swarmaleergooglen.nlquote:Op donderdag 11 december 2008 14:17 schreef swarmahoer het volgende:
wat was die bol.com code nu ook al weer?
Dat zijn losersquote:Op donderdag 11 december 2008 14:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ze lachen me allemaal uit op hyves
Snap ik.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Uhuhquote:Op donderdag 11 december 2008 14:14 schreef HostiMeister het volgende:
Slar, vanavond Dollars hoor ik ?
zolang je ze niet quotequote:Op donderdag 11 december 2008 14:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Zal ik ook foto's van jou gaan posten hier?
Gek zegquote:Op donderdag 11 december 2008 14:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
heb je nu je formulieren al ingevuldquote:Op donderdag 11 december 2008 14:46 schreef Cocktailprikker het volgende:1 keer maakt de belastingdienst mij wél vrolijk
Wat jij wilt.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Zal ik ook foto's van jou gaan posten hier?
Puberquote:
Niemand leest de OPquote:Op donderdag 11 december 2008 14:46 schreef swarmahoer het volgende:
miss moeten we maar eens n regel in de op zetten:
geen foto's van medeposters plaatsen of quoten tenzij toestemming van betreffende user
mee eens, als iedereen dat dan eens als fatsoensnorm zou opvattenquote:Op donderdag 11 december 2008 14:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niemand leest de OP, en regels zijn suf als je met alleen maar mensen zit die hier altijd komen
.
van vorig jaarquote:Op donderdag 11 december 2008 14:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heb je nu je formulieren al ingevuld? of nu pas die van vorig jaar
Ben er weer hoor.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sla wil je die foto ff weghalen
aangezien Nielez ineens foetsie is..
en wat is t goede nieuwsquote:
edit dat ding ff, slimme jongenquote:
Jajajajajaquote:Op donderdag 11 december 2008 14:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
edit dat ding ff, slimme jongen
Wij zijn al te Google-baarquote:Op donderdag 11 december 2008 14:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat is dat toch met die informatikunde/ca mensjes en zo lousy omgaan met dit soort dingen..
Jullie, (ja Sla, moblo, IB en nielez) posten altijd gewoon namen van mensen, andere privé dingen ( he moblo) of zoals nu weer foto's
oiquote:Op donderdag 11 december 2008 14:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat is dat toch met die informatikunde/ca mensjes en zo lousy omgaan met dit soort dingen..
Jullie, (ja Sla, moblo, IB en nielez) posten altijd gewoon namen van mensen, andere privé dingen ( he moblo) of zoals nu weer foto's
Generaliseren is zo 2008.quote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 15:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jij doet toch niet wat zij doen
quote:
Ik schaar mezelf ook onder informaticus (bioinformaticus dan wel) maar dan nogquote:Op donderdag 11 december 2008 15:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jij doet toch niet wat zij doen
Niet de link fok!account & eigen naam, maar dat snap je zelf ook welquote:
Die foto kan toevallig door alle hyvers worden gezien ja..quote:Op donderdag 11 december 2008 15:29 schreef Nielez het volgende:
[..]
Dat + iedereen kan je hyves zien.
Dat dusquote:Op donderdag 11 december 2008 15:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet de link fok!account & eigen naam, maar dat snap je zelf ook wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |