Ik ben er anders ook geen fan van en klaag dan ook vaak en veel mocht er een kerkdienst bij komen kijken.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:57 schreef afcajos het volgende:
TS is iemand die gaat klagen als hij een begrafenis heeft en er een kerkdienst bij isnoooes niet in een kerk
![]()
naar een kerkdienst toe en het is gvd volgende week donderdag het was vorig jaar nog een vrije middag en deze keer moeten we naar kerk toe fine schoolquote:Op donderdag 11 december 2008 15:46 schreef koningdavid het volgende:
TS, ga je gewoon in een kerk kijken of ga je naar een kerkdienst toe?
nou noem op..quote:Op donderdag 11 december 2008 13:17 schreef Lastpost het volgende:
Bekijk het van de andere kant, bijna vakantie.
Wat is trouwens het grootste probleem? Dat je onder schooltijd iets verplicht moet doen of dat dit in die kerk is? So fucking what, je zit op een christelijke school en zo erg is het allemaal ook weer niet om in een kerk rond te hangen.
Buiten dat kunnen kerken best iets fascinerends hebben.
God ziet ALLES. Dus ook dat jij hier GVD schrijft, godverdomme.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:44 schreef phpmystyle het volgende:
(VERPLICHT GVD)
Dat je er niet voor kiest betekend toch niet dat je er dan maar niets mee moet doen.quote:Op donderdag 11 december 2008 19:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
nou noem op..
ik zij toch ik koos er niet voor dat het in christelijke school was
quote:Op donderdag 11 december 2008 14:07 schreef blaatertje het volgende:
[..]
Specialiteit: krachtstroom.
Nog nooit die vonkjes uit de wolken zien komen dan?
Alleen vrouwen kunnen gedwongen worden, zoals ik hoi_piepeloi dwong om mij klaar te pijpenquote:Op donderdag 11 december 2008 21:15 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Gewoon niet gaan, ze kunnen je niet dwingen
serieus..?quote:Op donderdag 11 december 2008 21:27 schreef ouderejongere het volgende:
De kerkHet is bijna kerst, nog even en ik mag weer.
quote:Op donderdag 11 december 2008 21:22 schreef RickoKun het volgende:
Kanker topic, kanker TS, kanker kerk!![]()
![]()
[..]
Alleen vrouwen kunnen gedwongen worden, zoals ik hoi_piepeloi dwong om mij klaar te pijpen
Twee keer per week meestal.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
miraculeus ja dat er nog mensen van dit forum nog naar de kerk gaan
grapje denk ikquote:Op donderdag 11 december 2008 21:42 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Twee keer per week meestal.
En nog wonderbaarlijker; dat er sowieso nog mensen zijn die in een of ander opperwezen gelovenquote:Op donderdag 11 december 2008 21:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
serieus..?
Ik ga ook geregeld, niet vanuit geloofsovertuiging trouwens, daar heb ik echt niets mee.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
serieus..?
Nee.quote:
Nee ik sloeg na die tijd zo hard met mien zak (ik was nog niet klaargekomen en mijn teelballen waren redelijk opgezet) tegen je zak aan toen ik van positie wou verwisselen waarna ik dacht dat je dood was dus had ik je maar naar huis gebracht en in je bedje gestopt. Blijkbaar heb je wat amnesie opgelopenquote:Op donderdag 11 december 2008 21:40 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik zat onder de GHB zeker
Of je pielie stelde zo weinig voor dat ik het me niet kan herinneren
je doet net als of ik een of ander oppervlakkig type ben, als ik iets wil weten van het geloof of de bijbel dan zoek ik dat zelf wel op of ik ga daar heen, mijn klacht is ook dat ik daartoe gedwongen wordt door schoolquote:Op donderdag 11 december 2008 21:44 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
En nog wonderbaarlijker; dat er sowieso nog mensen zijn die in een of ander opperwezen geloven
En dat er mensen zijn die niets willen weten van evolutie
Lees nog eens wat ik zei, ik denk dat je het verkeerd begrepen hebtquote:Op donderdag 11 december 2008 21:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
je doet net als of ik een of ander oppervlakkig type ben, als ik iets wil weten van het geloof of de bijbel dan zoek ik dat zelf wel op of ik ga daar heen, mijn klacht is ook dat ik daartoe gedwongen wordt door school
quote:Op donderdag 11 december 2008 21:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nee ik sloeg na die tijd zo hard met mien zak (ik was nog niet klaargekomen en mijn teelballen waren redelijk opgezet) tegen je zak aan toen ik van positie wou verwisselen waarna ik dacht dat je dood was dus had ik je maar naar huis gebracht en in je bedje gestopt. Blijkbaar heb je wat amnesie opgelopen
quote:Op donderdag 11 december 2008 21:57 schreef ouderejongere het volgende:
Ga nou gewoon jongen, dan leer je nog eens wat. Bovendien kan je de liefde van God veel beter voelen als je gezamenlijk naar de kerk gaat dan wanneer je in je eentje met chips en cola erbij de Bijbel leest.
Dan ga je toch niet. Jezus christus, stel je eens niet zo aan.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
je doet net als of ik een of ander oppervlakkig type ben, als ik iets wil weten van het geloof of de bijbel dan zoek ik dat zelf wel op of ik ga daar heen, mijn klacht is ook dat ik daartoe gedwongen wordt door school
En ga verdomme eens Nederlands leren praten...quote:Op donderdag 11 december 2008 19:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
nou noem op..
ik zij toch ik koos er niet voor dat het in christelijke school was
Of dat er mensen zijn die zich in de evolutietheorie verdiept hebben, maar zich vervolgens realiseerden dat het nog steeds een theorie is, en niet geloofwaardiger dan het wél geloven in een opperwezenquote:Op donderdag 11 december 2008 21:44 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
En nog wonderbaarlijker; dat er sowieso nog mensen zijn die in een of ander opperwezen geloven
En dat er mensen zijn die niets willen weten van evolutie
Mensen die puur uit traditie naar de kerk gaan.quote:Op donderdag 11 december 2008 21:46 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik ga ook geregeld, niet vanuit geloofsovertuiging trouwens, daar heb ik echt niets mee.
"De kanker blowen"quote:Op donderdag 11 december 2008 11:59 schreef Apfelsaft het volgende:
Wij hadden een fucking kapel op het schoolplein staanMaarja idd, gewoon jezelf helemaal de kanker blowen en je lacht je rot om die mongolen met hun verzonnen verhaaltjes.
hij heeft'm doorquote:Op donderdag 11 december 2008 23:34 schreef DavyE het volgende:
TS is stiekum een verkapte moslim en is lid is van Al-Quada
Misschien zijn er mensen van dit forum die buiten hun eigen wereldje kunnen kijken en niet heul verbaasd reageren op mensen buiten dat wereldjequote:Op donderdag 11 december 2008 21:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
serieus..?
Of dat er mensen zijn die het onderscheid niet snappen tussen theologie en wetenschapquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:40 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Of dat er mensen zijn die zich in de evolutietheorie verdiept hebben, maar zich vervolgens realiseerden dat het nog steeds een theorie is, en niet geloofwaardiger dan het wél geloven in een opperwezen
Mensen die in de evolutietheorie geloven omdat iedereen dat doet
Branden in de hel zal je!quote:Op donderdag 18 december 2008 14:49 schreef phpmystyle het volgende:
Vandaag zou het hele gebeuren plaatsvinden, ben mooi niet geweest en heb er eigenlijk niets meer overgehoord.
Reciltrant boefje dat je d'r bent!quote:Op donderdag 18 december 2008 14:49 schreef phpmystyle het volgende:
Vandaag zou het hele gebeuren plaatsvinden, ben mooi niet geweest en heb er eigenlijk niets meer overgehoord.
Dus eigenlijk bijna twee pagina's vol met een uiteindelijk doelloze discussie?quote:Op donderdag 18 december 2008 14:49 schreef phpmystyle het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |