spoedgevalletjequote:Op donderdag 11 december 2008 20:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hele v&d op de kopheb je de politie niet voorbij horen komen
Ja ik zag het idd met 3:7 en 3:8quote:Op donderdag 11 december 2008 21:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah mooi heb ik dat goed begrepene het is 3;7
Mja kan me vaag iets herinneren dat ze dat droit de suite noemden..
Blegh ik moet boeten voor dat ik vanmiddag niks gedaan heb.. Dacht geweldige samenvatting gevonden te hebben.. Stopt ie bij week 8. dus nog niks over pandrecht, fiducaire verhoudingen en faillisement(week 9 10 en 11 dus) dus die ben ik nu maar via die hoorcollege aantekeningen aant bekijken
In principe de derde keer.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
is het voor jou de eerste of tweede keer?
Ik begin hem wel te knijpen nuBen de arresten maar aant doornemen nu
Ik snap dat je alles het liefste af hebt voordat je een jaartje weg gaat, maar ik denk dat het toch niet een onoverkomelijk probleem is als je 1 vak nog moet doen als je terugkomt?quote:Op donderdag 11 december 2008 21:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Okenaja ik wil volgend jaar naar het buitenland dus in principe moet ik alles halen dit jaar.. Maar ik zie het opt moment nog niet echt gebeuren
whehequote:Op donderdag 11 december 2008 21:35 schreef swarmahoer het volgende:
yashi in arrestje houdt van handboeien enzo?
heeft net 4k uitgegevenquote:Op donderdag 11 december 2008 21:27 schreef swarmahoer het volgende:
schop m der uit
Uploaden die handelquote:Op donderdag 11 december 2008 22:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
Damn, mooi dat ledgordijn, zitten denk ik wel wat leuke foto's tussen
vriend van me had zijn camera bij :p kwaliteitbatterijen vd euroschopper trouwensquote:
Gendt.quote:
nog mensen in de boeien geslagenquote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:59 schreef morgane het volgende:
Lig nu Flushed Away te kijken, geniaal die slakken![]()
Haha een film over naaktslakken. Fuckin geniaal.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:59 schreef morgane het volgende:
Lig nu Flushed Away te kijken, geniaal die slakken![]()
Zijn die filmpjes representatief voor hun in zijn algemeenheid?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:06 schreef Doodkapje het volgende:
Okeeeee... Doodkapje is te vinden in Merleyn op 17 januari
Ik hoop hetquote:Op donderdag 11 december 2008 23:10 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Zijn die filmpjes representatief voor hun in zijn algemeenheid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |