"intolerant-nationalistisch, xenofoob en economisch uiterst rechts-liberaal"quote:Op zondag 14 december 2008 21:36 schreef sneakypete het volgende:
Noem eens zo'n cocktail.
Vind ik ook, maar dat is niet wat gesteld werd, hoewel wat gesteld werd niet waar is.quote:En dat waren dus absoluut geen voorbeelden van liberalisme.
Wel, dat zeg jij.quote:Liberalisme geldt altijd voor zowel het economische als het privédomein van de mens.
Wat in feite een contradicio in terminis is. Economisch liberalisme kan natuurlijk niet als je bevolkingsgroepen van de nationale economie wilt uitsluiten.quote:Op zondag 14 december 2008 21:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
"intolerant-nationalistisch, xenofoob en economisch uiterst rechts-liberaal"
Eigenlijk ben je het gewoon met me eens maar je debatteert zeker ook graag?quote:Vind ik ook, maar dat is niet wat gesteld werd, hoewel wat gesteld werd niet waar is.
én de grote denkers uit het liberalisme.quote:Wel, dat zeg jij.
Ik ben het met je eens, maar ik heb geen leven en ben een azijnpisser, slechte combinatie.quote:Op zondag 14 december 2008 21:50 schreef sneakypete het volgende:
Eigenlijk ben je het gewoon met me eens maar je debatteert zeker ook graag?![]()
![]()
Een dodelijke cocktail welhaast, ben je soms ook extreem-rechts?quote:Op zondag 14 december 2008 21:54 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, maar ik heb geen leven en ben een azijnpisser, slechte combinatie.
ach ja... denkers denken zoveel... denk vooral zelf in het hier en nu en laat die denkgoeroe's maar mauwen..quote:Op zondag 14 december 2008 21:50 schreef sneakypete het volgende:
én de grote denkers uit het liberalisme.
Maar dan ben ik het vooral met je eens dat de totalitaire regimes van de afgelopen eeuw absoluut geen liberaal economisch beleid voerden.quote:Op zondag 14 december 2008 22:00 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Een dodelijke cocktail welhaast, ben je soms ook extreem-rechts?
Klassiek-liberalisme en collectivisme gaan op zich ook gewoon samen, dat is het, op het eerste gezicht, gekke.quote:
Wablief?quote:Op zondag 14 december 2008 22:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klassiek-liberalisme en collectivisme gaan op zich ook gewoon samen, dat is het op het eerste gezicht gekke.
Denk je.... veel kapitalistische economie nog onder de fascistische regimes van de vorige eeuw... net zoals die combinatie mogelijk is in China en Singapore van nu..quote:Op zondag 14 december 2008 22:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
Maar dan ben ik het vooral met je eens dat de totalitaire regimes van de afgelopen eeuw absoluut geen liberaal economisch beleid voerden.
China is idd een voorbeeld.quote:Op zondag 14 december 2008 22:18 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Denk je.... veel kapitalistische economie nog onder de fascistische regimes van de vorige eeuw... net zoals die combinatie mogelijk is in China en Singapore van nu..
China is de grootste kapitalistische dictatuur ..ooit..
okee dus je erkent... dat een kapitalistische economie en dictatuur kunnen samengaan...quote:Op zondag 14 december 2008 22:33 schreef sneakypete het volgende:
. Maar het is juist de toegenomen ruimte voor vrije markten die China in rap tempo laat opbloeien tot een economie van wereldniveau,
Ooit wat?quote:Op zondag 14 december 2008 22:18 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
China is de grootste kapitalistische dictatuur ..ooit..
Maar de meeste reacties zijn dan weer om te huilen.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:48 schreef capricia het volgende:
"De NSB was democratisch vergeleken met de PVV"
![]()
Ja. Ik vind het ook wel wat triest. De reacties van de mensen hier.quote:Op donderdag 18 december 2008 21:48 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Maar de meeste reacties zijn dan weer om te huilen.
Dat ook. Maar ik bedoelde die reacties op die column in de Volkskrant.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Ik vind het ook wel wat triest. De reacties van de mensen hier.
Omdat ze niet stroken met jouw beeld van wat iets is?quote:Op donderdag 18 december 2008 22:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Ik vind het ook wel wat triest. De reacties van de mensen hier.
Nee, dat is het punt niet.quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat ze niet stroken met jouw beeld van wat iets is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |