Niemand leest de OPquote:Op donderdag 11 december 2008 14:46 schreef swarmahoer het volgende:
miss moeten we maar eens n regel in de op zetten:
geen foto's van medeposters plaatsen of quoten tenzij toestemming van betreffende user
mee eens, als iedereen dat dan eens als fatsoensnorm zou opvattenquote:Op donderdag 11 december 2008 14:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niemand leest de OP, en regels zijn suf als je met alleen maar mensen zit die hier altijd komen
.
van vorig jaarquote:Op donderdag 11 december 2008 14:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heb je nu je formulieren al ingevuld? of nu pas die van vorig jaar
Ben er weer hoor.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sla wil je die foto ff weghalen
aangezien Nielez ineens foetsie is..
en wat is t goede nieuwsquote:
edit dat ding ff, slimme jongenquote:
Jajajajajaquote:Op donderdag 11 december 2008 14:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
edit dat ding ff, slimme jongen
Wij zijn al te Google-baarquote:Op donderdag 11 december 2008 14:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat is dat toch met die informatikunde/ca mensjes en zo lousy omgaan met dit soort dingen..
Jullie, (ja Sla, moblo, IB en nielez) posten altijd gewoon namen van mensen, andere privé dingen ( he moblo) of zoals nu weer foto's
oiquote:Op donderdag 11 december 2008 14:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat is dat toch met die informatikunde/ca mensjes en zo lousy omgaan met dit soort dingen..
Jullie, (ja Sla, moblo, IB en nielez) posten altijd gewoon namen van mensen, andere privé dingen ( he moblo) of zoals nu weer foto's
Generaliseren is zo 2008.quote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 15:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jij doet toch niet wat zij doen
quote:
Ik schaar mezelf ook onder informaticus (bioinformaticus dan wel) maar dan nogquote:Op donderdag 11 december 2008 15:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jij doet toch niet wat zij doen
Niet de link fok!account & eigen naam, maar dat snap je zelf ook welquote:
Die foto kan toevallig door alle hyvers worden gezien ja..quote:Op donderdag 11 december 2008 15:29 schreef Nielez het volgende:
[..]
Dat + iedereen kan je hyves zien.
Dat dusquote:Op donderdag 11 december 2008 15:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet de link fok!account & eigen naam, maar dat snap je zelf ook wel.
Ben je nou gewoon retarded of doe je nou alsof?quote:Op donderdag 11 december 2008 15:39 schreef Nielez het volgende:
[..]
Klopt, maar dan zou t posten van Yashii hier ook al illegaal worden..
Nm
Timeofthemonthofzo.
dudequote:Op donderdag 11 december 2008 15:39 schreef Nielez het volgende:
Klopt, maar dan zou t posten van Yashii hier ook al illegaal worden..
En een link van fok naar je hyves geschiedde.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Niemand hier, behalve jij nu omdat je toch je gelijk wilt halen, noemt mij yashii
Wat probeer je nou helemaal te bereiken? eigenlijkquote:Op donderdag 11 december 2008 15:42 schreef Nielez het volgende:
[..]
En een link van fok naar je hyves geschiedde.
Doe alsof.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben je nou gewoon retarded of doe je nou alsof?
Jij kan echt 't meest lame rellen van iedereen, damnquote:Op donderdag 11 december 2008 15:42 schreef Nielez het volgende:
[..]
En een link van fok naar je hyves geschiedde.
Dat dus, misschien zit hij in de moblo bitchcursus en is dit zijn eerste solovluchtquote:Op donderdag 11 december 2008 15:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben je nou gewoon retarded of doe je nou alsof?
Durf ik toch niet meerquote:Op donderdag 11 december 2008 15:45 schreef swarmahoer het volgende:
ik denk dat ie echt retarded iskom je naar de meet niels eigelijk ?
Ja dat.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat dus, misschien zit hij in de moblo bitchcursus en is dit zijn eerste solovlucht
niet vanavond maar volgende donderdagquote:
Als ik dat wist had ik mijn waaaa ook allang geuploadquote:Op donderdag 11 december 2008 15:44 schreef swarmahoer het volgende:
post m eensgeen idee hoe je m moet uploaden
Dan is vriendin jarig..quote:Op donderdag 11 december 2008 15:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
niet vanavond maar volgende donderdag
ik moet echt ff terug lezenquote:Op donderdag 11 december 2008 15:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wat probeer je nou helemaal te bereiken? eigenlijk![]()
Of is dit CP op jouw account met een verkapt lesje moraal?
Heb m ook alweer weggehaald hoor.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik had hem int vorige topic gepost en inmiddels weer weggehaald.
Hoe kun je dat nu al wetenquote:Op donderdag 11 december 2008 14:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
krijg een kleine 500 euro terug aan inkomstenbelasting
t was van vorig jaar zei diequote:
Da's wel relaxt. Ik zit dit jaar ruim boven de grens, maar ik draag dan ook al gewoon braaf maandelijks m'n belasting af. Moet wel nog een beetje gaan goochelen met aftrekposten, eens kijken hoe ver ik dan kom.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
t was van vorig jaar zei dieerg laat met invullen dus blijkbaar
maar ik weet nu ook al ongeveer wat ik terugkrijg omdat ik op mn loonstrookjes de cumulatieven kan zien en dus ook wat is ingehouden(en weet dat ik niet over de grens zit )
quote:Op donderdag 11 december 2008 16:24 schreef Mikkie het volgende:
"" lijkt me nu meer de Yashi-smilie
.
ik draag ze ook af zodat ik ze opspaarquote:Op donderdag 11 december 2008 16:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's wel relaxt. Ik zit dit jaar ruim boven de grens, maar ik draag dan ook al gewoon braaf maandelijks m'n belasting af. Moet wel nog een beetje gaan goochelen met aftrekposten, eens kijken hoe ver ik dan kom.
heb je er niet aan gedacht om fotos te maken en te plaatsenquote:Op donderdag 11 december 2008 16:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oja, wát een mooie dames werken bij Team Kapsalon Dukenburg![]()
![]()
Pardon?quote:Op donderdag 11 december 2008 16:38 schreef swarmahoer het volgende:
dupje ben je weer gaan spijbelen van stage?
Dat weet ik nog niet. Ik krijg brief thuis met de afspraak. Hij zei vorige keer rond de 6 weken, nu zei die ineens weer in 3 maanden. Dus kan alle kanten op.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:51 schreef swarmahoer het volgende:
wanneer gaan ze dat doen eigelijk
verkapte zie-mij-populair-zijn postquote:Op donderdag 11 december 2008 17:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik moet eens wat minder vaak afspraken maken in het cultuurcafé. Vandaag gezeten van 10.30 tot 14.30. En nu heb ik weer niet af waarvoor ik naar de uni gekomen ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |