale. Dus laat maar.quote:Begin er dan niet over?!
Jij begint aan een semantische discussie over een gedeelte uit een reeks argumenten die ik heb gegeven.quote:Vet van mij.
Wie begint waarover??
De opstellers van dit rapport hebben aldus hun eerder eigen rapport, waarbij het rechts-extremisme en racisme van de LPF en de Leefbaren is bepaald, gebruikt als uitgangspunt voor het bepalen van het rechts-extremisme van de PVV.quote:De vijfde monitorrapportage (2002) bevat een deelonderzoek, getiteld Het extreem-rechtse en racistische gehalte van de LPF/Leefbaarstroming. Getracht werd genoemd ‘gehalte’ te bepalen aan de hand van drie indicatoren, ideologie, sociale genealogie en magneetfunctie. Ons onderzoek naar het extreemrechtse gehalte van de pvv heeft grotendeels langs dezelfde lijnen plaatsgevonden.
Eén indicator kan dus helemaal niet gebruikt worden, terwijl dit de methode is om het rechts-extremistische en racistische gehalte te bepalen.quote:Noch onder de oprichters van de PVV noch onder de huidige Tweede Kamerfractie bevinden zich personen met een extreemrechtse ‘carrière’, althans voor zover wij hebben kunnen nagaan. De tweede vraag – het gaandeweg bij de organisatie aansluiten van ‘bekende’ rechtsextremisten – kan niet beantwoord worden, omdat de PVV tot dusverre geen leden heeft toegelaten. Omdat de pvv als formele organisatie vrijwel geen bemensing heeft, is van bovengenoemde sociale genealogie dus ook geen sprake.
Overigens kan deze kostenpost natuurlijk prima afgewenteld worden op de te vervoeren subjecten.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:22 schreef Lemmeb het volgende:
Vervoer over lange afstand kost nu eenmaal geld. Maar het levert in dit geval véél meer op dan het kost en dus zijn de netto baten zeer positief.
Kansloosquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:07 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Overigens kan deze kostenpost natuurlijk prima afgewenteld worden op de te vervoeren subjecten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |