Jeetje ik krijg een schop onder mijn kont waarschijnlijk..quote:Op donderdag 11 december 2008 20:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohwja, ik heb ook zo'n boekje, ik weet alleen nog niet wat ik ga kiezen, misschien een tas, maar ik ben ook altijd heel nieuwsgierig wat er in het verrassingspaket zit!![]()
Wat heb jij gekozen?
Soms kan dat heel nuttig zijn, maar verder krijg je niets? Helemaal niets?quote:Op donderdag 11 december 2008 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Jeetje ik krijg een schop onder mijn kont waarschijnlijk..
Bedoel weg baanquote:Op donderdag 11 december 2008 20:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Soms kan dat heel nuttig zijn, maar verder krijg je niets? Helemaal niets?
Nou, als ie er nu nog zo uitziet, maar dan met korter haar en niet zo huppeldansend, dan ook wel met de mijnequote:Op donderdag 11 december 2008 20:34 schreef Soury het volgende:
Die kan lekker met zijn eigen tieten spelen !!!!
Het gaat snoei hard bij mijn bedrijf.. Ik hou mijn hart vast.quote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 20:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou, als ie er nu nog zo uitziet, maar dan met korter haar en niet zo huppeldansend, dan ook wel met de mijne.
Fuck Soury! Ik duim voor je!quote:Op donderdag 11 december 2008 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Het gaat snoei hard bij mijn bedrijf.. Ik hou mijn hart vast.
Oh. Kut.quote:
Fuck zeg.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:46 schreef Soury het volgende:
Het gaat snoei hard bij mijn bedrijf.. Ik hou mijn hart vast.
De accuboor, want mijn andere was kapot.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohwja, ik heb ook zo'n boekje, ik weet alleen nog niet wat ik ga kiezen, misschien een tas, maar ik ben ook altijd heel nieuwsgierig wat er in het verrassingspaket zit!![]()
Wat heb jij gekozen?
Sterkte Cc en Soury!quote:Op donderdag 11 december 2008 20:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Fuck zeg.
Wij hebben vandaag gehoord dat we gaan fuseren met een ander bureau. Twintig man die er bij komen en in principe geen ontslagen. Maar of dat principe standhoudt ...
En 'hun' klanten zijn saai.
Nah .. zit er al jaren in dat gezeik.. Dacht wel dat ik goed zat. Maar de 10 de verdieping is medogeloos.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Fuck Soury! Ik duim voor je!
Jezus!quote:Op donderdag 11 december 2008 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah .. zit er al jaren in dat gezeik.. Dacht wel dat ik goed zat. Maar de 10 de verdieping is medogeloos.
Er rollen koppen. Ik ben niet goedkoop .. en daar willen ze vanaf. Maar het hakt er nu echt in !! Jemig de gehele beveiliging staat op straat .. Merry X-Mess
Ja die gasten die ik al jaren ken gaan pleite .. Ze hadden nog een kerstboom opgezet met briefjes.quote:
Ik ben er vooralsnog niet echt bang voor. Er zit een aantal goede voordelen aan en -buiten dat een groot deel van de klanten zich in een voor mij niet zo boeiende, want financiėle (quote:
Ja, en vind dan maar eens wat nieuws ook!quote:Op donderdag 11 december 2008 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die gasten die ik al jaren ken gaan pleite .. Ze hadden nog een kerstboom opgezet met briefjes.
" laatste kerstboom voor ons geen bal aan dus"
Dat zijn mannen die er 20 jaar of meer werken. Toedeledokie en een gelukkig nieuw jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |