heeft net 4k uitgegevenquote:Op donderdag 11 december 2008 21:27 schreef swarmahoer het volgende:
schop m der uit
Uploaden die handelquote:Op donderdag 11 december 2008 22:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
Damn, mooi dat ledgordijn, zitten denk ik wel wat leuke foto's tussen
vriend van me had zijn camera bij :p kwaliteitbatterijen vd euroschopper trouwensquote:
Gendt.quote:
nog mensen in de boeien geslagenquote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:59 schreef morgane het volgende:
Lig nu Flushed Away te kijken, geniaal die slakken![]()
Haha een film over naaktslakken. Fuckin geniaal.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:59 schreef morgane het volgende:
Lig nu Flushed Away te kijken, geniaal die slakken![]()
Zijn die filmpjes representatief voor hun in zijn algemeenheid?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:06 schreef Doodkapje het volgende:
Okeeeee... Doodkapje is te vinden in Merleyn op 17 januari
Ik hoop hetquote:Op donderdag 11 december 2008 23:10 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Zijn die filmpjes representatief voor hun in zijn algemeenheid?
Ah dan hebben ze geen nieuwe fan.quote:
Ja gelukkig gaat het om de benaming ipv. de muziekquote:Op donderdag 11 december 2008 23:14 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Ah dan hebben ze geen nieuwe fan.Bij een benaming als emo-punk krijg ik zowiezo een beetje kriebels.
Ik had een flits gezien, maar hoopte op iets anders dan mobiele flitserquote:Op donderdag 11 december 2008 23:20 schreef swarmahoer het volgende:
wist je dat ie er aan kwam of niet ?
naja beter dan recht in je face geflitst worden op de muntweg
Ik vind het gewoon goedkope MTV-geschikte-zie-mij-hard-op-een-gitaar-rammen met 'emotionele' teksten maar eigenlijk is het niks muziek. Maar ieder zijn ding hoor, je hoeft mij niet te overtuigen of ik jou. Dat is het mooie aan muziek wat voor de 1 kut is, is juist voor de ander weer helemaal de bom.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:19 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ja gelukkig gaat het om de benaming ipv. de muziek
Mja... al noemen ze het madeliefjes-muziek... het kan me wel bekorenquote:Op donderdag 11 december 2008 23:23 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon goedkope MTV-geschikte-zie-mij-hard-op-een-gitaar-rammen met 'emotionele' teksten maar eigenlijk is het niks muziek. Maar ieder zijn ding hoor, je hoeft mij niet te overtuigen of ik jou. Dat is het mooie aan muziek wat voor de 1 kut is, is juist voor de ander weer helemaal de bom.
Ik weet het echt niet meer. Maar ik denk zo dat jij stiekem dit vak wel gaat halen.quote:Op donderdag 11 december 2008 23:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Weet jij nog of je de uitslag van dit vak vrij snel kreeg Thevotary?
Ik heb net alle arresten vluchtig doorgelezen, oftewel de essentie van internet gehaald en aangestreeptquote:Op donderdag 11 december 2008 23:34 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet meer. Maar ik denk zo dat jij stiekem dit vak wel gaat halen.
Heb ik op DVD, best een aardige film, goeie muziek, leuke beeldenquote:Op donderdag 11 december 2008 23:44 schreef Houniet het volgende:
Ik zit Constantine te kijken.
Review over welke film?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:43 schreef HostiMeister het volgende:
Vandaag al weer twee films gekeken, reviewtje geschreven en dat was mijn dagje wel
Ow, een review op mijn vakgebied, was voor school (niet eens hele reviewquote:
t is dat we geen grote opslagtank hebben hier, maar zou wel voordelig zijn een jaarvoorraad vast te leggen alvastquote:Op donderdag 11 december 2008 23:44 schreef Houniet het volgende:
Dat tanken is nu wel leuk, kost geen reet.
Doel je er nou op dat die gozer op mij zou lijken? As in, hij heeft ook een bril, ofzo?quote:Op donderdag 11 december 2008 23:49 schreef swarmahoer het volgende:
Bram
ib kan je die foto uitleggen ?
Hij speelt een typische loser, niet meer niet minderquote:
De omschrijving, als eerste zin in een review, deed me even eenquote:Op donderdag 11 december 2008 23:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hij speelt een typische loser, niet meer niet minder
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:52 schreef swarmahoer het volgende:
nouja ik vind m redlijk goed lijken eigelijk?
Ik moest ook 2 keer kijkenquote:Op donderdag 11 december 2008 23:51 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Doel je er nou op dat die gozer op mij zou lijken? As in, hij heeft ook een bril, ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |