abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64016081
quote:
Op zondag 14 december 2008 21:36 schreef sneakypete het volgende:
Noem eens zo'n cocktail.
"intolerant-nationalistisch, xenofoob en economisch uiterst rechts-liberaal"
quote:
En dat waren dus absoluut geen voorbeelden van liberalisme.
Vind ik ook, maar dat is niet wat gesteld werd, hoewel wat gesteld werd niet waar is.
quote:
Liberalisme geldt altijd voor zowel het economische als het privédomein van de mens.
Wel, dat zeg jij.
pi_64016180
quote:
Op zondag 14 december 2008 21:47 schreef Monidique het volgende:

[..]

"intolerant-nationalistisch, xenofoob en economisch uiterst rechts-liberaal"
Wat in feite een contradicio in terminis is. Economisch liberalisme kan natuurlijk niet als je bevolkingsgroepen van de nationale economie wilt uitsluiten.
quote:
Vind ik ook, maar dat is niet wat gesteld werd, hoewel wat gesteld werd niet waar is.
Eigenlijk ben je het gewoon met me eens maar je debatteert zeker ook graag?
quote:
Wel, dat zeg jij.
én de grote denkers uit het liberalisme.
pi_64016350
quote:
Op zondag 14 december 2008 21:50 schreef sneakypete het volgende:
Eigenlijk ben je het gewoon met me eens maar je debatteert zeker ook graag?
Ik ben het met je eens, maar ik heb geen leven en ben een azijnpisser, slechte combinatie.
pi_64016542
quote:
Op zondag 14 december 2008 21:54 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens, maar ik heb geen leven en ben een azijnpisser, slechte combinatie.
Een dodelijke cocktail welhaast, ben je soms ook extreem-rechts?
pi_64016550
quote:
Op zondag 14 december 2008 21:50 schreef sneakypete het volgende:

én de grote denkers uit het liberalisme.
ach ja... denkers denken zoveel... denk vooral zelf in het hier en nu en laat die denkgoeroe's maar mauwen..
Aanhangers van een kapitalistische economie zijn ook maar gewone mensen - al dan niet hun eigen rijkdom verdedigend- en kunnen kiezen voor een dictatuur zoals vaak ook wél werd gedaan.
Die pretentie van liberalen en kapitalisten dat zij de uitvinders van democratie en de enige ware verdedigers van democratische vrijheiden zijn, is allang bespottelijk.
pi_64016650
blabla
pi_64016685
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:00 schreef sneakypete het volgende:

[..]

Een dodelijke cocktail welhaast, ben je soms ook extreem-rechts?
Maar dan ben ik het vooral met je eens dat de totalitaire regimes van de afgelopen eeuw absoluut geen liberaal economisch beleid voerden.
pi_64016766
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:03 schreef IHVK het volgende:
blabla
Klassiek-liberalisme en collectivisme gaan op zich ook gewoon samen, dat is het, op het eerste gezicht, gekke.
I´m back.
pi_64016791
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Klassiek-liberalisme en collectivisme gaan op zich ook gewoon samen, dat is het op het eerste gezicht gekke.
Wablief?
pi_64016832
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:07 schreef IHVK het volgende:

[..]

Wablief?
Wat er staat...
I´m back.
pi_64017157
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:04 schreef Monidique het volgende:

[..]

Maar dan ben ik het vooral met je eens dat de totalitaire regimes van de afgelopen eeuw absoluut geen liberaal economisch beleid voerden.
Denk je.... veel kapitalistische economie nog onder de fascistische regimes van de vorige eeuw... net zoals die combinatie mogelijk is in China en Singapore van nu..
China is de grootste kapitalistische dictatuur ..ooit..
pi_64017192
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:18 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Denk je.... veel kapitalistische economie nog onder de fascistische regimes van de vorige eeuw... net zoals die combinatie mogelijk is in China en Singapore van nu..
China is idd een voorbeeld. .
I´m back.
pi_64017356
quote:

[..]

Denk je....
Nee. Weet ik....
pi_64017577
China is een product van jarenlang communistisch geweld. Dat het nu (net als in bijv Rusland) nog absoluut geen feest van jewelste is, is een erfenis daarvan. Maar het is juist de toegenomen ruimte voor vrije markten die China in rap tempo laat opbloeien tot een economie van wereldniveau, wil je ontkennen dat deze landen daar welvarender van zijn geworden? Hallelujah.

Een onderdrukker houdt gewoon minder macht als hij slechts de politieke macht (de trias politica) beheerst en niet daarnaast ook nog eens het totale bedrijfsleven (al kan één uit het ander volgen, helaas). Daarom is collectivisering ook zo gevaarlijk. Als de verkeerde aan het roer komt zijn de gevolgen rampzalig.
pi_64017666
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:33 schreef sneakypete het volgende:
. Maar het is juist de toegenomen ruimte voor vrije markten die China in rap tempo laat opbloeien tot een economie van wereldniveau,
okee dus je erkent... dat een kapitalistische economie en dictatuur kunnen samengaan...
dan zijn we het eens..
pi_64018808
quote:

[..]

Ooit wat?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_64019083
quote:
Op zondag 14 december 2008 23:11 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ooit wat?
ooit binnen één staat..... en die staat telt 1,3 miljard mensen ..
pi_64102246
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_64132164
quote:
Maar de meeste reacties zijn dan weer om te huilen.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_64133686
quote:
Op donderdag 18 december 2008 21:48 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Maar de meeste reacties zijn dan weer om te huilen.
Ja. Ik vind het ook wel wat triest. De reacties van de mensen hier.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_64136940
PVV is niet mijn partij, maar lekker belangrijk verder wat zo´n linkse monitor er van vindt. Volgens mij trekken ook weinig mensen zich wat aan van de mening van die vlooienballen die die monitor samenstellen.
pi_64137553
quote:
Op donderdag 18 december 2008 22:33 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat ook. Maar ik bedoelde die reacties op die column in de Volkskrant.
Verbaasde me ook een beetje: van lezers van de Volkskrant verwacht ik meer instemming van Von der Dunk. Zouden er mensen speciaal op de site geabonneerd zijn om kritiek te leveren? Om zich te ergeren?
pi_64137597
quote:
Op donderdag 18 december 2008 22:33 schreef capricia het volgende:

[..]

Omdat ze niet stroken met jouw beeld van wat iets is?
pi_64138092
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 00:56 schreef Specularium het volgende:

[..]

Omdat ze niet stroken met jouw beeld van wat iets is?
Nee, dat is het punt niet.
Vanwege de kortzichtigheid, de angst, het beperkte wereldbeeld, het gebrek aan inleving.

Gisteren reed ik met een collega rond door onze gemeente om kerstpakketjes rond te brengen. Een best mens, bereid tot helpen en meedenken en iets doen voor een ander. Niks mis mee.
Ik ben 35 jaar geleden aangekomen en ben dus import, zij is hier geboren en getogen. Toch kende ik beter de weg dan zij en was ik beter op de hoogte van nieuwbouw en verandering. Zij wilde bijna verhuizen, vanwege alle nieuwbouw en alle veranderingen.
Ik ben ook niet blij met alle vernieuwingen en er gaat veel mis. Maar ik kan het wel volgen. Zij kan het gewoon niet volgen.

Er moet ruimte zijn voor mensen die het allemaal niet kunnen volgen, zoveel is zeker. Er moet zeker rekening met hen gehouden worden. Maar ze moeten niet de orde der dingen bepalen.

Wilders word misselijk als hij een moskee ziet. Dan moet hij naar de dokter voor een pilletje of naar een psychiater voor een therapie. Niet naar de sloper of het parlement.
Als ik met mijn collega praat, probeer ik haar onrust te sussen en haar begrip bij te brengen.
Wat Wilders zou doen, is haar onrust nog opjagen. Tot ze op tilt slaat.
Daarom is hij extreem. En rechts is hij omdat hij de invloed van vreemdelingen haat.
pi_64138161
Ter aanvulling: Balkenende was vanavond bij Pauw en Witteman en hij was sterk. *zei hij met tegenzin*
Over Wilders:
Het is duidelijk dat we misstanden en misdragingen moeten aanpakken. Onze normen en waarden staan niet toe dat iemand de hulpdiensten aanvalt.
Maar het is evenzeer duidelijk, dat we niet hele bevolkingsgroepen uit kunnen sluiten van de samenleving. En opruiende taal in die richting kunnen we niet goedkeuren.
pi_64138486
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 01:30 schreef Kees22 het volgende:
Ter aanvulling: Balkenende was vanavond bij Pauw en Witteman en hij was sterk. *zei hij met tegenzin*
Over Wilders:
Het is duidelijk dat we misstanden en misdragingen moeten aanpakken. Onze normen en waarden staan niet toe dat iemand de hulpdiensten aanvalt.
Maar het is evenzeer duidelijk, dat we niet hele bevolkingsgroepen uit kunnen sluiten van de samenleving. En opruiende taal in die richting kunnen we niet goedkeuren.
Mee eens, maar daar moet een kanttekening bij.
Het bestaansrecht van Wilders komt voort uit het onderbuikgevoel van veel mensen.
Dat gevoel neem je niet weg door Wilders te diskwalificeren of hem te associeren met
extreemrechts. Het is alleen maar een voedingsbodem voor hem en zijn partij.
Wordt hij genegeerd kan hij daar weer kwaad om worden en een hoop mensen zullen
het met hem eens zijn dat de huidige politiek weer een machtsspelletje speelt.
Wordt hij geassocieerd met extreemrechts kan hij zich daarvan distantieren en roepen
dat hij geen nazi is en daar zullen ook weer veel mensen het mee eens zijn.

Als Groenlinks aan de linkerkant van het spectrum oppositie voert dan is het niet meer dan
logisch voor de balans dat de PVV dat aan de rechterkant doet. Maar het lijkt mij dan ook het beste
dat het bij oppositie voeren blijft.

Btw, Wilders is ook tegen het koningshuis, dat maakt hem volgens de kwalificatie weer links.
Dus op 1 issue kun je niet iemand onder een zuil plaatsen.
pi_64217076
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 01:25 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Nee, dat is het punt niet.
Vanwege de kortzichtigheid, de angst, het beperkte wereldbeeld, het gebrek aan inleving.

Gisteren reed ik met een collega rond door onze gemeente om kerstpakketjes rond te brengen. Een best mens, bereid tot helpen en meedenken en iets doen voor een ander. Niks mis mee.
Ik ben 35 jaar geleden aangekomen en ben dus import, zij is hier geboren en getogen. Toch kende ik beter de weg dan zij en was ik beter op de hoogte van nieuwbouw en verandering. Zij wilde bijna verhuizen, vanwege alle nieuwbouw en alle veranderingen.
Ik ben ook niet blij met alle vernieuwingen en er gaat veel mis. Maar ik kan het wel volgen. Zij kan het gewoon niet volgen.

Er moet ruimte zijn voor mensen die het allemaal niet kunnen volgen, zoveel is zeker. Er moet zeker rekening met hen gehouden worden. Maar ze moeten niet de orde der dingen bepalen.

Wilders word misselijk als hij een moskee ziet. Dan moet hij naar de dokter voor een pilletje of naar een psychiater voor een therapie. Niet naar de sloper of het parlement.
Als ik met mijn collega praat, probeer ik haar onrust te sussen en haar begrip bij te brengen.
Daarom is hij extreem. En rechts is hij omdat hij de invloed van vreemdelingen haat.
Helemaal eens!!

zondag 21 december 2008 @ 19:10:55 #278
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64217295
De enige strategie die echt zal werken tegen de PVV, is zorgen dat de door die partij aangekaarte problemen ophouden te bestaan. Maar aangezien ik al die slijmballen in Den Haag daar niet toe in staat acht (zeker nu niet meer, nu het geld opraakt), voorspel ik gouden tijden voor de PVV. En terecht ook: we zitten al meer dan tien jaar met de ellende en het wordt alsmaar erger in plaats van minder.

Keesje22 kan dus schreeuwen en stickertjes plakken wat hij wil, het is allemaal volkomen zinloos.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_64217402
quote:

[..]
pi_64228185
Zo'n film als Fitna valt ook te maken voor het Christelijke geloof. Een flinke dosis Staphorst, Urk, Amerikaanse dominees en als toetje de KKK. Beetje selectief monteren en klaar is Bassie.

Wat ik me weleens afvraag is wat de gedachtengang van Wilders is. Heeft hij nu werkelijk het idee 'we moeten het maar ff flink bashen' als een soort kruistocht. Of ziet hij zichzelf als een soort verlosser die wel zegt dat hij tegen de islam is maar in z'n achterhoofd de stichter wil zijn van een wereldwijde discussie waarin moslims wat meer aan zelfreflectie doen.

Ik krijg nooit echt hoogte van 'm..

[ Bericht 53% gewijzigd door Beathoven op 21-12-2008 23:53:19 ]
pi_64228341
quote:
Op zondag 21 december 2008 23:47 schreef Beathoven het volgende:
Zo'n film als Fitna valt ook te maken voor het Christelijke geloof. Een flinke dosis Staphorst, Urk, Amerikaanse dominees en als toetje de KKK. Beetje selectief monteren en klaar is Bassie.
Zeker.

Alleen het verschil is dat het christendom wel een verlichting heeft doorgemaakt
en niet wereldwijd aanslagen pleegt op andersgelovigen.
pi_64228506
quote:
Op zondag 21 december 2008 23:51 schreef Specularium het volgende:

[..]

Zeker.

Alleen het verschil is dat het christendom wel een verlichting heeft doorgemaakt
Ach ik kan je verzekeren dat er meer dan genoeg christenen te vinden zijn aan wie die verlichting totaal voorbij is gegaan.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_64228658
quote:
Op zondag 21 december 2008 23:56 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ach ik kan je verzekeren dat er meer dan genoeg christenen te vinden zijn aan wie die verlichting totaal voorbij is gegaan.
Absoluut, ik verdenk ze er ook van in het huidige kabinet te zitten.
pi_64229196
quote:
Op maandag 22 december 2008 00:00 schreef Specularium het volgende:

[..]

Absoluut, ik verdenk ze er ook van in het huidige kabinet te zitten.
Die van de CU zijn dan nog relatief mild.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_64229753
quote:

[..]

Zeker.

Nou ja, het binnenvallen van Irak en de bedreiging van Iran gingen ook uit naam van God. Want God zag dat er olie was, God bless America and f**** the rest. Pot-ketel misschien, maar het rare is wel dat men in het verre oosten onderscheid maakt tussen Amerikanen en Europeanen en zelden over Christenen wordt gesproken terwijl Wilders 'alle' moslims op de korrel wil nemen.

Moslims kennen de verlichting niet, maar er zijn wel degelijk grote groepen te vinden die je zou kunnen omschrijven als verlicht. Het suni is eigenlijk te vergelijken met onze protestanten, de hoofddoek is daarin uit den boze en zal ook z'n invoering er niet in vinden.

Er valt te betwijfelen of de hele kern van het probleem wel bij het geloof ligt. In oost Turkije heb ik deze foto geschoten op het platteland tegen de Syrische grens. Dit joch wordt later vast en zeker PKK strijder, hij heeft absoluut niets te verliezen en goed onderwijs zal hij ook niet krijgen want z'n ouders kunnen het niet betalen.

Wij hebben dromen, wij hebben toekomst en dat heeft iedereen maar voor sommigen is dit een bodemloze put. Stel je voor dat je in zijn schoenen staat en de opdracht krijgt van een of 't andere gek om je in Istanbul op te blazen voor de eer van je volk en uit naam van God / Allah. Dat je in de hemel je ware geluk zult vinden.

Zulke mensen zijn makkelijk te manipuleren, zij zullen zo'n gek zien als de messias .Ze weten niets van de wereld.. ze weten niets van andere plaatsen en ze weten ook niets van Godsdienst, ze hebben vaak niet eens een Koran maar geloven wel dat God er is. Hun wereld gaat t/m het eigen erf.

Een parallel kun je ook trekken met het Amerikaanse leger dat de allerarmsten recruiteert met dezelfde boodschap. Nu heb je niets, in het leger krijg je alles van ons plus een goed salaris. Doe het voor Amerika, doe het voor God.

[ Bericht 2% gewijzigd door Beathoven op 22-12-2008 00:33:35 ]
pi_64230109
quote:
Op zondag 21 december 2008 23:47 schreef Beathoven het volgende:

Wat ik me weleens afvraag is wat de gedachtengang van Wilders is. Heeft hij nu werkelijk het idee 'we moeten het maar ff flink bashen' als een soort kruistocht. Of ziet hij zichzelf als een soort verlosser die wel zegt dat hij tegen de islam is maar in z'n achterhoofd de stichter wil zijn van een wereldwijde discussie waarin moslims wat meer aan zelfreflectie doen.

Ik krijg nooit echt hoogte van 'm..
Vet van mij.
Geen van beide. Hij zegt dat hij de mensen de ogen wil openen voor het kwaadaardige karakter van de islam.
En ik zie geen reden om hem in dit geval niet op zijn woord te geloven: hij zal zelf wel het beste weten wat zijn motief is.
pi_64230176
quote:

[..]

Zeker.

Pardon?
Het nieuws gemist, de laatste 50 jaar?
pi_64231045
quote:
Op zondag 21 december 2008 19:10 schreef Lemmeb het volgende:
De enige strategie die echt zal werken tegen de PVV, is zorgen dat de door die partij aangekaarte problemen ophouden te bestaan. Maar aangezien ik al die slijmballen in Den Haag daar niet toe in staat acht (zeker nu niet meer, nu het geld opraakt), voorspel ik gouden tijden voor de PVV. En terecht ook: we zitten al meer dan tien jaar met de ellende en het wordt alsmaar erger in plaats van minder.

Keesje22 kan dus schreeuwen en stickertjes plakken wat hij wil, het is allemaal volkomen zinloos.
De door mij geciteerde woorden van Balkenende zijn duidelijke taal en beloven precies wat jij aanraadt: de problemen van de mensen oplossen of althans aanpakken. En dat zonder groepen te stigmatiseren.
Ik vind Balkenende niet zo heel sterk overkomen en woorden zijn geen daden, maar hij wijst in de juiste richting. En hij staat daarin niet alleen.
En tien jaar in de ellende? Ach, ik hoor al 40 jaar dat het slecht gaat met het land vanwege dit of dat. Ik geloof niet dat het steeds slechter gaat, ik heb de indruk dat overal mensen zich inspannen om het goed te laten gaan en dat ook heel regelmatig lukt. En het is inmiddels in de Linkse Kerk ook al geen taboe meer om over kut-Marrokanen te praten.

Je kunt niet rekenen en nu laat je zien dat je ook al niet kunt lezen.
pi_64249737
quote:
Op maandag 22 december 2008 00:20 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Nou ja, het binnenvallen van Irak en de bedreiging van Iran gingen ook uit naam van God. Want God zag dat er olie was, God bless America and f**** the rest. Pot-ketel misschien, maar het rare is wel dat men in het verre oosten onderscheid maakt tussen Amerikanen en Europeanen en zelden over Christenen wordt gesproken terwijl Wilders 'alle' moslims op de korrel wil nemen.

Moslims kennen de verlichting niet, maar er zijn wel degelijk grote groepen te vinden die je zou kunnen omschrijven als verlicht. Het suni is eigenlijk te vergelijken met onze protestanten, de hoofddoek is daarin uit den boze en zal ook z'n invoering er niet in vinden.

Er valt te betwijfelen of de hele kern van het probleem wel bij het geloof ligt. In oost Turkije heb ik deze foto geschoten op het platteland tegen de Syrische grens. Dit joch wordt later vast en zeker PKK strijder, hij heeft absoluut niets te verliezen en goed onderwijs zal hij ook niet krijgen want z'n ouders kunnen het niet betalen.

Wij hebben dromen, wij hebben toekomst en dat heeft iedereen maar voor sommigen is dit een bodemloze put. Stel je voor dat je in zijn schoenen staat en de opdracht krijgt van een of 't andere gek om je in Istanbul op te blazen voor de eer van je volk en uit naam van God / Allah. Dat je in de hemel je ware geluk zult vinden.

Zulke mensen zijn makkelijk te manipuleren, zij zullen zo'n gek zien als de messias .Ze weten niets van de wereld.. ze weten niets van andere plaatsen en ze weten ook niets van Godsdienst, ze hebben vaak niet eens een Koran maar geloven wel dat God er is. Hun wereld gaat t/m het eigen erf.

Een parallel kun je ook trekken met het Amerikaanse leger dat de allerarmsten recruiteert met dezelfde boodschap. Nu heb je niets, in het leger krijg je alles van ons plus een goed salaris. Doe het voor Amerika, doe het voor God.
Ik zou het zelf niet beter hebben kunnen zeggen.
  maandag 22 december 2008 @ 17:12:00 #290
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64250177
quote:
Op maandag 22 december 2008 00:37 schreef Kees22 het volgende:
Je kunt niet rekenen en nu laat je zien dat je ook al niet kunt lezen.
Jij bent en blijft de zwakste schakel op dit forum, met je incoherente, bijna seniele posts. Dat je dat even niet vergeet.
pi_64250202
Nothing to see here, carry on
pi_64251445
quote:

[..]

Want verandering is per definitie goed?
pi_64256198
quote:
Op maandag 22 december 2008 17:12 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Jij bent en blijft de zwakste schakel op dit forum, met je incoherente, bijna seniele posts. Dat je dat even niet vergeet.
Nou, nou, nou.
  maandag 22 december 2008 @ 20:12:00 #294
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64256264
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:10 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Nou, nou, nou.
Tsja, wie kaatst...
  Moderator maandag 22 december 2008 @ 20:36:07 #295
236264 crew  capricia
pi_64257246
quote:

[..]

Heerlijk inhoudelijk, Lemmeb. Echt wat ik van je gewend ben...
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 22 december 2008 @ 20:57:32 #296
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64258145
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:36 schreef capricia het volgende:

[..]

Heerlijk inhoudelijk, Lemmeb. Echt wat ik van je gewend ben...
Nee, roepen dat een andere user niet kan rekenen en niet kan lezen, dat is lekker inhoudelijk.

Kijk je überhaupt wel waarop ik reageer? Zal wel niet, jij bent immers die fascist die andere users met een mening die je niet aanstaat het liefste monddood wil maken. Daar moet uiteraard alles voor wijken.

[ Bericht 12% gewijzigd door Lemmeb op 22-12-2008 21:03:13 ]
pi_64264415
quote:

[..]

Ik kreeg even de slappe lach!
pi_64264557
quote:
Op maandag 22 december 2008 17:54 schreef nikk het volgende:

[..]

Want verandering is per definitie goed?
Nee, verandering is helemaal niet per definitie goed.
Maar behoud evenmin.
En ik ben agnost, dus ook niet zo blij met religie en al helemaal niet met vroomheid.

Maar echt veel argumenten heeft Wilders niet, behalve dan dat hij misselijk wordt van het zien van een moskee. Met Fitna laat hij heel goed zien op welk primitief niveau hij over de islam denkt.
  dinsdag 23 december 2008 @ 13:56:21 #299
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64282766
quote:
Op maandag 22 december 2008 22:59 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ik kreeg even de slappe lach!
Da's meestal al hè met demente bejaarden. Die kunnen alleen nog maar schaterlachen en op de tafel timmeren. Ter compensatie, omdat ze de wereld om hen heen niet meer begrijpen.
  zondag 28 december 2008 @ 18:04:22 #300
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_64436654
Geert Wilders met een extreemrechts stempel is een godsgeschenk voor Nederland. Als hij nog eens in het buitenland optreedt, wordt er altijd bij vermeld dat hij door een vooraanstaand bureau omschreven wordt als extreemrechts. Hij komt in een rijtje De Winter, Haider en LePen. Niemand die hem nog serieus neemt.

Ik kan me in de criteria ook wel vinden. Niet alleen inhoudelijk, maar ook over de vorm van zijn partij. Hij is een volslagen ongeleid projectiel. Hij hoeft zich aan niemand te verantwoorden en kan alles roepen. Hij is de baas. Dan stem je als kiezer dus tegen democratie.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')