Niet dood maar je krijgt wel last van je kont en rug van die kutbankjes.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:00 schreef Doezelhaar het volgende:
O nee.. ik moet naar de kerk..
Gast.. lekker boeiend... je gaat er echt niet dood van.
Misschien vind je het wel leuk?
Tja, dat is wel waar helaas. Die dingen zitten vaak niet echt lekker, vaak pijnlijk. En dan zit je in het huis van godquote:Op donderdag 11 december 2008 12:06 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Niet dood maar je krijgt wel last van je kont en rug van die kutbankjes.
Je kan aan je school vragen of je ontheffing kan krijgen voor het kerkuitje omquote:Op donderdag 11 december 2008 11:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
noem is wat op dan? wat ik bijvoorbeeld kan vragen
Jij bent blijkbaar ook weinig in de kerk geweestquote:Op donderdag 11 december 2008 12:06 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Niet dood maar je krijgt wel last van je kont en rug van die kutbankjes.
Nooit te weinig! Het kan alleen te veel zijn.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:02 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Jij bent blijkbaar ook weinig in de kerk geweest![]()
Waar zie jij het woordje 'te'?quote:Op donderdag 11 december 2008 13:10 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nooit te weinig! Het kan alleen te veel zijn.
quote:Op donderdag 11 december 2008 13:17 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Waar zie jij het woordje 'te'?
Overigens ben ik het ook met je door gebrekkig lezen ontstane opmerking oneens, er is niets mis met een stukje verbreding van je ervaringen door naar de kerk te gaan - dat bespaart de samenleving een hele boel misverstanden op basis van de onwetendheid van figuren als jij.
Specialiteit: krachtstroom.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:52 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Want Jezus was een elektricien?
Volgens mij heb je een probleem met lezen, achterlijke LULquote:Op donderdag 11 december 2008 14:07 schreef Gupje het volgende:
Jij koos toch voor een christelijke school
Huil is niet zo manquote:Op donderdag 11 december 2008 10:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
ik zeg ik koos voor elektro toen moest ik naar een andere school dus! dit was de enige school bij mij in de buurt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |