Nou, als ie er nu nog zo uitziet, maar dan met korter haar en niet zo huppeldansend, dan ook wel met de mijnequote:Op donderdag 11 december 2008 20:34 schreef Soury het volgende:
Die kan lekker met zijn eigen tieten spelen !!!!
Het gaat snoei hard bij mijn bedrijf.. Ik hou mijn hart vast.quote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 20:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou, als ie er nu nog zo uitziet, maar dan met korter haar en niet zo huppeldansend, dan ook wel met de mijne.
Fuck Soury! Ik duim voor je!quote:Op donderdag 11 december 2008 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Het gaat snoei hard bij mijn bedrijf.. Ik hou mijn hart vast.
Oh. Kut.quote:
Fuck zeg.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:46 schreef Soury het volgende:
Het gaat snoei hard bij mijn bedrijf.. Ik hou mijn hart vast.
De accuboor, want mijn andere was kapot.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohwja, ik heb ook zo'n boekje, ik weet alleen nog niet wat ik ga kiezen, misschien een tas, maar ik ben ook altijd heel nieuwsgierig wat er in het verrassingspaket zit!![]()
Wat heb jij gekozen?
Sterkte Cc en Soury!quote:Op donderdag 11 december 2008 20:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Fuck zeg.
Wij hebben vandaag gehoord dat we gaan fuseren met een ander bureau. Twintig man die er bij komen en in principe geen ontslagen. Maar of dat principe standhoudt ...
En 'hun' klanten zijn saai.
Nah .. zit er al jaren in dat gezeik.. Dacht wel dat ik goed zat. Maar de 10 de verdieping is medogeloos.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Fuck Soury! Ik duim voor je!
Jezus!quote:Op donderdag 11 december 2008 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah .. zit er al jaren in dat gezeik.. Dacht wel dat ik goed zat. Maar de 10 de verdieping is medogeloos.
Er rollen koppen. Ik ben niet goedkoop .. en daar willen ze vanaf. Maar het hakt er nu echt in !! Jemig de gehele beveiliging staat op straat .. Merry X-Mess
Ja die gasten die ik al jaren ken gaan pleite .. Ze hadden nog een kerstboom opgezet met briefjes.quote:
Ik ben er vooralsnog niet echt bang voor. Er zit een aantal goede voordelen aan en -buiten dat een groot deel van de klanten zich in een voor mij niet zo boeiende, want financiėle (quote:
Ja, en vind dan maar eens wat nieuws ook!quote:Op donderdag 11 december 2008 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die gasten die ik al jaren ken gaan pleite .. Ze hadden nog een kerstboom opgezet met briefjes.
" laatste kerstboom voor ons geen bal aan dus"
Dat zijn mannen die er 20 jaar of meer werken. Toedeledokie en een gelukkig nieuw jaar
dit is echt nog maar het begin..quote:Op donderdag 11 december 2008 21:02 schreef Dementor het volgende:
Dit is pas het begin.
Ze gaan nog veel meer snijden de komende tijd, het midden en de bodem gaan eruit.
Het zogenaamd opnieuw fit en gezond maken van het bedrijf betekend genadeloos snijden i.p.v snoeien.
Zolang de heren op de bovenste verdieping van ieder kantoor maar overleven.
Das mooi Cc .. Ik heb ooit een visje uitgegooid en had beet. Ben er niet op ingegaan .. Ik zit in een lastige positie. Ik heb een diepe kennis maar wel beperkt gebied. Wat ik nu heb zal ik never nooit meer krijgen.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben er vooralsnog niet echt bang voor. Er zit een aantal goede voordelen aan en -buiten dat een groot deel van de klanten zich in een voor mij niet zo boeiende, want financiėle () wereld bevinden- denk ik dat het een welkome nieuwe uitdaging is. Maar tegelijkertijd komt er ook wel een flink creatieteam mee ... En je weet nooit hoe een balletje uiteindelijk gaat rollen.
Gelukkig maar dat ik elders nog een aardig heet ijzer in het vuur heb.
Toch blijf ik hopen op een goede afloop.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:08 schreef hondjes het volgende:
[..]
dit is echt nog maar het begin..
het wordt erg hoor, de een trekt de ander mee.
transport is al aan de beurt..autos die niet verkocht worden, staalfabrieken die sluiten , aannemers die niet meer bouwen, die ook een grote groep mee trekt.
dat bedoelde ik gisteren,,met dat ik me ergerde aan dat koopgedrag...ja,,kies voor liquide middelen, zei je..
en was het er roerend mee eens.
(nog) geen paniek Soury, je was één van de weinige, zo niet de enige met die kennis. Maar even afwachten en duimen?quote:Op donderdag 11 december 2008 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Das mooi Cc .. Ik heb ooit een visje uitgegooid en had beet. Ben er niet op ingegaan .. Ik zit in een lastige positie. Ik heb een diepe kennis maar wel beperkt gebied. Wat ik nu heb zal ik never nooit meer krijgen.
Grappig is dat de bezuinigingen mijn bedrijf nu al de das om doen. Vette stroomstoring dinsdagnacht . (De electra mannen zijn al weg) De beveiliging doet (snap ik) niet meer zijn best. De noodvoorziening (stroom) was niet echt je van het ect. ect. ect
Ik kan me voorstellen dat dat niet makkelijk is, nee!quote:Op donderdag 11 december 2008 21:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ben er al twee en half jaar aan gewend. Maar kan me de zorgen van anderen heel goed voorstellen.
Ik heb zelf maar ¤872 per maand te makken en moet ik alles van betalen, huur, gas/licht, ziekenfonds etc.
Houd je niet echt van over. (echt niet dus)
Sjesus . dat bedrag mis ik aleen maar omdat ik geen standy loop vanwegen me pootquote:Op donderdag 11 december 2008 21:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ben er al twee en half jaar aan gewend. Maar kan me de zorgen van anderen heel goed voorstellen.
Ik heb zelf maar ¤872 per maand te makken en moet ik alles van betalen, huur, gas/licht, ziekenfonds etc.
Jij zit in een uitzonderlijke positie, maar krijg je helemaal geen tegemoetkomingen? (huur, zorg, ed)quote:Op donderdag 11 december 2008 21:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het gaat hard heel hard !!!quote:Op donderdag 11 december 2008 21:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
(nog) geen paniek Soury, je was één van de weinige, zo niet de enige met die kennis. Maar even afwachten en duimen?
Definieer leven dan ook even.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:17 schreef dieenebart het volgende:
Eh,help?
Ben op zoek naar de muziek onder de rtl-promo voor series (dus niet voor films). Kan helaas niet een stukje neuriėn...
Iemand?
(en ik leef ook al jaren op 1000 euro per maand netto, maar dan uit vrije wil. Stumperts.)
Ja, heb wel huur- en zorgtoeslag. Anders zou ik netto meer kwijt zijn aan kosten, dan wat er binnenkomt.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij zit in een uitzonderlijke positie, maar krijg je helemaal geen tegemoetkomingen? (huur, zorg, ed)
Als ik de trap zou krijgen Lies .. Kom ik wel ergens anders te werk. Moet ik wel naar de Lidl ipv AH Ach !!!quote:
Ik neem aan dat op die dag de vlag uit gaat?quote:Op donderdag 11 december 2008 21:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, heb wel huur- en zorgtoeslag. Anders zou ik netto meer kwijt zijn aan kosten, dan wat er binnenkomt.
@Dementor: Ik moet nog tot 20 juni 2009
Zo is datquote:Op donderdag 11 december 2008 21:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bij ons staat er overigens ook een fusie aan te komen. We zijn in één jaar het aantal van 2000 leerlingen gedaald. Willen nu langzaam maar zeker fuseren (datum definitief besluit niet bekend) met een ander zodat we we weer een totaal van 30.000 pubers hebben.
Vestiging hoofdkantoor: onbekend
Afdeling systeembeheer: verkopen of intern houden, onbekend?
Hopelijk heb ik net op tijd de move naar projectleider gemaakt, die blijven altijd wel ergens nodig. En anders, ach, ga ik gewoon m'n oude beroep weer oppakken en als zzp-er schilderen![]()
Verrek het om mij over werk zorgen te maken, er is altijd wel ergens iets te doen! (denk ik dan maar)
Ja, en je hebt een gloednieuwe frituurpan, en zolang je die niet opblaast......Frituursel kost geen drol.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik de trap zou krijgen Lies .. Kom ik wel ergens anders te werk. Moet ik wel naar de Lidl ipv AH Ach !!!
Ik kan het nu zelfs lopen
Ik hoop eerder, oftewel de dag dat ik weer een baan heb.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik neem aan dat op die dag de vlag uit gaat?
Hondjes in het programma "Ik Vertrek " Nederland 1, een man die zijn zaak faillietquote:Op donderdag 11 december 2008 20:55 schreef hondjes het volgende:
sterkte CC.en Soury, ja het wordt een KUT tijd..
het gaat nu echt beginnen,
Mmmmm wat dan?? Ik merk dat er gezweet word door managers en co's en vet binnenhalende gasten die willen scoren en als ze dat gedaan hebben oprotten naar de volgende patient. De puinhopenn achterlaten plus bergen met geld binnen halen. (vriendjes)quote:Op donderdag 11 december 2008 21:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bovendien begrijp ik geen ruk van al die ontslagen. Als de economie in 2009 maar met 0,8 procent daalt, dan zit je nog boven het niveau van 2007, volgens mij was er toen werk genoeg.
Efficiėnter worden kan banen kosten, maar er lijkt iets anders aan de hand te zijn
Als je dat op een relatief goedkope manier kunt invullen is dat mooi.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Meer tijd besteden aan mij zelf dan aan werk.
Misschien dat ze je hier op weg kunnen helpen?quote:Op donderdag 11 december 2008 21:17 schreef dieenebart het volgende:
Eh,help?
Ben op zoek naar de muziek onder de rtl-promo voor series (dus niet voor films).
Kan helaas niet een stukje neuriėn...
Iemand?
er lopen zoveel makelaars rond in Spanje...ben bang dat die man geen succes heeft, daarbij de huizenmarkt is totaal ingestort.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:23 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hondjes in het programma "Ik Vertrek " Nederland 1, een man die zijn zaak failliet
zag gaan en met zijn vrouw en drie kinderen uit Nederland vertrok naar een andere plek ,
het werd Spanje, badplaats Palamos, met financiele hulp kocht hij een makelaarskantoor.
Ik heb geen idee hoe dat allemaal in elkaar grijpt, maar dat er mensen, veel mensen belazerd worden is een feit. Als je alleen al de verhalen (begin dit jaar) over olieschaarste neemt, de enorme prijzen per vat en nu de enorme lage prijs per vat terwijl er nog echt geen auto minder rijdt, dan is dat verhaal over die schaarste gewoon kul, list en bedrog. Gebakken lucht (speculanten) zijn er nu tussenuit en de olieprijs is weer normaal (iets te laag zelfs)quote:Op donderdag 11 december 2008 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Mmmmm wat dan?? Ik merk dat er gezweet word door managers en co's en vet binnenhalende gasten die willen scoren en als ze dat gedaan hebben oprotten naar de volgende patient. De puinhopenn achterlaten plus bergen met geld binnen halen. (vriendjes)
Laat ik foute investeringen maar ff buiten
Specifieker: Help, ik zoek....#253quote:Op donderdag 11 december 2008 21:32 schreef tuinfluiter het volgende:
Misschien dat ze je hier op weg kunnen helpen?
Muziek
quote:Op donderdag 11 december 2008 21:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Meer tijd besteden aan mij zelf dan aan werk.
het is zo complex ..die kredietcrisis..quote:Op donderdag 11 december 2008 21:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe dat allemaal in elkaar grijpt, maar dat er mensen, veel mensen belazerd worden is een feit. Als je alleen al de verhalen (begin dit jaar) over olieschaarste neemt, de enorme prijzen per vat en nu de enorme lage prijs per vat terwijl er nog echt geen auto minder rijdt, dan is dat verhaal over die schaarste gewoon kul, list en bedrog. Gebakken lucht (speculanten) zijn er nu tussenuit en de olieprijs is weer normaal (iets te laag zelfs)
Een feit is ook dat (sommige) banken met ons belastingeld hun eigen tekorten? aan het aanzuiveren zijn, moeilijk doen over kriedieten en hypotheken en daarmee een hoop bedrijvigheid stil zetten.
Volg het daar een beetje....quote:Op donderdag 11 december 2008 21:38 schreef hondjes het volgende:
[..]
het is zo complex ..die kredietcrisis..
je moet eens lezen op fok,,topic ..kredietcrisis.echt interessant
Daarom heb ik aandelen van de knijpkat gekocht, voor de mensen die worden afgesloten.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:44 schreef hondjes het volgende:
[quote]Op donderdag 11 december 2008 21:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En nog een feit is dat de overheid banken over aan het nemen is en nu de belastingdienst komt met het verhaal dat men "te innen gelden" van burgers (eerst wanbetalers, maar van wie straks nog meer?) rechtstreeks van de (Staats)banken af gaat halen. Dat kan nu dan ook handig geregeld worden. Het lijkt wel of er tegelijkertijd een staatsgreep door de overheid zelf wordt gepleegd. Nog meer macht en controle.
/quote]
Dit vindt ik ergens ook wel een angstige gedachte...
Maar als de staat niet had ingegrepen, dan lag nu al het betalingsverkeer stil,,,en dan..
Mja zoiets heb ik ook, ik merk er nu nog niets van, dus dan is het er niet! Ben ik heel goed in overigens!quote:Op donderdag 11 december 2008 21:45 schreef Soury het volgende:
Ik volg het niet.. Snap er ook niks van . Ben een egoist
Lekker Slimquote:Op donderdag 11 december 2008 21:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daarom heb ik aandelen van de knijpkat gekocht, voor de mensen die worden afgesloten.
Ja Yoh Zie het wel. Ligt niet in mijn handen.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja zoiets heb ik ook, ik merk er nu nog niets van, dus dan is het er niet! Ben ik heel goed in overigens!
Stadswacht lijkt me wel wat. Die lurken in de zomer in het Vondelpark en als het koud word rijden ze met auto'tjes om bekeuringen te printen.. Heerlijkquote:Op donderdag 11 december 2008 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij echt een ongelovelijke rot baan!
De belastingdienstquote:Op donderdag 11 december 2008 21:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En nog een feit is dat de overheid banken over aan het nemen is en nu de belastingdienst komt met het verhaal dat men "te innen gelden" van burgers (eerst wanbetalers, maar van wie straks nog meer?) rechtstreeks van de (Staats)banken af gaat halen. Dat kan nu dan ook handig geregeld worden. Het lijkt wel of er tegelijkertijd een staatsgreep door de overheid zelf wordt gepleegd. Nog meer macht en controle.
Cool man "Das een "Deur" Collega" ja das waarquote:Op donderdag 11 december 2008 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij echt een ongelovelijke rot baan!
Ja dat is een voordeel, maar als mensen dan zo gaan kijkenquote:Op donderdag 11 december 2008 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Stadswacht lijkt me wel wat. Die lurken in de zomer in het Vondelpark en als het koud word rijden ze met auto'tjes om bekeuringen te printen.. Heerlijk
Je krijgt toch wel een wapen meequote:Op donderdag 11 december 2008 21:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat is een voordeel, maar als mensen dan zo gaan kijken, ja, dan zou ik dus de bekeuring verscheuren, zouden ze gaan schreeuwen, zou ik gaan huilen.
"t Gaat nog veel gekker worden met al die camera's (nummerbord en gezichtsherkenning) plus straks die kilometerregistratie per satelliet. En de burger? die slaapt net zo lang door totdat er hij er opeens achter komt dat hij geketend is....en verworden tot slaafquote:Op donderdag 11 december 2008 21:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De belastingdienstIk ben maar een eenvoudig administrateur/chauffeur en elke kilometer kijken ze na, zelfs een kilometer extra vanwege een ongeluk of een 'baustelle' die ik niet noteer krijg ik aan mijn reet.
Waar zijn ze mee bezig?
![]()
Stadswachten zijn eikels. Je mag op de dijk geen hond los laten lopen, op bepaalde plekken na.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Stadswacht lijkt me wel wat. Die lurken in de zomer in het Vondelpark en als het koud word rijden ze met auto'tjes om bekeuringen te printen.. Heerlijk
Niet klagen, je hebt de vriezer vol liggen met groen-bruine drabquote:Op donderdag 11 december 2008 21:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zo te zien zijn de voedselbanken in het westen beter dan hier.
Niet om gegeven paard in de bek te kijken, maar hier is het bagger.
Ik heb er zelf ook een tijdje gelopen en m'n buuf nog steeds, maar echt veel soeps is het niet vergeleken bij de beelden.
quote:Op donderdag 11 december 2008 21:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
"t Gaat nog veel gekker worden met al die camera's (nummerbord en gezichtsherkenning) plus straks die kilometerregistratie per satelliet. En de burger? die slaapt net zo lang door totdat er hij er opeens achter komt dat hij geketend is....en verworden tot slaaf
Nietus!!! Alles is al opquote:Op donderdag 11 december 2008 22:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet klagen, je hebt de vriezer vol liggen met groen-bruine drab
In Duitsland doen ze dat al met een smoeltje op een foto, en die foto valt in Nederland op de deurmat.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
"t Gaat nog veel gekker worden met al die camera's (nummerbord en gezichtsherkenning) plus straks die kilometerregistratie per satelliet. En de burger? die slaapt net zo lang door totdat er hij er opeens achter komt dat hij geketend is....en verworden tot slaaf
quote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, die zouden ze meegeven aan iemand die van nature zo handig is!![]()
Automatisering-techniek, 't paard van Trojequote:Op donderdag 11 december 2008 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
In Duitsland doen ze dat al met een smoeltje op een foto, en die foto valt in Nederland op de deurmat.
Doet me denken aan een verhaal op de FP, waar een Engelsman een muppetpop op de bijrijdersstoel had gezet en zo konden ze hem niets makenquote:Op donderdag 11 december 2008 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
In Duitsland doen ze dat al met een smoeltje op een foto, en die foto valt in Nederland op de deurmat.
En voor de verandering gaat ze dit jaar niet ook naar een andere stadquote:Op donderdag 11 december 2008 22:04 schreef Peter6000 het volgende:
Godverdomme, de koningin komt op 30 april naar Apeldoorn.
Dat wordt dus weer de hele dag binnen zitten, en in de weken ervoor net doen of het leuk is.
Ik las het, moest gelijk aan je denkenquote:Op donderdag 11 december 2008 22:04 schreef Peter6000 het volgende:
Dat wordt dus weer de hele dag binnen zitten, en in de weken ervoor net doen of het leuk is.
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Doet me denken aan een verhaal op de FP, waar een Engelsman een muppetpop op de bijrijdersstoel had gezet en zo konden ze hem niets maken
Bewaar wat vuurwerkquote:Op donderdag 11 december 2008 22:04 schreef Peter6000 het volgende:
dus gaat iedereen denken..he, wat is loos....aftreden somsquote:Op donderdag 11 december 2008 22:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En voor de verandering gaat ze dit jaar niet ook naar een andere stad
Of je komt gezellig met 2 tuinstoeltjes en 2 vlaggetjes naar Apeldoorn, en dan gaan we de avond van te voren al klaar zitten voor goede plaatsen.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik las het, moest gelijk aan je denken![]()
Misschien kun je d'r opvrolijken met wat kunst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |