Geen probleem toch voor die laatste 2 wekenquote:Op donderdag 11 december 2008 14:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Slechte huisvesting voor de konijntjes!
![]()
Woon je in Den Helder?quote:
Ja, past ook zo goed in ons topicquote:Op donderdag 11 december 2008 14:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Woon je in Den Helder?
Jij bent echt blij met deze stream hè?![]()
Wat is het nou? Ja, ik woon in Den Helder of ja, ik ben blij met deze stream?quote:
Pics or it dindn't happen. Ik lach me kapot hier.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:56 schreef Dementor het volgende:
U stelt al een vraag als er een schaap op haar rug ligt.![]()
quote:Op donderdag 11 december 2008 15:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pics or it dindn't happen. Ik lach me kapot hier.
Ja! Dat hoorde ik ook!quote:Op donderdag 11 december 2008 15:01 schreef beequeen het volgende:
Wat zegt Marianne nou, schaamlap? Echt, het wordt tijd voor een anti-Thieme partij. Oh wacht.....![]()
Dat klopt, maar laat ze die lekker op een forum gaan zitten ventileren....quote:Op donderdag 11 december 2008 14:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat strookt toch met de mentaliteit die heerst om overal een mening over te moeten hebben.
Minister van Feest zonder zwemdiploma.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:04 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben overigens weer voor die partij van Johan Vlemmix
Partij voor het Feest ofzo was dat toch
quote:invoering van een ministerie van Feestzaken met PvdT-leider Johan Vlemminx als minister;
landelijke feestdagen (verkiezingsdag wordt nationale feestdag, carnaval wordt landelijk feest, vijf mei wordt een nationale feestdag, Nationale Handschuddag);
65-plussers mogen één keer per jaar gesubsidieerd op reis;
de publieke omroepen verplichten feestelijke muziek en meer Nederlandse producten uit te zenden;
bedrijven stimuleren twee keer per jaar een personeelsfeest te organiseren;
opheffing van sluitingstijden in de horeca en verlaging van de accijnzen op alcoholische drank;
verbetering van het openbaar vervoer in de nacht;
stimuleren van initiatieven van clini-clowns, pleister-clowns etc.;
het condoom in het ziekenfonds;
tijdens de inburgeringcursus wordt het zingen van Nederlandse liederen bevordert;
de OV-jaarkaart moet de hele week geldig zijn, zodat studenten altijd veilig naar huis kunnen;
meer en betere huisvesting voor studenten volgens een campussysteem;
invoering warme maaltijden op basisscholen;
aandacht voor de gevolgen van partydrugs en blowen, zodat feesten weer veilig wordt.
Echt, wat een ratjetoe. Je hebt een beperkte spreektijd en nu raffelt ze alles af. Geen touw meer aan vast te knopen. Het lijkt DGK wel, tv maken en niemand begrijpt het meer.quote:
Wie is Iteejer? En wat doet ie?quote:Op donderdag 11 december 2008 14:59 schreef noekje het volgende:
Jongens, jullie moeten dit linken naar Iteejer.
Yvonne, laat hem hier toch eens kijken. POL en streams.
Dat is dan ook weer zo, orakelen voor 1½ ton per jaar is een stuk aantrekkelijkerquote:Op donderdag 11 december 2008 15:11 schreef beequeen het volgende:
Ja maar, ja maar Leandra. Orakelen op een forum levert toch geen geld op? Als dat wel zo is ga ik proberen te innen bij Danny.
volgens mij Iteejer de wizzkid van FOKquote:Op donderdag 11 december 2008 15:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wie is Iteejer? En wat doet ie?
En hij houdt Yvonne jongquote:Op donderdag 11 december 2008 15:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
volgens mij Iteejer de wizzkid van FOK
Oeh, Iteejer en Breuls zijn de ICT 'ers van FOK!. Jij gaat billenkoek krijgen van @ yvonne.quote:
Dat is het monnetje van yvonne. Hij is admin.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wie is Iteejer? En wat doet ie?
Strak planquote:Op donderdag 11 december 2008 15:18 schreef Marrije het volgende:
Okeeee, thanks all.
Leandra, ik wil wel minsiter van financien worden 'marrije want je wilt geen verlies lije"
kids heb je voor het leven...quote:Op donderdag 11 december 2008 15:27 schreef beequeen het volgende:
Doei Leandra, succes. Btw, als hij zijn rijbewijs heeft lig je weer wakker of hij veilig thuiskomt. Kids, always on your mind, zelfs als ze 21 zijn.
Noek spuit elf, ik ben er ook even weg van.
Als je iets van de snackbar wilt hebben zou ik er ook naar binnen gaan. Alleen er langs gaan levert geen food op.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:05 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga straks wel even langs de snackbar!
En kerst hoort niet eens op 25-26 december gevierd te worden.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_niet___.html?p=16,1
had ik toch gelijk.......
Ik vier anders gewoon het midwinterfeest hoor.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En kerst hoort niet eens op 25-26 december gevierd te worden.
Jezus is jarig op 17 juni
Nah, waarom doet zo'n mens dat nou?quote:Op donderdag 11 december 2008 17:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_niet___.html?p=16,1
had ik toch gelijk.......
grappig,,dus iedereen viert iets, wat er niet is..quote:Op donderdag 11 december 2008 17:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 december 2008 17:36 schreef Manu82 het volgende:
En het oktoberfest is ook nog eens niet alleen in oktober
ook al niet, wat klopt nog meer niet?quote:Op donderdag 11 december 2008 17:36 schreef Manu82 het volgende:
En het oktoberfest is ook nog eens niet alleen in oktober
zeker een lange streamlockquote:Op donderdag 11 december 2008 17:42 schreef Marrije het volgende:
Ik volg nog steeds braaf de streams. Als enige zeker
Er was net ff een paar minuten een onderbreking maar we zijn er weer.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:44 schreef hondjes het volgende:
[..]
zeker een lange streamlock![]()
of zijn er alweer streams..
quote:Op donderdag 11 december 2008 17:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Er was net ff een paar minuten een onderbreking maar we zijn er weer.
Een motie waar natalee holloway in wordt genoemd
quote:Op donderdag 11 december 2008 17:43 schreef hondjes het volgende:
wedden dat Pasen en Pinksteren dan toch op een dag vallen...
OMG tegelijk met mijn vaderquote:Op donderdag 11 december 2008 17:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
eet smakelijkquote:Op donderdag 11 december 2008 17:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Boerenkool met worst![]()
laters
jaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 11 december 2008 17:57 schreef Manu82 het volgende:
Jullie zitten die onzin echt te volgen
quote:Op donderdag 11 december 2008 17:57 schreef Manu82 het volgende:
Jullie zitten die onzin echt te volgen
ik ook, was wel kort..1 minuut, maar goed weer even streams te zien..quote:
Als er maar gepraat wordt, dan vind ik het wel best. Vogels in een nestje zien piepen vind ik beduidend minder interessant.quote:Op donderdag 11 december 2008 18:00 schreef hondjes het volgende:
[..]
ik ook, was wel kort..1 minuut, maar goed weer even streams te zien..
de laatste keer zat ik 24 uur naar de orkanen te kijken...
Is het al tijd dat Jaap de voorzitter van de tweede kamer wordt??quote:Op donderdag 11 december 2008 18:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als er maar gepraat wordt, dan vind ik het wel best. Vogels in een nestje zien piepen vind ik beduidend minder interessant.
Doe maar Brian.quote:Op donderdag 11 december 2008 18:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is het al tijd dat Jaap de voorzitter van de tweede kamer wordt??
Das waar, dan gebeurt er nog eens wat...quote:
Ja, dat lijkt me wel watquote:Op donderdag 11 december 2008 18:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das waar, dan gebeurt er nog eens wat...
"En nu allemaal je schjmoel houden, Marianne Thieme is aan het woord"
"Praat eens wat sneller Marianne, of moet ik kwaad worden?!"
Hola!quote:
`quote:Op donderdag 11 december 2008 19:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Hola!![]()
En hopla de keuken in.![]()
Tajine (lam)
Nee joh ik ben nog niet lamquote:
Shamelessquote:
Liesie las dat je al iets verder bentquote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Liesie las dat je al iets verder bent
Tis traaaagquote:
Die kan lekker met zijn eigen tieten spelen !!!!quote:
quote:
Ohwja, ik heb ook zo'n boekje, ik weet alleen nog niet wat ik ga kiezen, misschien een tas, maar ik ben ook altijd heel nieuwsgierig wat er in het verrassingspaket zit!quote:Op donderdag 11 december 2008 20:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zo, die zijn snel. Heb nu uitgekozen kerstcadeau al binnen.
Jeetje ik krijg een schop onder mijn kont waarschijnlijk..quote:Op donderdag 11 december 2008 20:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohwja, ik heb ook zo'n boekje, ik weet alleen nog niet wat ik ga kiezen, misschien een tas, maar ik ben ook altijd heel nieuwsgierig wat er in het verrassingspaket zit!![]()
Wat heb jij gekozen?
Soms kan dat heel nuttig zijn, maar verder krijg je niets? Helemaal niets?quote:Op donderdag 11 december 2008 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Jeetje ik krijg een schop onder mijn kont waarschijnlijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |