Da's toch fijn, hoef je die eigen kutmuziek van je niet meer te draaienquote:Op donderdag 11 december 2008 17:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah, ik kan nu letterlijk de tekst horen van wat bovenbuurman luistert:
De poema's - zij maakt het verschil
Ik ben soort van aant studeren dus ik heb helemaal geen muziek opstaanquote:Op donderdag 11 december 2008 17:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's toch fijn, hoef je die eigen kutmuziek van je niet meer te draaien.
je bedoelt, het stoort de nieuwe aflevering van [willekeurige soap] die je aan het kijken bent terwijl je foktquote:Op donderdag 11 december 2008 17:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik ben soort van aant studeren dus ik heb helemaal geen muziek opstaan
met wie heb je afgesprokenquote:Op donderdag 11 december 2008 17:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
oja ik kom niet naar de meet
Hahaquote:Op donderdag 11 december 2008 17:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
je bedoelt, het stoort de nieuwe aflevering van [willekeurige soap] die je aan het kijken bent terwijl je fokt
Dat ka ik wel als excuus gebruiken, maar is pas van het weekend daarnaquote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 17:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hahanee dit keer ben ik écht aan het studeren
Na de fiasco's met liiszle en szrr wil ze gewoon even zeker weten dat je nu wél een leuke meid uitzoektquote:Op donderdag 11 december 2008 18:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ook leuk, moeders die ineens achter je staan en mee gaan lezen op een msn scherm
quote:Op donderdag 11 december 2008 18:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Na de fiasco's met liiszle en szrr wil ze gewoon even zeker weten dat je nu wél een leuke meid uitzoekt
Boah heb jij ook al wat gehad met die eerste? In het pokertopic zat er toen ook al 1 die er overheen ging.quote:
Als ik het morgen iig niet meer weet schrijf ik dat opquote:Op donderdag 11 december 2008 18:39 schreef TheVotary het volgende:
Zouden jullie dit in een tentamen goedkeuren?
'Zijn beroep op art 3:86 BW epic failt dus. R is eigenaar.'
Ben jij gevoelig voor uitdagen? Met andere woorden dat ik zeg dikke bluf en je het dan juist doet?quote:Op donderdag 11 december 2008 18:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als ik het morgen iig niet meer weet schrijf ik dat op
Euh... fiets? Bus? Lopen?quote:Op donderdag 11 december 2008 18:39 schreef swarmahoer het volgende:
mn zusje moet weer zo nodig naar de stad en ik ben de lul omdat ze dr rijbewijs nog niet heeft
Totaal nietquote:Op donderdag 11 december 2008 18:43 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Ben jij gevoelig voor uitdagen? Met andere woorden dat ik zeg dikke bluf en je het dan juist doet?
neuh, maar er wordt soms gedacht van wel :pquote:Op donderdag 11 december 2008 18:41 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Boah heb jij ook al wat gehad met die eerste? In het pokertopic zat er toen ook al 1 die er overheen ging.
quote:Op donderdag 11 december 2008 18:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
welk gedeelte van "niet" snap je niet?
quote:Op donderdag 11 december 2008 17:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
oja ik kom niet naar de meet
quote:Op donderdag 11 december 2008 18:44 schreef Mikkie het volgende:
Euh... fiets? Bus? Lopen?
Lui kutwijf.
ze is een meisje en het is donker buiten hequote:Op donderdag 11 december 2008 18:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Euh... fiets? Bus? Lopen?
Lui kutwijf.
Leuke topjes gezien dus?quote:Op donderdag 11 december 2008 20:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ze is een meisje en het is donker buiten he
meevaller: volgende keer ga ik weer mee naar de h&m, je kijkt je ogen uit
Ik ben niet van het subtiele, dat weet jequote:Op donderdag 11 december 2008 19:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een punt kan je op vele manieren maken.
hele v&d op de kopquote:Op donderdag 11 december 2008 20:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oh boy! en werd je er een beetje opgewonden van?
Oftewel: Kreeg je een raar gevoel bij je fielewapsie.
daarom waarderen we je zo mikkiequote:Op donderdag 11 december 2008 20:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben niet van het subtiele, dat weet je.
spoedgevalletjequote:Op donderdag 11 december 2008 20:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hele v&d op de kopheb je de politie niet voorbij horen komen
Ja ik zag het idd met 3:7 en 3:8quote:Op donderdag 11 december 2008 21:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah mooi heb ik dat goed begrepene het is 3;7
Mja kan me vaag iets herinneren dat ze dat droit de suite noemden..
Blegh ik moet boeten voor dat ik vanmiddag niks gedaan heb.. Dacht geweldige samenvatting gevonden te hebben.. Stopt ie bij week 8. dus nog niks over pandrecht, fiducaire verhoudingen en faillisement(week 9 10 en 11 dus) dus die ben ik nu maar via die hoorcollege aantekeningen aant bekijken
In principe de derde keer.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
is het voor jou de eerste of tweede keer?
Ik begin hem wel te knijpen nuBen de arresten maar aant doornemen nu
Ik snap dat je alles het liefste af hebt voordat je een jaartje weg gaat, maar ik denk dat het toch niet een onoverkomelijk probleem is als je 1 vak nog moet doen als je terugkomt?quote:Op donderdag 11 december 2008 21:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Okenaja ik wil volgend jaar naar het buitenland dus in principe moet ik alles halen dit jaar.. Maar ik zie het opt moment nog niet echt gebeuren
whehequote:Op donderdag 11 december 2008 21:35 schreef swarmahoer het volgende:
yashi in arrestje houdt van handboeien enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |